Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2011

Κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας! Με 140 ευρώ παπούτσια Citroen DS3 Racing

Το Citroen DS3 Racing αποτελεί την κορυφαία έκδοση του DS3 (δείτε τις τιμές του Citroen DS3) καθώς εφοδιάζεται με την ισχυρότερη εκδοχή του γνωστού μας 1.6 THP με τους 200ps ενώ επιπλέον φέρει αλλαγές σε set-up αναρτήσεων και κυρίως στο εμφανισιακό κομμάτι.



Όμως το Citroen DS3 Racing δεν είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να αποκτήσhttp://www.blogger.com/img/blank.gifει ο καθένας, όχι λόγω της τιμής του, αλλά λόγω της περιορισμένης του παραγωγής η οποία ανέρχεται μόλις στα 1000 κομμάτια. Αν σας φαίνεται δύσκολο να αποκτήσετε το γαλλικό Hot Hatch ακόμα πιο απίθανο φαντάζει το ενδεχόμενο να μπορέσετε να αγοράσετε τα παπούτσια που έβγαλε η εταιρία Gio-Goi και τα οποία είναι εμπνευσμένα από το DS3 Racing.

Κάτι ξεκάθαρο βέβαια παρατηρώντας τις φωτογραφίες καθώς ο χρωματισμός κινείται ανάλογα με το Citroen DS3 Racing ενώ μάλιστα οι πάτοι έχουν αντίστοιχη σχεδίαση με τις ζάντες αλουμινίου. Η τιμή για τα 100 μόλις κομμάτια που θα κατασκευαστούν τα παπούτσια Gio-Goi για το Citroen DS3 Racing ανέρχεται στα 140€. Όσοι ενδιαφέρεστε δείτε το E-Shop της Gio-Goi.

Πηγή: www.highoctane.gr
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Νέο μοντέλο προστίθεται στην γκάμα της SEAT

Το πράσινο φως από τη διοίκηση του VW group πήρε το IBX Concept! Το αυτοκίνητο που έκλεψε τα φώτα της δημοσιότητας και κέρδισε πολύ θετικά σχόλια στην τελευταία έκθεση της Γενεύης θα προστεθεί στην γκάμα των αυτοκινήτων που πωλούνται από τη Seat.



Το IBX θα βασίζεται στο πάτωμα του Audi Q3, το οποίο μάλιστα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Seat στο Μαρτορέλ της Ισπανίας. Οι άνθρωποι της Seat εξετάζουν αυτήν την εποχή ποιες αλλαγές πρέπει να γίνουν ώστε να δημιουργηθεί και γραμμή παραγωγής για το IBX στο ίδιο εργοστάσιο.
Το καινούριο SUV της Seat αναμένεται ότι θα βρίσκεται στις εκθέσεις της εταιρίας από το 2014 και λογικά δεν θα είναι δίθυρο, όπως το πρωτότυπο, αλλά πεντάθυρο.

Πηγή: www.protothema.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πως χωράνε ३०० άλογα σε ένα Φιατάκι...

Το μικρό 500αράκι της Fiat όπως δεν το έχετε ξαναδεί. Συγκεκριμένα, μεταμορφωμένο σε... αυτοκίνητο του Σούπερμαν, με 300 άλογα πάνω του!!! Δείτε φωτογραφίες από το FIAT 500 Abarth, όπως το τροποποίησε η ιταλική εταιρία Romeo Ferraris.





H Romeo Ferraris είναι μια ιταλική εταιρία μετατροπών που αναλαμβάνει διάφορα πρότζεκτ για αυτοκινητοβιομηχανίες και παράλληλα συμμετέχει στο Ιταλικό Πρωτάθλημα GT με μία Ferrari F430 GTS και στο ιταλικό πρωτάθλημα αντοχής με ένα Abarth 500 24H Special. Αυτό το δεύτερο αυτοκίνητο ήταν η αφορμή για το παρακάτω εγχείρημα της εταιρίας.





Οι Ιταλοί μετέτρεψαν τον κινητήρα χωρητικότητας 1.4 λίτρου, έτσι ώστε να φθάνει να βγάζει 300 ίππους.Στην συνέχεια πρόσθεσαν ένα μεγάλο κιτ αμαξώματος, φουσκωμένους θόλους τροχών, πολλούς αεραγωγούς (δύο στο καπό), πίσω διαχύτη, κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση , αεροτομή οροφής και νέες ζάντες!Στο σαλόνι του οχήματος έβαλαν δύο αγωνιστικά μπάκετ καθίσματα, αφαιρώντας τα πίσω καθίσματα και ζώνες 4 σημείων.

