Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Αγωνιστικό μονοθέσιο δια χειρός... ΑΠΘ!

Το νέο της αγωνιστικό μονοθέσιο, τα σχέδια του οποίου είχαν είχαν βραβευτεί το 2009, στην Αγγλία, παρουσιάζει η ομάδα «art» (Aristotle Racing Team) του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Η «art» υλοποίησε τα σχέδια και πριν επιστρέψει στην πίστα του Silverstone, στις 13 με 17 Ιουλίου 2011, παρουσιάζει το νέο αυτοκίνητο, σε ειδική εκδήλωση αύριο, Πέμπτη 23 Ιουνίου και ώρα 18:00, στο αμφιθέατρο της Πολυτεχνικής Σχολής.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα γίνει επίδειξη του μονοθέσιου, στο χώρο στάθμευσης έξω από το αμφιθέατρο.

Η ομάδα «art» από το 2006 έως σήμερα εκπροσωπεί το ΑΠΘ στο διεθνή διαγωνισμό Formula SAE. Ακολουθώντας τις προηγούμενες επιτυχημένες συμμετοχές της στο διαγωνισμό και την εμφάνιση του περασμένου Σεπτεμβρίου όπου η ART βραβεύτηκε στη πίστα Varano de Melegari (Formula SAE Italy), η ομάδα θα συμμετάσχει και φέτος στο διεθνή διαγωνισμό, με μεγάλες επιδιώξεις.

Παγκόσμια Ημέρα Σκαραβαίου!

Στις 22 Ιουνίου κάθε χρόνο, οι φανατικοί φίλοι του «Σκαραβαίου» (του δημοφιλούς μοντέλου της Volkswagen «Beetle»), που δεν είναι λίγοι σε όλο τον κόσμο, γιορτάζουν το αντικείμενο της λατρείας τους. Η ημερομηνία αυτή επιλέχθηκε γιατί στις 22 Ιουνίου 1934 ο Αδόλφος Χίτλερ υπέγραψε συμβόλαιο με τον Φέρντιναντ Πόρσε για την κατασκευή του «σκαραβαίου», που αποδείχθηκε με το πέρασμα των ετών, ένα από τα μπεστ-σέλερ της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Η παραγωγή του σκαραβαίου, ξεκίνησε το 1938 και συνέχισε μέχρι και πολύ πρόσφατα με το μοντέλο “New Beetle”. Ο σκαραβαίος ονομάστηκε και «αυτοκίνητο του λαού» εφόσον η τιμή του ήταν ιδιαίτερα προσιτή και έτσι πολλές οικογένειες μπορούσαν να το αποκτήσουν χωρίς απαραίτητα να έχουν μεγάλη οικονομική δυνατότητα.

Golf GTI Edition 35


Η Kosmocar - Volkswagen ανακοινώνει τη διάθεση της ειδικής συλλεκτικής έκδοσης  Golf GTI Edition 35, του ισχυρότερου GTI εργοστασιακής παραγωγής.
35 χρόνια μετά την παραγωγή του πρώτου Golf GTI, μια νέα επετειακή έκδοση έρχεται να αποδείξει ότι η δυναμική της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν έχει όρια.

Σε σύγκριση με το Golf GTI, το Edition 35 διαφοροποιείται στους ακόλουθους τομείς:



Κινητήρας
Το Golf GTI Edition 35 διαθέτει τον κορυφαίο 2.0 TSI ο οποίος πλέον έχει απόδοση 235PS και επιταχύνει (0-100) σε 6,6 sec. Με ροπή 300Nm σε ένα φάσμα 2.200 – 5.500 σ.α.λ και τελική ταχύτητα 247 km/h, το Edition 35 αποτελεί την κορυφαία έκδοση GTI.

Εξωτερική Σχεδίαση
To Edition 35 διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό:

Προβολείς Bi-Xenon με δυναμικό σύστημα φωτισμού των στροφών & φώτα ημέρας LED που ανανεώνουν τη σχεδίαση του μπροστινού προφυλακτήρα
Φιμέ πίσω φώτα τεχνολογίας LED
Νέας αποκλειστικής σχεδίασης μάσκα εμπρός και πλευρικά μαρσπιέ
Εξωτερικούς καθρέφτες σε χρώμα μαύρο γυαλιστερό
Σκούρα (65%) θερμομονωτικά κρύσταλλα στις πίσω πόρτες και το πίσω παρμπρίζ
Ζάντες αλουμινίου 18’’ «Watkins Glen» σε Ασημί Sterling ή σε Γκρι σκούρο Μεταλλικό (225/40 R18)
Λογότυπο  «35» στα μπροστινά πλευρικά φτερά

Εσωτερικό
Τα στοιχεία που διαφοροποιούν το Edition 35 σε σχέση με το GTI είναι:

Top sport καθίσματα «Jacky» με λογότυπο «35»
Διακοσμητικά στοιχεία στο ταμπλό «Black array»
Λαβή μοχλού ταχυτήτων σε σχήμα «Golf ball»
Κατώφλι εισόδου με λογότυπο  «35»


Πατάκια και ζώνες ασφαλείας με κόκκινες ραφές

Άλλη μια διπλή νίκη για τα Cruze


Με δύο πρώτες θέσεις και πέντε συνολικά θέσεις στο βάθρο, η αγωνιστική ομάδα της Chevrolet συνέχισε την εκπληκτική φετινή της πορεία.

