Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2011

Και όμως είναι Audi R-8. Δεν μοιάζει;

Θέλεις να καταστρέψεις μια Audi R-8; Μπορείς να εμπνευστείς από την παρακάτω φωτογραφία. Το συγκεκριμένο όχημα δεν είναι προιόν φωτομοντάζ! Κυκλοφορεί στους δρόμους της Καλιφόρνιας, φωτογραφήθηκε από έναν περαστικό και έχει κάνει τον γύρο του διαδικτύου.

Ομολογουμένως η άποψη του καλλιτέχνη που ζωγράφισε την Audi είναι πρωτοποριακή και ο συνδυασμός χρωμάτων φανερώνει λεπτοδουλειά αλλά το αποτέλεσμα μου θυμίζει κάτι γυαλιστερά μαξιλαράκια που είχε η γιαγιά μου στον καναπέ της...



Πηγή: www.jalopnik.com

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Όφελος ως 6.240 ευρώ για περιορισμένο αριθμό FIAT

Η Fiat προσφέρει ετοιμοπαράδοτα και σε περιορισμένο αριθμό μοντέλα, όπως είναι τα Grande Punto, Bravo και Sedici, με πολύ μεγάλο όφελος που φτάνει μέχρι και τα 6.240 ευρώ.
Τα Grande Punto, Bravo και Sedici για τα οποία συζητάμε, περιλαμβάνουν πλούσιο έξτρα εξοπλισμό και προσφέρονται μέσω της υπηρεσίας «Έξυπνη επιλογή» σε πολύ δελεαστικές τιμές, μαζί με χρηματοδότηση που περιλαμβάνει επιτόκιο από μόλις 3,9%. Μάλιστα, η Fiat δίνει τη δυνατότητα στους αγοραστές να δουν τα ετοιμοπαράδοτα αυτά μοντέλα και τον αναλυτικό εξοπλισμό τους στην online υπηρεσία www.fiat.gr/fiatdeals.
Ενδεικτικά ισχύουν τα εξής:

· Grande Punto 1,4 77hp Dynamic 3d: από 13.770 ευρώ μόνο 8.870 ευρώ
· Grande Punto 1,4 95hp Dynamic 5d: από 15.000 ευρώ μόνο 11.200 ευρώ
· Grande Punto 1,4 120hp Racing 3d: από 16.270 ευρώ μόνο 12.120 ευρώ
· Bravo 1,4 120hp TJET Dynamic: από 18.280 ευρώ μόνο 14.020 ευρώ
· Bravo 1,4 150hp TJET Sport: από 21.130 ευρώ μόνο 14.890 ευρώ
· Sedici 1,6 120hp Emotion 4x4: από 21.730 ευρώ μόνο 17.100 ευρώ

Επιπλέον, με άτοκη χρηματοδότηση, με χρηματοδοτούμενο κεφάλαιο από 8.640 έως 11.000 ευρώ και αποπληρωμή έως 50 δόσεις προσφέρονται όλα τα μοντέλα της Fiat, όπως επίσης και με μηδενική προκαταβολή, εξόφληση μέχρι 72 μήνες και 8,65% επιτόκιο, όπου σε αυτή την περίπτωση υπάρχει όφελος έως 3.300 ευρώ. Ακόμα υπάρχει και χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει 3,9% επιτόκιο, εξόφληση έως 72 μήνες δίχως προκαταβολή και όφελος μέχρι 2.200 ευρώ.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Έρχεται το 3CV

Το 2CV μαγειρεύεται στη CITROEN και θα το δούμε το 2013 με "σάρκα και οστά", πιθανότατα με την ονομασία 3CV.



Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία σκέφτεται για χρόνια την κυκλοφορία ενός νέου CV αλλά επειδή οι φήμες είχαν κοπάσει τα τελευταία χρόνια, όλοι νόμιζαν ότι η ιδέα είχε εγκαταλειφθεί. Ώσπου, πριν λίγες μέρες ένα υψηλόβαθμο στέλεχος, ο Vincent Benson αποκάλυψε ότι το πρότζεκτ αυτό βρίσκεται σε εξέλιξη. Συγκεκριμένα διευκρίνισε ότι η νέα έκδοση θα είναι ένα απλό όχημα, με όλα όσα χρειάζεται ένα αμάξι για να είναι λειτουργικό. Επίσης θα είναι λιγότερο σοφιστικέ, πιο ανάλαφρο και πιο προσιτό οικονομικά. Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, η πλατφόρμα PF1 του group PSA κρίνεται κατάλληλη για ένα τέτοιο μοντέλο. Προς το παρόν δεν έχουν διαρρεύσει τα σχέδια του νέου οχήματος.

Το νέο 2CV δεν θα έχει τις προδιαγραφές του παλιού, γιατί μην ξεχνάμε ότι ένα από τα κυριότερα προβλήματα της Citroen ήταν ο συνδυασμός ενός τόσο απαιτητικά ποιοτικού οχήματος σε μια προσιτή τιμή, όπως ταιριάζει στο προφίλ του 2CV.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Νέο Astra GTC


Opel Astra GTC: Πανοραμικό παρμπρίζ για μία νέα "αισθητηριακή διάσταση"



- Συναρπαστική οπτική εμπειρία: καινοτόμο κρύσταλλο προσφέρει μοναδική αίσθηση χώρου και ορατότητας

- Ισχυρός κινητήρας: Η γκάμα πετρελαιοκινητήρων επεκτείνεται με 2 x 1.7 CDTI, 110 – 130 hp


