Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 22 Αυγούστου 2011

Αυξημένες πωλήσεις για τη Nissan στην Ευρώπη

Η Nissan ανακοίνωσε μια αύξηση κατά 28% των ευρωπαϊκών πωλήσεών της για το έτος 2011 μέχρι σήμερα, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.

Το εννεάμηνο Ιανουαρίου - Ιουλίου του 2011, η Nissan πούλησε 406.733 οχήματα σε όλη την Ευρώπη , ενώ για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2010 οι πωλήσεις ήταν 318.264 οχήματα. Αυτό έχει οδηγήσει σε ένα σημαντικό άλμα του μεριδίου αγοράς της Nissan –κατέχει το 3,6% της ευρωπαϊκής αγοράς - αυξημένο κατά 0,6%, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.


Τον περασμένο Ιούλιο, η Nissan πούλησε 55.065 μονάδες (+16% σε ετήσια βάση) συνεχίζοντας τις αυξανόμενες πωλήσεις της κάθε μήνα μέχρι σήμερα, σε σχέση με το 2010. Η επίδοση αυτή έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεών της πάνω από 88.000 μονάδες, κατά τους τελευταίους επτά μήνες.

Στη Ρωσία, τη μεγαλύτερη ενιαία ευρωπαϊκή αγορά της Nissan, οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 11.580 οχήματα τον Ιούλιο, γεγονός που αντιπροσωπεύει μια αύξηση κατά 53% σε σχέση με το 2010. Το μερίδιο αγοράς της Nissan στη Ρωσία, μεταξύ ξένων κατασκευαστών αυτοκινήτων, προσεγγίζει τώρα το 7,4%.


Ο Guillaume Cartier, νέος αντιπρόεδρος πωλήσεων της Nissan Europe, σχολίασε: «Η Nissan θεμελιώνει μια αυξητική τάση για τις πωλήσεις της στην Ευρώπη και είναι μπροστά σε κάθε μήνα του τρέχοντος έτους μέχρι σήμερα, σε σύγκριση με το 2010. Έχουμε θέσει υψηλά τον πήχη των πωλήσεών μας για την Ευρώπη, η οποία είναι μία από τις πιο ανταγωνιστικές αγορές στον κόσμο. Όπως αποδεικνύεται από τις πωλήσεις μας, έχοντας μια ευρεία, συναρπαστική γκάμα με νέα μοντέλα που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας , είναι εφικτό να επιτύχουμε τους στόχους μας.»


Στην Ελλάδα, το μερίδιο αγοράς της Nissan έφθασε στο 6,9% για το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου 2011.

Opel Insignia Model Year 2012: Νέοι Κινητήρες, Προηγμένα Χαρακτηριστικά


Από τότε που λανσαρίστηκε, το Opel Insignia έχει κερδίσει πάνω από 50 εθνικά και διεθνή βραβεία, ανάμεσα στα οποία και τον περίοπτο τίτλο ‘Car of the Year’. Οι πελάτες επισφράγισαν αυτή την επιτυχία με μία υψηλή ζήτηση και πωλήσεις που ξεπερνούν τις 400.000 μονάδες μέχρι τώρα. Με νέους βενζινοκινητήρες και προηγμένες τεχνολογίες, το Insignia σκοπεύει να συνεχίσει την διακεκριμένη πορεία του το ΜΥ 2012. Οι τιμές ξεκινούν από 23.330 ευρώ (Λιανική Τιμή Πώλησης με ΦΠΑ).

Νέος βενζινοκινητήρας 103 kW/140 hp θέτει πρότυπα στην οικονομία καυσίμου

Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.4 turbo ecoFLEX είναι ένα επιτυχημένο προϊόν της φιλοσοφίας ‘downsizing’. Σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, τεχνολογία Start/Stop, σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, αεροδυναμικά πάνελ κάτω μέρους αμαξώματος και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης 225/50 R 17, είναι ο πιο οικονομικός βενζινοκινητήρας στη μεσαία κατηγορία.