Ένα ακόμα αγωνιστικό διήμερο του WTCC ολοκληρώθηκε την περασμένη Κυριακή, με θρίαμβο της αγωνιστικής ομάδας της Chevrolet. Αυτή την φορά ήταν η σειρά της Τσεχίας να φιλοξενήσει τις ομάδες και τους φανατικούς φίλους του WTCC, στην περίφημη πίστα του Μπρνο.

Στο πρώτο σκέλος του αγώνα τα Cruze τερμάτισαν στην πρώτη τριάδα, με τους Huff, Muller και Menou να καταλαμβάνουν αντίστοιχα την πρώτη, δεύτερη και τρίτη θέση. Ο Yvan Muller έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα στο δεύτερο σκέλος καταφέρνοντας να κόψει πρώτος το νήμα, παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε από την όγδοη θέση στην εκκίνηση. Λίγο μετά ο Alain Menu έπαιρνε και αυτός καρό σημαία στην τρίτη θέση ενώ ο Rob Huff ολοκλήρωσε την φανταστική εμφάνιση της Chevrolet στην Τσεχία με μια τέταρτη θέση και μια συνολικά εξαιρετική συγκομιδή βαθμών για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Αξίζει να υπογραμμιστεί ότι μετά τον πέμπτο αγώνα και λίγο πριν να φτάσουμε στα μισά της αγωνιστικής χρονιάς, η ομάδα της Chevrolet είναι στην κορυφή της κατάταξης με σχεδόν διπλάσιους πόντους από την ομάδα της BMW που βρίσκεται στη δεύτερη θέση. Την ίδια στιγμή οι τρεις οδηγοί της έχουν μετατρέψει το ποιος θα είναι ο επόμενος πρωταθλητής σε καθαρά εσωτερική υπόθεση, αφού βρίσκονται σταθερά στις τρεις πρώτες θέσεις τις κατάταξης και με σημαντική διαφορά βαθμών από τους υπόλοιπους.

Όλα δείχνουν πως και αυτή την χρονιά, όπως ακριβώς και την προηγούμενη η «ομάδα των μπλέ» θα σαρώσει τα πάντα στο WTCC.


Δηλώσεις των πρωταγωνιστών

Yvan Muller: Είμαι πολύ χαρούμενος με τους βαθμούς που συγκέντρωσα αυτό το Σαββατοκύριακο και φυσικά με το ότι κατάφερα να πάρω την δεύτερη μου νίκη για φέτος. Μετά από την πολύ καλή μου πορεία στα δοκιμαστικά και την κατάκτηση της πρώτης θέσης στα χρονομετρημένα, ήταν κάπως απογοητευτικό το ότι δεν κατάφερα να κερδίσω στο πρώτο σκέλος. Νομίζω ότι ήμουν λίγο πιο «ευγενικός» στις πρώτες στροφές και ο Rob βρήκε την ευκαιρία να με περάσει. Το σημαντικό είναι πάντως ότι δεν το έβαλα κάτω και στο δεύτερο σκέλος τα πήγα πολύ καλά παίρνοντας την πρώτη θέση ξεκινώντας από την όγδοη.

Rob Huff: Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το πώς εξελίχθηκε για εμένα ο αγώνας της Τσεχίας. Το πρώτο σκέλος πραγματικά κρίθηκε στις δύο πρώτες στροφές σε μια πολύ σκληρή αλλά συγχρόνως και πολύ καθαρή μάχη με τον Yvan. Αρχικά έκανα την κίνηση μου από την εξωτερική και πάτησα λίγο εκτός πίστας καθώς δεν ήθελα να συγκρουστούμε, αλλά στην επόμενη στροφή βρέθηκα σε καλύτερη θέση στην εσωτερική τροχιά και κατάφερα να περάσω. Από εκεί και πέρα τα πράγματα ήταν πολύ πιο εύκολα για μένα. Στο δεύτερο σκέλος κατάφερα να περάσω μετά από πολύ προσπάθεια τους Nykjaer, Poulsen, Villa και Tarquini φτάνοντας στην τέταρτη θέση όπου έκρινα ότι δεν μπορούσα να ανέβω άλλο και προτίμησα να τερματίσω με ασφάλεια για να πάρω τους βαθμούς.

