Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 22 Μαΐου 2012

Houston We Have a Problem


Βραδινές περιπλανήσεις στα γνωστά στέκια και φρέσκο βίντεο από τους φίλους του High Tech Corvette και την ευθεία ενός μιλίου του Houston. Ένα τετράλεπτο βίντεο με περάσματα από οχήματα κάθε είδους. Δυστυχώς στο βίντεο αναγράφεται μόνο η ταχύτητα εξόδου (μετρώνται μόνο τα 800 μέτρα, από την περιγραφή του βίντεο και από άλλες πηγές φημολογείται παρόλα αυτά πως σύντομα θα χρησιμοποιηθεί ολόκληρη η ευθεία των 1600 μέτρων) αλλά μπορείτε να επισκεφθείτε αυτήν την σελίδα για αναλυτικά αποτελέσματα.




Πηγή: HighTechCorvette



Περιοδικό Autokinisimag

Formula Drift


Ο Fredric Aasbo, οδηγός της Torco Oil δίνει μια σύντομη συνέντευξη περιγράφοντας τις κυριότερες μάχες του αγώνα στο Long Beach της Καλιφόρνια. Τα πλάνα μιλούν από μόνα τους. Αυτοί οι τύποι το έχουν!


Αξίζει να αναφερθεί πως το αυτοκίνητο του Aasbo, ένα Scion tC - το οποίο αποδίδει περίπου 600 ίππους και αγαπημένη του συνήθεια είναι να ξερνάει φλόγες -, δέχεται τις φροντίδες της Papadakis Racing, μιας ομάδας με λαμπρό ιστορικό στους αμερικάνικους αγώνες drag και όπως φαίνεται και στους αγώνες drift αλλά και στους εκτός δρόμου αγώνες. 



Πηγή: TorcoOil



Περιοδικό Autokinisimag

VW Golf GTI Cabriolet

Η πρώτη cabriolet έκδοση του Golf GTI είναι γεγονός. Στα 36 του χρόνια η γρήγορη και δημοφιλής έκδοση του Golf της VW αποφάσισε να βγάλει από πάνω της τα περιττά και να αποκτήσει θέα στον έναστρο ουρανό κατά τις βραδινές ξεσκέπαστες βόλτες. 


Εξοπλισμένο με τον γνώριμο δίλιτρο κινητήρα TFSI του γκρουπ, αποδίδει 210 ίππους - αποκτώντας τον τίτλο του πιο ισχυρού Golf Cabriolet -, είναι διαθέσιμο τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όσο και με το γνωστό DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, χρειάζεται 7,3 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100χλμ/ώρα, ενώ η μαμά VW υπόσχεται συνδυασμένη κατανάλωση 7,6 λίτρων στα 100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξης των 177γρ/χλμ (DSG: 7,7λίτρα/100χλμ και 180γρ/χλμ).


Τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του μοντέλου που το κάνουν να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα της σειράς, είναι αυτά που και η κλειστή έκδοση διαθέτει (ζάντες 17 ιντσών, τα διακριτικά GTI, η κόκκινη γρίλια στην εμπρός μάσκα, προφυλακτήρες GTI εμπρός και πίσω, LED φώτα ημέρας, διάχυτης, χρωμιωμένες απολήξεις εξατμίσεων) ενώ η ηλεκτρο-υδραυλική μαλακή οροφή του χρειάζεται μόλις 9 δευτερόλεπτα για να ανοίξει - κάτι που μπορεί να γίνει με ταχύτητες μέχρι και 30χλμ/ώρα.


Το Golf GTI Cabriolet έχει δεχθεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις και ενισχύσεις έτσι ώστε, ελλείψει οροφής, να βελτιωθεί η ακαμψία του. Ενισχυμένο παρμπρίζ, επιμέρους "τονωτικές" ενέσεις σε σημεία του πλαισίου, σύστημα προστασίας των επιβατών σε περίπτωση ανατροπής, αερόσακοι θώρακα και πλευρικοί, αερόσακος για τα γόνατα του οδηγού, καθώς και ESP. Το πακέτο ολοκληρώνεται με το XDS, το ηλεκτρονικό διαφορικό της VW, το οποίο υπόσχεται βελτιωμένη οδική συμπεριφορά.



Η ανοιχτή έκδοση του GTI θα είναι διαθέσιμη περίπου στα μέσα του επόμενου μήνα ενώ η τιμή του στη Γερμανία θα ξεκινά από 31.350 €.  



