Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 27 Μαρτίου 2012

Γιατί ύψωσε το μεσαίο δάχτυλο ο Vettel στον αγώνα της Μαλαισίας;

Στη F1 της Μαλαισίας ο Vettel εξοργίστηκε τόσο με τον ινδό οδηγό Karthikeyan που όταν βρέθηκε δίπλα του άρχισε τις άσεμνες χειρονομίες, όπως θα δείτε στο παρακάτω βίντεο. Μάλιστα βγήκε τόσο πολύ εκτός εαυτού, που στην συνέχεια τον χαρακτήρισε ηλίθιο και...αγγούρι που πετιέται μπροστά σου!! Ποιός είναι ο λόγος για αυτό το ξέσπασμα;



Φαίνεται ότι του το χρώσταγε, αφού η επαφή της Red Bull – Renault που οδηγούσε με την HRT του Narain Karthikeyan, στον αγώνα της Sepang είναι η αιτία που του στοίχησε τους βαθμούς της τέταρτης θέσης. Ο Vettel χτύπησε το πίσω αριστερό ελαστικό,στην ΗRT με αποτέλεσμα να τερματίσει στην 11η θέση και να μην πάρει κανέναν βαθμό.

Στην συνέχεια δήλωσε:
“H κίνηση στην F1 είναι ίδια με την κίνηση στους δρόμους πάντα υπάρχει ένας ανόητος ή ένα… αγγούρι, που βρίσκεται μπροστά σου. Ήταν πολύ εκνευριστικό αφού έπρεπε να οδηγήσω σε μία χαοτική κούρσα και επιπλέον είχα χάσει την επικοινωνία με την ομάδα από τον 2ο γύρο”.

Αποτέλεσμα της επαφής αυτής ήταν ένα κατεστραμμένο ελαστικό, που έβγαλε τον οδηγό της Red Bull Racing εκτός συναγωνισμού



TETRAKOSARI IV: 4 και σήμερα

4 και σήμερα! Ενώ η αντίστροφη μέτρηση για το TETRAKOSARI IV έχει αρχίσει, εμείς μπορούμε να ενημερωθούμε από τώρα για το τι θα δούμε 31 Μαρτίου και 1 Απριλίου 2012, στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών. Γνωρίστε τους 160 οδηγούς που συμμετέχουν, μάθετε από ποιά πόλη θα έρθουν και το βασικότερο με τι όχημα θα τρέξουν και πόσο χρόνο κάνουν στα 400 μέτρα.
Όλες οι πληροφορίες που χρειάζεστε είναι εδώ



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Σημαντική αύξηση των εκπτώσεων

Η Nissan, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των καιρών, έρχεται ακόμα πιο κοντά στους υποψήφιους αγοραστές αυτοκινήτου με μια άκρως δελεαστική και συμφέρουσα εμπορική πολιτική. Συγκεκριμένα, η Nissan προσφέρει σημαντικά αυξημένες εκπτώσεις για τα δημοφιλέστερα μοντέλα της, καθιστώντας με αυτό τον τρόπο εξαιρετικά συμφέρουσα την αγορά ενός νέου Nissan σήμερα.

Χαρακτηριστικά, για το MICRA, το μοντέλο - θρύλο στους δρόμους της πόλης, η έκπτωση είναι 1.200 €, ενώ η τελική τιμή, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης, ξεκινά από τις 8.930 €. Παράλληλα, οι τελικές τιμές (με το όφελος της απόσυρσης) για μοντέλα όπως τα JUKE και QASHQAI, βρίσκονται σε ακόμα πιο ελκυστικά επίπεδα, καθώς ξεκινούν από τις 14.190 € και 16.490 € αντίστοιχα.

Την παραπάνω άκρως δελεαστική προσφορά για τα μοντέλα της Nissan, συμπληρώνει το επαναστατικό προαιρετικό πρόγραμμα επέκτασης της πλήρους εργοστασιακής εγγύησης στα 6 έτη, γεγονός που προσδίδει ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα σε εκείνους που θα αποφασίσουν να αγοράσουν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο. Σχετικές πληροφορίες παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.

