Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή, 15 Απριλίου 2011

Ανάκληση 130.000 Fiat

H ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Fiat ανακάλεσε περισσότερα από 130.000 Punto λόγω πιθανού προβλήματος στο σύστημα πέδησης ABS, που θα μπορούσε να προκαλέσει βραχυκύκλωμα, σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας.

Η «εκστρατεία ανάκλησης αφορά περισσότερα από 130.000 μοντέλα αυτοκινήτων Grande Punto, Punto Evo, Grande Punto Van, Punto Evo Van» και οι πρώτες επιστολές έχουν ήδη αποσταλεί στους ιδιοκτήτες αυτών των οχημάτων.

Περισσότερα από τα μισά από αυτά τα οχήματα κυκλοφορούν στην Ιταλία και τα υπόλοιπα στην Ευρώπη.

MOTO GUZZI STELVIO 1200 –NTX MY2011

Με ανανεωμένο σχεδιασμό και πολυάριθμες βελτιώσεις, το Moto Guzzi Stelvio επανέρχεται δυναμικά στον ανταγωνισμό με τις άλλες maxi on-off μοτοσυκλέτες. Υψηλή αεροδυναμική προστασία, που εξασφαλίζεται από τη νέα ζελατίνα, πραγματικά υψηλών επιδόσεων κινητήρας και αυτονομία-ρεκόρ χάρη στο νέο 32 λίτρων ρεζερβουάρ. Διατίθεται και στην έκδοση NTX.
Έχοντας πάρει το όνομά του από το διάσημο πέρασμα των Άλπεων, που συνδέει την κοιλάδα Valtelline με την κοιλάδα Vinschgau, με τα 84 εκπληκτικά «εσάκια», το Stelvio έκανε τη Moto Guzzi να πρωταγωνιστεί ξανά στην κατηγορία των maxi on-off. Μία αξιόλογη μοτοσυκλέτα, που ωριμάζει πλέον, σε τεχνικό-λειτουργικό επίπεδο, χάρη στις αλλαγές και τις βελτιώσεις που εισάγονται στο μοντέλο του 2011.
Όλα ξεκινούν από το στυλ, που τώρα είναι ακόμη πιο ελκυστικό και μοντέρνο, χάρη στις πιο «στρογγυλές» γραμμές του ρεζερβουάρ, στο οποίο είναι ενσωματωμένο το φέρινγκ με το διπλό προβολέα εμπρός. Το τελευταίο χαρακτηριστικό είναι ένα διακριτικό στοιχείο σχεδίασης του Stelvio, και η μόνη λεπτομέρεια που κληρονόμησε από την προηγούμενη έκδοση. Το νέο φέρινγκ με τα ενσωματωμένα φλας και η ζελατίνα δίνουν στο νέο μοντέλο ανανεωμένη εμφάνιση, πιο επιθετική και δυναμική. Έχει ένα πρωτότυπο σχεδιασμό, αλλά πάνω απ 'όλα είναι πιο λειτουργικό και ευέλικτο, χαρακτηριστικό υψίστης σημασίας για τις μοτοσυκλέτες αυτού του τύπου. Πέρα από το στυλ, αυτός ο νέος σχεδιασμός προσφέρει και πρακτικά αποτελέσματα: καλύτερη αεροδυναμική προστασία και μεγαλύτερη αυτονομία χάρη στο ρεζερβουάρ των 32 λίτρων.
Ο αέρας της ανανέωσης στο νέο Stelvio, έχει αφήσει παντού το στίγμα του, όπως στο νέο πίνακα οργάνων με τα νέα γραφικά, που διαθέτει πλέον και δείκτη βενζίνης.
Η καρδιά που χτυπάει μέσα σε αυτή τη μοτοσυκλέτα, είναι ο περίφημος, εγκάρσιος δικύλινδρος V90° «Quattrovalvole» κινητήρας, με την υψηλότερη απόδοση μεταξύ όλων των κινητήρων που κατασκευάστηκαν στο Mandello del Lario, ο οποίος έχει φθάσει πλέον σε αποκλειστικά επίπεδα, όσον αφορά την τεχνολογία/ επιδόσεις που έχει αναπτύξει.
Σε αυτή την τελευταία έκδοση έχει επιτευχθεί μια πιο αθόρυβη και ομαλή λειτουργία του κινητήρα με παρεμβάσεις στο σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου, στο σύστημα χρονισμού, ψύξης και στην εξάτμιση. Η νέα ολοκληρωμένη ηλεκτρονική μονάδα ανάφλεξης και ψεκασμού, τώρα εκμεταλλεύεται τα σήματα που στέλνουν οι δύο αισθητήρες λάμδα για να εξασφαλίζεται επαρκής τροφοδότηση σε ολόκληρο τον κύκλο καύσης, βελτιώνοντας την απόκριση του γκαζιού, την απόδοση στις μεσαίες στροφές, και επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές ρύπων.