Alain Menu: Στην πρώτη εκκίνηση κάποιος με ακούμπησε από πίσω κόβοντας μου κάπως τον ρυθμό, αλλά κατάφερα να μείνω πολύ κοντά στον Coronel και να τον περάσω στον τελευταίο γύρο κατακτώντας την τρίτη θέση. Στο δεύτερο μέρος το αυτοκίνητο μου ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση και είχα μια καλή εκκίνηση αλλά δεν μπόρεσα να κρατήσω πίσω τον Yvan, ο οποίος με πέρασε καθώς επιταχύναμε μετά την έξοδο της στροφής. Είχα δύο πολύ ενδιαφέρουσες μάχες πρώτα με τον Tarquini και μετά με τον Coronel, αλλά τελικά κατάφερα να τους περάσω και να τερματίσω και πάλι τρίτος. Τελικά, αν και πιστεύω ότι θα μπορούσα να πάρω ακόμα λίγους βαθμούς, δεν μπορώ να πω ότι είμαι δυσαρεστημένος.


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Πρώτο μέρος
1. R Huff               Chevrolet Cruze       10 γύροι σε 21λ. 59.507 δ.
2. Y Muller           Chevrolet Cruze       + 0.858 δ.
3. A Menu             Chevrolet Cruze       + 11.697 δ.
4. T Coronel          BMW 320 TC              + 13.026 δ.
5. K Poulsen         BMW 320 TC              + 14.353 δ.
7. D O’Young        Chevrolet Cruze          + 23.288 δ.
Δεύτερο μέρος
1. Y Muller           Chevrolet Cruze       12 γύροι σε 22λ. 08.247 δ.
2. T Coronel          BMW 320 TC              + 4.183 δ.
3. A Menu             Chevrolet Cruze       + 4.415 δ.
4. R Huff               Chevrolet Cruze       + 5.033 δ.
5. M Nykjaer          SEAT León 1.6 T        + 7.450 δ.

Κατάταξη οδηγών
1. R Huff (Chevrolet) 187
2. Y Muller (Chevrolet) 162
3. A Menu (Chevrolet) 134
4. G Tarquini (SEAT) 83
5. T Coronel (BMW), 82


Κατάταξη κατασκευαστών
1. Chevrolet 405 points
2. BMW 231
3. Seat, 212
4. Volvo, 56.

Mazda2, Mazda3 και MX-5 απέσπασαν εξαιρετικές κριτικές σε Ευρωπαϊκές έρευνες της J.D. Power

Οι πελάτες της Mazda είναι από τους πιο ικανοποιημένους στην Ευρώπη. Αυτό προέκυψε και πάλι από δύο J.D. Powers έρευνες που διεξήχθησαν στην Γερμανία και στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2011 και αφορούσαν στην ικανοποίηση των πελατών. Σε αυτές τις δύο πολύ σημαντικές για την αυτοκινητοβιομηχανία αγορές, περίπου 17.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων κλήθηκαν να αξιολογήσουν το αυτοκίνητό τους αναφορικά με την οδηγική συμπεριφορά, τον χειρισμό, τα έξοδα συντήρησης, την μηχανική αξιοπιστία και τη ποιότητα του εσωτερικού.

Στην Γερμανία, το Mazda3 όχι μόνο αναδείχθηκε νικητής στην κατηγορία compact, αλλά μπόρεσε να συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους από κάθε άλλο από τα 117 μοντέλα που συμμετείχαν στην έρευνα και κέρδισε το «χρυσό» στην γενική βαθμολογία θέτοντας στην δεύτερη και τρίτη θέση τα Mercedes A-Class και Honda Civic αντίστοιχα. Το δυναμικό Mazda2 έχει επίσης έναν λόγο για να γιορτάζει καθώς επικράτησε στην κατηγορία sub-compact και βρέθηκε μπροστά από το Dacia Logan και το Mini. Με αυτά τα εξαιρετικά αποτελέσματα, η Mazda κατέλαβε την τρίτη θέση ανάμεσα σε 28 μάρκες που συμμετείχαν στην έρευνα, μία θέση παραπάνω από την τέταρτη που είχε καταλάβει την προηγούμενη χρονιά.

Στην αντίστοιχη έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Mazda MX-5 ήταν νικητής για μία ακόμα φορά στη κατηγορία των sport cars. Αλλά δεν ήταν απλά ο νικητής της κατηγορίας. Το roadster της Mazda κατάφερε να ξεπεράσει το περσινό ρεκόρ του και να εκτοπίσει με σχετική ευκολία αυτοκίνητα όπως το Volkswagen Scirocco και τα πολυτελή Audi TT, Mercedes-Benz CLK και SLK. Αυτό συνέβη μόλις τέσσερεις μήνες μετά την παραγωγή του 900.000ου Mazda MX-5, με αποτέλεσμα να πρέπει να γίνει ανανέωση του Παγκόσμιου Ρεκόρ Guinness για το διθέσιο αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις. Έχοντας εξαιρετική αξιοπιστία, η πλειοψηφία αυτών των αυτοκινήτων κινούνται ακόμα στους δρόμους. Το ΜΧ-5 είναι ένα δημοφιλές αυτοκίνητο αγώνων που ενθουσίασε τους υποστηρικτές του με τον χειρισμό και την συμπεριφορά του στον Ice Race που έλαβε χώρα στην Σουηδία το 2010. Ένα πραγματικά λατρεμένο roadster που έχει υποστηρικτές και φανατικούς οπαδούς σε κάθε ήπειρο.