Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2013

Νέος 1.6 diesel – Η Opel συνεχίζει την ανανέωση κινητήρων

Η Opel συνεχίζει την εκ βάθρων ανανέωση της γκάμας των κινητήρων της με ένα νέο, τετρακύλινδρο turbo-diesel. Η δεύτερη οικογένεια νέων μονάδων φιλοσοφίας χαμηλού κυβισμού (downsizing) που λανσάρεται μετά το βενζινοκινητήρα 1.6 SIDI ECOTEC περιλαμβάνει τους 1.6 CDTI ECOTEC diesel ως αντικαταστάτες των συνόλων 1.7-λίτρων και ορισμένων δίλιτρων εκδόσεων μικρότερης ισχύος. Με έλεγχο καύσης κλειστού βρόγχου και αλουμινένιο μπλοκ, ο νέος 1.6 CDTI ECOTEC είναι ο πρώτος κινητήρας της Opel που πληροί τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6. Θα διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις ισχύος για αρκετές σειρές μοντέλων. Κύριοι στόχοι εξέλιξης ήταν η καταστολή θορύβων, κραδασμών και τριγμών, η υψηλή ισχύς/αναλογία ροπής και η χαμηλή κατανάλωση. Σε πρώτη φάση, τα μέγιστα επίπεδα ισχύος και ροπής αυξήθηκαν έναντι του κινητήρα 1.7-λίτρων σε 136 hp και 320 Nm αντίστοιχα, ενώ η κατανάλωση μειώθηκε μέχρι 10% σε σχέση με δίλιτρους diesel παρόμοιου κυβισμού. «Η πλήρης ανανέωση της γκάμας κινητήρων μας συνεχίζεται με αμείωτη ένταση» όπως δήλωσε ο Dr. Thomas Sedran, Αναπληρωτής Πρόεδρος Δ.Σ. της Opel. «Ο νέος μας 1.6 diesel θα γίνει νέο σημείο αναφοράς σε επίπεδο πολιτισμένης λειτουργίας, επιδόσεων και περιβαλλοντικής συμβατότητας. Μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχουμε λανσάρει τρεις νέες γενιές βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων εν όψει της κυκλοφορίας 23 νέων μοντέλων και 13 νέων κινητήρων μέχρι το 2016». Ο νέος 1.6 diesel και η καινοτόμος μονάδα ελέγχου του (ECU) εξελίχθηκε εσωτερικά από μία παγκόσμια ομάδα μηχανικών σε Τορίνο, Ρισελσχάιμ και ΗΠΑ. Έτσι επιτεύχθηκε πλήρης βελτιστοποίηση του συστήματος από την αρχή της διαδικασίας σχεδιασμού. Ξεκινώντας από φέτος την άνοιξη, ο 1.6 CDTI ECOTEC θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Szentgotthard στην Ουγγαρία όπου παράγεται και ο βενζινοκινητήρας 1.6 λίτρων με ευέλικτες διαδικασίες παραγωγής.

Η Fiat Group Automobiles S.p.A., η Chrysler Group International LLC και η GAC Group υπογράφουν συμφωνία – πλαίσιο για την επέκταση της συνεργασίας τους στην Κίνα

Η Fiat Group Automobiles S.p.A., η Chrysler Group International LLC και η Guangzhou Automobile Group Co., Ltd. (GAC Group) υπέγραψαν συμφωνία–πλαίσιο για την επέκταση της συνεργασίας τους στην παραγωγή και πώληση επιβατικών αυτοκινήτων στην Κίνα. Η συμφωνία υπογράφηκε στα κεντρικά γραφεία της Chrysler στο Auburn Hills, Michigan, στις Η.Π.Α. από τον κο Zeng Qinghong, Γενικό Διευθυντή του GAC Group και τον κο Mike Manley, Γενικό Εκτελεστικό Διευθυντή (Chief Operating Officer) για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού της Fiat S.p.A. και Πρόεδρο, CEO της μάρκας Jeep για την Chrysler Group LLC. Σύμφωνα με την συμφωνία - πλαίσιο, η κοινοπραξία μεταξύ των GAC, Fiat και Chrysler Group International, η οποία παράγει σήμερα το Fiat Viaggio και διανέμει εισαγόμενα μοντέλα όπως το Fiat 500, το Freemont και το Bravo στην Κίνα, θα επεκτείνει τη δραστηριότητά της, ώστε να καταστεί δυνατή στα επόμενα χρόνια η εγχώρια παραγωγή μόνο για τις ανάγκες της κινεζικής αγοράς περισσότερων μοντέλων της γκάμας Fiat, με σκοπό την εισαγωγή τους στην κινεζική αγορά. Μετά τη μάρκα Fiat, προγραμματίζεται η εγχώρια παραγωγή και διανομή της μάρκας Jeep του Chrysler Group από την κοινοπραξία GAC – Fiat (παραγωγή στην Κίνα μόνο για τις ανάγκες της κινεζικής αγοράς).