Η στρατηγική ελαστικών καθοριστική στο βροχερό τοπίο της Μαλαισίας

Χρησιμοποιώντας τρεις από τις τέσσερις γόμες της Pirelli – το βρόχινο ελαστικό Cinturato Blue, το ενδιάμεσο Cinturato Green και το μεσαίο P Zero White – ο Fernando Alonso με Ferrari αναδείχτηκε νικητής σε ένα επεισοδιακό Μαλαισιανό Grand Prix και πέρασε πρώτος στο βαθμολογικό πίνακα του πρωταθλήματος. Η στρατηγική ελαστικών βοήθησε επίσης τον Μεξικανό Sergio Perez της Sauber να τερματίσει δεύτερος.
Η βροχή που άρχισε να πέφτει λίγο πριν την εκκίνηση του αγώνα είχε ως αποτέλεσμα όλα τα μονοθέσια, με εξαίρεση αυτά της HRT, να ξεκινήσουν με ενδιάμεσα ελαστικά Cinturato Green. Μετά από ένα γύρο, ο Perez μπήκε στα pits για αλλαγή σε full wet καθώς η βροχή δυνάμωνε – και αυτή η κίνηση έθεσε τις βάσεις για ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Χάρη στο έγκαιρο pit stop του, ο Perez ήταν 3ος όταν ο αγώνας διακόπηκε στον όγδοο γύρο λόγω καταρρακτώδους βροχής. Ο αγώνας ξεκίνησε πάλι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, με υποχρεωτική τη χρήση βρόχινων ελαστικών, σύμφωνα με τους κανονισμούς. Όταν η πίστα άρχισε να στεγνώνει, οι προπορευόμενοι οδηγοί μπήκαν στα pits για αλλαγή σε ενδιάμεσα ελαστικά και ο Perez για πρώτη φορά οδήγησε τον αγώνα προτού τελικά τον προσπεράσει ο Alonso.
Ήδη πριν βγει η κόκκινη σημαία, οι ομάδες είχαν ήδη εφαρμόσει διάφορες στρατηγικές. Η απόφαση της HRT να ξεκινήσει τον αγώνα με full wet ελαστικά βοήθησε τον Narain Karthikeyan να βρεθεί στη 10η θέση της γενικής κατάταξης όταν ο αγώνας διακόπηκε: ήταν η πρώτη φορά που η νεοσύστατη Ισπανική ομάδα ολοκλήρωνε ένα γύρο σε βαθμολογούμενη θέση. Αντίθετα, ο Jean-Eric Vergne (Toro Rosso) παρέμεινε με ενδιάμεσο ελαστικό μέχρι που βγήκε η κόκκινη σημαία, κάτι που απέδειξε την προσαρμοστικότητα του Cinturato Green της Pirelli, έχοντας κρατηθεί στην έβδομη θέση παρά το άφθονο σπρέι και το στάσιμο νερό. Η Marussia βρέθηκε επίσης σε βαθμολογούμενη θέση με τον πρωτοεμφανιζόμενο Charles Pic να είναι όγδοος αμέσως μετά την επανεκκίνηση.
Στον 37ο γύρο, ο οδηγός της Toro Rosso, Daniel Ricciardo ήταν ο πρώτος που άλλαξε σε slick με P Zero White medium, ενώ η αλλαγή του Alonso σε medium slick μετά από τρεις γύρους ήταν καθοριστική για τη διασφάλιση της 28ης νίκης της καριέρας του.
Ο ταχύτερος γύρος του αγώνα σημειώθηκε με σκληρό ελαστικό P Zero Silver από τον Kimi Raikkonen και τη Lotus του, τρεις γύρους πριν το τέλος. Τα μεγαλύτερα stint ήταν οι 27 γύροι με ενδιάμεσο Cinturato Green που κάλυψαν τα μονοθέσια των Lewis Hamilton (McLaren), Kimi Raikkonen (Lotus) και Kamui Kobayashi (Sauber).
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery σχολίασε: «Ο σημερινός αγώνας είχε πολλά κοινά με το περσινό Καναδικό grand prix, που επίσης διακόπηκε λόγω βροχής. Για μία φορά ακόμα, σημειώθηκαν ραγδαίες εξελίξεις και τρομερές επιδόσεις, όπως αυτές των Alonso και Perez οι οποίοι ξεχώρισαν στις πρώτες θέσεις. Μετά την επανεκκίνηση, οι οδηγοί έπρεπε να είναι συγκρατημένοι με τα ενδιάμεσα ελαστικά, τα οποία έδειξαν την απαιτούμενη προσαρμοστικότητα σε διαφορετικές συνθήκες. Οι δύο πρώτοι του βάθρου υιοθέτησαν διαφορετική στρατηγική, με τον Alonso να επιλέγει μεσαία γόμα και τον Perez σκληρή για το τελευταίο stint, που επιβεβαιώνει πώς η απόφασή μας να μειώσουμε περαιτέρω τη διαφορά επιδόσεων των γομών αύξησε τον ανταγωνισμό. Επίσης, θα θέλαμε να συγχαρούμε τον Bruno Senna, ο οποίος πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του σε grand prix με την έκτη θέση».

