Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

V for Vendetta


Ή μάλλον καλύτερα V όπως πέντε. Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ© V είναι γεγονός. Το περιοδικό Autokinisimag διοργανώνει την πέμπτη έκδοση του επιτυχημένου αγώνα που έδωσε νέο ορισμό στην έννοια της επιτάχυνσης και επανεφηύρε τους αγώνες RWYB, στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών - τον μόνο χώρο αναγνωρισμένο από το κράτος - στις 15 και 16 Σεπτεμβρίου 2012. Με φρεσκοστρωμένη άσφαλτο και κόλλα σε ολόκληρο το 18μετρο, οι χρόνοι αναμένεται να κινηθούν σε βαρομετρικά χαμηλά.


Μην χάνετε την διαρκή ενημέρωση στην επίσημη σελίδα της διοργάνωσης TETRAKOSARI.GR καθώς και στην επίσημη σελίδα του περιοδικού Autokinisimag. Για όσους προτιμούν το Facebook, οι παρακάτω σελίδες φροντίζουν αδιάκοπα για ένα pre-stage κλίμα μέχρι τον Σεπτέμβρη: TETRAKOSARI© V, Tetrakosari Official, Autokinisimag και Autokinisimag.gr.


Remember Remember the 15th and 16th of September




Περιοδικό Autokinisimag

(Τ)σούπρες εν δράσει


Ένα 6λεπτο βίντεο αφιερωμένο σε μερικές γρήγορες (τ)σούπρες. Είστε αρκετά γρήγοροι για να τις κυνηγήσετε;





Περιοδικό Autokinisimag

VW+F1=?


Η συζήτηση σήμερα για την F1 έχει οργιάσει. Τόσο για την απρόσμενη και πανηγυρική νίκη του Pastor Maldonado στον χθεσινό αγώνα της Βαρκελώνης όσο και για τις φήμες που σήμερα κυκλοφόρησαν και αφορούν την εμπλοκή της VW στο πρωτάθλημα της F1.


Το VW Group αποτελεί τον μεγαλύτερο Ευρωπαίο κατασκευαστή που ακόμη δεν έχει λάβει μέρος - με τον ένα ή τον άλλο τρόπο - στο κορυφαίο πρωτάθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Στελέχη της εταιρίας έχουν κατά καιρούς πραγματοποιήσει διάφορες δηλώσεις αλλά είναι γεγονός πως το ενδιαφέρον του Jost Capito, αγωνιστικού διευθυντή της VW, είναι κυρίως στραμμένο στο ΠΠΡ (η VW θα συμμετέχει το 2013 στο ΠΠΡ με το Polo R WRC). Αυτό βέβαια δεν αποκλείει την συμμετοχή στο πρωτάθλημα της F1 μιας από τις υπόλοιπες μάρκες του γκρουπ (Audi, Seat, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini). Ίδωμεν...



Πηγή: Autoblog



Περιοδικό Autokinisimag


Post Race: Caterham F1 | Ισπανία 2012


Μετά το τέλος κάποιου γκραν πρι συνήθως ασχολούμαστε με τα αποτελέσματα, τα λάθη, τις ίντριγκες και την παρασκηνιακή δραστηριότητα εντός και εκτός πίστας. Η ομάδα της Caterham αποφάσισε να δείξει πως κύλησε για την ίδια το Σαββατοκύριακο στην Βαρκελώνη με έναν ευχάριστο τρόπο. Συγκέντρωσε ένα σύνολο από φωτογραφίες τόσο του έμψυχου όσο και του άψυχου δυναμικού της και θέλησε να προβάλει μια πιο ανάλαφρη εκδοχή του δευτεριάτικου απολογισμού της.


Υ.Γ. Μπορεί η Caterham να μην αποδίδει όπως αρχικά αναμενόταν (δεν έχει ακόμη συγκεντρώσει βαθμούς) αλλά οφείλουμε να ομολογήσουμε πως φροντίζει ιδιαίτερα την δημόσια εικόνα της και παρουσιάζεται εξαιρετικά δραστήρια στα social media και στην επικοινωνία με τους φίλους της.



Πηγή: Caterham F1



Περιοδικό Autokinisimag

Αυτοκίνητο και Φωτογραφία (Μέρος 3ο)

Καλή εβδομάδα σε όλους παρέα με το τρίτο μέρος του αφιερώματος που πραγματοποιεί το blog του περιοδικού Autokinisimag.