Με τη συμβολή όλων αυτών των μέτρων, ο 1.4 turbo καταναλώνει δύο λίτρα λιγότερο – συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση 1.8 λίτρων (επίσης 103 kW/140 hp) – φτάνοντας στα 5,7 lit. / 100 km (sedan). Οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά 45 g/km, στα 134 g/km – και στις δύο περιπτώσεις μείωση πάνω από 25%. Παράλληλα, η ροπή έχει αυξηθεί σχεδόν κατά 15%, στα 200 Nm.

Με τέτοιες δυνατότητες επιδόσεων, το Insignia 1.4 turbo ecoFLEX επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 10,9 δευτερόλεπτα, μέχρι την τελική ταχύτητα των 205 km/h. Ο κινητήρας διατίθεται με εκδόσεις sedan ή Sports Tourer και – με 5,9 lit. /100 km και 139 g/km CO2 – θέτει πρότυπα και στην κατηγορία station wagon.

Οι αλλαγές περιλαμβάνουν επίσης βελτιστοποίηση του λόγου μετάδοσης, με θετικές προεκτάσεις στην κατανάλωση και την ευελιξία. Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση REPS (Rack Assist Electric Power Steering) που τοποθετείται για πρώτη φορά στο Insignia αυξάνει τα επίπεδα άνεσης. Τα χαρακτηριστικά διεύθυνσης προσαρμόζονται τώρα πιο ευέλικτα σε κάθε οδηγική κατάσταση. Σημαντικό πλεονέκτημα του συστήματος REPS είναι η συμβολή του στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Καθώς δεν βασίζεται σε μία ενεργοβόρα υδραυλική αντλία, η υποβοήθηση ενεργοποιείται μόνον όταν χρειάζεται.

2.0 turbo 4x4: Αυξημένη ισχύς και ροπή, μειωμένη κατανάλωση

Ο δίλιτρος turbo με άμεσο ψεκασμό σε συνδυασμό με το προηγμένο σύστημα 4x4 all-wheel κάνει την είσοδό του στο νέο model year ενισχυμένος κατά 30 hp. Διατίθεται με εξατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο. Ο κινητήρας παράγει 185 kW/250 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm (προηγουμένως 350 Nm). Αυτή η πανίσχυρη μονάδα με μηχανικό κιβώτιο μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 7,5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 250 km/h.

Στην περίπτωση αυτή αποδεικνύεται περίτρανα ότι η αυξημένη ισχύς μπορεί να συνδυαστεί με μειωμένη κατανάλωση. Υιοθετώντας μέτρα όπως το σύστημα Start/Stop και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, οι μηχανικοί της Opel κατάφεραν να μειώσουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 στα 8,4 l/100 km και 197 g/km αντίστοιχα (προηγουμένως: 8.9 l/100 km, 209 g/km CO2). Χάρη στην αύξηση ισχύος και ροπής και στα δυναμικότερα χαρακτηριστικά – σε συνδυασμό με τη μείωση της κατανάλωσης – το Insignia 2.0 turbo 4x4 διεκδικεί μία κορυφαία θέση στην premium μεσαία κατηγορία.

Σύστημα Opel Start/Stop με πολλές εκδόσεις κινητήρων

Το σύστημα Opel Start/Stop προσφέρεται και με άλλους κινητήρες πέραν των δύο που προαναφέρθηκαν. Ο 162 kW/220 hp 2.0 turbo με FWD και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο σύντομα θα διατίθεται με την ευφυή τεχνολογία οικονομίας καυσίμου – μαζί με αεροδυναμικά πάνελ κάτω μέρους αμαξώματος και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.

Αυτό μειώνει την κατανάλωση κατά 0,5 στα 7,6 lit. / 100 km. Το Start/Stop βρίσκεται στο στοιχείο του στην πόλη, όπου μπορεί να εξοικονομήσει μέχρι ένα λίτρο / 100 km. Οι εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο μειώθηκαν στα 179 από τα 189 γραμμάρια που ήταν πριν.

Νέα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας

Τα νέα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας Navi 600 και Navi 900 Europa είναι ανώτερα των παλιότερων εκδόσεων που βασίζονταν σε CD ή DVD ως προς το εύρος των προσφερόμενων λειτουργιών. Όλο το υλικό χαρτών αποθηκεύεται σε κάρτες SD, ενώ οι χάρτες προσαρμόζονται σύμφωνα με τις ατομικές ανάγκες των πελατών. Εκτός από τα προεπιλεγμένα σημεία ενδιαφέροντος (PoI), κάθε πελάτης μπορεί να κατεβάζει και να αποθηκεύει PoI της προτίμησής του στη συσκευή. Κάτι επίσης πρακτικό: πέρα από τις ταχύτερες και συντομότερες διαδρομές, το σύστημα πλοήγησης επιτρέπει και την επιλογή της πιο οικονομικής, δηλαδή αυτής με τη μικρότερη κατανάλωση.