Ρεκόρ παραγωγής αυτοκινήτων & κινητήρων για την Kia Motors στη Σλοβακία το 2012

Η Kia Motors Σλοβακίας ανακοίνωσε σήμερα ότι το εργοστάσιο της στη Ζιλίνα παρήγαγε περισσότερα από 292.000 αυτοκίνητα το 2012 ενώ συναρμολογήθηκαν πάνω από 464.000 κινητήρες (αύξηση 15% και 29% αντίστοιχα σε σχέση με το προηγούμενο έτος). Η επίδοση αυτή καθιστά το 2012 το έτος με την υψηλότερη παραγωγής από όταν ξεκίνησε η λειτουργία του εργοστασίου. Τα ρεκόρ επιτευχθεί χάρη στη σταθερά υψηλή παραγωγή των μοντέλων της όπως το νέας γενιάς Kia cee’d. Με την παραγωγή και του νέου pro_cee’d στις εγκαταστάσεις της Ζιλίνα το πρώτο τρίμηνο του 2013 αναμένεται να παράγει και το 2013 περισσότερα από 290.000 οχήματα και 490.000 κινητήρες το χρόνο. Το 2012, το εργοστάσιο της Zilina παρήγαγε περίπου 136.500 μονάδες Kia Sportage (47% της συνολικής παραγωγής), περισσότερα από 120.600 Kia cee'd (41%), και πάνω από 34.900 Kia Venga (12%). Το Kia Sportage είχε αύξηση κατά 34% σε σχέση με την παραγωγή του προηγούμενου έτους. Η Kia Motors Σλοβακίας εξάγει την παραγωγή της σε όλη την Ευρώπη, πάνω από 22% της παραγωγής του 2012 παραδόθηκε στη Ρωσία, 12% στο Ηνωμένο Βασίλειο, 11% στη Γερμανία, 6% στη Γαλλία και 5% στην Ιταλία. Κατασκευάζοντας περισσότερους από 464.000 κινητήρες το 2012, το εργοστάσιο σημείωσε αύξηση κατά 29%. Οι κινητήρες diesel αντιπροσωπεύουν το 45% της συνολικής παραγωγής και οι κινητήρες βενζίνης το 55%. Ο πιο δημοφιλής κινητήρας είναι ο 1,6-λίτρων ντίζελ, με 99.000 μονάδες, που αντιπροσωπεύει το 21% της συνολικής παραγωγής των κινητήρων το 2012. Στο εργοστάσιο της Σλοβακίας θα παράγεται από τα μέσα Μαΐου, εκτός από το νέο pro_cee’d, και το Kia pro_cee’d GT.