Ο κινητήρας διαθέτει μέγιστη ροπή πάνω από 113 Nm που αποδίδεται στις 5.800 σ.α.λ. και εύκολα φτάνει στο ανώτατο σημείο των 103,7 hp στις 7.250 σ.α.λ.
Εξαιτίας της εξαιρετικής του απόδοση, δεν χρειάστηκε καμία αλλαγή στο σωληνωτό πλαίσιο του Stelvio, από χάλυβα υψηλής αντοχής, πάνω στο οποίο συνδέεται ο κινητήρας, σε έξι διαφορετικά σημεία, δίνοντας ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας. Η γεωμετρία του πλαισίου παραμένει επομένως αμετάβλητη. Η γωνία κάστερ στις 27° και το ίχνος των 125 χιλιοστών συνδυάζονται με τα 1535 χιλιοστά του μεταξονίου, για άψογη σταθερότητα και ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, και είναι κάτι που έχει συμβάλει στην ενίσχυση της φήμης αυτού του μοντέλου στην πάροδο του χρόνου. Οι υψηλής ποιότητας αναρτήσεις, που είναι πλήρως ρυθμιζόμενες (απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, προφόρτιση ελατηρίου) συνδυάζονται άριστα μεταξύ τους, προσφέροντας άμεση απόκριση σε οποιαδήποτε πίεση στο τιμόνι. Εμπρός είναι εξοπλισμένο με ανάποδο πιρούνι Marzocchi 45 χιλ. με 170 χιλιοστά διαδρομής, ενώ πίσω με αμορτισέρ της Sachs, που συνδέεται στο μονόμπρατσο ψαλίδι μέσω μοχλικού και προσφέρει 155 χιλιοστά διαδρομής. Το σύστημα φρένων της Brembo παραμένει το ίδιο, ασυναγώνιστο από άποψη αποτελεσματικότητας και εμφάνισης, μόνο που τώρα οι ακτινικές δαγκάνες εμπρός συνεργάζονται με νέους ελαφρύτερους δίσκους, με καλύτερα χαρακτηριστικά απαγωγής της θερμότητας. Η καινοτομία συνεχίζεται και στους τροχούς, οι οποίοι διαθέτουν πλέον πρωτοποριακής σχεδίασης ζάντες από αλουμίνιο, ενώ η διάσταση 150/70/17 πίσω, που στο παρελθόν είχε αποκλειστικά χρησιμοποιηθεί στο NTX, είναι πλέον στην βασική έκδοση του Stelvio 1200 8V.
Παραμένουν αντίθετα οι τροχοί με ζάντες Ber και ακτίνες Alpina, στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης NTX.
Και οι δύο εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με το σύγχρονο σύστημα ABS της Continental, που μπορεί να απενεργοποιηθεί από το τιμόνι.
Η NTX είναι η πιο "περιπετειώδης" έκδοση του Stelvio, και τώρα περιλαμβάνει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά της βασικής έκδοσης, συν κάποιον εξαιρετικό εξοπλισμό, όπως είναι η εύρωστη «πανοπλία» που αποτελείται από την ποδιά, τα προστατευτικά κάγκελα του κινητήρα και τις χούφτες που προσφέρουν πλήρη κάλυψη, και συντελούν στην προστασία του αναβάτη και της μοτοσυκλέτας του από τους κρυμμένους κινδύνους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του.
Μία μοτοσυκλέτα που είναι προορισμένη για μακρινά ταξίδια χρειάζεται ιδιαίτερο εξοπλισμό, εξ ου και οι ευρύχωρες πλαϊνές βαλίτσες από αλουμίνιο, και οι έξτρα προβολείς αλογόνου. Υπάρχουν ακόμη πολλές επιλογές, που είναι διαθέσιμες στον κατάλογο των αξεσουάρ, συμπεριλαμβανομένου ενός navigator GPS, θερμαινόμενων γκριπ, και προστατευτικού του CA.RC (Cardano Reattivo Compatto).
Το νέο Stelvio MY 2011 θα διατίθεται στα εξής χρώματα: μαύρο «Nero Guzzi», λευκό «Bianco Diamante» και καφέ «Terra di Siena», ενώ το NTX θα διατίθεται σε μαύρο «Nero Lava.