Το σύστημα Navi 900 Europa προσφέρει φωνητική αναγνώριση και λειτουργία ημερολογίου – το δεύτερο με δυνατότητα διαχωρισμού ιδιωτικών και επαγγελματικών ταξιδιών. Μία πρόσθετη ανακοίνωση POI ενημερώνει τον οδηγό για σημεία ενδιαφέροντος που βρίσκονται πολύ κοντά μέσω ηχητικού σήματος, κειμένου ή αναδυόμενου παραθύρου. Από την έκδοση εξοπλισμού “Edition”, διατίθεται ηχοσύστημα Infinity υψηλής ποιότητας.

Εμπρός κάμερα Opel με πρόσθετες λειτουργίες

Το Opel Insignia εμφανίζεται βελτιστοποιημένο και στον τομέα της ασφάλειας το MY 2012. Το νέο σύστημα εμπρός κάμερας Opel, που μέχρι τώρα αναγνώριζε οδικά σήματα και προειδοποιούσε για παρέκκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας, προσφέρει πλέον και Ένδειξη Απόστασης Προπορευόμενου Οχήματος - Following Distance Indication που μετρά συνεχώς την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα (ένδειξη σε δευτερόλεπτα). Ενεργοποιείται αυτόματα από τα 40 km/h και βοηθά τον οδηγό να αποφεύγει τις οπίσθιες συγκρούσεις και πιθανόν δαπανηρές ζημιές. Το Forward Collision Alert ενεργοποιεί μια ένδειξη στο ταμπλό και ένα ηχητικό σήμα που προειδοποιεί τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση με το προπορευόμενο όχημα. Επιπλέον, η προαιρετική εμπρός κάμερα σε συνδυασμό με το AFL+ εκτελεί χρέη High Beam Assist.

Προηγμένος εξοπλισμός: Δέρμα NappaIndian Night

Το 2012 Insignia προσφέρει αναβαθμισμένα επίπεδα άνεσης και φινέτσας. Διατίθεται προαιρετικά με πολυτελές δέρμα Nappa “Indian Night” που συνδυάζει μαύρο δέρμα υψηλής ποιότητας με κομψές ραφές σε Cognac. Το εξωτερικό βάφεται σε μία νέα σκούρα μεταλλική απόχρωση “Luxor”, η οποία ανάλογα με το φως δημιουργεί μπλε-βιολετί τόνους. Η σπορ, κομψή παρουσία του Opel Insignia θα ολοκληρωθεί τους προσεχείς μήνες με μία συλλογή νέων ζαντών αλουμινίου σε εντυπωσιακά σχέδια.

Ο Alain Visser, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της Opel, μίλησε για τις δυνατότητες του βελτιστοποιημένου Opel Insignia στην αγορά: «Με τα νέα προϊοντικά χαρακτηριστικά του, κυρίως με τις μειώσεις κατανάλωσης και εκπομπών CO2, το Insignia θα ενισχύσει την εξαιρετική θέση στην κατηγορία – προς όφελος των πελατών μας».

Opel Agila, Corsa, Meriva, Astra με Ακόμα Μικρότερη Κατανάλωση

Περαιτέρω μειώσεις στην κατανάλωση και νέες τεχνολογικές εφαρμογές είναι δύο από τα χαρακτηριστικά που προσδιορίζουν τη γκάμα Opel το ΜΥ 2012. Χάρη στην εκτεταμένη γκάμα τεχνολογιών ecoFLEX σε όλη τη γκάμα επιβατικών αυτοκινήτων, ο αριθμός των αποδοτικών μοντέλων ecoFLEX αυξάνεται και ξεπερνά τώρα τα 60 – ανάλογα με την αγορά.

