Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2011

Οι εναλλακτικές διαδρομές λόγω κλειστής κοιλάδας Τεμπών

Κλειστά από τις 14 μέχρι τις 25 Νοεμβρίου θα παραμείνουν τα Τέμπη εξαιτίας εργασιών βραχοπροστασίας. Η διέλευση των αυτοκινήτων θα γίνεται από παρακαμπτηρίους οδούς.


Όπως ανακοινώθηκε από τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Θεσσαλίας σύμφωνα με απόφαση της Αστυνομική Διεύθυνσης Λάρισας η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται από εναλλακτικές διαδρομές, ως ακολούθως:

Κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Θεσσαλονίκη: Τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων και όλα τα λεωφορεία, θα εκτρέπονται: (α) Από τον ανισόπεδο κόμβο Νίκαιας [Χ/Θ 346+300 Π.Α.Θ.Ε], προς την περιφερειακή οδό Λάρισας-Τρικάλων και στη συνέχεια μέσω Ε.Ο. Λάρισας-Τρικάλων-Καλαμπάκας-Γρεβενών, θα εισέρχονται στην Εγνατία Οδό. (β) Από τον ανισόπεδο κόμβο Γυρτώνης [Χ/Θ 365+550 Π.Α.Θ.Ε.], όπου θα συνεχίζουν στην Επαρχιακή Οδό Γυρτώνης-Αμπελώνα-Τυρνάβου-Ελασσόνα-Κοζάνης-Εγνατία Οδό και θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε., στο ύψος Κλειδί Ημαθίας.

Τα Ι.Χ.Ε. και τα φορτηγά έως 3,5 τόνων, θα εκτρέπονται από τον κόμβο του Πλατυκάμπου [Χ/Θ 349+396 Π.Α.Θ.Ε.] προς Αγιά και μέσω της Ε.Ο. Λάρισας-Αγιάς-Αγιοκάμπου-Βελίκας-Κόκκινο Νερό-Στόμιο-Ομόλιο, θα εισέρχονται στον Αυτοκινητόδρομο προς Θεσσαλονίκη από δ/ση Στομίου [Χ/Θ 390+700 Π.Α.Θ.Ε.].
Κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Αθήνα: Τα φορτηγά μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων και όλα τα λεωφορεία θα εκτρέπονται από τον κόμβο Κλειδί Ημαθίας [Χ/Θ 474+500 Π.Α.Θ.Ε.] προς Βέροια (Εγνατία Οδό) – Κοζάνη και από εκεί:
- Είτε, μέσω Ε.Ο. Κοζάνης – Ελασσόνας – Τυρνάβου – Αμπελώνα – Γυρτώνης έως τον ανισόπεδο κόμβο Γυρτώνης, όπου θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε. (β). Είτε, μέσω Ε.Ο. Κοζάνης -Γρεβενών -Καλαμπάκας-Τρικάλων -Λάρισας και εν συνεχεία διά της περιφερειακής οδού Λάρισας-Τρικάλων, θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε. από τον ανισόπεδο κόμβο Νίκαιας. Όλα τα Ι.Χ.Ε. και τα φορτηγά μέχρι 3,5 τόνους, που θα προέρχονται από Θεσσαλονίκη, θα εκτρέπονται στο ύψος της Κατερίνης [Α/Κ Κορινού Πιερίας Χ/Θ 445+000] προς Άγιο Δημήτριο και μέσω της Ε.Ο. Κατερίνης – Ελασσόνας – Τυρνάβου – Αμπελώνα – Γυρτώνης έως τον ανισόπεδο κόμβο Γυρτώνης, όπου θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε.

Όλα τα οχήματα που θα προέρχονται από Κατερίνη – Πλαταμώνα, θα κατευθύνονται στον Α/Κ Κορινού και θα ακολουθούν εν συνεχεία την παραπάνω διαδρομή. Όσα εισέλθουν στην περιοχή ευθύνης μας, θα αναστρέφονται από τον Α/Κ Αιγάνης και εν συνεχεία, επίσης μέσω Α/Κ Κορινού, θα εκτρέπονται κατάλληλα. Με σκοπό την διευκόλυνση της κοινωνικοοικονομικής ζωής των κατοίκων της περιοχής Αγιοκάμπου (παραλιακή) και των Δήμων Αγιάς και Τεμπών, εξαιρούνται απ’ τις παραπάνω ρυθμίσεις:
Λεωφορεία του τοπικού ΚΤΕΛ, για μεταφορά κατοίκων της περιοχής, για την εξυπηρέτηση της δημόσιας επιβατικής συγκοινωνίας των διαμενόντων στην περιοχή κατοίκων. Φορτηγά, για την εξυπηρέτηση αποκλειστικά και μόνο, αναγκών τοπικού ως άνω χαρακτήρα (λ.χ. τροφοδοσία τοπικών επιχειρήσεων, τουριστικών καταλυμάτων κλπ, συλλογή γάλακτος με βυτιοφόρα γαλακτοβιομηχανιών που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, εφοδιασμός κτηνοτροφικών μονάδων με ζωοτροφές κλπ).

Οι διαδρομές αυτές χρησιμοποιούνται κατ’ αποκλειστικότητα από Δευτέρα14 Νοεμβρίου το πρωί (06:00) έως την 25η Νοεμβρίου το βράδυ (20:00). Το κλείσιμο της Κοιλάδας των Τεμπών θα είναι καθολικό, λόγω των εργασιών ξεσκαρώματος για λόγους βραχοπροστασίας που πραγματοποιούνται εκεί.
Συνολικά 233 άνδρες της Αστυνομίας και 84 οχήματα, περιλαμβανομένων δύο γερανοφόρων και μίας «αλατιέρας», θα αναπτυχθούν σε καίρια σημεία στους νομούς Λάρισας και Τρικάλων κυρίως, αλλά και της Μαγνησίας.
Στο νομό Λάρισας, που «σηκώνει» και τον κύριο όγκο της εκτροπής της κυκλοφορίας, θα επιχειρούν 165 αστυνομικοί και 60 περιπολικά, προκειμένου να διευκολύνουν στην ομαλή και απρόσκοπτη κυκλοφορία των οχημάτων και να συνδράμουν τους οδηγούς στις μετακινήσεις τους παρέχοντας τις σχετικές πληροφορίες.