Μέρος 3ο






















Για ακόμη μια φορά περιμένουμε τα σχόλιά σας σχετικά με την αγαπημένη σας φωτογραφία ενώ το επόμενο μέρος του αφιερώματος θα είναι διαθέσιμο την επόμενη Δευτέρα (21.05).



Περιοδικό Autokinisimag









Πρωτάθλημα F1: Γκραν Πρι Ισπανίας | Δηλώσεις των Πρωταγωνιστών

Το ανατρεπτικό γκραν πρι της Καταλονίας, όπως ήταν αναμενόμενο, ακολούθησε πλήθος δηλώσεων από τους πρωταγωνιστές του, εντός και εκτός πίστας. Συγκεντρώσαμε ορισμένες από αυτές και σας τις παρουσιάζουμε.


"Το να κερδίζω τον πρώτο μου αγώνα είναι ένα καταπληκτικό συναίσθημα. Το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε υπέροχα και διατηρήσαμε καλό ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ο Alonso με κυνηγούσε συνεχώς αλλά κατάφερα να διατηρήσω σε τέτοια κατάσταση τα ελαστικά μου ώστε στους τελευταίους γύρους να απομακρυνθώ.  Η ομάδα έχει δουλέψει πάρα πολύ σκληρά όλη τη χρονιά και η νίκη είναι δική τους. Το ότι είμαι ο πρώτος οδηγός από την Βενεζουέλα που κερδίζει αγώνα F1 είναι μεγάλη τιμή και σκοπεύω να κερδίσω περισσότερους αγώνες στο μέλλον" δήλωσε ο νικητής του αγώνα Pastor Maldonado της Williams Renault.


"Ήταν ένα απογοητευτικό Σαββατοκύριακο για μένα. Δυσκολεύτηκα να προσπεράσω στην αρχή του αγώνα και έπειτα ο Schumacher έχοντας ένα DRS boost έπεσε πάνω μου στο τέλος της ευθείας. Αυτές οι κακότυχες στιγμές συμβαίνουν που και που αλλά από την άλλη το αυτοκίνητό μας έδειξε να κινείται σε πολύ γρήγορους ρυθμούς στα χέρια του Pastor. Είμαι πολύ χαρούμενος για την νίκη του - είναι κάτι που θα βοηθήσει την ομάδα για την συνέχεια του πρωταθλήματος" ήταν οι δηλώσεις του Bruno Senna για τον αγώνα αλλά και για την σύγκρουση με τον Michael Schumacher.


Ο 2ος του αγώνα Fernando Alonso δήλωσε: "Αυτή η δεύτερη θέση είναι σαν νίκη για μένα. Έχοντας τερματίσει τον προηγούμενο αγώνα σχεδόν 1 λεπτό αργότερα από τον νικητή, σήμερα βρισκόμασταν εμπρός από τις Red Bull και αγωνιζόμασταν μέχρι τελευταία στιγμή για την νίκη. Επίσης, κερδίσαμε περισσότερους πόντους αυτό το Σαββατοκύριακο απ' ότι η Red Bull και η McLaren, κάτι που είναι επίσης πολύ θετικό. Ο Pastor έκανε καλύτερη επιλογή μπαίνοντας νωρίτερα από εμένα στα πιτ μιας και μετά έμεινα αρκετά πίσω λόγω κίτρινης σημαίας. Όταν κατάφερα και πάλι να τον φτάσω, άρχισα ξαφνικά να χάνω κράτημα από τα ελαστικά μου, ενώ η Williams εξακολουθούσε να είναι πολύ γρήγορη. Ευτυχώς που τα ελαστικά μου άντεξαν μέχρι το τέλος γιατί ο Kimi με πλησίαζε επικίνδυνα. Το πρωτάθλημα είναι ακόμη πολύ ρευστό με πολλές ομάδες να παρουσιάζουν εντελώς διαφορετική απόδοση από αγώνα σε αγώνα. Κάναμε μερικά λάθη με τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου αλλά καταφέραμε και διορθώσαμε ένα μεγάλο μέρος αυτών. Πρέπει να συνεχίσουμε έτσι μιας και έχουμε ακόμη πολύ δρόμο και οι διαφορές είναι πολύ μικρές."


