Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011

La Dolce Vita Gold And Diamonds 200hp


Πρόκειται για ένα Fiat 500C Abarth στολισμένο με άφθονο χρυσό και διαμάντια, που κοστίζει €500.000! Ακούγεται πως αυτός που το παρήγγειλε πρόκειται για έναν πλούσιο Κινέζο επιχειρηματία και ο οίκος στον οποίο έγινε η παραγγελία είναι ο σχεδιαστικός οίκος Fenice Milano.

Εξωτερικά έχει πλέον λευκό περλέ χρώμα στο οποίο έχουν προστεθεί σωματίδια χρυσού 24 καρατίων και μία χρυσή λωρίδα που διατρέχει το καπό. Ο αγγλικός οίκος Stuart Hughes είναι υπεύθυνος για το διανθισμένο με διαμάντια i-Pad με την ονομασία iPad Supreme Edition. Στο ταμπλό και τον υπόλοιπο εσωτερικό διάκοσμο κυριαρχεί το υψηλής ποιότητας δέρμα και το ξύλο τικ. Τα περιγράμματα των διακοπτών είναι φτιαγμένα από χρυσό 24 καρατίων όπως και το πλαίσιο του πίνακα οργάνων και οι χειρολαβές στις πόρτες. Χρυσός επίσης προτιμήθηκε για την διακόσμηση του τιμονιού. Τα καθίσματα είναι φυσικά δερμάτινα και συνδυάζονται “αρμονικά” με alcantara.

Το αυτοκίνητο είναι βασισμένο στο Abarth 500C όμως πέρασε και μία βόλτα από την Romeo Ferraris όπου τοποθετήθηκαν νέα ECU και εξάτμιση ώστε να αποδίδει πλέον 200 άλογα. Επίσης αλλάχθηκαν και τα φρένα και η ανάρτηση με αντίστοιχα πιο σπορ. Το όνομα αυτής της δημιουργίας είναι “La Dolce Vita Gold And Diamonds 200hp”.

Bike drifting/speeding/sliding/σουζινγ στα Ελληνικά!



Δυο αρκετά τρελοί αναβάτες προσπαθούν στον Άγιο Ιωάννη... να γνωρίσουν τον Άγιο από κοντά(;!)
Οι ικανότητες αδιαμφισβήτητες, το ρίσκο μεγάλο, η ευθύνη απούσα! Τα σχόλια δικά σας.

PEUGEOT 207 SUPER2000

PEUGEOT 207 SUPER2000 – IRC : ΡΑΛΙ ΜΟΝΤΕ-ΚΑΡΛΟ (21 Ιανουαρίου 2011)

Η Peugeot κερδίζει τον επετειακό αγώνα!

Το 1985, το Ράλι Μόντε Κάρλο είχε κερδίσει ο Ari Vatanen μετά από μία εντυπωσιακή οδήγηση, ενώ το 2009 ο χειμερινός αυτός αγώνας βρήκε τον Sebastian Ogier να ξεκινά νικηφόρα την αγωνιστική του καριέρα. Αυτή τη φορά, είναι η ομάδα της Peugeot Γαλλίας, με οδηγό τον Bryan Bouffier και συνοδηγό τον Xavier Panseri που έφεραν το νικηφόρο αποτέλεσμα, όταν σκαρφάλωσαν από την έβδομη στην πρώτη θέση της κατάταξης σε μία μόνο ειδική, και συνέχισαν να ελέγχουν τον αγώνα έως τον τερματισμό. Η Peugeot ήθελε την νίκη σε αυτόν τον επετειακό αγώνα, και τα κατάφερε!




Μία νικηφόρα στρατηγική

Το Ράλι Μόντε Κάρλο έχει μια ξεχωριστή μαγεία, που το καθιστά μοναδικό. Μπορεί κάποιος να έχει τους καλύτερους οδηγούς και την καλύτερα οργανωμένη ομάδα, αλλά πολλές φορές, μία τεχνική απόφαση, μία επιλογή ελαστικών ή ένα απλό συμβάν μπορεί να ανατρέψει ακόμη και τα καλύτερα οργανωμένα σχέδια, σε μία στιγμή.
Στο τέλος της πρώτης ημέρας (Τετάρτη, 19 Ιανουαρίου), τα 207 Super2000 ήταν πίσω όχι λόγω έλλειψης ανταγωνιστικότητας, αλλά κατόπιν μιας λανθασμένης επιλογής ελαστικών (πολύ μαλακά). Εικοσιτέσσερις ώρες μετά, μετά το χιόνι το απόγευμα της Πέμπτης, η κατάσταση ανατράπηκε και τα τέσσερα Peugeot ήταν στην πρώτη πεντάδα, ενώ ο Bryan Bouffier ανέβηκε από την έβδομη στην πρώτη θέση μέσα σε μία μόνο ειδική διαδρομή.