Πηγή: VW



Περιοδικό Autokinisimag

Για ρομαντικούς


Ενώ το Μονακό κινείται ήδη σε ρυθμούς Formula 1 μιας και το ερχόμενο Σαββατοκύριακο λαμβάνει εκεί χώρα ο 6ος γύρος του πρωταθλήματος ας πάρουμε μια γεύση από τα παλιά. Όχι, δεν θα σας γυρίσουμε πολλά χρόνια πίσω - μερικές μέρες μόνο. Πιο συγκεκριμένα, πριν από περίπου 2 εβδομάδες πραγματοποιήθηκε το 8ο ιστορικό γκραν πρι του Μονακό και στο βίντεο που έχουμε για εσάς πρωταγωνιστεί μια Surtee's TS19 της περιόδου 1976-1978. Αν και η μουσική χαλάει λιγάκι την ατμόσφαιρα*, δώστε βάση στον ήχο αλλά και στον τρόπο με τον οποίο το 35 ετών μονοθέσιο κινείται στο σιρκουί των δημόσιων δρόμων του Μονακό.


*Ενημέρωση: Εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε το ίδιο βίντεο χωρίς την μουσική επένδυση αλλά με την μουσική πανδαισία των 8 κυλίνδρων. Ευχαριστούμε τον Γιώργο για την επισήμανση.

Περιοδικό Autokinisimag

iCar?


Μόνο σε ένα πράγμα παραπέμπει το γράμμα i μπροστά από μια λέξη και είμαστε σίγουροι ότι μπορείτε εύκολα να το μαντέψετε. Ναι λοιπόν, καλά καταλάβατε, αναφερόμαστε στα προϊόντα της Apple. Ένα σεβαστό ποσοστό του πληθυσμού παγκοσμίως διαθέτει κάποια i-συσκευή, ενώ όλο και περισσότερο παίρνει μέρος στον κυκεώνα των νέων προϊόντων της εταιρίας που έχει γίνει πια ένα είδος κουλτούρας. 

Επειδή όμως εδώ γράφουμε πρωτίστως για αυτοκίνητα (ή τουλάχιστον προσπαθούμε), ας δούμε πώς το μαγικό γράμμα i μπορεί να αποτελέσει πρόθεμα της λέξης car. Οι φήμες προϋπάρχουν τα τελευταία 5 χρόνια. Ήταν τότε που ο γερμανικός τύπος είχε οργιάσει σχετικά με τις υποτιθέμενες επαφές του Steve Jobs με τον CEO της VW Martin Winterkorn. Οι φήμες ενισχύθηκαν όταν την επόμενη χρονιά παρουσιάστηκε ένα πρωτότυπο όχημα της VW παρέα με ένα iPhone και ο αμερικάνικος τύπος άρχισε να μπαίνει στο παιχνίδι, με τους New York Times να ζητούν από τον Jobs να σώσει το Detroit. 



Αλλά ήταν όλα αυτά μόνο φήμες ή κάτι παραπάνω; Ο Mickey Drexler, CEO της εταιρίας J. Crew, είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Apple και δήλωσε πρόσφατα - το χαρακτηριστικό απόσπασμα θα βρείτε παρακάτω - πως το όνειρο του Jobs ήταν να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά συνεχίζει λέγοντας χαρακτηριστικά πως ποτέ δεν το κατάφερε. Για το αν το iCar θα γίνει τελικά πραγματικότητα, δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε για να το διαπιστώσουμε. Κρίνοντας πάντως από την πορεία που ακολουθούν τα λοιπά προϊόντα της Apple, δεν θα μας ξαφνιάσει το γεγονός η εταιρία να κερδίσει την μερίδα του λέοντος και στην αγορά αυτοκινήτων.






Πηγή: Autoblog



Περιοδικό Autokinisimag

Ουπς!


Σκασίματα, σπασίματα, στενές και παραλίγο στενές επαφές με τοίχους, συναγωνιζόμενους, ακόμη και φωτοκύτταρα χρονομέτρησης, λευκοί, μπλε καπνοί και μια σειρά από άλλα γεγονότα που κατατάσσονται στην κατηγορία των απρόβλεπτων. Όπως και να έχουν τα πράγματα, έτσι είναι οι αγώνες. 