Ταξιδεύοντας πρώτη θέση, με δύναμη και στυλ

Το Norge GT8V έχει ανανεωθεί πλήρως και παρουσιάζεται ισχυρό, ασφαλές και άνετο, τοποθετώντας τη Moto Guzzi στην κορυφή της κατηγορίας τουρισμού μεγάλων αποστάσεων.

Το Norge είναι ένας ακούραστος ταξιδιώτης, ένας αναγνωρισμένος πρωταθλητής για την αξιοπιστία του, εξελέγη tourer μοτοσυκλέτα της χρονιάς το 2006 και το 2007, πιστός σύντροφος της αστυνομίας σε πόλεις όπως το Μιλάνο και το Βερολίνο. Τώρα αυτή η πλήρως ανανεωμένη έκδοση GT 8V, παγιώνει τη αποστολή του, δηλαδή τον τουρισμό μεγάλων αποστάσεων.
Το 8V είναι ένας κωδικός που δηλώνει την ύπαρξη του πιο εξελιγμένου κινητήρα, που ανήκει στη σειρά «Quattrovalvole», ενώ παράλληλα ανανεώνεται ο εξοπλισμός, όσον αφορά την ποιότητα και το φινίρισμα του, με αποτέλεσμα η Moto Guzzi Norge 8V GT να ξεπερνά όλα τα προηγούμενα μοντέλα, με τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης, άνεσης και οδηγικής απόλαυσης.
Η καρδιά που χτυπάει μέσα σε αυτή τη μοτοσυκλέτα, είναι ο περίφημος, εγκάρσιος δικύλινδρος V90° «Quattrovalvole» κινητήρας, με την υψηλότερη απόδοση μεταξύ όλων των κινητήρων που κατασκευάστηκαν στο Mandello del Lario, ο οποίος έχει φθάσει πλέον σε αποκλειστικά επίπεδα, όσον αφορά την τεχνολογία/ επιδόσεις που έχει αναπτύξει.
Σε αυτή την τελευταία έκδοση έχει επιτευχθεί μια πιο αθόρυβη και ομαλή λειτουργία του κινητήρα με παρεμβάσεις στο σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου, στο σύστημα χρονισμού, ψύξης και στην εξάτμιση. Η νέα ολοκληρωμένη ηλεκτρονική μονάδα ανάφλεξης και ψεκασμού, τώρα εκμεταλλεύεται τα σήματα που στέλνουν οι δύο αισθητήρες λάμδα για να εξασφαλίζεται επαρκής τροφοδότηση σε ολόκληρο τον κύκλο καύσης, βελτιώνοντας την απόκριση του γκαζιού, την απόδοση στις μεσαίες στροφές, και επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές ρύπων.
Το ψυγείο λαδιού είναι τοποθετημένο χαμηλά στη καρίνα και έχει ένα βεντιλατέρ με θερμοστάτη που κρατά τη θερμοκρασία του λιπαντικού σε ιδανικά επίπεδα, ενώ η εξάτμιση είναι τώρα μεγαλύτερη, μειώνοντας το επίπεδο θορύβου και αυξάνοντας τη ροπή στις μεσαίες στροφές. Ο κινητήρας, η ισχύ του οποίου ξεπερνά τους 100.5 Hp, διαθέτει τώρα μέγιστη ροπή άνω των 104 Nm που αποδίδεται μόλις στις 5.500 σ.α.λ. Πρακτικά, σημαίνει ότι η καμπύλη ισχύος είναι τώρα κατά 20% υψηλότερη σε σύγκριση με την καμπύλη του 2-βάλβιδου κινητήρα.
Η διάταξη του νέου κινητήρα περιλαμβάνει πιο συμπαγές κάρτερ και κυλίνδρους με ψήκτρες προς την κατεύθυνση της ταχύτητας. Αυτό οδήγησε σε αλλαγές στο πλαίσιο και σε ένα εντελώς νέο και αεροδυναμικής σχεδίασης φέρινγκ. Το μόνο κομμάτι της προηγούμενης έκδοσης που δεν αλλάζει είναι ο προβολέας. Άλλα νέα χαρακτηριστικά είναι η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, τα πλαϊνά πάνελ που είναι ενσωματωμένα στο ρεζερβουάρ και διακοσμημένα με την πλακέτα σε μεταλλικό σατινέ φινίρισμα και τη διπλού σχήματος καρίνα.