Το νέο Astra ecoFLEX καταδεικνύει περίτρανα τα επιτεύγματα της τεχνολογίας ecoFLEX σε συνδυασμό με Start/Stop. Με 99 g/km CO2 (3,7 lit. diesel / 100 km) είναι το καθαρότερο, πιο οικονομικό Astra όλων των εποχών – και μάλιστα με εντυπωσιακή ισχύ 96 kW/130 hp. Το Start/Stop διατίθεται επίσης με βενζινοκινητήρες για το Corsa. Στα μοντέλα 1.2 και 1.4 λίτρων επιτυγχάνει μέση μείωση κατανάλωσης της τάξης των 0,4 lit. / 100 km, με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 119 g/km. Το Meriva 1.3 CDTI γίνεται πιο οικονομικό με σύστημα Start/Stop και τεχνολογία ecoFLEX. Στο μικτό κύκλο, η κατανάλωση του Meriva 1.3 CDTI ecoFLEX μειώνεται κατά μέσο όρο 0,4 lit. / 100 km και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 109 g/km – από τις καλύτερες τιμές στην κατηγορία.

Στη σειρά Corsa, μία νέα έκδοση LPG με νέο κινητήρα 1.2 προδιαγραφών Euro 5 διατίθεται τώρα για εναλλακτική λειτουργία με υγραέριο.

Για πελάτες που αναζητούν ένα σοβαρό αυτοκίνητο επιδόσεων, η έκδοση περιορισμένης παραγωγής 155 kW/210 hp του Corsa OPC βρίσκεται τώρα στη γραμμή εκκίνησης: πρόκειται για το Corsa OPC Nürburgring Edition.

Το σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix γίνεται ακόμα πιο πρακτικό

Η Opel έχει επιχειρήσει βελτιώσεις και στον τομέα της ευελιξίας: το πρακτικό σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix συνδυάζεται τώρα προαιρετικά με Park Pilot στα Corsa, Meriva και 5Θ Astra. Η καινοτομία FlexFix εξακολουθεί να διατίθεται αποκλειστικά από την Opel. Όπως ανακοινώθηκε κατά το λανσάρισμα του Astra Sports Tourer στα τέλη του 2010, το σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου διατίθεται και με αυτό το μοντέλο Astra. Το Sports Tourer υιοθετεί μία νέα, εξελιγμένη έκδοση του FlexFix που παρέχει αναβαθμισμένη πρακτικότητα και λειτουργικότητα.

Ένα ακόμα νέο χαρακτηριστικό είναι ο αφαιρούμενος κοτσαδόρος των Corsa και Meriva.

Νέα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας με περισσότερες λειτουργίες για τα Meriva και Astra

Τα νέα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας που λανσαρίστηκαν με το Insignia, Navi 600 και Navi 900 Europa προσφέρονται τώρα με τα Meriva και Astra στο model year 2012. Τα νέα συστήματα είναι μακράν ανώτερα των προκατόχων τους που βασίζονταν σε CD ή DVD ως προς το εύρος των προσφερόμενων λειτουργιών. Όλο το υλικό χαρτών αποθηκεύεται σε κάρτες SD, ενώ οι χάρτες προσαρμόζονται σύμφωνα με τις ατομικές ανάγκες των πελατών. Εκτός από τα προκαθορισμένα σημεία ενδιαφέροντος (PoI), κάθε πελάτης μπορεί να κατεβάζει και να αποθηκεύει PoI της επιλογής του στην κάρτα SD. Ένα ακόμα πρακτικό χαρακτηριστικό: πέρα από τις ταχύτερες και συντομότερες διαδρομές, το σύστημα πλοήγησης επιτρέπει επίσης την επιλογή της πιο οικονομικής, δηλαδή αυτής με τη μικρότερη κατανάλωση.

Το σύστημα Navi 900 Europa προσφέρει επίσης φωνητική αναγνώριση και λειτουργία ημερολογίου – το δεύτερο με δυνατότητα διαχωρισμού ιδιωτικών και επαγγελματικών ταξιδιών.