Πηγή: HighTechCorvette



Περιοδικό Autokinisimag

Making Fast Cars Faster


Αυτό είναι το μόττο της Hennessey Performance. Η αμερικάνικη εταιρία που έχει την βάση της στο Τέξας, 45 λεπτά δυτικά του Χιούστον, διαθέτει εγκαταστάσεις επιφάνειας σχεδόν 600 στρεμμάτων, οι οποίες συμπεριλαμβάνουν ιδιόκτητη ευθεία 400 μέτρων στην οποία τεστάρουν συστηματικά τα δημιουργήματά τους. Τα μοντέλα της Hennessey βασίζονται σε υπάρχοντα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών αλλά δέχονται τις ειδικές της περιποιήσεις και συχνά αγγίζουν δυσθεώρητες τιμές ιπποδύναμης και ροπής.




Το τελευταίο δημιούργημά τους είναι το Venom GT. Σίγουρα θα αναρωτιέστε περί τίνος πρόκειται. Για ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω σύντομο βίντεο και επανερχόμαστε.


Η ιστορία έχει ως εξής. Το 2007 ένα αμερικάνικο περιοδικό προσκάλεσε την Hennessey να λάβει μέρος σε μια δοκιμή επιτάχυνσης 0-320χλμ/ώρα. Το ερώτημα ήταν απλό. Ποιό supercar μπορεί να πιάσει τα 320χλμ/ώρα γρηγορότερα; Η Hennessey ανταποκρινόμενη στην πρόσκληση-πρόκληση "κατέβασε" στο γήπεδο ένα Venom 1000 Twin Turbo Viper το οποίο στο τέλος της ημέρα κατέληξε να είναι το αυτοκίνητο του οποίου η βελόνα του ταχύμετρου έφτασε πρώτη το μαγικό νούμερο 320. Αξίζει να αναφερθεί πως το Viper της Hennessey σημειώνοντας χρόνο 20,3 δευτερόλεπτα, άφησε στη δεύτερη θέση την Bugatti Veyron, η οποία χρειάστηκε 24,2 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 320χλμ/ώρα.Ο ιδιοκτήτης της Hennessey, John Hennessey, είχε τότε δηλώσει χαρακτηριστικά: "Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που το αυτοκίνητό μας κατάφερε να βρεθεί μπροστά από την Veyron. Αν δεν απατώμαι, είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που έχει καταφέρει κάτι τέτοιο. Παρόλα αυτά, έχω αρχίσει ήδη να σκέφτομαι τρόπους με τους οποίους μπορούμε να βελτιώσουμε την απόδοσή του. Η αύξηση της ιπποδύναμης είναι μια καλή λύση αλλά θεωρώ πως θα έχουμε πρόβλημα με την μπροστομήχανη διάταξη του Viper, καθώς θα δυσκολεύεται να περάσει την παραπάνω δύναμη στο δρόμο. Η άλλη λύση είναι η μείωση του βάρους αλλά τότε το Viper δεν θα πληροί σημαντικές προϋποθέσεις καθημερινής μετακίνησης - εσωτερικές επενδύσεις, air condition, κτλ."

Λίγο καιρό αργότερα ο John Hennessey αστειεύτηκε λέγοντας πως θα ήταν μια καλή ιδέα να τοποθετηθεί ο κινητήρας του Venom Twin Turbo στο αμάξωμα μιας Lotus Exige. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία μιας και το Venom GT ήταν πια γεγονός και οι αριθμοί άρχισαν να λένε την πλήρη αλήθεια.


2,5 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100χλμ/ώρα, 15,3 για τα 320χλμ/ώρα, τρεις επιλογές υπερπλήρωσης με ιπποδύναμη που ποικίλει ανάλογα (800, 1000 και 1200 ίπποι), 159 κιλά ροπής στην μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης, V8 6,2 λίτρων, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της Ricardo, κεραμικές δισκόπλακες με 6πίστονα έμβολα της Brembo, KW Variant 3 πλήρως ρυθμιζόμενα Coilovers, 1.220 κιλά.




Το αυτοκίνητο που πρωταγωνιστεί στο παραπάνω βίντεο είναι το πρώτο Venom GT Spyder που κατασκευάζεται και προορίζεται για τον Steven Tyler των Aerosmith. Οι παραγγελίες είναι εντελώς προσωπικές και αν και εσείς θέλετε το δικό σας Venom GT πρέπει είτε να τηλεφωνήσετε στον ίδιον τον John Hennessey, είτε να του στείλετε e-mail. Αχ αυτοί οι Αμερικάνοι...




Πηγή: Hennessey Performance



Περιοδικό Autokinisimag