Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2013

Fiat 500L: δυο νέοι κινητήρες μεγαλώνουν την γκάμα

Το 500L συνδυάζει το στιλ του 500 με την παραδοσιακή λειτουργικότητα της σχεδίασης της Fiat. Το "City Lounge", όπως ονομάστηκε το αυτοκίνητο, είναι το αποτέλεσμα μιας πολύ ειδικής αλχημείας. Είναι ένα νέο αυτοκίνητο πόλης που επαναπροσδιορίζει τη μικρή κατηγορία για τις μοντέρνες οικογένειες με μια συναισθηματική φλέβα, επεκτείνοντας μερικές στιλιστικές εφαρμογές του 500 σε πρωτόγνωρες φόρμες. Το μοντέλο επιβεβαιώνει τη θέση του ως πρώτο αυτοκίνητο για πολλές οικογένειες, συχνά ως το μόνο αυτοκίνητο των νεαρών οικογενειών, επειδή συνδυάζει πολλά χαρακτηριστικά μαζί: τις μικρές εξωτερικές διαστάσεις της κατηγορίας B με εξαιρετικά μεγάλους χώρους και πλήρη εξοπλισμό που συναντάται σε μοντέλα της κατηγορίας Γ. Όλα αυτά έρχονται σε ένα προσιτού κόστους αυτοκίνητο και με μια επιπρόσθετη αξία που δεν μπορείς να βρεις πουθενά αλλού: την κομψή προσωπικότητα του Fiat 500, του ιταλικού συμβόλου του ντιζάιν. Σήμερα, η γκάμα συμπληρώνεται και μεγαλώνει, προσφέροντας και υψηλότερες επιδόσεις και μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αυτή η περαιτέρω ωρίμανση και ανάπτυξη του μοντέλου συντελείται τώρα χάρη στον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 1.6 MultiJet II των 105 ίππων και τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρας βενζίνης 0.9 TwinAir Turbo, επίσης 105 ίππων, δυο διαφορετικές εκδοχές για να φτάσεις στην ίδια απόδοση. Συνδυασμένοι με δυο χειροκίνητα κιβώτια - C514 για τον 0.9 TwinAir Turbo και C635 1.6 MultiJet II – οι δυο κινητήρες του Fiat 500L μεταφέρουν την αντίληψη "cool & capable" κάτω από το καπό του: και οι δυο είναι έξυπνοι χάρη στην τεχνολογία που χρησιμοποιούν, στη διαφορετική προσωπικότητα που προσδίδουν στο αυτοκίνητο και στα χαμηλά κόστη χρήσης τους. Την ίδια στιγμή, οι δύο κινητήρες έχουν χαμηλές εκπομπές ρύπων και χαμηλή κατανάλωση και είναι γενναιόδωροι σε επιδόσεις, εξασφαλίζοντας πραγματικά, μετρήσιμα πλεονεκτήματα στους καταναλωτές. Η εμπορική εμβέλεια του Fiat 500L αυξάνεται, παράλληλα με την ιπποδύναμη των κινητήρων του, αφού οι εκδόσεις κινητήρων στην περιοχή ισχύος ανάμεσα στους 100 και τους 120 ίππους καλύπτουν το 25% των συνολικών πωλήσεων στην κατηγορία. Δημιουργείται έτσι μια πολύ ενδιαφέρουσα γκάμα, που είναι σίγουρο ότι θα συμβάλλει στην εδραίωση της υπεροχής του Fiat City Lounge, το οποίο μέσα σε μόλις 5 μήνες έχει σημειώσει εντυπωσιακή πορεία τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ιταλία. Συγκεκριμένα, στην Ιταλία, είναι το πιο καλοπουλημένο μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο και κατέχει τη δεύτερη θέση μεταξύ των diesel. Και πριν καν ολοκληρωθεί το πλήρες λανσάρισμά του σε όλη την Ευρώπη, το Fiat 500L είναι το μόνο αυτοκίνητο που γνωρίζει μια σταθερή ανάπτυξη στην κατηγορία του, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία στην ήπειρό μας. Το νέο city lounge είναι η τέλεια έκφραση της συνταγής της Fiat για την κρίση κι ένα αυτοκίνητο που ανεβάζει τον πήχυ της κατηγορίας του: ένα σύμβολο του στιλ, συμπαγές εξωτερικά και ευρύχωρο μέσα, αξιοσημείωτα ευπροσάρμοστο και ασφαλές (κέρδισε πέντε αστέρια στο EuroNCAP), με χαμηλά κόστη συντήρησης και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σε τιμή αγοράς. Χάρη σε αυτά τα ειδικά χαρακτηριστικά, το αυτοκίνητο κέρδισε τη διάκριση "New Model of the Year 2013" από τους αναγνώστες του περιοδικού Quattroruote, μπροστά από τους ισχυρότερους Γερμανούς ανταγωνιστές του. Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον ότι το 57% των αγοραστών του 500L έρχονται από άλλες μάρκες και 61% από πολύ διαφορετικού τύπου αυτοκίνητα: 37% από την κατηγορία B, 16% από τη Γ και 8% από την A.