Νέο Peugeot 107: Ξεκίνησε η διάθεσή του στην ελληνική αγορά

Ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς, το Peugeot 107, ανανεώθηκε και διατίθεται στην ελληνική αγορά.

Η νεανική εμφάνισή του, τα πολλά μοντέρνα χρώματα και τα νέα φωτιστικά σώματα είναι τα νέα χαρακτηριστικά του 107. Η οδηγική του συμπεριφορά σε συνδυασμό με τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (99gr/klm) και την προσιτή τιμή του, κάνουν το νέο 107 ιδιαίτερα ελκυστικό.

Με μήκος 3.43m και κύκλο στροφής 9.46m το νέο Peugeot 107 αποτελεί την ιδανική λύση για τις μετακινήσεις μέσα στην πόλη. Με τον κινητήρα των 1000κ.εκ και ιπποδύναμη 68 ίππων η μετακίνηση και εκτός πόλης είναι ευχάριστη και οικονομική.

Το νέο Peugeot 107 διατίθεται σε 3θυρα και 5θυρα αμαξώματα και είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις: Αccess, Access Pack και Active. Εκτός από το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, διατίθεται και με το κιβώτιο ταχυτήτων 2-Tronic.

Η έκδοση Access διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό: αερόσακο οδηγού και συνοδηγού, ABS, υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης ηλεκτρικά υποβοηθούμενο και ράδιο CD με 2 ηχεία.
Η έκδοση Access Pack περιλαμβάνει επιπλέον: κλιματισμό, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και ράδιο CD με 4 ηχεία.
Η έκδοση Active διαθέτει επιπλέον της έκδοσης Access Pack: πλευρικούς αερόσακους, προβολείς ομίχλης, στροφόμετρο και διαιρούμενο πίσω κάθισμα.

To Aprilia SRV 850 επαναπροσδιορίζει τα όρια στον κόσμο των scooter

Ισχύς, οδική συμπεριφορά, σπορ χαρακτήρας, στυλ: τα πάντα στο SRV 850 υποδηλώνουν την τεχνολογία, την απόδοση και την αισθητική των superbikes της Aprilia.

Το στυλ παραπέμπει στον κόσμο APRILIA superbikes. Κάθε παθιασμένος οπαδός της ιταλικής εταιρίας δεν θα δυσκολευτεί να αναγνωρίσει την αισθητική και τα στιλιστικά πρότυπα στο νέο SRV 850, τα οποία, μαζί με την απόδοση, συνέβαλαν στον καθορισμό των μοτοσυκλετών Aprilia σαν σημείο αναφοράς στον κόσμο των σπορ δίτροχων.