Πηγή: www.protothema.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & θράκης

Οδηγείς επιθετικά;

Η πεποίθηση ότι το αυτοκίνητό μας είναι προέκταση του εαυτού μας, μπορεί να οδηγήσει σε επιθετική οδήγηση, προειδοποιεί νέα έρευνα.


Στις ΗΠΑ, η επιθετική οδήγηση προκαλεί το ένα τρίτο όλων των αυτοκινητιστικών δυστυχημάτων που προκαλούν προσωπικούς τραυματισμούς και τα δύο...
τρίτα όλων των μοιραίων ατυχημάτων. Η έρευνα εκτιμάται ότι είναι η πρώτη που εστιάζει στενά στη σχέση μεταξύ προσωπικότητας, στάσης, αξιών και επιθετικής οδήγησης.

Ο επικεφαλής της έρευνας, Ayalla Ruvio, του πανεπιστημίου Temple, δήλωσε ότι εξηγεί μεγάλο μέρος του φαινομένου που γνωρίζαμε ότι υπάρχει, για παράδειγμα γνωρίζουμε ότι οι άντρες τείνουν να είναι περισσότερο επιθετικοί οδηγοί και τείνουν να θεωρούν το αυτοκίνητό τους ως προέκταση του εαυτού τους περισσότερο από ότι οι γυναίκες.

Πηγή: tsekouratoi.blogspot.com

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Το νέο Opel Combo Cargo στην ‘Transport CH’ στη Βέρνη

Μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο της νέας επιβατικής έκδοσης του Opel Combo στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ήρθε η σειρά του Combo cargo που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου ‘Transport CH’ στη Βέρνη. Το νέο Combo cargo διατίθεται σε πολλές εκδόσεις, πρακτικές όσο και αποδοτικές. Είναι ιδανικό για τη μεταφορά αγαθών και για επαγγελματική χρήση γενικότερα. Ο ‘Compact’ πρωταθλητής του τομέα μεταφορών διατίθεται με δύο μεταξόνια και δύο ύψη οροφής, σε έκδοση panel van, με ή χωρίς παράθυρα.
Για ευκολότερη πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης ανάλογα με τις καθημερινές τους ανάγκες, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μιας ή δύο ασύμμετρων πίσω θυρών, αλλά και να προσθέσουν μία ή δύο προαιρετικές συρόμενες πόρτες και στις δύο πλευρές. Σε ορισμένες εκδόσεις panel van μπορεί να τοποθετηθεί μία πρόσθετη πίσω βάση στην οροφή για τη μεταφορά σκάλας.
Το Combo cargo είναι Νο1 σ’ αυτό το τμήμα της αγοράς και πληροί βασικά κριτήρια της κατηγορίας του με χωρητικότητα φορτίου 3,8 ή 4,6 κυβ. μέτρ. αντίστοιχα (κοντό/μακρύ μεταξόνιο, κάθισμα συνοδηγού αναδιπλωμένο) ενώ μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο μέχρι 1t. Επίσης υπερέχει στις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, στο σκαλοπάτι φόρτωσης και το πλάτος ανοίγματος της συρόμενης πόρτας.
Η γκάμα κινητήρων ικανοποιεί ποικίλες ανάγκες με τέσσερις πετρελαιοκινητήρες, ένα βενζινοκινητήρα και μία έκδοση συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) με εύρος ισχύος από 66kW/90 hp έως 99kW/135 hp.
Ανάλογα με τον κινητήρα, το όχημα διατίθεται με πεντατάχυτο ή εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο: ο κινητήρας 66kW/90 hp 1.6 CDTI συνδυάζεται επιπλέον με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πεντατάχυτο κιβώτιο ‘Easytronic’. Αντί του στάνταρ ρεζερβουάρ των 60 L, το Combo CNG χρησιμοποιεί ρεζερβουάρ βενζίνης 22 L και κυλίνδρους χωρητικότητας 95L αερίου (130L στην έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο) που μεταφράζεται σε μέγιστη αυτονομία μέχρι 750 χλμ.

Όλες οι εκδόσεις, πλην του μοντέλου CNG, διατίθενται με τεχνολογία Start/Stop για βέλτιστη απόδοση και μείωση εκπομπών CO2. Το λειτουργικό κόστος μειώνεται επίσης με τη βοήθεια των μεγάλων διαστημάτων service: οι εκδόσεις diesel χρειάζονται service μόνο κάθε 35.000 χλμ. ή μία φορά το χρόνο.
Η καμπίνα του νέου Combo cargo είναι εντυπωσιακή λόγω άψογης λειτουργικότητας και πρακτικής διάταξης. Διαθέτει μεγάλες θήκες στα καθίσματα, αποθηκευτικό χώρο κάτω από την οροφή, υποδοχή εγγράφων στο ταμπλό και βάση για laptop στο ντουλαπάκι. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει κεντρικό κλείδωμα, σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης, ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα, και κάθισμα οδηγού με ρύθμιση τεσσάρων κατευθύνσεων. Άλλα στάνταρ χαρακτηριστικά στη βασική έκδοση είναι αερόσακος οδηγού, ABS και κιτ επισκευής ελαστικών.