Αυτό άλλωστε αποδεικνύει και το ότι το 500L έχει την ικανότητα να ικανοποιεί ένα πολύ ευρύ κοινό με πολλές διαφορετικές απαιτήσεις, ηλικία και καθημερινές ανάγκες. Άλλωστε το χαρούμενο στιλ του 500L ελκύει πελάτες που είναι πολύ νεότεροι από τον μέσο όρο της κατηγορίας του, που τους αρέσουν οι σύγχρονες αλλά εύχρηστες τεχνικές λύσεις του, που προσφέρει πρακτικές απαντήσεις στις απαιτήσεις της καθημερινότητας και στην ανάγκη για προστασία του περιβάλλοντος. Ας μη ξεχνάμε άλλωστε, ότι η Fiat είναι η μάρκα με το χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπών CO2 στην Ευρώπη, μόλις 118,2 g/km, για πέμπτη συνεχή χρονιά. Τελικά, το νέο μοντέλο της Fiat είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για νεαρές οικογένειες, που θέλουν χώρους και στιλ, όπως άλλωστε αποδεικνύει και το δημιουργικό σλόγκαν "Fiat 500L, το να μεγαλώνεις είναι cool". Το 500L είναι ένα έξυπνο, γενναιόδωρο μοντέλο που αντιπροσωπεύει και την κορυφαία ασφάλεια, αφού κέρδισε στις δοκιμές του EuroNCAP 5 αστέρια με συνολικό σκορ 83/100, 94% χάρη στην προστασία ενηλίκων, 78% χάρη στην προστασία των παιδιών, 65% χάρη στην προστασία των πεζών και 71% χάρη στα συστήματα ασφαλείας που βοηθούν τον οδηγό. MultiJet II: 105 ίπποι! Ο τρίτης γενιάς Common Rail κινητήρας 1.6 MultiJet II turbo diesel των 105 ίππων είναι ένας ευφυής κινητήρας που χαρίζει στο Fiat 500L τελική ταχύτητα 181 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 11,3''. Η κατανάλωσή του είναι 4,5 λίτρα/100 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο και οι εκπομπές CO2 117 g/km. Επίσης αποδίδει ροπή 320 Nm μόλις στις 1.750 σ.α.λ. TwinAir 105 HP: αστικός προσανατολισμός Ο κινητήρας TwinAir των 105 ίππων είναι η καλύτερη έκφραση της οικονομίας καυσίμου και του σεβασμού προς το περιβάλλον στην οποία στοχεύει το 500L, όπως επιβεβαιώνεται από την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, που είναι οι μικρότερες στην κατηγορία του: 4.8 λίτρα/100 χλμ. και 112 g/km στον συνδυασμένο κύκλο αντίστοιχα. Οι εκπομπές CO2 μάλιστα, είναι τόσο χαμηλές που καλύπτουν ήδη τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές του 2020. Όσον αφορά τις επιδόσεις, ο 105 HP TwinAir προσφέρει στο 500L τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 12,3'', ενώ έχει την εξαιρετική τιμή ειδικής ισχύος 120 ίππων/λίτρο, που τον κατατάσσει μεταξύ των πιο σπορ κινητήρων. Ο βενζινοκινητήρας 0.9 TwinAir Turbo αποδίδει ισχύ 105 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. με ροπή 145 Nm στις μόλις 2.000 σ.α.λ. (80% αυτής είναι διαθέσιμη από τις 1.700 σ.α.λ.). ECO mode Όπως και στις προηγούμενες εφαρμογές του Turbo TwinAir, η επιλογή ECO mode είναι διαθέσιμη και στο νέο Fiat 500L: σε αυτήν την περίπτωση η μέγιστη ροπή μειώνεται στα 120 Nm και η ισχύς στους 98 ίππους, επιτρέποντας να επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία με τους ελάχιστους ρύπους. Επιπρόσθετα, το σύστημα Start&Stop είναι στο βασικό εξοπλισμό. Αυτόματο κιβώτιο ΜΤΑ (Dualogic) Η Fiat απαντώντας σε εκείνη τη μερίδα Ελλήνων καταναλωτών που επιζητούν ακόμη περισσότερη άνεση και οικονομία, θα διαθέτει από τέλη Φεβρουαρίου προς παραγγελία το Fiat 500L με τον κινητήρα diesel 1.3 MultiJet II 85HP με αυτόματο κιβώτιο (ΜΤΑ). Πρόκειται για ένα αυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, που διατίθεται με τα επίπεδα εξοπλισμού Pop Star & Lounge. Οι εκδόσεις MTΑ διαθέτουν επίσης στον standard εξοπλισμό δερμάτινο πόμολο λεβιέ και paddles στο τιμόνι. Οι νέοι κινητήρες 0.9 TwinAir Turbo 105 hp και 1.6 Multijet II 105 hp είναι ήδη διαθέσιμοι για παραγγελία.