Παρόλες τις τροποποιήσεις που έκανε, η εταιρία κατάφερε να κρατήσει το αυτοκίνητο εντός νόμιμων πλαισίων, έτσι ώστε να μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερα στον δρόμο. Αναμένεται να ανακοινωθεί ο τρόπος με τον οποίο θα γίνει η διανομή της περιορισμένης αυτής έκδοσης της FIAT και αν τα διάφορα μέρηη του θα μπορούν να πωλούνται ξεχωριστά στους κατόχους FIAT Abbath.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ο Λεμπ σε μουσείο κέρινων ομοιωμάτων!

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι, ο Σεμπαστιάν Λεμπ της Citroen, θα ενταχθεί ανάμεσα σε 250 διασημότητες στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Grevin (Παρίσι), στις 13 Οκτωβρίου, κι έτσι γίνεται ο πρώτος οδηγός ράλι που θα κοσμεί μουσείο!

Ο Λεμπ θεωρείται ως ένας από τους μεγαλύτερους οδηγούς όλων των εποχών, ενώ έχει παραμείνει πιστός στην Citroen από το ντεμπούτο του. Σχετικά με το κέρινο ομοίωμα, χρειάστηκαν έξι μήνες για να δημιουργηθεί, από το πρώτο ραντεβού του με τον γλύπτη Στεφάν Μπαρέ και την ομάδα του εργαστηρίου.

«Είμαι πολύ κολακευμένος που θα είμαι μέρος της συλλογής Grevin. Είναι τιμή και αναγνώριση του αθλήματός μας, εκπροσωπώντας και τη Γαλλία. Πρέπει να πω ότι ήμουν πολύ εντυπωσιασμένος από τον όγκο της εργασίας, ώστε να δημιουργηθεί το ομοίωμά μου στο κερί. Ήταν πραγματικά απίστευτο!», δήλωσε σχετικά ο διάσημος πρωταθλητής.




Ετών 127!!!

To ατμοκίνητο De Dion Bouton Et Trepardoux Dos-A-Dos του 1884 είναι το παλαιότερο όχημα σε λειτουργία. Το De Dion είναι 127 ετών και ως τώρα είχε 4 ιδιοκτήτες.Έχει 2 ατμοκινητήρες και μπορούσε να κινηθεί με 60,8 χλμ με ένα ρεζερβουάρ νερού κάθε 32 χλμ.Το όχημα θα δημοπρατηθεί στην Vintage Motorcars of Hershey στις 7 Οκτωβρίου. Ο οίκος RM υπολογίζει την τιμή του περίπου στα 2.500.000 δολάρια (δηλαδή περίπου 1.859.000€)


Αυτοκίνητο της Apple...


Ο Γάλλος σχεδιαστής Anthony Jannarelly πρότεινε στην Apple το αυτοκίνητο πόλης Apple iMo. Το σχέδιο του πρωτοτύπου είναι αρκετά φουτουριστικό και δανείζεται στοιχεία από τα προϊόντα της Apple. Θα είναι διαθέσιμο σε χρώματα κίτρινου, μπλε, κόκκινου και μαύρου. Με μήκος 2000mm, πλάτος 1990mm και ύψος 1700mm πρόκειται για το μικρότερο αυτοκίνητο με δυνατότητα μεταφοράς 2+1 ατόμων. Από τεχνικής πλευράς το μονοαξονικό δίτροχο Apple iMo θα κινείται από ηλεκτροκινητήρα ιπποδύναμης 80ps. Το σύστημα κίνησης χρησιμοποιεί τη γυροσκοπική τεχνολογία. Οι γυροσκοπικοί σένσορες δίνουν τη δυνατότητα στο Apple iMo να κινείται με ευελιξία, υπολογίζοντας κάθε φορά την απόσταση από το οδόστρωμα και τα εμπόδια που θα
συναντήσει. Το κάλυμμα του 2τροχου πρωτότυπου είναι κατασκευασμένο από polycarbonate, παρέχοντας τη μέγιστη ασφάλεια σε ενδεχόμενο σύγκρουσης. Η οδήγηση θα πραγματοποιείται με αυτόματο τρόπο μετά από εντολές του κατόχου του και το ίδιο θα ισχύει και για το παρκάρισμα. Όλα τα Apple iMo θα διαθέτουν προηγμένο σύστημα επικοινωνίας, λύνοντας έτσι το πρόβλημα του παρκαρίσματος. Πιο συγκεκριμένα ένα σύστημα ελέγχου παγκόσμιας εμβέλειας ανεπτυγμένο από την Apple, θα ενημερώνει το κάθε Αpple iMo για την κατάλληλη θέση στάθμευσης. Το μέλλον της αστικής μετακίνησης είναι πραγματικά ενδιαφέρον με το Apple iMo. Οι πιστοί λοιπόν της Apple θα πρέπει να κάνουν υπομονή μέχρι το 2024, όταν πιθανότατα το πρωτότυπο iMo θα περάσει στην παραγωγή!