Ένα χατ-τρικ έχει επιτευχθεί με αυτή τη νέα «ενδυμασία»: αποτελεσματική απαγωγή της θερμότητας, βελτιωμένη θερμική μόνωση και πιο αποτελεσματική αεροδυναμική προστασία, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η απόλαυση στο ταξίδι, τόσο για τον αναβάτη όσο και για το συνεπιβάτη με πλήρη άνεση, ανεξάρτητα από την ταχύτητα. Η μοτοσυκλέτα είναι εξαιρετικά απολαυστική στην οδήγηση, ανεξαρτήτως των καιρικών συνθηκών, χάρη στην καλύτερη εργονομία, κάτι που εφαρμόζεται και στη παραμικρή λεπτομέρεια και που εκτιμάται σε καθημερινή βάση. Η νέα θέση, του πλήρως λειτουργικού πίνακα οργάνων, καθιστά ευκολότερο για τον αναβάτη να διαβάζει τις ενδείξεις, το ύψος της νέας πιο άνετης και με νέο κάλυμμα σέλας είναι τώρα μόλις 810 χιλιοστά, το νέο τιμόνι έχει πλέον χαμηλώσει και έχει μία ελαφριά κλίση, δίνοντας στον αναβάτη μεγαλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας στις υψηλές ταχύτητες.
Υπάρχει ακόμη μία πρακτική εξωτερική πρίζα 12 Volt, ένας ευρύχωρος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, θερμαινόμενα γκριπ και πολλά άλλα στοιχεία άνεσης που έχουν προστεθεί, όπως το νέο πλαϊνό και κεντρικό σταντ, οι ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη, ένα νέο σετ πλαϊνών βαλιτσών, που έχουν πλήρως επανασχεδιαστεί ώστε να εγγυώνται τέλεια εφαρμογή στα δύο στηρίγματα.
Η αύξηση των επιδόσεων, έχει ενισχύσει τη συνολική δυναμική της μοτοσυκλέτας, κάτι που ήταν ισχυρό στοιχείο και της προηγούμενης έκδοσης. Το Norge GT8V έχει αποκτήσει μία πιο ουδέτερη και σπορ συμπεριφορά, χάρη στην ανανεωμένη ρύθμιση των αναρτήσεων, τοποθετώντας νέα ελατήρια σε πιρούνι και αμορτισέρ, επιτυγχάνοντας τον ιδανικό συνδυασμό τους. Η μοτοσυκλέτα πλέον αντιδρά πιο γρήγορα, στοιχείο που την καθιστά πιο εύκολη στο να ακολουθήσει την ιδανική γραμμή στις στροφές, ή κατά στις αλλαγές κατεύθυνσης, ακόμη και σε συνθήκες πλήρους φορτίου, κάτι που είναι συχνό φαινόμενο σε ένα μοντέλο Gran Turismo, όπως είναι η ναυαρχίδα του Mandello del Lario.
Παραμένοντας στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης πιο ισχυρό σύστημα πέδησης με νέο ηλεκτρονικό σύστημα ABS σε συνδυασμό με τα εμπρός φρένα που είναι εφοδιασμένα με νέους υψηλότερης απόδοσης δίσκους.
Δυνατότερος κινητήρας, μεγαλύτερη άνεση, πιο πλούσιος εξοπλισμός και ενισχυμένο πλαίσιο: το Moto Guzzi Norge GT 8V είναι έτοιμο να κερδίσει πίσω τον τίτλο του βασιλιά των Gran Turismo.
Μια τέτοια μοτοσυκλέτα σίγουρα θα έκανε εξαιρετικά υπερήφανο ακόμα και το μηχανικό Giuseppe "Naco" Guzzi. Είναι αυτός που δημιούργησε το μύθο Norge και τον προορισμό του Βορείου Ακρωτηρίου για τους λάτρεις της μοτοσυκλέτας: ήταν ο πρώτος που ταξίδεψε σε αυτά τα εδάφη το 1928, οδηγώντας ένα GT 500 εφοδιασμένο με ένα ελαστικό πλαίσιο που αποκαλούσε Norge, προς τιμήν του ιταλικού αερόπλοιου με πιλότο τον Umberto Nobile, που πραγματοποίησε την πρώτη πτήση πάνω από το Βόρειο Πόλο.
Το Norge GT8V θα διατίθεται σε δύο μοντέρνους και κομψούς χρωματισμούς, μαύρο «Nero Metallizzato» και λευκό «Bianco Diamante e Argento».