"Είχα μια πάρα πολύ καλή εκκίνηση και θα μπορούσα να προσπεράσω από την εξωτερική αν δεν χτυπούσα κόφτη με 5η ταχύτητα. Είμαι λιγάκι απογοητευμένος μιας και αν όλα είχαν πάει καλά στο πρώτο κομμάτι του αγώνα θα μπορούσαμε να είχαμε νικήσει. Δεν υπήρχε πρόβλημα με το αυτοκίνητο και το πόσο ταχύ ήταν αλλά όλοι βρίσκονται τόσο κοντά, που ακόμη και το μικρότερο λάθος μπορεί να κοστίσει. Το αυτοκίνητό μας μπορεί να το κάνει αλλά όλα πρέπει να έρθουν έτσι όπως πρέπει για να κερδίσουμε. Αν σήμερα είχα μερικούς γύρους ακόμη θα μπορούσα να κερδίσω μιας και τα λάστιχά μου ήταν σε καλή κατάσταση προς το τέλος του αγώνα. Είμαστε δυνατοί παντού και μπορούμε να κάνουμε την διαφορά" δήλωσε ο Φινλανδός οδηγός της Lotus Renault, Kimi Raikkonen o ο οποίος τερμάτισε 3ος. Ο team mate του Romain Grosjean τερμάτισε 4ος και δήλωσε: "Στην εκκίνηση έχασα μια θέση και μαζί της ένα κομμάτι από την εμπρός μου πτέρυγα. Είμαι παρόλα αυτά πολύ ευχαριστημένος με την 4η θέση, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως το Σάββατο έχασα όλο το Q3. Το ότι τερματίσαμε σε τόσο καλές θέσεις είναι εξαιρετικό για την ομάδα. Στην αρχή είχα μερικές δυσκολίες - εξαιτίας και της "τραυματισμένης" πτέρυγας - αλλά προς το τέλος κάναμε μερικές αλλαγές και το αυτοκίνητο πραγματικά πετούσε."


Ο Kamui Kobayashi της Force India, τερμάτισε στην 5η θέση και δήλωσε: "Η ομάδα έκανε καταπληκτική δουλειά. Ο ρυθμός του αγώνα ήταν εξαιρετικά βελτιωμένος σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα. Πιστεύω πως θα μπορούσα να καταφέρω μια θέση στο πόντιουμ σήμερα αν εχθές δεν ήμουν τόσο άτυχος στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά. Όταν ξεκινάς 9ος και τερματίζεις 5ος είναι σίγουρα κάτι το ευτυχές, αλλά το αυτοκίνητο είχε ακόμη περισσότερες δυνατότητες. Η κίνηση και η έλλειψη DRS δεν με βοήθησε και έτσι έπρεπε να πιέζω στις στροφές και να παίρνω ρίσκα που είχαν σαν αποτέλεσμα να ταλαιπωρώ τα ελαστικά μου. Αν θέλεις να πετύχεις μια καλή θέση πρέπει να τα κάνεις όλα σωστά, όλο το τριήμερο του αγώνα. Η τελευταία φορά που τερμάτισα 5ος ήταν πέρσι στο Μονακό και σκοπός μου είναι να επιστρέψω στις υψηλές θέσης του τερματισμού."


"Ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Δεν είμαι χαρούμενος μιας και θα μπορούσα να τερματίσω 5ος. Ανακτήσαμε το χαμένο έδαφος στο τέλος του αγώνα και είχε αρκετή πλάκα, ιδιαίτερα κατά τους τελευταίους γύρους αλλά όταν υπάρχουν συνέχεια σκαμπανεβάσματα γίνεται αρκετά δύσκολο. Δεν ήξερα ποιο είναι το πρόβλημα όταν αλλάξαμε το εμπρός ρύγχος. Δεν ήξερα αν ήταν κάποια ζημιά ή κάποιο κομμάτι γόμας που είχε κολλήσει εκεί αλλά όταν το αλλάξαμε - αν και χάσαμε πολύ χρόνο - κατάλαβα ότι ήταν το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε" ήταν οι δηλώσεις του περυσινού παγκόσμιου πρωταθλητή με την ομάδα της Red Bull Sebastian Vettel.