Νέο Opel Cascada: Με τον ‘αέρα’ ενός cabrio

Το νέο Opel Cascada είναι τώρα διαθέσιμο για παραγγελία. Το κομψό, μεσαίο cabrio μήκους σχεδόν 4,70 m, θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο. Κλασικό τετραθέσιο με επιμηκυμένο αμάξωμα και προηγμένη, υψηλής ποιότητας οροφή soft top, αναμένεται στα καταστήματα των Διανομέων περί τα μέσα της άνοιξης. «Μετά το συμπαγές Mokka SUV και το μικρό, μοδάτο ADAM, το Cascada είναι το επόμενο μοντέλο της προϊοντικής μας επέλασης. Το νέο, μεσαίο cabrio συνδυάζει την απόλαυση της ‘ανοιχτής’ οδήγησης με κορυφαία ποιότητα – σε ντιζάιν, τεχνολογίες και εξοπλισμό – σε ιδιαίτερα ελκυστική τιμή» όπως δήλωσε ο Dr. Thomas Sedran, Μέλος Δ. Σ. της Opel στον τομέα Στρατηγικής. Η έκδοση Cascada Edition διατίθενται στάνταρ με ποικίλη γκάμα εξοπλισμού και προηγμένων τεχνολογιών. Από τα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά είναι η ηλεκτρική οροφή soft top που ανοίγει μέσω μπουτόν με ταχύτητες μέχρι 50 km/h σε 17 δευτερόλεπτα ή με τηλεχειρισμό όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο. Η προηγμένη τεχνολογία πλαισίου Opel που αρχικά σχεδιάστηκε για το Insignia OPC υιοθετείται στον εμπρός άξονα του Cascada με ανάρτηση HiPerStrut (High Performance Strut), για εγγυημένη οδηγική απόλαυση και εξαιρετική πρόσφυση. Ο χώρος αποσκευών του Opel Cascada είναι 280 L με την οροφή ανοιχτή και αυξάνεται στα 380 L όταν το soft top κλείνει. Είναι απόλυτα λειτουργικός και πρακτικός με συστήματα όπως το ηλεκτρικό FlexFold που αναδιπλώνει τις πλάτες των διαιρούμενων 50:50 πίσω καθισμάτων. Με τέτοια προσόντα, το Cascada είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση αλλά και πιο μακρινές διαδρομές. Ο στάνταρ εξοπλισμός όλων των Cascada περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου, πίσω φώτα τεχνολογίας LED νέας γενιάς, ταμπλό με επένδυση Morrocana και δερμάτινο τιμόνι για γνήσια πολυτέλεια και απόλαυση. Το Park Pilot βοηθά τον οδηγό όταν παρκάρει με όπισθεν με ένα ακουστικό προειδοποιητικό σήμα. Βασικός (Entry) κινητήρας είναι ο βενζινοκινητήρας 1.4 Turbo με 88 kW/120 hp και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Επίσης διατίθεται ένας 1.6 SIDI Turbo (125 kW/170 hp) νέας γενιάς με άμεσο ψεκασμό που διακρίνεται για τον πολιτισμένο χαρακτήρα του και τη μέγιστη ροπή των 280 Nm με overboost. Οι εκδόσεις Opel Cascada INNOVATION προσφέρουν πρόσθετο στάνταρ εξοπλισμό όπως το premium soft top με κορυφαία ακουστική μόνωση. Υψηλά επίπεδα άνεσης στο εσωτερικό διασφαλίζουν οι ηλεκτρικοί προεντατήρες ζωνών ασφαλείας, ο διζωνικός έλεγχος κλιματισμού ECC (Electronic Climate Control) και η κομψή ταπετσαρία Morrocana με αντίθετες ραφές. Το σύστημα AFL+ Adaptive Forward Lighting παρέχει κορυφαία ασφάλεια και ορατότητα διαθέτοντας μέχρι δέκα αυτόματες λειτουργίες φωτισμού. Μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης με ποικιλία προαιρετικού εξοπλισμού Στη φάση του λανσαρίσματος θα προσφέρεται με δέκα εξωτερικές αποχρώσεις σε συνδυασμό με τρεις αποχρώσεις οροφής. Επιπλέον, διατίθενται δέκα διαφορετικά σχέδια και διαστάσεις ζαντών από 17’’ μέχρι 20’’. Στο εσωτερικό, το Cascada προσφέρει τέσσερις ελκυστικές επιλογές εξοπλισμού και ταπετσαριών, με δύο δερμάτινες εκδόσεις υψηλής ποιότητας. Οι αγοραστές Cascada μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρία διαφορετικά συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και πλοήγησης που συνδυάζονται με Digital Audio Broadcast (DAB+) και ενσωματώνουν λειτουργίες κινητού τηλεφώνου. Κορυφαία επίπεδα ασφάλειας και οδηγικής απόλαυσης διασφαλίζουν συστήματα υποστήριξης οδηγού, προστασίας και άνεσης όπως το προσαρμοζόμενο σύστημα πλαισίου FlexRide, η δεύτερη γενιά εμπρός κάμερας Opel Eye με πολλές νέες λειτουργίες και τα εργονομικά καθίσματα με πιστοποίηση AGR για οδηγό και συνοδηγό. Προαιρετικά συστήματα που αναβαθμίζουν την άνεση είναι: ηλεκτρικό Easy Entry, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι και ηλεκτρικό, τηλεχειριζόμενο βοηθητικό καλοριφέρ. Το Cascada κυκλοφορεί με μία πλούσια και αποδοτική γκάμα κινητήρων. Από πλευράς βενζινοκινητήρων διατίθεται ο 1.4 Turbo σε έκδοση 88 kW/120 hp ή 103 kW/140 hp και ο πλήρως ανανεωμένος 1.6 SIDI Turbo 125 kW/170 με άμεσο ψεκασμό. Από πλευράς diesel, ο 2.0 CDTI ecoFLEX 121 kW/165 hp διασφαλίζει βέλτιστη ισχύ και οικονομία. Με εξατάχυτο κιβώτιο και Start/Stop, καταναλώνει μόλις 5,2 lit / 100 km και εκπέμπει μόνο 138 g CO2/km. Όπως ο 1.6 SIDI Turbo, ο 2.0 Turbo diesel συνδυάζεται και με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η γκάμα θα ολοκληρωθεί σύντομα με τον αποδοτικό και ισχυρό 2.0 BiTurbo CDTI ecoFLEX με 143 kW/195 hp, μέγιστη ροπή 400 Nm, μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο και τεχνολογία Start/Stop.