Κύρια Χαρακτηριστικά

ΣΧΕΔΙΑΣΗ
  • Νέο ενιαίο φέρινγκ
  • Νέα διπλού σχήματος καρίνα
  • Νέα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
  • Νέος σιγαστήρας εξάτμισης από αλουμίνιο με σατέν φινίρισμα
  • Νέες πλαϊνές βαλίτσες Moto Guzzi
  • Νέου σχήματος σέλα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
  • Δικύλινδρος V90 «Quatro valvole» 1200 κ.εκ.
  • Ένας εκκεντροφόρος επικεφαλής με πιο αθόρυβη λειτουργία οδήγησης των βαλβίδων.
  • Εκκεντροφόρος με νέο προφίλ
  • Ψυγείο λαδιού στην καρίνα με βεντιλατέρ με θερμοστάτη
  • Μονός δίσκος συμπλέκτη
  • Νέο σύστημα εξάτμισης
  • Συμπαγής άξονας μετάδοσης
  • Κιβώτιο 6 σχέσεων
  • Euro 3
ΠΛΑΙΣΙΟ
  • Διπλό σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής
  • Πιρούνι 45 χιλιοστών με προφόρτιση και ρύθμιση των αποσβέσεων, με νέο σετ προοδευτικών ελατηρίων
  • Αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς, με νέο σκληρότερο ελατήριο
  • Πίσω ανάρτηση με μονόμπρατσο και μοχλικό
  • Δύο δαγκάνες 4 αντικριστών εμβόλων εμπρός με νέους δίσκους 320 χιλ.
  • Πίσω φρένο με δίσκο 282 χιλ. και δαγκάνα 2 εμβόλων και γλίστρα
  • Εμπρός ελαστικό ZR 120/70/17
  • Πίσω ελαστικό ZR 180/55/17
ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
  • Νέο σύστημα ABS τελευταίας γενιάς
  • Ενσωματωμένος υπολογιστής
  • Θερμαινόμενα γκριπ
  • Navigator
  • Νέας σχεδίασης πλαϊνό και κεντρικό σταντ
  • Νέα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
  • Νέας σχεδίασης πλαϊνές βαλίτσες
Το Moto Guzzi Norge GT 8V θα διατίθεται στο επίσημο δίκτυο συνεργατών Moto Guzzi, στην τιμή των 16.150 €, με ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών:
  • Δωρεάν επέκταση εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον χρόνια
  • 2 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια
  • Προνομιακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα: προκαταβολή από 0%, έως 84 μήνες εξόφληση, σταθερό επιτόκιο 6,9%
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
NORGE GT 8V
Κινητήρας 90° V-Twin, 4 χρονος, 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
Κυβισμός 1151 cc
Διάμετρος/Διαδρομή 95 x 81,2 mm
Σχέση συμπίεσης 11 ± 0,5 : 1
Μέγιστη ισχύς 100.5 hp (75 Kw) - 7000 rpm
Μέγιστη ροπή 104 Nm - 5500 rpm
Τύπος μετάδοσης Μηχανική. Πρωτεύουσα σχέση μετάδοσης με γρανάζια: 1 : 1,4583 (24/35)
Τελική σχέση μετάδοσης με άξονα: 1 : 3,666 (12/44)