Opel Agila: 1.0 ecoFLEX τώρα με 109 g/km CO2

Για το ΜΥ 2012, το Opel Agila 1.0 ecoFLEX προσφέρει αυξημένη ισχύ 50 kW/68 hp (προηγουμένως 48 kW/65 hp) σε συνδυασμό με μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2. Στο μικτό κύκλο, η κατανάλωση του Agila 1.0 ecoFLEX μειώνεται κατά μέσο όρο 0,3 lit. / 100 km, φτάνοντας τα 4,8 l/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 109 g/km. Αυτό είναι αποτέλεσμα βελτιστοποιημένης τριβής του κινητήρα, Dual Variable Valve Timing (VVT) και ενός προηγμένου εναλλάκτη.

Από το Νοέμβριο, θα διατίθεται μία έκδοση Agila 1.0 ecoFLEX με Start/Stop και ακόμα μικρότερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.

Opel Corsa: Τεχνολογία Start/Stop τώρα και με βενζινοκινητήρες

Πέρσι, είχαμε νέο πλαίσιο και σύστημα διεύθυνσης, στις αρχές του 2011 ένα facelift, περισσότερες προτάσεις Color Line και μία έκδοση ecoFLEX με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2 μόλις 94 g/km – το Corsa δεν σταματά αναβαθμίζεται συνεχώς και για το MY 2012 ακολουθεί την ίδια συνταγή.

Επιπλέον των μονάδων 1.3 CDTI ecoFLEX (55 kW/75 hp και 70 kW/95 hp), οι βενζινοκινητήρες 1.2 ecoFLEX (63 kW/85 hp) και 1.4 ecoFLEX (64 kW/87 hp και 74 kW/100 hp) διατίθενται τώρα με Start/Stop. Συνοδεύονται από μπαταρία υψηλής απόδοσης, μίζα βαρέως τύπου και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης 185/65 R15.

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα του Start/Stop είναι ότι στο μικτό κύκλο η κατανάλωση μειώνεται κατά μέσο όρο 0,4 lit. – 5,1 lit. / 100 km για τη μονάδα 1.2 και 5,3 l/100 km για τους δύο κινητήρες 1.4. Στην πόλη, η κατανάλωση μειώνεται μέχρι και 0,8 lit. / 100 km, με αντίστοιχη μείωση εκπομπών CO2 στις βενζινοκίνητες εκδόσεις Corsa μέχρι 119 g/km.

Κάτι επίσης αξιοσημείωτο στη γκάμα κινητήρων του Corsa ecoFLEX είναι ο νέος 1.2 LPG ecoFLEX. Πρόκειται για μία ‘bi-fuel’ μονάδα που λειτουργεί με βενζίνη ή φθηνό υγραέριο (αυτή τη στιγμή περίπου 0,72 ευρώ το λίτρο). Στη λειτουργία με βενζίνη παράγει 63 kW/85 hp και με LPG, 61 kW/83 hp. Πληροί τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 5 και στα δύο προγράμματα και αποδεικνύει την περιβαλλοντική του συμβατότητα με τις χαμηλές εκπομπές CO2 (110 g/km στη λειτουργία LPG, τρίθυρο μοντέλο).

Ένα καυτό Corsa για οδηγούς με πάθος: OPC Nürburgring Edition

Για όσους προτιμούν ένα σοβαρό, σπορ αυτοκίνητο, η Opel έχει μία ξεχωριστή πρόταση το model year 2012 – το νέο κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας Corsa, το Corsa OPC Nürburgring Edition.

Συγκρινόμενη με το στάνταρ Corsa OPC, η έκδοση OPC Nürburgring Edition με κινητήρα 1.6 turbo παράγει ακόμα υψηλότερη ισχύ (155 kW/210 hp αντί 141 kW/192 hp) και υψηλότερη ροπή (με λειτουργία overboost: μέχρι 280 Nm αντί 266 Nm του Corsa OPC). Επίσης εφοδιάζεται με το νέο πλαίσιο υψηλών επιδόσεων Bilstein, ένα μηχανικό, πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και σύστημα εμπρός φρένων Brembo που συγκρατεί αξιόπιστα το σπορ μοντέλο στο δρόμο. Το Corsa OPC Nürburgring Edition επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,8 δεύτερα (0,4 δευτ. ταχύτερο από τη στάνταρ έκδοση OPC) μέχρι την τελική ταχύτητα των 230 km/h (αντί 225 km/h).