Τα 207 Super2000 παραμένουν στην κορυφή έως τον τερματισμό

Το τρίτο και τελευταίο μέρος του αγώνα την Παρασκευή 21 Ιανουαρίου, διαιρέθηκε σε δύο ξεχωριστά μέρη : η ειδική το πρωί με την επιστροφή στο Μονακό, και μετά την απογευματινή ανάπαυση, η περίφημη Nuit de Turini που περιελάμβανε την επανάληψη δύο ειδικών κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Όταν τα πληρώματα της Peugeot ξεκίνησαν από την Valence στις 6.30μ.μ., είχαν διαφορετικούς στόχους. Ο Bryan Bouffier (Peugeot Γαλλίας) σκόπευε να κρατήσει την πρώτη θέση, ενώ ο Francois Delecour (ιδιωτική συμμετοχή Peugeot) ήθελε να εμποδίσει τον τρίτο στην κατάταξη Freddy Loix να τον ξεπεράσει.
Η βασική προτεραιότητα για τον Guy Wilks (4ος, Peugeot Μ.Βρετανίας) ήταν να κερδίσει βαθμούς στο IRC, για τον Stephane Sarrazin (5ος, Peugeot Γαλλίας) να τερματίσει ανάμεσα στους τρεις πρώτους και ο στόχος του Peter Solberg ήταν να κερδίσει μερικές ειδικές ...!




Τα 207 Super2000 τελικά κέρδισαν οκτώ από τις δεκατρείς ειδικές, και ήταν τα ταχύτερα αυτοκίνητα του φετινού Ράλι Μόντε Κάρλο. Το πρωί της Παρασκευής ο Sarrazin κέρδισε την 9η ειδική και ανέβηκε στην τέταρτη θέση πριν μπλοκάρει το κιβώτιο ταχυτήτων του και σταματήσει την άνοδό του. Το 207 Super2000 των Bouffier/Panseri αποδείχτηκε απόλυτα αξιόπιστο και ο οδηγός της Peugeot Γαλλίας έλεγξε το ρυθμό του έως τον τερματισμό.
«Στην αρχή, δεν ήμουν ο γρηγορότερος οδηγός αυτού του αγώνα, που δεν είναι ποτέ εύκολος. Αυτή είναι η καλύτερη νίκη στην καριέρα μου», είπε περιχαρής ο νικητής. «Αναρωτιέμαι εάν θα ξαναζήσω ποτέ μία τέτοια εμπειρία. Είναι μαγικό να κερδίζεις στο Μόντε Κάρλο!».

Μία ομαδική προσπάθεια από την Peugeot

O Stephane Sarrazin κέρδισε τις περισσότερες ειδικές διαδρομές (τέσσερις) και θα ολοκλήρωνε τον αγώνα στην τρίτη θέση, αν δεν την άφηνε στον Guy Wilks της Peugeot Μ.Βρετανίας, που θα ακολουθήσει όλο το πρωτάθλημα IRC. Οι Wilks/Pugh έκαναν μία καλή εμφάνιση, χωρίς σφάλματα ξεκινώντας το 2011 στο IRC. H Peugeot με τέσσερα αυτοκίνητα στην τελική πεντάδα, έκανε μια σπουδαία ομαδική προσπάθεια.
«Το σημερινό αποτέλεσμα είναι ενδεικτικό της αποτελεσματικότητας του 207 Super2000, της ικανότητας των πληρωμάτων μας και της ποιότητας της οργάνωσής μας», είπε ο Διευθυντής της Peugeot Sport, Olivier Quesnel. “Το σημαντικό στο Ράλι Μόντε-Κάρλο είναι να παραμένεις ταπεινός, ακόμη και όταν κερδίζεις, γιατί η τελική κατάταξη είναι πάντα συνδυασμός πολλών διαφορετικών παραγόντων. Όταν χιόνισε, οι αντίπαλοί μας έκαναν ένα στρατηγικό λάθος και μας επέτρεψαν να επωφεληθούμε από αυτό και να πάρουμε τον έλεγχο του αγώνα. Σκοπεύαμε να απολαύσουμε αυτήν τη νίκη στο Ράλι Μόντε-Κάρλο, που έγινε ακόμη πιο σημαντική καθώς φέτος είναι ο επετειακός αγώνας της εκατονταετηρίδας».

