Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012

Opel ADAM: Το πιο εξατομικευμένο αυτοκίνητο πόλης

Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε: στις αρχές του 2013 το νέο Opel ADAM θα διατίθεται στις εκθέσεις των Διανομέων και αναμένεται να προκαλέσει αίσθηση στους δρόμους της πόλης. Το κομψό, μικρό αυτοκίνητο πόλης της Opel, ασυναγώνιστο σε δυνατότητες εξατομίκευσης προτίθεται να εντυπωσιάσει τους πάντες στο δρόμο όπως ακριβώς στην παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι του Παρισιού το Σεπτέμβριο - με την αυτοπεποίθηση που αντλεί από μία μοντέρνα, τολμηρή και πολύχρωμη εμφάνιση και τις σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης που κάνουν το κάθε ADAM πραγματικά μοναδικό. Με το νέο ADAM, η Opel κάνει την είσοδό της στο ραγδαία αναπτυσσόμενο life-style κομμάτι της κατηγορίας Α. Με μήκος σχεδόν 3,70 m (πλάτος 1,72 m χωρίς καθρέπτες), το Opel ADAM είναι ένα ευέλικτο και μοδάτο, τρίθυρο όχημα, ιδανικό για αστικά περιβάλλοντα και δυναμική οδήγηση εκτός ορίων πόλης χάρη στις ρυθμίσεις πλαισίου και συστήματος διεύθυνσης που εστιάζουν στην απόλαυση και την ευελιξία. Μέσα στην καμπίνα, το Opel ADAM μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα σε ένα premium περιβάλλον και με ευρυχωρία ασυνήθιστη για μικρό αυτοκίνητο. Το cockpit του ADAM μπορεί να διαμορφωθεί σύμφωνα με τα γούστα του ιδιοκτήτη του χάρη στην πλούσια ποικιλία χρωμάτων, διακοσμητικών, κομψών επενδύσεων οροφής και φωτιστικών εφέ. Το Opel ADAM προσφέρει επίσης τεχνολογίες από ανώτερες κατηγορίες. Με το νέο σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας IntelliLink που ενσωματώνει το smartphone του ιδιοκτήτη στο αυτοκίνητο (Android και Apple iOS) γίνεται το απόλυτα ‘συνδεδεμένο’ μικρό. Άλλα στοιχεία ιδανικά για το φυσικό αστικό περιβάλλον του ADAM είναι νέα γενιά του Park Assist που παρκάρει αυτόματα το αυτοκίνητο, η Προειδοποίηση Πλαϊνού Τυφλού Σημείου (Side Blind Spot Alert) και ένα σύστημα διεύθυνσης με “light touch” CITY mode. Το ADAM υπερέχει από τον ανταγωνισμό στις δυνατότητες εξατομίκευσης και όχι μόνο: με ένα υψηλό επίπεδο στάνταρ εξοπλισμού, προσφέρει επίσης καλύτερη σχέση αξίας/τιμής. Η βασική τιμή για το ADAM με βενζινοκινητήρα 1200 κυβ. εκατ. 51 kW/70 hp είναι 11.500 Ευρώ (συνιστώμενη λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία). Ακόμα και οι premium τεχνολογίες και οι τεράστιες δυνατότητες εξατομίκευσης είναι προσιτές. Παραδείγματα είναι το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας IntelliLink και η επένδυση οροφής με φωτισμό από 64 λυχνίες LED που δημιουργεί την εικόνα ενός έναστρου ουρανού.

Grand Prix ΗΠΑ: Austin

Οι ομάδες της Formula 1 και η Pirelli κάνουν ένα βήμα στο άγνωστο αυτό το Σαββατοκύριακο με το πρώτο Grand Prix των ΗΠΑ στο ‘Circuit of the Americas’ (COTA), μία εντελώς νέα πίστα που φιλοξενεί για πρώτη φορά αγώνα. Η Ιταλική φίρμα φέρνει τα σκληρή γόμα P Zero Silver και τη μεσαία P Zero White: εύλογα συντηρητική επιλογή για ένα σιρκουί με πολλές άγνωστες παραμέτρους σε ό,τι αφορά την απόδοση των ελαστικών. Οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους ένα έξτρα σετ σκληρών ελαστικών για τις δύο ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής ώστε να εξοικειωθούν με τη νέα πίστα. Το σίγουρο είναι ότι η πίστα του Τέξας θα είναι γρήγορη και απαιτητική, με τις υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες να προστίθενται στις μηχανικές προκλήσεις για τα ελαστικά. Η πίστα των 5.515 χλμ. χαρακτηρίζεται από αρκετές υψομετρικές διαφορές, όπου τα πιο αργά και τεχνικά κομμάτια εναλλάσσονται με κάποια πολύ γρήγορα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο ασφαλτοτάπητας θα είναι πολύ ομαλός. Το αρχικό τμήμα της πίστας είναι ιδιαίτερα απαιτητικό, με μια φουρκέτα μοναδικής χάραξης στη στροφή 1 και αλλεπάλληλες αλλαγές κατεύθυνσης από τη στροφή 4 έως 6: θυμίζει Silverstone ή Spa. Αυτό καταπονεί τη δομή κυρίως του εξωτερικού ελαστικού αφού υπόκειται σε υψηλότερα φορτία. Η ελκτική πρόσφυση είναι ένα ακόμα ζωτικό στοιχείο επιδόσεων των ελαστικών στην Αμερική, ιδιαίτερα βγαίνοντας από τις πιο αργές στροφές. Μη έχοντας δεδομένα από προηγούμενες χρονιές, η Pirelli χρησιμοποίησε προηγμένες τεχνολογίες προσομοίωσης για να προβλέψει τη συμπεριφορά των ελαστικών στην πίστα του Austin. Οι ομάδες θα χρησιμοποιήσουν παρόμοια δεδομένα διαμορφώνοντας μία πρώτη ιδέα για τη στρατηγική του αγώνα. Εν τούτοις, οι πληροφορίες που θα αποκομίσουν από τις ελεύθερες δοκιμές θα είναι ακόμα πιο ουσιαστικές από όσο συνήθως. Οι ομάδες θα στοχεύσουν να συγκεντρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία με γεμάτα και άδεια ρεζερβουάρ και το έξτρα σετ σκληρών ελαστικών θα τους επιτρέψει να μεγιστοποιήσουν συνολικά τις επιδόσεις τους.