 Οι πελάτες που θα παραγγείλουν το πανοραμικό παρμπρίζ με το νέο Astra θα μπορούν να απολαμβάνουν τον έξω κόσμο μέσα από μία κινηματογραφική οπτική διάσταση. Επιπλέον, αυτό το αποκλειστικό στοιχείο εξοπλισμού χαρίζει στο δυναμικό, σπορ μικρομεσαίο coupé μία νότα πολυτέλειας. Το μεγάλο εμπρός παρμπρίζ εκτείνεται μέχρι τη μέση του αυτοκινήτου και προσφέρει μία εξαιρετική αίσθηση χώρου και ορατότητας. Σαν ένα παράθυρο στο φως, από όπου όλοι οι επιβαίνοντες μπορούν να απολαμβάνουν ονειρεμένες εικόνες του ουρανού ή τα μαγικά φώτα της πόλης τη νύχτα. Αντίθετα με τις συνήθεις ηλιοροφές, στο πανοραμικό παρμπρίζ δεν υπάρχει εγκάρσια δοκός που να περιορίζει την ορατότητα. Αυτό είναι ο λόγος που στο Astra GTC, οδηγός, συνοδηγός και πίσω επιβάτες βιώνουν μία οπτική εμπειρία εφάμιλλη με ενός πιλότου σε cockpit αεροπλάνου. Στην Ελλάδα, ως προαιρετικός εξοπλισμός, θα διατίθεται αντί 1.200 Ευρώ (τιμή λιανικής με ΦΠΑ) για όλες τις εκδόσεις.

Η καινοτομία της Opel έκανε παγκόσμιο ντεμπούτο το 2006 στο προηγούμενο μοντέλο Astra GTC. Περίπου 18.000 αγοραστές του Astra GTC σε όλη την Ευρώπη έχουν παραγγείλει από τότε αυτό το σύστημα για το οποίο οι μηχανικοί από το Rüsselsheim κατάφεραν να κατοχυρώσουν συνολικά 11 παντέντες. Εκτός από το νέο Astra GTC, το πανοραμικό παρμπρίζ διατίθεται τώρα και στο Zafira Tourer. Για μία ακόμα φορά, η Opel αποδεικνύει την πρωτοπορία της σε καινοτόμες λύσεις κρυστάλλινων επιφανειών. «Οι δημιουργικοί σχεδιαστές και μηχανικοί μας επινοούν συνεχώς εξαιρετικά σχέδια για διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων. Αποτελεί παράδοση στην Opel να προσφέρει αυτές τις καινοτομίες σαν βασικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της και μάλιστα σε προσιτές τιμές» δήλωσε ο Alain Visser, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ της Opel.

Απεριόριστη ορατότητα, έξυπνες λύσεις

Παρατηρώντας το από εξωτερικά, το πανοραμικό παρμπρίζ με τη μαύρη μεταλλική οροφή δίνουν την εντύπωση μιας ενιαίας επιφάνειας. Οι κολόνες A και B φέρουν επίσης μαύρη επένδυση όπως και η οροφή, ενισχύοντας την εικόνα της αισθητικής ομοιογένειας.

Σε περίπτωση που ο ήλιος είναι πολύ δυνατός, υπάρχει ένα συρόμενο σκιάδιο κάτω από τον πανοραμικό κρύσταλλο, για να διατηρείται μία ευχάριστη ατμόσφαιρα στο εσωτερικό. Το σκιάδιο ρυθμίζεται εύκολα σε οποιαδήποτε θέση μέσω περιστροφικής λαβής. Η ηλιακή προστασία ολοκληρώνεται με ένα ενσωματωμένο αλεξήλιο που ακόμα και όταν είναι ανοιχτό εξαφανίζεται πίσω από το πίσω τμήμα της οροφής.

Η γκάμα κινητήρων διευρύνεται: Δύο νέοι πετρελαιοκινητήρες από 110 - 130 hp

Από τον Ιούνιο που ξεκίνησαν οι παραγγελίες, το νέο Astra GTC διατίθεται με πέντε κινητήρες με μηχανικά κιβώτια, στους οποίους περιλαμβάνονται τέσσερις αποδοτικοί βενζινοκινητήρες - από τον 1.4 με 74 kW/100 hp μέχρι τον 1.6 turbo με 132 kW/180 hp – και ο 2.0 CDTI Common-Rail turbo diesel με 121 kW/165 hp.

Η γκάμα των diesel για το σπορ μικρομεσαίο coupé επεκτείνεται με δύο ακόμα κινητήρες: και οι δύο είναι μονάδες 1.7 CDTI Common-Rail turbo. Διατίθενται σε εκδόσεις 81 kW/110 hp και 96kW/130 hp. Παράγουν ροπή 280 και 300 Nm αντίστοιχα. Οι μηχανικοί της Opel δημιούργησαν εξαρχής ένα νέο σύστημα διαχείρισης και βελτιστοποίησαν διαδικασία καύσης των κινητήρων. Σε συνδυασμό με το νέο σύστημα ψεκασμού, η μειωμένη συμπίεση και οι πιέσεις λειτουργίας των 1800 bar διασφαλίζουν μέχρι πέντε ψεκασμούς ανά κύκλο. Ο υπερσυμπιεστής με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας προσφέρει πολύ ακριβή έλεγχο υπερπλήρωσης χάρη σε έναν πρόσθετο  αισθητήρα ενεργοποιητή.

Η έκδοση Astra GTC 1.7 CDTI ecoFLEX συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και στις δύο εκδόσεις ισχύος. Η τεχνολογία Start/Stop είναι βασικό στοιχείο με θετικά επακόλουθα στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα  (119 g/km) και στην κατανάλωση (4,5 lit./100 km).

Ένα εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο θα διατίθεται από τον Ιανουάριο του 2012 σε συνδυασμό με το βενζινοκινητήρα 1.4 turbo και τον 2.0 CDTI Common-Rail turbo diesel. Η έκδοση OPC θα κυκλοφορήσει επίσης το 2012.