Το Aprilia SRV 850 έχει δημιουργηθεί με βάση το GP 800, το δικύλινδρο maxi scooter που παρουσιάστηκε από το Piaggio Group το 2007, και καθιερώθηκε ως το πιο ισχυρό scooter στον κόσμο. Οι μηχανικοί της Aprilia έχουν βελτιώσει αυτό το επαναστατικό project, μεταφέροντας στο νέο SRV 850 τη τεχνογνωσία δεκαετιών, που προέρχεται από τις νίκες σε αγώνες ταχύτητας σε όλο τον κόσμο και που η Aprilia πάντα μεταφέρει στις πιο σπορ μοτοσυκλέτες της, όπως το Aprilia RSV4, ο παγκόσμιος πρωταθλητής SBK για το 2010 αλλά και το maxi-motard Dorsoduro 1200.

Εξελιγμένη απόδοση του κινητήρα, βελτιωμένο set-up και αισθητική. Το SRV 850 μεταφέρει τη φιλοσοφία των επιδόσεων χωρίς συμβιβασμούς, που αποτελεί μέρος του DNA της Aprilia, στον κόσμο των σκούτερ.

Τώρα το MICRA από 8.930 €

Η Nissan, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των καιρών, έρχεται ακόμα πιο κοντά στους υποψήφιους αγοραστές αυτοκινήτου με μια άκρως δελεαστική και συμφέρουσα εμπορική πολιτική. Συγκεκριμένα, η Nissan προσφέρει το MICRA, ένα μοντέλο - θρύλο στους δρόμους της πόλης, με την εκπληκτική έκπτωση των 1.200 €, καθιστώντας με αυτό τον τρόπο εξαιρετικά συμφέρουσα την αγορά του σήμερα, περισσότερο από ποτέ !

Χαρακτηριστικά, για την αρχική έκδοση Motiva, η τελική τιμή, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης, ανέρχεται στις 8.930 €, όπου περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό του 6 αερόσακοι και ESP. Στην περίπτωση του «εμπλουτισμένου» πακέτου της συγκεκριμένης έκδοσης, όπου περιλαμβάνει μεταξύ άλλων A/C & R/CD,η τελική τιμή (με το όφελος της απόσυρσης) ανέρχεται στις 9.700 €.

Την παραπάνω άκρως δελεαστική προσφορά για τα μοντέλα της Nissan, συμπληρώνει το επαναστατικό προαιρετικό πρόγραμμα επέκτασης της πλήρους εργοστασιακής εγγύησης στα 6 έτη, γεγονός που προσδίδει ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα σε εκείνους που θα αποφασίσουν να αγοράσουν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο. Σχετικές πληροφορίες παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα, καθώς και στο www.nissan.gr.

Έτος-ρεκόρ για την ευρωπαϊκή μονάδα παραγωγής της Kia

Η σημαντική ζήτηση για τα μοντέλα της Kia Motors στην Ευρώπη οδήγησε την ευρωπαϊκή μονάδα παραγωγής της εταιρείας στην Ζίλινα της Σλοβακίας σε ρεκόρ παραγωγής κατά τη διάρκεια του 2011.

Στην συγκεκριμένη εγκατάσταση της Kia παρήχθησαν περισσότερα από 252.000 αυτοκίνητα και 359.000 κινητήρες το 2011, αντιπροσωπεύοντας αύξηση κατά 10% και 12% αντίστοιχα.

Επενδύοντας σε ανθρώπινο δυναμικό η Kia προσέλαβε 900 επιπλέον υπαλλήλους για τη στελέχωση τρίτης βάρδιας παραγωγής η οποία ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2012. Με τα νέα μέλη το σύνολο του εργατικού δυναμικού στην Ζιλίνα ανέρχεται σε περισσότερους από 3.900 υπαλλήλους.

