Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 30 Ιανουαρίου 2013

Η Mitsubishi Motors μετονομάζει το “Παγκόσμιο Μικρό” της για την Ευρώπη

H Mitsubishi Motors Corporation (MMC) αποφάσισε να μετονομάσει το νέο της Παγκόσμιο Μικρό Αυτοκίνητο Κατηγορίας Β στην Ευρώπη εξαιτίας απροσδόκητων θεμάτων που προέκυψαν με τα δικαιώματα κατοχυρωμένων εμπορικών σημάτων, όπως είναι αυτό του “Mirage”. Επομένως, το νέο «μικρό» μοντέλο της Mitsubishi Motors θα ονομάζεται“Space Star” για τις Ευρωπαϊκές αγορές συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας και της Ουκρανίας, επαναφέροντας στο προσκήνιο ένα δημοφιλές μοντέλο της Mitsubishi στην Ευρώπη συνώνυμο με την ευρυχωρία εσωτερικού, την απόδοση και τον πρακτικό και φιλικό προς το χρήστη χαρακτήρα. Το όνομα είναι ιδανικό για τις εντυπωσιακές προδιαγραφές του Παγκόσμιου Μικρού των 371 cm, (από) 845 kg, Cd 0,27, (από) 4.0 l / 100 km*, (από) 92 g/km* με χώρο αποσκευών 235 l (5-θέσια διάταξη), κλπ,… Το Παγκόσμιο Μικρό κατασκευάζεται από το Μάρτιο του 2012 στο ολοκαίνουργιο εργοστάσιο της MMC στο “Laem Chabang Industrial Estate” στην επαρχία Chonburi της Ταϋλάνδης. Πρόκειται για την τρίτη παραγωγική μονάδα της MMC σ’ αυτή την υψηλής στρατηγικής σημασίας χώρα – που εξυπηρετεί όλες τις παγκόσμιες αγορές με προβλεπόμενη ετήσια δυναμικότητα περίπου 120.000 μονάδων (FY2012). Μετά την Ταϋλάνδη, τις χώρες ASEAN και την Ιαπωνία, το Παγκόσμιο Μικρό θα αρχίσει να εξάγεται στην Ευρώπη (με διαδοχικά λανσαρίσματα από τα τέλη Φεβρουαρίου 2013 σαν New Space Star), ενώ θα ακολουθήσουν η Αυστραλία και άλλες παγκόσμιες αγορές. *3-κύλινδρος κινητήρας 1.0 MIVEC, με Auto Stop & Go και κιβώτιο 5 M/T

ZafiraTourerBiTurbo: Το ταχύτερο συμπαγές επταθέσιο diesel

Η Opel δημιούργησε το ταχύτερο, επταθέσιο, πολυμορφικό diesel στην κατηγορία των συμπαγών με την εισαγωγή της προηγμένης τεχνολογίας σειριακού twin-turbo στο Zafira Tourer. Ο κινητήρας 2.0 CDTI BiTurbo (143 kW/195 hp, 400 Nm) προσφέρει στη νέα κορυφαία έκδοση diesel τελική ταχύτητα 218 km/h. Με κατανάλωση μικτού κύκλου μόλις 5,6 l/100 km, το νέο μοντέλο BiTurbo, εκτός από ισχυρό είναι και εντυπωσιακά αποδοτικό, πετυχαίνοντας ένα εξαιρετικό μίγμα υψηλών επιδόσεων και θεαματικής οικονομίας καυσίμου. Η προηγμένη τεχνολογία σειριακού BiTurbo στο Zafira παρέχει υψηλή ισχύ, άμεση απόκριση στο γκάζι και εξαιρετική ροπή σε μεγάλο εύρος στροφών. Η επιτάχυνση 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται σε 8,9 δεύτερα ενώ η ελαστικότητα του κινητήρα είναι εξαιρετική, με ρεπρίζ 80 km/h - 120 km/h σε 8,5 δευτερόλεπτα με πέμπτη σχέση στο κιβώτιο. Το βραβευμένο Zafira Tourer – που πρόσφατα τιμήθηκε με το ‘Χρυσό Τιμόνι 2012’ από αναγνώστες Ευρωπαϊκών περιοδικών αυτοκινήτου – συνδυάζει μία καμπίνα ανώτερης ποιότητας με τεχνολογίες αιχμής, κάποιες μάλιστα μοναδικές στην κατηγορία που ανεβάζουν τον πήχη στους τομείς ασφάλειας και άνεσης. Ανάμεσα στα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι το μηχανοτρονικό σύστημα πλαισίου FlexRide, η δεύτερη γενιά εμπρός κάμερας Opel Eye, το σύστημα προσαρμοζόμενου εμπρόσθιου φωτισμού AFL+ και ένα πανοραμικό παρμπρίζ που πλημμυρίζει την καμπίνα με φυσικό φως. Πρόσθετη ευελιξία στο εσωτερικό του ZafiraTourer παρέχει η νέα γενιά του συστήματος Flex7 με μοναδικές λειτουργίες άνεσης καθισμάτων για ένα πρωτοφανές επίπεδο ευρυχωρίας των επιβατών της δεύτερης σειράς. Ο νέος 2.0 BiTurbo διευρύνει την πλούσια γκάμα κινητήρων του Zafira Tourer, που τώρα περιλαμβάνει εκδόσεις diesel, βενζίνης, ένα LPG και μία έκδοση CNG Turbo. Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης έχει στη διάθεσή του άφθονες επιλογές για να καλύψει τις ανάγκες και επιθυμίες του. «Η Opel ενισχύει το ήδη επιτυχημένο Zafira Tourer με νέα και συναρπαστικά τεχνολογικά χαρακτηριστικά» σχολιάζει ο Thomas Sedran, Μέλος Δ.Σ. της Opel υπεύθυνος Λειτουργιών, Επιχειρηματικής Ανάπτυξης & Εταιρικών Στρατηγικών. «Τώρα είμαστε η μοναδική μάρκα που προσφέρει έναν προηγμένο κινητήρα BiTurbo στην κατηγορία των πολυμορφικών. Το όχημα υπόσχεται ένα μοναδικό μίγμα υψηλών επιδόσεων, εντυπωσιακής οικονομίας καυσίμου και ανώτερης ποιότητας σε επταθέσια διάταξη». Το νέο υψηλών επιδόσεων ZafiraTourer BiTurbo diesel διατίθεται ήδη για παραγγελία. Στην Ελλάδα θα κυκλοφορήσει με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό στην έκδοση Cosmo, στην τιμή των 34.870 Ευρώ.