Τροφοδοσία Σώματα ψεκασμού Ø 50 mm
Καταλύτης / Εξάτμιση Με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και αισθητήρα οξυγόνου (λ)
Ανάφλεξη Magneti Marelli IAW 5 ΑΜ
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ με λοβοειδή αντλία
Σύστημα ψύξης ελαιοαερόψυκτο
Κιβώτιο 6 ταχύτητες. 1η 1 : 2,235 (17/38), 2η 1 : 1,700 (20/34), 3η 1 : 1,347 (23/31), 4η 1 : 1,115 (26/29), 5η 1 : 0,935 (31/29), 6η 1 : 0,8 (30/24)
Σύστημα εκκίνησης μίζα
Τύπος συμπλέκτη Ξηρός πολύδισκος
Πλαίσιο Σωληνωτό από υψηλής αντοχής χάλυβα.
Ανάρτηση εμπρός Tηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι Ø 45 ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση ελατηρίου. Διαδρομή τροχού 120 mm.
Ανάρτηση πίσω Αιωρούμενος μονός βραχίονας με ρυθμιζόμενο σε επαναφορά μονό αμορτισέρ και με χωριστό χειριστήριο ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου. Διαδρομή τροχού 140 mm
Φρένο εμπρός Δύο πλευστοί δίσκοι από ανοξείδωτο ατσάλι, Ø 320 mm, με ακτινικές δαγκάνες 4 αντικρυστών εμβόλων
Φρένο πίσω Δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι, Ø 282 mm, πλευστή δαγκάνα 2 παράλληλων εμβόλων
Τροχός εμπρός 3.50'' x 17''
Τροχός πίσω 5.50'' x 17''
Ελαστικό εμπρός 120/70 ZR17 (58W)
Ελαστικό πίσω 180/55 ZR17 (73W)
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο 2195/880/1495 mm
Ύψος σέλας 810 mm (-30mm χαμηλομένη με τζελ που διατίθεται ως έξτρα)
Βάρος κενό 257 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 23 lt (ρεζέρβα 4 lt)
Μέγιστη ταχύτητα 220 km/h
Εκπομπές καυσαερίων Euro III

Η MOTO GUZZI έγινε 90 ετών και το γιορτάζει!

Η γνωστότερη Ιταλική μάρκα μοτοσυκλετών που παραπέμπει στο Ιταλικό στυλ παγκοσμίως ιδρύθηκε στις 15 Μαρτίου 1921. Από τότε μέχρι σήμερα παρουσιάζει μια σειρά από μοτοσυκλέτες που ξεχωρίζουν γιατί διαθέτουν κορυφαία τεχνολογία και συνδυάζουν το κλασσικό με το μοντέρνο.

Για τον εορτασμό αυτής της επετείου, ο Όμιλος Piaggio διοργάνωσε στο Mandello del Lario, MOTO GUZZI WORLD DAYS. Στα πλαίσια της διοργάνωσης, εγκαινιάστηκε εντυπωσιακή έκθεση με τα τελευταία μοντέλα της Moto Guzzi, στο Spazio Broletto στο showroom 13 στο Μιλάνο, η οποία συμπεριλαμβάνει τα νέα: Stelvio 1200 8V και 1200 NTX καθώς και το Norge GT 8V.

Παράλληλα με τις εορταστικές εκδηλώσεις για τα 150 χρόνια ενοποίησης της χώρας της Ιταλίας, η Moto Guzzi – ένα Ιταλικό σύμβολο, γιορτάζει επίσης τα 90α της γενέθλια.