Για την επέκταση της χωρητικότητας των 450.000 μονάδων στο τμήμα παραγωγής κινητήρων η Kia επένδυσε 200 εκατομμύρια ευρώ στο συγκεκριμένο εργοστάσιο και δώρισε 400.000 ευρώ σε διάφορες περιβαλλοντικές και κοινοτικές πρωτοβουλίες στην περιοχή τους τελευταίους 12 μήνες.

"Η περσινή χρονιά ήταν πολύ επιτυχημένη για την Kia στην Ευρώπη», σχολίασε ο κος Benny Oeyen, Vice President Marketing & Product Planning της Κia Motors Europe «Αυτή τη στιγμή είμαστε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στην Ευρώπη".

Η αυξημένη ζήτηση για τα προϊόντα της Kia, σε μια στιγμή που η ευρύτερη αυτοκινητοβιομηχανία βιώνει μια πτώση στις πωλήσεις, επιβεβαιώνει την προτίμηση των καταναλωτών σε προϊόντα που διαθέτουν «εντυπωσιακό σχεδιασμό, χαμηλό κόστος λειτουργίας, εξαιρετική τιμή και ποιότητα κατασκευής.


Το 2011 στη Ζιλίνα η Kia παρήγαγε περισσότερα από 101.000 οχήματα SUV Sportage, αντιπροσωπεύοντας το 40% της συνολικής παραγωγής, καθώς και 103.000 cee'd (5-θυρο, 3-θυρο και wagon), αντιπροσωπεύοντας το 41%. Η παραγωγή του Kia Venga ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2011, και ανήλθε σε 11.000 μονάδες, περίπου 4% της παραγωγής, με το SUV Hyundai ix35 (που παραγόταν στη Ζιλίνα μέχρι τον Ιούνιο του 2011) να καταλαμβάνει το υπόλοιπο 15% της παραγωγής.

Η δέσμευση της Kia να στηρίξει τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται σε ολόκληρο τον κόσμο αποδεικνύεται και από τη συνολική επένδυση ύψους 400.000 ευρώ στην τοπική κοινότητα της Ζιλίνας πέρυσι. Σχεδόν το ήμισυ της δωρεάς διατέθηκε για περιβαλλοντικά έργα, ενώ το υπόλοιπο στόχευε στην ευημερία της κοινότητας, την εκπαίδευση και τις πρωτοβουλίες των νέων στη Ζίλινα και τα γειτονικά χωριά. Η Kia υποστηρίζει επίσης ενεργά τις εθελοντικές δραστηριότητες των υπαλλήλων της».

Το Opel Ampera Νικητής στο Ράλι Μόντε Κάρλο

Μετά τον τίτλο “Car of the Year 2012”, μία νέα κατάκτηση έρχεται να προστεθεί στις επιτυχίες του Opel Ampera: η 1η θέση στη γενική κατάταξη και τέσσερα Ampera στην πρώτη δεκάδα ήταν η συγκομιδή στο 13ο Διεθνές Ράλι Μόντε Κάρλο, όπου το αυτοκίνητο έτρεξε για πρώτη φορά. Το Γαλλικό δίδυμο Bernard Darniche & Joseph Lambert επικράτησε του ανταγωνισμού. Την Κυριακή, τελευταία ημέρα του αγώνα, το επαναστατικό ηλεκτρικό όχημα τερμάτισε στην πρωτεύουσα του Πριγκιπάτου του Μονακό. Υπήρχαν περίπου 130 επίσημες συμμετοχές από 30 κατασκευαστές, μεταξύ των οποίων επτά Ampera - ένα με ιδιωτική ομάδα. Απέναντι στο Ampera παρατάχθηκαν αντίπαλοι όπως ένα Renault Fluence Z.E., ένα σπορ Tesla Roadster, το Mitsubishi I-MiEV και ένα Peugeot Ion. Εκτός από τη νίκη στη γενική κατάταξη, η ομάδα των Charlotte Berton & Olivier Sussot τερμάτισε στην 3η θέση, των Jean-Claude Andruet & Patrick Lienne στην 7η και των Hanns Werner Wirth & Daniel Riesen στην 8η, ολοκληρώνοντας το εκπληκτικό αποτέλεσμα.