Νέο τηλεοπτικό από τη Hyundai

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Hyundai, στην οποία πρωταγωνιστεί το νέο 3-θυρο i30. Το τηλεοπτικό είναι ευθυγραμμισμένο με τη φιλοσοφία της εταιρίας «New thinking, New possibilities» καθώς ξεκινάει με μια ελεύθερη απόδοσή της. Ο διαφορετικός τρόπος σκέψης της Hyundai αποτυπώνεται στη φράση «Βλέπουμε τον κόσμο διαφορετικά», ενώ οι νέες δυνατότητες στη φράση «Μια σπίθα σήμερα, μπορεί να αλλάξει το αύριο». Στη συνέχεια αναφέρονται μερικές από τις αρετές του νέου i30 «Design, Τεχνολογία, Προσοχή στην Λεπτομέρεια» και η πρόθεση της Hyundai να προσφέρει το πιο πλήρες πακέτο «όλα σε αρμονία». Στο κλείσιμο ακολουθεί η εμπορική πρόταση της εταιρείας «Νέο Hyundai i30 diesel με 13.990€», η οποία αφορά στην έκδοση i30 3d 1.4 diesel Classic που διαθέτει την χαμηλότερη τιμή σε diesel. Η τηλεοπτική καμπάνια του i30 ξεκίνησε στις 17 Ιανουαρίου 2013.

