Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Burnout πού;


Είναι γεγονός πως δεν συνηθίζουμε να συναντούμε βίντεο που προέρχονται από τη Σουηδία. Όταν όμως κάτι τέτοιο συμβαίνει, να είστε σίγουροι πως δεν μπορεί παρά να έχει αρκετές δόσεις ενδιαφέροντος. Απόδειξη αποτελούν τα παρακάτω πλάνα στα οποία ένα τυπικό σουηδικό Volvo πραγματοποιεί burnout στο πίσω μέρος ενός φορτηγού.


Μην σας μπαίνουν περίεργες ιδέες. Στο TETRAKOSARI© τα burnouts τα προτιμούμε πιο κοντά στο έδαφος...

Περιοδικό AutokinisiMag

Honda CR-V 2013

Μπορεί το νέο Honda CR-V να κυκλοφορεί στην αγορά της βορείου Αμερικής ήδη από τον περασμένο Δεκέμβριο, στην Ευρώπη παρόλα αυτά το περιμένουμε το φθινόπωρο που μας έρχεται. Μέχρι να έρθει αυτή η στιγμή, μπορείτε να βρείτε παρακάτω τις φωτογραφίες και το βίντεο που η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα.










Η νέα γενιά του CR-V θα εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο i-VTEC κινητήρα βενζίνης που θα αποδίδει 155 ίππους, καθώς επίσης και με έναν, ίδιας απόδοσης, κινητήρα ντίζελ 2,2 λίτρων. Αργότερα, στη γκάμα θα προστεθεί και ο νέος τούρμπο κινητήρας της φίρμας των 1.600 κυβικών εκατοστών και 120 ίππων.









Επίσης και για πρώτη φορά στην ευρωπαϊκή αγορά, θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μοντέλου με κίνηση τόσο μόνο στους εμπρός τροχούς, όσο και τετρακίνητου με τις διαφορές με τις εκδόσεις της αμερικάνικης αγοράς - στην οποία υπάρχει μια μόνο επιλογή κινητήρα, 2,4 λίτρων και 185 ίππων - να εντοπίζονται στον εμπρός προφυλακτήρα, στα εμπρός και πίσω led φώτα, στους ανασχεδιασμένους εξωτερικούς καθρέπτες και στην κεραία σε σχήμα πτερυγίου.




Πηγή: Honda, CS

Περιοδικό AutokinisiMag