Ο Όμιλος Piaggio, γιόρτασε το γεγονός με ένα ανανεωμένο Moto Guzzi world days (ή αλλιώς GMG - GIORNATE MONDIALI GUZZI), που πραγματοποιήθηκε στο θρυλικό εργοστάσιο στο Mandello del Lario, στα μέσα Σεπτεμβρίου. Η ιδιαίτερη αυτή εκδήλωση οργανώνεται για τους χιλιάδες φανατικούς της μάρκας από όλο το πλανήτη. Περισσότεροι από 16,000 μοτοσυκλετιστές συναντήθηκαν το 2007 για να γιορτάσουν, να δουν νέα μοντέλα και να θαυμάσουν την ανακαίνιση και τον εκσυγχρονισμό στις εγκαταστάσεις του θρυλικού εργοστασίου.

Ένα ιδιαίτερο GMG & Νέα μοντέλα. Η 90η επέτειος και το GMG, είναι το αποκορύφωμα ενός έτους αφιερωμένο στη Moto Guzzi, ένα έτος που θα περιλαμβάνει νέα μοντέλα σταθμούς, όπως: Stelvio 1200 8V και 1200 NTX και το Norge GT 8V – που ήδη εκτίθενται στο Spazio Broletto στο showroom 13, στο Μιλάνο.

15 Μαρτίου 1921: ένας θρύλος γεννιέται. Στις 15 Μαρτίου του 1921, στο γραφείο του συμβολαιογράφου Paolo Cassanello στην Γένοβα, γεννήθηκε η εταιρεία Moto Guzzi. Οι συνέταιροι που έστηναν την τότε νέα εταιρεία, ήταν οι: Emanuele Vittorio Parodi από τη Γένοβα, ο γιος του Giorgio και ο φίλος του Carlo Guzzi. Οι δυο φίλοι Parodi και Guzzi, είχαν υπηρετήσει στην Ιταλική αεροπορία μαζί με τον Giovanni Ravelli, έναν πιλότο που σκοτώθηκε το 1919, κατά τη διάρκεια μιας πτήσης. Τιμώντας τη μνήμη του φίλου τους, το σύμβολο της εταιρείας έγινε ο χρυσός αετός.

Αυτή ήταν η αρχή της Moto Guzzi, με βάση το Mandello del Lario. Το εργοστάσιο όπου μέχρι και σήμερα κατασκευάζονται τα θρυλικά μοντέλα της Ιταλικής μάρκας. Από αυτό το εργοστάσιο έχουν βγει μοντέλα όπως το GT 500 Norge (1928) που ταξίδεψε στον αρκτικό κύκλο με τον Giuseppe Guzzi, το Airone 250 (1939), το Cardellino (1946) που μαζί με το Galletto (1950) θα παίξουν σημαντικό ρόλο στο στην μαζική ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας στην Ιταλία. Ένα εργοστάσιο που εγκατέστησε την πρώτη για το κλάδο αεροσήραγγα, η οποία υπάρχει ακόμα και σήμερα, δείχνοντας έτσι σε όλους τον δρόμο της εξέλιξης - 14 παγκόσμια πρωταθλήματα ταχύτητας & 11 Tourist Trophies...

Κατά τη διάρκεια του 1960, η Moto Guzzi ανέπτυξε των δικύλινδρο κινητήρα 700cc, με τελικό άξονα μετάδοσης κίνησης και με μοντέλα όπως τα V7 Special, V7 Sport, California και Le Mans, η εταιρεία γίνεται πλέον μύθος. Η εξέλιξη είναι συνεχής και οι θρυλικοί αυτοί κινητήρες κοσμούν ακόμα και σήμερα τα νέα μοντέλα της Moto Guzzi, που θα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο φετινό GMG.

Νέα μοντέλα στο Μιλάνο. Στο Μιλάνο, την παραμονή της διεθνούς παρουσίασης των νέων μοντέλων, οι φανατικοί της μοτοσυκλέτας θαύμασαν τα τελευταία μοντέλα της εταιρείας: το Norge GT 8V και το Stelvio (θα υπάρχει και σε έκδοση NTX). Η έκθεση στο Μιλάνο, συμπεριλαμβάνει και είδη ρουχισμού και αξεσουάρ.