Η PIRELLI φέρνει την επανάσταση στα ελαστικά F1 για το 2013

Η Pirelli ξεκινά τη σεζόν του 2013 στη Formula 1 με μία πλήρως ανανεωμένη γκάμα P Zero για στεγνό καιρό και Cinturato για βροχή. Τα νέα ελαστικά έχουν εξελιχθεί σύμφωνα με τις επιθυμίες των ομάδων και τους κανονισμούς της FIA, του κυβερνώντος σώματος του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Χάρη στις τελευταίες εξελίξεις οι γόμες έχουν γίνει πιο μαλακές, οι σκελετοί πιο εύκαμπτοι, ενώ η κορώνα έχει ενισχυθεί. Στόχος αυτών των καινοτομιών που αλληλοσυμπληρώνονται, είναι η βελτίωση των επιδόσεων και η αύξηση του θερμικού degradation (πτώση απόδοσης), ώστε να διασφαλίζονται τουλάχιστον δύο pit stops ανά αγώνα και να αυξάνονται οι στρατηγικές επιλογές των ομάδων. Τα προφίλ έχουν επίσης διαφορετική εμφάνιση με χρώματα πιο εντυπωσιακά και με νέα σήμανση: πορτοκαλί, στη θέση της περσινής ασημί η οποία δήλωνε τη σκληρή γόμα. Υπολογιστικές Προσομοιώσεις και Χιλιάδες Χιλιόμετρα Δοκιμών Στη φάση εξέλιξης των σειρών 2013 P Zero και Cinturato έγιναν χιλιάδες υπολογιστικές προσομοιώσεις από τους μηχανικούς της Pirelli όλο το 2012, με χρήση προηγμένου λογισμικού προβλέψεων. Οι προσομοιώσεις αυτές που υποστηρίχτηκαν από εργαστηριακά τεστ των γομών, ενσωματώθηκαν στα στοιχεία που είχαν συγκεντρωθεί κατά τη διάρκεια των grand prix και των επτά χιλιάδων χιλιομέτρων που καλύφθηκαν σε πέντε ιδιωτικές δοκιμές με το Renault R30. Το μονοθέσιο δοκιμών της Pirelli οδήγησε ο Jaime Alguersuari και ο Lucas Di Grassi σε Χερέθ, Σπα Βαρκελώνη (σε δύο δοκιμές) και ο Paul Ricard (δοκιμή σε χειμερινές συνθήκες). Το ντεμπούτο της νέας γκάμας ελαστικών Pirelli για το 2013 θα γίνει στην πρώτη δοκιμή της Formula 1 στη Χερέθ, αρχές Φεβρουαρίου. Υψηλότερες Θερμοκρασίες, Πιο Μαλακά Προφίλ, Αυξημένες Επιδόσεις Το χαρακτηριστικό γνώρισμα των ελαστικών Pirelli F1 για φέτος είναι πιο μαλακές γόμες για ταχύτερη επίτευξη μέγιστης θερμοκρασίας λειτουργίας και χρόνους γύρου περίπου 0,5 δευτ. ταχύτερους από πέρσι. Με τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας ελαστικών Pirelli, το νέο σκληρό ελαστικό PZero Orange δεν απέχει πολύ από το περσινό μεσαίο. Αποτέλεσμα: ταχύτερο θερμικό degradation με μεγαλύτερο παράθυρο μέγιστων επιδόσεων του ελαστικού. Η πρόσφυση έχει επίσης βελτιωθεί, κάτι που μεταφράζεται σε ταχύτερους χρόνους γύρου, κυρίως κατά την έξοδο από στροφές και σε σημεία με απαιτήσεις συνδυασμένης πρόσφυσης - από φρενάρισμα σε επιτάχυνση και το αντίθετο. Η διαφορά επιδόσεων μεταξύ των γομών θα ξεπερνά πλέον τα 0.5s στο γύρο, σε αντίθεση με πέρσι που συχνά ήταν μικρότερη, ιδιαίτερα μετά τα μέσα της σεζόν. Η ταχύτερη θερμική πτώση απόδοσης (degradation) σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη διαφορά επιδόσεων μεταξύ γομών θα ενθαρρύνει τις προσπεράσεις. 11 Σετ Ελαστικών Slick ανά Μονοθέσιο με Barcode Καταγραφής Τα ελαστικά Formula 1 σχεδιάζονται στα εργαστήρια της Pirelli στο Μιλάνο και κατασκευάζονται στις ειδικές εγκαταστάσεις της εταιρίας στο Izmit (Τουρκία). Αφού περάσουν τον έλεγχο ποιότητας και λοιπούς ελέγχους, τα ελαστικά αποστέλλονται στον κόμβο logistics (διακίνησης) της Pirelli στο Didcot (Βρετανία) από τον οποίο φορτώνονται για τις διάφορες πίστες του ημερολογίου. Και πάλι, κάθε μονοθέσιο της Formula 1 θα έχει στη διάθεσή του 11 σετ ελαστικών το Σαββατοκύριακο του grand prix, με έξι σετ σκληρότερης και πέντε σετ πιο μαλακής γόμας. Συνολικά, η Pirelli παρέχει περίπου 1800 ελαστικά σε κάθε αγώνα. Τα ελαστικά παρέχονται σε κάθε ομάδα τυχαία, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA, με τη χρήση barcodes. Οι υπεύθυνοι της FIA κατανέμουν τα ελαστικά στις ομάδες χωρίς εμπλοκή της Pirelli στη διαδικασία. Κάθε ελαστικό φέρει ένα barcode στο προφίλ που χαράσσεται πριν τη διαδικασία βουλκανισμού και αποτελεί και την ταυτότητα του ελαστικού. Η ομάδα της Pirelli στην πίστα θα αποτελείται από 55 άτομα περίπου και φέτος, μεταξύ των οποίων τεχνικοί τοποθέτησης, προσωπικό logistics, προσωπικό φιλοξενίας και μηχανικό. Όπως πάντα, κάθε ομάδα θα έχει το δικό της αποκλειστικό μηχανικό Pirelli.