Ο Lewis Hamilton ο οποίος ξεκίνησε τον αγώνα από την τελευταία θέση μετά από την ποινή που του επιβλήθηκε το Σάββατο δήλωσε: "Είμαι περήφανος για την απόδοσή μου σήμερα αλλά και για την ομάδα. Έκαναν εκπληκτική δουλειά ενώ καταφέραμε να βελτιώσουμε τον τομέα στον οποίο υστερούσαμε μέχρι τώρα - τα πιτ στοπ. Νομίζω ότι κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε. Ήμουν ο μόνος οδηγός σε στρατηγική δύο πιτ στοπ και ήταν πραγματική πρόκληση να εκκινείς από το τέλος και να πρέπει να τους προσπεράσεις όλους. Λένε ότι είμαι επιθετικός οδηγός, αλλά το τελευταίο μου στιντ διήρκεσε 31 γύρους - κάτι που λέει πολλά για τον τρόπο με τον οποίο κατάφερα να διατηρήσω τα ελαστικά μου. Ο σημερινή ημέρα ήταν η πραγματική ουσία των αγώνων μιας και έτρεξα με την καρδιά μου. Παρά τις ατυχίες, βρίσκομαι μόνο 8 βαθμούς πίσω από την πρωτοπορία και όταν όλα δουλεύουν καλά μπορώ να πετύχω σπουδαία πράγματα. Πολλά συγχαρητήρια στον Pastor και στην ομάδα της Williams."


Ο Michael Schumacher, συμπρωταγωνιστής του Bruno Senna στο εντυπωσιακό ατύχημα που είχαν στο τέλος της μεγάλης ευθείας δήλωσε: "Προφανώς δεν είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα του αγώνα μιας και θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει μερικούς πολύ καλούς βαθμούς σήμερα. Παρόλα αυτά, κάτι τέτοιο συμβαίνει στους αγώνες. Δεν είναι εύκολο να κρίνεις από τα replays αλλά έτσι όπως είδα εγώ τα πράγματα, ο Bruno άλλαξε μια φορά γραμμή για να υπερασπιστεί τον εαυτό του και έπειτα και εντελώς ξαφνικά, λίγο πριν από τα φρένα έστριψε ξανά αριστερά. Όταν βρίσκεσαι τόσο κοντά στον άλλον , προσπαθείς με κάθε τρόπο να τον αποφύγεις αλλά όπως φάνηκε δεν είχα αρκετό χώρο. Είναι κρίμα αλλά τώρα κοιτάω μπροστά, στον επόμενο αγώνα του πρωταθλήματος."

Αξίζει επίσης να αναφερθεί πως 90 περίπου λεπτά μετά την λήξη του αγώνα, ξέσπασε πυρκαγιά στο γκαράζ της Williams. Ενώ οι πανηγυρισμοί δεν είχαν ακόμη τελειώσει, το pit lane γέμισε πυκνούς καπνούς. Η κινητοποίηση των μηχανικών της Williams αλλά και των γειτονικών (Force India, Caterham) ήταν άμεση και προσπάθησαν με πυροσβεστήρες να σβήσουν την φωτιά που είχε ξεσπάσει εξαιτίας μιας έκρηξης στον τομέα όπου βρίσκονται τα καύσιμα. Συνολικά 31 άτομα μεταφέρθηκαν στο ιατρικό κέντρο της πίστας ενώ 7 από αυτά πήραν τον δρόμο για το νοσοκομείο. Όλοι παρόλα αυτά ξεπέρασαν τα τραύματά τους και χαίρουν άκρας υγείας. Από την πυρκαγιά προκλήθηκαν αρκετές ζημιές ανάμεσα στις οποίες συγκαταλέγεται και η καταστροφή του μονοθέσιου του Bruno Senna, ο οποίος είχε νωρίτερα εγκαταλείψει τον αγώνα.