Οι ομάδες δοκιμάζουν όλη τη γκάμα ελαστικών PIRELLI σε γνώριμο έδαφος στην Ισπανία

Οι ομάδες πηγαίνουν στη Βαρκελώνη αυτή την εβδομάδα για τη δεύτερη τετραήμερη δοκιμή της χρονιάς. Τόπος διεξαγωγής είναι το Circuit de Catalunya, μία δημοφιλής πίστα δοκιμών λόγω ήπιων θερμοκρασιών όλο το χρόνο και μιας τεχνικής διάταξης που ευνοεί να δοκιμάζονται όλες οι παράμετροι μονοθεσίων και επιδόσεων. Η θεωρία λέει ότι εάν ένα μονοθέσιο είναι γρήγορο στη Βαρκελώνη, μπορεί να είναι γρήγορο στις περισσότερες πίστες. Και γι’ αυτό, οι ομάδες θα εντείνουν τις προσπάθειές τους το επόμενο τετραήμερο. Σχόλια Δοκιμών: Paul Hembery (Αγωνιστικός Διευθυντής της Pirelli): «Όλες οι ομάδες θα φέρουν τα νέα τους μονοθέσια στη Βαρκελώνη και θα έχουν στη διάθεσή τους πλήρη τη γκάμα ελαστικών 2013 P Zero. Τα δεδομένα που έχουν ήδη συγκεντρώσει θα τους χρησιμεύσουν για συγκριτικούς σκοπούς. Επομένως, θα μπορούν να κάνουν άφθονη παραγωγική δουλειά ώστε να καταλάβουν πώς συνεργάζονται τα νέα μονοθέσια με τη νέα γενιά ελαστικών μας, που γενικά είναι πιο μαλακά και ταχύτερα από πέρσι με σκόπιμα αυξημένο degradation (θερμική μείωση απόδοσης). Ο περιοριστικός παράγοντας στην πρώτη δοκιμή στη Χερέθ νωρίτερα αυτό το μήνα ήταν η τραχύτητα της ασφάλτου, ελπίζουμε λοιπόν οι συνθήκες να είναι πιο αντιπροσωπευτικές αυτή τη φορά. Ωστόσο, υπάρχει πάντα πιθανότητα να συναντήσουμε χαμηλές θερμοκρασίες: πέρσι, είδαμε πάγο στην πίστα τις πρωινές ώρες…» Στοιχεία Δοκιμών: • Κάθε μονοθέσιο θα έχει στη διάθεσή του στη Βαρκελώνη μέχρι 35 σετ supersoft, soft, medium και hard (πολύ μαλακών, μαλακών, μεσαίων και σκληρών) ελαστικών της νέας γκάμας P Zero της Pirelli, συμπεριλαμβανομένων των Cinturato intermediate και wet (ενδιάμεσων και βροχής) εάν χρειαστεί. Συνολικά, σε κάθε ομάδα αντιστοιχούν 100 σετ ελαστικών ανά μονοθέσιο για δοκιμές κατά τη διάρκεια της σεζόν. Η Pirelli θα επιλέξει 20 από τα σετ που θα δοκιμαστούν στη Βαρκελώνη ανά μονοθέσιο, ενώ οι ομάδες είναι ελεύθερες να επιλέξουν 15 ακόμα που επιθυμούν να δοκιμάσουν. Όποια σετ ελαστικών δεν χρειάστηκαν στην προηγούμενη δοκιμή στη Χερέθ μπορούν να χρησιμοποιηθούν τώρα στη Βαρκελώνη. • Η Βαρκελώνη είναι μία πίστα διάσημη για τις δοκιμασίες στις οποίες υποβάλλει τα ελαστικά, με το εμπρός αριστερό ελαστικό να υφίσταται την υψηλότερη καταπόνηση. Αυτό οφείλεται στο μεγάλο αριθμό δεξιών στροφών της πίστας μήκους 4.655 χλμ. Η στροφή 3 υποβάλλει σε υψηλό φορτίο το εμπρός αριστερό ελαστικό, που αντιστοιχεί σε επιτάχυνση 3,9g. Τα πίσω ελαστικά αντιμετωπίζουν επίσης μεγάλη καταπόνηση για να πετύχουν τη συνδυασμένη ελκτική πρόσφυση που χρειάζεται κατά την έξοδο από πιο αργές στροφές. • Το τρίτο κομμάτι της πίστας, με τη μεγάλη ποικιλία στροφών του, είναι το απαιτητικότερο. Θα χρειαστεί ένα συμβιβαστικό σετάρισμα στη Βαρκελώνη για να αντιμετωπιστούν οι πολλές διαφορετικές ταχύτητες και στροφές, αλλά οι ομάδες θα δοκιμάσουν πολύ περισσότερες διαφορετικές παραμέτρους σε σχέση με τις αντίστοιχες ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου θέλοντας να δουν πώς επηρεάζουν οι αλλαγές σεταρίσματος τα μονοθέσια και ελαστικά.