«Η επιτυχία του Ampera παρά τις υψηλές προκλήσεις του διαγωνισμού αποδεικνύει μία εντυπωσιακή ισορροπία μεταξύ αντοχής και απόδοσης καυσίμου. Είναι κάτι που επιβεβαιώνει τον ηγετικό ρόλο μας στο χώρο των εναλλακτικών συστημάτων κίνησης» σχολίασε ο Διευθυντής E-mobility της Opel, Enno Fuchs. Το “Rallye Monte-Carlo Des Énergies Nouvelles” πραγματοποιήθηκε για 13η φορά και είναι ο παλαιότερος αγώνας για αυτοκίνητα του είδους. Η Λέσχη Αυτοκινήτου Μόντε Κάρλο διοργανώνει τον αγώνα από το 1995.

Τεστ αντοχής εναλλακτικών συστημάτων κίνησης

Το ράλι ξεκίνησε σε τρεις πόλεις, Annecy-le-Vieux, Clermont Ferrand και Lugano και τα αυτοκίνητα έπρεπε να καλύψουν 550 km μέσω της Digne-les-Bains, πρωτεύουσας της Γαλλικής Alpes-de-Haute-Provence και να τερματίσουν στο Μονακό. Τη δεύτερη ημέρα, οι ομάδες είχαν μπροστά τους μία απόσταση 272 χλμ. που οδηγούσε μέσα από το Μονακό και την κλασική διαδρομή του Ράλι Μόντε Κάρλο στις Γαλλικές Παραθαλάσσιες Άλπεις. Αυτές τις δύο ημέρες οι ομάδες πέρασαν από τις λεγόμενες 'δοκιμές ακριβείας' (regularity test) και έπρεπε να αποδείξουν τις οδηγικές τους ικανότητες πιέζοντας τα οχήματα στο όριο.

Εκτός από τις δοκιμές ακριβείας, έμφαση δόθηκε και στην κατανάλωση καυσίμου. Αναλογικά με το βάρος του οχήματος, τις εκπομπές CO2, την ενεργειακή πυκνότητα του καυσίμου και την κατανάλωση, οι διοργανωτές μπόρεσαν να υπολογίσουν μία συγκριτική τιμή και να συντάξουν τον πίνακα γενικής κατάταξης. «Η προηγμένη τεχνολογία του Ampera ήταν πάντα αξιόπιστη και εκεί οφείλεται η τεράστια επιτυχία μας» δήλωσε ο Γάλλος συνοδηγός του ράλι, Joseph Lambert ο οποίος γιόρτασε τη νίκη με τον οδηγό Bernhard Darniche. Ο Darniche είχε κερδίσει στο θρυλικό Μόντε Κάρλο και το 1979, ενώ έχει στο ενεργητικό του πάνω από 10 νίκες στη διάσημη ειδική Col de Turini.

Το Opel Ampera είναι τo πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πηγαίνει οπουδήποτε, οποτεδήποτε. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα των 111 kW/150 hp. Ανάλογα με το οδηγικό στυλ και τις οδικές συνθήκες, η αυτονομία κυμαίνεται από 40 μέχρι 80 χλμ. αποκλειστικά στο πρόγραμμα μπαταρίας, με μηδενικούς ρύπους. Το σύστημα ηλεκτροκίνησης προσφέρει άμεση ροπή 370 Nm για επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε εννέα δευτερόλεπτα περίπου και τελική ταχύτητα 161 km/h.