Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012

Τι είδε ο οδηγός αγώνων και τράκαρε;

Το βιντεάκι που κάνει αυτές τις μέρες τον γύρο του διαδικτύου δείχνει έναν οδηγό αγώνα που χάνει την συγκέντρωση του και τρακάρει. Γιατί; Πολύ απλά μια κοπέλα σηκώνει την μπλούζα της και προκαλεί το χάος...



Πηγή:to-gama-to

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ποιές εταιρίες μειώνουν τα ασφάλιστρα και πόσο;

Mε μειώσεις στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων «απαντούν» οι μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες στην οικονομική κρίση, αλλά και στον έντονο ανταγωνισμό που αναπτύσσεται στον κλάδο μετά την υποχώρηση των εργασιών και την αύξηση των ανασφάλιστων οχημάτων.

Οι μειώσεις που ξεκινούν από 5%, γίνονται είτε απευθείας στα υφιστάμενα πακέτα, είτε μέσω της προώθησης νέων ασφαλιστικών πακέτων που ενσωματώνουν εκπτώσεις που φθάνουν έως και το 20%.

Τον τιμολογιακό πόλεμο πυροδοτεί ο έντονος ανταγωνισμός που αναπτύσσεται στον κλάδο με την πώληση προγραμμάτων μέσω Διαδικτύου που εγκαινίασε η Interamerican, λανσάροντας το «Anytime on line». Το πρόγραμμα εξασφαλίζει εκπτώσεις από 10% έως 20%, λόγω του χαμηλότερου κόστους πρόσκτησης εργασιών και έχει οδηγήσει σε αύξηση του στόλου των αυτοκινήτων της εταιρείας από τα 371.000 αυτοκίνητα στα 483.000 μέσα σε ένα χρόνο.

Η ανακατανομή των μεριδίων υπέρ των εταιρειών με χαμηλά ασφάλιστρα, ανέδειξε ως χαμένους του παιχνιδιού τη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου, την Εθνική Ασφαλιστική, η οποία την ίδια περίοδο έχασε πάνω από 250.000 αυτοκίνητα. Η διοίκηση της εταιρείας σε μια προσπάθεια να περιορίσει την αιμορραγία του στόλου, προώθησε στην αγορά τέσσερα νέα πακέτα, με εκπτώσεις που ξεκινούν από 5% και φθάνουν έως και το 11%, ενώ παράλληλα προχώρησε σε επαναπροσδιορισμό των τιμολογιακών ζωνών, που σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγεί σε περαιτέρω μειώσεις ασφαλίστρων.

Με μεσοσταθμικές εκπτώσεις 5%, ανάλογα με τους δείκτες ζημιές σε κάθε νομό, απαντά και η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο αυτοκινήτου, η Ιντερσαλόνικα, συνεκτιμώντας όπως σημειώνει στη σχετική εγκύκλιο προς το δίκτυο, τη βελτίωση του δείκτη ζημιών και τη μείωση των αποζημιώσεων που κατέγραψε η εταιρεία εντός του 2011.

Στο 15% φθάνουν οι μειώσεις στις οποίες προχώρησε η Αγροτική Ασφαλιστική σε συγκεκριμένες καλύψεις των προγραμμάτων της, όπως η νομική προστασία και η προστασία πυρός, ενώ από 5% έως 10%, διαμορφώνεται η έκπτωση για τον οδηγό που δεν προκάλεσε ζημιά για δύο ή τέσσερα χρόνια αντίστοιχα.

Τον χορό των μειώσεων θα σύρουν σύμφωνα με πληροφορίες και άλλες εταιρείες τις προσεχείς ημέρες όπως η Axa Ασφαλιστική, αλλά και η Υδρόγειος, ενώ ανταγωνιστικά τιμολόγια μέσω της παραμετρικής τιμολόγησης εφαρμόζουν ήδη η Allianz, η Ergo, η Generali, η Groupama και η Eurolife.

Την επιθετική τιμολογιακή πολιτική ευνοεί και η τρέχουσα συγκυρία, που έχει οδηγήσει σε σταθεροποίηση των ζημιών που καταγράφονται στον κλάδο και ως εκ τούτου και των αποζημιώσεων που καταβάλλουν οι εταιρείες. Η συγκράτηση των ζημιών παρατηρείται παρά την αύξηση των ορίων στις αποζημιώσεις που εφαρμόζεται σταδιακά από την 1η Ιουνίου 2009 και είναι αποτέλεσμα κυρίως της μείωσης της χρήσης του αυτοκινήτου, που προκαλεί η οικονομική ύφεση.

Τον Ιούνιο του 2012 επίκειται η τελευταία αναπροσαρμογή των ορίων, που θα οδηγήσει σε υπερδιπλασιασμό των κατώτατων ορίων για την ασφάλιση αστικής ευθύνης έναντι τρίτων, διαμορφώνοντας το όριο της αποζημίωσης για σωματικές βλάβες στο 1 εκατ. ευρώ ανά θύμα και στο 1 εκατ. ευρώ ανά ατύχημα για υλικές ζημίες. Η εξέλιξη αυτή καθιστά εύθραυστη την ισορροπία στον κλάδο αυτοκινήτου, καθώς ενδέχεται να οδηγήσει σε εκτίναξη των αποζημιώσεων τα προσεχή χρόνια

Παρακολουθήστε το πιο ξενέρωτo drift του κόσμου

Θέληση μπορεί να υπάρχει αλλά κάποια αμάξια δεν ειναι για drift.Τέλος.