Πηγή: Formula1



Περιοδικό Autokinisimag





Πρώτη νίκη για τη Williams μετά από οκτώ χρόνια με την Pirelli στην Ισπανία

Η στρατηγική ελαστικών έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο Ισπανικό Grand Prix, το οποίο κέρδισε ο Pastor Maldonado με τη Williams: ήταν η πρώτη νίκη για τη Βρετανική ομάδα από το 2004 στο Grand Prix Βραζιλίας. Ο Βενεζουαλός ήταν ο πέμπτος κατά σειρά διαφορετικός νικητής στους πέντε πρώτους αγώνες της σεζόν με πέντε διαφορετικά μονοθέσια. Ο Maldonado ξεκίνησε από pole position, αλλά τον προσπέρασε ο οδηγός της Ferrari Fernando Alonso, ο οποίος έκανε το πρώτο του pit stop στον 11ο γύρο. Ο μεγάλος νικητής του πρώτου stint ήταν ο Lewis Hamilton της McLaren, ο οποίος από τελευταίος βρέθηκε στην τέταρτη θέση πριν αλλάξει σε σκληρές γόμες στο 14ο γύρο. Λόγω των ψυχρότερων συνθηκών - με θερμοκρασίες περιβάλλοντος 23 βαθμών και πίστας 32 βαθμών, το σκληρό P Zero Silver βρέθηκε στο ιδανικό εύρος λειτουργίας του, με αποτέλεσμα να το επιλέξουν οι περισσότερες ομάδες για τον αγώνα. Το άλλο υποψήφιο ελαστικό P Zero Yellow soft, προσέφερε ένα σημαντικό πλεονέκτημα επιδόσεων και χρησιμοποιήθηκε κυρίως στις κατατακτήριες δοκιμές και στην αρχή του αγώνα, αφού όλοι οι οδηγοί ξεκίνησαν με μαλακή γόμα. Το μυστικό για τη νίκη του Maldonado ήταν το γεγονός ότι έκανε το δεύτερο pit stop δύο γύρους νωρίτερα από τον Alonso για να αλλάξει σε σκληρή γόμα, καταφέρνοντας έτσι να σημειώσει μερικούς γρήγορους γύρους και να περάσει τη Ferrari που ήρθε στα pits για δεύτερη φορά στον 26ο γύρο. Από εκεί και μετά, μπόρεσε να ελέγξει το πλεονέκτημά του με μία στρατηγική τριών pit stop, την ίδια που υιοθέτησε και ο Alonso. Μετά το τελευταίο stop, ο Maldonado έτρεξε με P Zero Silver επί 25 γύρους για να πάρει τη νίκη με διαφορά 3,1 δευτερολέπτων τρέχοντας μαζί με τον Alonso μέχρι τον τερματισμό με σκληρή γόμα. Και οι δύο πιλότοι ξεκίνησαν με μαλακιές γόμες, και στη συνέχεια χρησιμοποίησαν τρία σετ ελαστικών με σκληρή γόμα. Ο Kimi Raikkonen της Lotus, που τερμάτισε τρίτος, αξιοποίησε επίσης τη σκληρή γόμα στο τελευταίο stint των 18 γύρων προσεγγίζοντας τους πρώτους οδηγούς στους 10 τελευταίους γύρους με συνολικά τρεις επισκέψεις στα pits. Στο τέλος του αγώνα, βρισκόταν λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Alonso. Ο Raikkonen υιοθέτησε διαφορετική στρατηγική από τους δύο πρώτους πιλότους, χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα δύο φορές στο ξεκίνημα του αγώνα και ολοκληρώνοντας στη συνέχεια δύο stint με τη σκληρή. Αντίθετα, ο Hamilton ήταν ο μοναδικός που επέλεξε στρατηγική δύο pit stop για να τερματίσει όγδοος – ένα αποτέλεσμα που κρίθηκε στον τελευταίο γύρο – από 24ος και τελευταίος στο grid, μετά την ακύρωση της pole position του από τους αγωνοδίκες λόγω παραβίασης κανονισμού. Ο Sebastian Vettel με το μονοθέσιο της Red Bull τερμάτισε έκτος μετά από τέσσερα pit stop και μία ποινή drive-through, και παραμένει πρώτος στο πρωτάθλημα μαζί με τον Alonso. Πρόκειται για το πιο ανταγωνιστικό ξεκίνημα σεζόν από το 1993 – την τελευταία χρονιά που επίσης ένας Βενεζουαλός κέρδισε βαθμούς σε παγκόσμιο πρωτάθλημα, ο Johnny Cecotto. Ο Maldonado γίνεται τώρα ο πρώτος νικητής grand prix από τη Βενεζουέλα.



Πηγή: Pirelli



Περιοδικό Autokinisimag