Εφοδιάζεται με 18άρες ζάντες αλουμινίου, σπορ καθίσματα OPC Recaro για οδηγό & συνοδηγό και φέρει το λογότυπο Nürburgring στα καθίσματα και τις κολόνες B. Το Corsa OPC Nürburgring Edition θα κοστίζει στη Γερμανία 27.650 Ευρώ (συμπερ. ΦΠΑ).

Opel Meriva: Μόνο 109 g/km CO2 με Start/Stop και τεχνολογία ecoFLEX

Όπως στο Corsa, η Opel επεκτείνει τη γκάμα κινητήρων της με Start/Stop και τεχνολογία ecoFLEX για το Meriva. Διατίθεται τώρα με 1.3 CDTI (70 kW/95 hp) και μία έκδοση ecoFLEX με Start/Stop, μπαταρία υψηλής απόδοσης, μίζα βαρέως τύπου και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. Οι τιμές επιδόσεων εντυπωσιάζουν: με τον 1.3 CDTI ecoFLEX, η κατανάλωση μειώνεται στην πόλη στα 4,8 lit. (προηγουμένως 5,6 lit.), μείωση 0,8 lit. / 100 km. Ακόμα και στο μικτό κύκλο, επιτυγχάνεται αξιοσημείωτη μείωση της κατανάλωσης, κατά μέσο όρο 0,4 lit. diesel / 100 km. Με εκπομπές CO2 μόλις 109 g/km, το Meriva 1.3 CDTI ecoFLEX με Start/Stop είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία.

Opel Astra: Δύο νέα μοντέλα ecoFLEX με 99 g/km CO2

Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο στην ατζέντα του Astra είναι η μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, έτσι το επιτυχημένο μικρομεσαίο μοντέλο διατίθεται τώρα με μία μεγάλη γκάμα κινητήρων με σύστημα Start/Stop.

Το model year 2012 σηματοδοτεί τον ερχομό του νέου 1.7 CDTI στην οικογένεια Astra. Στο νέο common-rail turbo diesel βελτιστοποιημένης τριβής, οι μηχανικοί της Opel σχεδίασαν αποκλειστικά ένα νέο σύστημα διαχείρισης κινητήρα. Αυτό διασφαλίζει βέλτιστες επιδόσεις, χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερους θορύβους και κραδασμούς. Ο νέος 1.7 CDTI διατίθεται με δύο επίπεδα ισχύος: 81 kW/110 hp και 96 kW/130 hp με μέγιστη ροπή 280 and 300 Nm αντίστοιχα.

Το 5Θ Astra ecoFLEX διατίθεται και με τις δύο εκδόσεις 1.7 CDTI και προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό οικονομίας και προηγμένων επιδόσεων. Έχει κατανάλωση 3,7 lit. diesel / 100 km και εκπομπές CO2 99 g/km μόνο – που σημαίνει ότι πρόκειται για το καθαρότερο και πιο οικονομικό Astra. Το Astra ecoFLEX διαθέτει Start/Stop, μπαταρία υψηλής απόδοσης, μίζα βαρέως τύπου και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. Επιπλέον, περιλαμβάνει σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης, βελτιστοποιημένο κιβώτιο, βελτιωμένη θερμική διαχείριση, ενεργή γρίλια αεραγωγού, χαμηλωμένο πλαίσιο και ενεργά φώτα ημέρας LED.

Και οι δύο εκδόσεις 1.7 CDTI διατίθενται επίσης σε συνδυασμό με ένα τεχνολογικό πακέτο ecoFLEX. Το πακέτο περιλαμβάνει σύστημα Start/Stop, μπαταρία υψηλής απόδοσης, μίζα βαρέως τύπου και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. Μειώνει την κατανάλωση στις εκδόσεις 81 kW/110 hp και 96 kW/130 hp στα 4,3 lit. diesel / 100 km και τις εκπομπές CO2 στο 5Θ Astra στα 114 g/km (Astra Sports Tourer: 4,4 lit. / 100 km και 118 g/km CO2).

Το μοντέλο 1.3 CDTI ecoFLEX (70 kW/95 hp) και το 121 kW/165 hp 2.0 CDTI με τεχνολογικό πακέτο ecoFLEX (προηγουμένως 118 kW/160 hp), ήδη διατίθενται με Start/Stop εδώ και αρκετούς μήνες.