Τέλος, πρέπει να αναφερθεί και η επίδοση του Νορβηγού Peter Solberg, παρά το γεγονός ότι το 207 ήταν ένα αυτοκίνητο τελείως νέο σε αυτόν. Έπαιξε βασικό ρόλο έως το τέλος της τελευταίας ειδικής πριν σταματήσει από μία βλάβη στον εναλλάκτη.

Τελική κατάταξη :

  1. Bouffier/Panseri, Peugeot 207 Super2000, 3h 32m 55.6s
  2. Loix/Miclotte, Skoda Fabia S2000, +32.5s
  3. Wilks/Pugh, Peugeot 207 Super2000, +1m 19.7s
  4. Sarrazin/Renucci, Peugeot 207 Super2000, +1m 21.9s
  5. Delecour/Savignoni, Peugeot 207 Super2000, +1m 22.4s
  6. Hanninen/Markkula, Skoda Fabia S2000, +1m 29.3s
  7. Solberg/Patterson, Peugeot 207 Super2000, +3m 45.9s
  8. Vouilloz/Veillas, Skoda Fabia S2000, +4m 47.8s
  9. Kopecky/Stary, Skoda Fabia S2000, +7m 45.9s
  10. Basso/Dotta, Peugeot 207 Super2000, +8m 46.0s

Smart Fortwo σε πορτοκαλί με μαύρο χρώμα


Μία νέα συλλεκτική έκδοση του Fortwo ανακοίνωσε η Smart. Πρόκειται για την Nightorange η οποία θα είναι διαθέσιμη από τις 22 Φεβρουαρίου αποκλειστικά σε πορτοκαλί και μαύρο χρώμα. Η έκδοση θα είναι διαθέσιμη και με τους 3 κινητήρες (δύο βενζινοκινητήρες 1000cc απόδοσης 71 και 84 ίππων και ένας 800cc πετρελαιοκινητήρας 54ίππων) τόσο σε coupe όσο και σε cabrio έκδοση. Εξωτερικά το αυτοκίνητο διαθέτει νέες τριάκτινες μαύρες ζάντες 15″ με ελαστικά 175/55 μπροστά και 195/50 πίσω, σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, μαύρα καπάκια καθρεπτών.

Στο εσωτερικό υπάρχουν οι ίδιες αποχρώσεις με το εξωτερικό και έτσι υπάρχουν μαύρα ημιδερμάτινα καθίσματα με πορτοκαλί ραφές. Ξεχωρίζουν επίσης το τριάκτινο τιμόνι και τα μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά στο ταμπλό και στις πόρτες. Στο στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου υπάρχει ηχοσύστημα με 2 ηχεία, ηλεκτρονικός κλιματισμός, πανοραμική γυάλινη οροφή (για την coupe έκδοση) και ηλεκτρικά παράθυρα. Οι τιμές του Smart Fortwo Nightorange ξεκινάνε από €13.995 στην Γερμανία.

Mazda Minagi Concept



Στη Γενεύη η Mazda θα παρουσιάσει το νέο SUV με την ονομασία Minagi Concept. Πρόκειται για ένα compact crossover SUV το οποίο χρησιμοποιεί την τεχνολογία SKYACTIV της Mazda. Πιθανότατα θα ονομάζεται CX-5 όπου με το Minagi δείχνει την σχεδιαστική γραμμή που θα υιοθετήσει η Mazda στα επόμενα αυτοκίνητα της.
Η σχεδιαστική γραμμή του πρωτότυπου έχει ονομαστεί “Kodo” που στα Ιαπωνικά σημαίνει ψυχή της κίνησης και θυμίζει αρκετά την προηγούμενη όπου οι Ιάπωνες την είχαν ονομάσει Nagare. Η Kodo δημιουργήθηκε ώστε να ενώσει 3 σχεδιαστικά κέντρα της Mazda, της Ιαπωνίας, της Γερμανίας και της Αμερικής.


Εκτός του Minagi, στο περίπτερο της Mazda θα βρίσκεται και το Shinari Concept που είχε παρουσιαστεί στο Παρίσι τον περασμένο Οκτώβριο.