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πότε και πως έγινε το πρώτο τροχαίο στην Ελλάδα;

Ελάχιστοι γνωρίζουν πότε έγινε το πρώτο τροχαίο στην Ελλάδα ή ότι σε αυτό ενεπλάκη ο πεθερός της βασίλισσας Ελισάβετ, ο μπαμπάς του Φιλίππου δηλαδή. Ώρα για λίγη ιστορία!




Το πρώτο αυτοκινητιστικό τροχαίο, και μάλιστα θανατηφόρο ατύχημα, που αναφέρεται στην Ελλάδα έγινε την Κυριακή 4 Μαρτίου 1907 και ώρα 11.30 περίπου επί της Λεωφόρου Συγγρού, μετά την Πύλη του Αδριανού στο ύψος του εργοστασίου ΦΙΞ, υπό τις ακόλουθες συνθήκες, όπως μας τις περιέγραψαν οι εφημερίδες της εποχής εκείνης.

"Ο πρίγκηψ Ανδρέας μετά της συζύγου του Αλίκης και του Υπασπιστού του Μεταξά, οδηγούσε το αυτοκίνητό του στη λεωφόρο Συγγρού για να μεταβεί στο Παλαιό Φάληρο και εκείθεν εις Πειραιά. Όπισθεν και σε απόσταση 30-40 μ. ακολουθούσε το αυτοκίνητο του Νικ. Σιμόπουλου Υπουργού, Βουλευτού Φθιώτιδος. Όταν τα δυο αυτοκίνητα ευρίσκοντο προ της γέφυρας και πλησίον του Ζυθοπωλείου Φιξ, ο Σιμόπουλος ηθέλησε να υπερβεί το αυτοκίνητο του πρίγκηπος, αυξάνων κατά τι την ταχύτητα του αυτοκινήτου του. Η οδός ήτο ελεύθερη από πεζούς και το αυτοκίνητο του Σιμόπουλου αφού προσπέρασε το προπορευόμενο, κατέλαβε το δεξιό της οδού και έβαινε κανονικώς επί της λεωφόρου. Ξαφνικά μία γυναίκα ευρισκόμενη με ένα παιδί επί του πεζοδρομίου εισήλθε επί της λεωφόρου και ευρέθη αντιμέτωπη με το αυτοκίνητο του Σιμόπουλου. Αυτός βλέποντας τον προφανή κίνδυνο ηθέλησε δι’ ελιγμών ν’ αποφύγει την μετά της γυναικός σύγκρουση, πλην όμως η άτυχη γυναίκα φοβηθείσα δεν εσταμάτησε αλλά έτρεξε να περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να την ρίξει επί του εδάφους και να περάσει από το σώμα της. Φαίνεται ότι πάνω από το σώμα της άτυχης γυναίκας διήλθε και το αυτοκίνητο του πρίγκηπος Ανδρέου, παρά το γεγονός ότι προσπάθησε να ανακόψει την ταχύτητά του. Ούτω, το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Αθήνα, είχε διαπραχθεί.
Το πρώτο θύμα ήτο η άτυχη γυναίκα Ευφροσύνη Βαμβακά, ηλικίας 25 ετών, καταγόμενη από το Αργοστόλι, σύζυγος του σανδαλοποιού Θεοδώρου".

(Αποσπάσματα από τις εφημερίδες «Ακρόπολις», «Καιροί» και «Εστία» της 5ης Μαρτίου 1907).

Πηγή: http://milokrasso.blogspot.com

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Η Kia υποστηρίζει την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2012


Η Kia Motors Corporation υπέγραψε σήμερα μνημόνιο συμφωνίας με τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον (UNEP), επιβεβαιώνοντας έτσι την υποστήριξή της στην Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (World Environment Day). Η επίσημη τελετή υπογραφής πραγματοποιήθηκε στην έδρα των Ηνωμένων Εθνών στο Ναϊρόμπι στην Κένυα και σηματοδοτεί την συνεχή δέσμευση της Kia για περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος γιορτάζεται από το 1972, κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου και είναι η πιο ευρέως γνωστή δράση για το περιβάλλον. Ο εορτασμός στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του κόσμου για την προστασία του πλανήτη έτσι ώστε όλη η ανθρωπότητα να ενημερωθεί για τα οφέλη και τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος. Φέτος η Kia θα χαρίσει 5 οχήματα με οικολογικό χαρακτήρα σε οργανισμούς την οποίων η οικολογική δραστηριότητα έχει αξιολογηθεί υψηλά από τον ΟΗΕ.

Τα πέντε οχήματα που πρόκειται να δοθούν είναι τέσσερα ολοκαίνουργια Kia Rio του 2012 ένα Kia Optima Hybrid του 2012, τα οποία επελέγησαν λόγω της οικονομίας στην κατανάλωση καυσίμου και συνεπώς την εκπομπή λιγότερων ρύπων, ώστε να αναδείξουν τον φετινό εορτασμό που έχει ως θέμα την «πράσινη οικονομία».

«Μέσω της συμμετοχής μας στο συγκεκριμένο πρόγραμμα του ΟΗΕ έχουμε στόχο να υποστηρίξουμε τις προσπάθειες για την επίλυση των παγκόσμιων περιβαλλοντικών προκλήσεων» δήλωσε ο Soon-Nam Lee, Director of Overseas Marketing, της KMC. “Το φετινό πρόγραμμα «Πράσινη Οικονομία», ταυτίζεται πλήρως με την στρατηγική της εταιρίας μας για οικολογική και φιλική προς το περιβάλλον δράση, διαχείριση και ανάπτυξη”.