Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Το Opel Ampera No.1 επιβατικό EV επί δέκα και πλέον μήνες

Το επαναστατικό και βραβευμένο ηλεκτρικό μοντέλο της Opel, το Ampera, παραμένει στην κορυφή του Ευρωπαϊκού πίνακα ηλεκτρικών οχημάτων σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία πωλήσεων (Ιαν. – Οκτ. 2012). Η είδηση αυτή έρχεται σε μία εποχή υψηλών προκλήσεων για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων με τους κατασκευαστές να αναφέρουν χαμηλότερα ρυθμούς ανάπτυξης πωλήσεων EV σε σχέση με τις αρχικές προβλέψεις τους. Το Opel Ampera (“Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2012”) κατέχει μερίδιο άνω του 21% στην Ευρωπαϊκή κατηγορία EV. Όλα δείχνουν ότι θα παραμείνει ο απόλυτος ηγέτης της κατηγορίας για το 2012. «Το Ampera παραμένει ο κυρίαρχος ηγέτης της Ευρωπαϊκής κατηγορίας ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων» δήλωσε ο Alfred E. Rieck, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της Opel. «Δεδομένου ότι η ζήτηση στην αγορά EV είναι μικρότερη από την αρχική πρόβλεψη των αναλυτών και κατασκευαστών αυτοκινήτων, είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που έχουμε εδραιωθεί στην πρώτη θέση της αγοράς». Το Ampera είναι 1ο σε αρκετές βασικές Ευρωπαϊκές αγορές Το υψηλό συνολικό μερίδιο του Ampera στην Ευρωπαϊκή αγορά αντανακλάται στην 1η θέση στην οποία έχει εδραιωθεί σε αρκετές σημαντικές Ευρωπαϊκές αγορές. Για παράδειγμα στην Ολλανδία το μερίδιό του αυξήθηκε στο 66%. Στη Γερμανία, παραμένει πρώτο και με διαφορά (μερίδιο 28%), ενώ το ίδιο ισχύει στο Βέλγιο (22%) και την Ελβετία (31%). Αν και οι συνολικές Ευρωπαϊκές πωλήσεις EV έχουν αυξηθεί κατά 130 % περίπου από πέρυσι (Ιαν-Οκτ 2011 έναντι Ιαν-Οκτ 2012), το ποσοστό αυτό υπολείπεται των προβλέψεων των ειδικών της αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων διαφέρουν πολύ από αγορά σε αγορά. Ενώ μόνο το 1 στα 1.000 αυτοκίνητα που πωλούνται στη Γερμανία είναι ηλεκτρικό (EV), στη γειτονική Αυστρία ήδη στις 1.000 ταξινομήσεις οι 3 αφορούν σε EV, ενώ στη Γαλλία ο αριθμός αυτός φτάνει τα 5 και στην Ολλανδία τα 8 οχήματα. Πρώτη σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη κατατάσσεται η Νορβηγία όπου τα 30 από τα 1.000 οχήματα που ταξινομούνται είναι ηλεκτρικά. Παρά το άκρως ετερογενές περιβάλλον, η Opel κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις του Ampera με τουλάχιστον διπλάσιο ρυθμό από αυτόν της αύξησης της συνολικής Ευρωπαϊκής αγοράς EV. Το Νοέμβριο, η Opel ανακοίνωσε ότι είχε υπερδιπλασιάσει τη βάση εταιρικών πελατών της για το Ampera σε διάστημα μόλις έξι μηνών, από περίπου 700 το Μάρτιο σε σχεδόν 2.000 τον Οκτώβριο σε όλη την Ευρώπη. Αυτή είναι μία αύξηση άνω του 180%. Opel Ampera με επαναστατικό σύστημα ηλεκτροκίνησης Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα 111 kW/150 hp του Ampera. Ανάλογα με το οδηγικό στυλ και τις οδικές συνθήκες, η αυτονομία κυμαίνεται από 40 μέχρι 80 χλμ. αποκλειστικά με το πρόγραμμα λειτουργίας της μπαταρίας, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους. Στο πρόγραμμα εκτεταμένης αυτονομίας, που ενεργοποιείται όταν η μπαταρία φτάσει στο ελάχιστο επίπεδο φόρτισης, ισχύς παρέχεται στην ηλεκτρική μονάδα κίνησης από μία γεννήτρια στην οποία δίνει ενέργεια ο βενζινοκινητήρας 1.4 (63 kW/86 hp). Έτσι επιτυγχάνεται συνολική αυτονομία 500 και πλέον χιλιομέτρων χωρίς ανεφοδιασμό.

Η διαδικτυακή δημοπρασία για τo «χρυσό» Nissan GT-R του Μπολτ, συγκέντρωσε πάνω από 193.000$ για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Η Nissan Motor Co. Ltd, με τη διαδικτυακή δημοπρασία του «χρυσού» GT-R του Γιουσέιν Μπολτ, αλλά και άλλων αντικειμένων που φέρουν την υπογραφή του χρυσού Ολυμπιονίκη, κατάφερε να συγκεντρώσει συνολικά 193.191$, τα οποία και θα διατεθούν στο Ίδρυμα Γιουσέιν Μπολτ, με σκοπό τη δημιουργία εκπαιδευτικών και πολιτιστικών ευκαιριών για τα παιδιά και τους νέους στην Τζαμάικα, πατρίδα του Γιουσέιν Μπολτ. Κατά τη διάρκεια των δέκα ημερών αυτής της δημοπρασίας, ο ανταγωνισμός για την απόκτηση του μοναδικού «χρυσού» GT-R του Μπολτ ήταν έντονος, με προσφορές που προέρχονταν από όλη την Υφήλιο και με την καλύτερη εξ αυτών, να διαμορφώνεται στα 187.100$. Παράλληλα, περισσότεροι από 100 άνθρωποι διεκδίκησαν μέσω της δημοπρασίας, εννέα προσωπικά αντικείμενα του Γιουσέιν Μπολτ, όπως αγωνιστικά κράνη, ειδικές στολές και μπότες οδήγησης, των οποίων η δημοπράτηση απέφερε το ποσό 6.091$ . Ο νέος, Αυστραλός ιδιοκτήτης του "χρυσού" Nissan GT-R του Μπολτ, δήλωσε σχετικά : «Η Nissan με το χρυσό GT-R, έφτιαξε ένα πραγματικά ιδιαίτερο αυτοκίνητο για να γιορτάσει τα απίστευτα επιτεύγματα του μεγάλου αθλητή, Γιουσέιν Μπολτ».