Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Renault Megane Coupe Monaco GP


H Renault στη Γενεύη θα παρουσιάσει την συλλεκτική έκδοση Megane Coupe Monaco GP. Βαμμένο πλέον το αυτοκίνητο σε λευκό περλέ χρώμα, με τους καθρέπτες και τον διαχύτη να είναι βαμμένα σε μαύρο για να κάνει αντίθεση μαζί με τα μαύρα πλαστικά. Επίσης μαύρες είναι και οι ζάντες 17″ ενώ έχουν τοποθετηθεί και σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα λευκά διακοσμητικά, τα πατάκια και οι πλάτες των καθισμάτων που έχουν ραμμένο το λογότυπο Monaco GP, όπου το ίδιο βρίσκεται και στα μαρσπιέ των θυρών.

Μηχανικά η έκδοση θα είναι διαθέσιμη με 5 κινητήρια σύνολα (dCi 110 EDC, dCi 130, dCi 160, Tce 130 και Tce 180) καθώς και στην έκδοση RS όπου θα εφοδιάζεται με τον turbo 2.0 λιτρο κινητήρα απόδοσης 250 ίππων με 340 Νm ροπής. Στην RS έκδοση το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης δερμάτινες επενδύσεις και ζάντες 18″.
Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν τον Μάρτιο.

Αρχές Φεβρουαρίου το ντεμπούτο στην Ελλάδα για το νέο Nissan MICRA.

Με μια παράδοση σχεδόν 30 ετών – και με περισσότερες από 5,65 εκατομμύρια πωλήσεις – το MICRA είναι ένα μοντέλο ορόσημο για τη Nissan. Το πολυαναμενόμενο νέο MICRA, αποτελεί τη συνέχεια ενός θρύλου άρρηκτα συνδεδεμένου με την ιστορία της μάρκας. Συγκεκριμένα, το νέο MICRA αποτελεί την 4η γενιά του εξαιρετικά επιτυχημένου μοντέλου με αυτό το όνομα.


Είναι το πρώτο μοντέλο της Nissan που χρησιμοποιεί την νέα πλατφόρμα-V που σημαίνει ευμετάβλητη. Η πλατφόρμα V είναι ένα από τα σημεία κλειδιά του και έχει σχεδιαστεί, ώστε να προσφέρει βέλτιστη ακαμψία, για εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά στο δρόμο, σε συνδυασμό με υψηλή ποιότητα κύλισης, αλλά και με το χαμηλότερο δυνατό βάρος, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Με τιμή που ξεκινά από 9.780 € (όπου συμπεριλαμβάνεται το όφελος της κρατικής απόσυρσης), το νέο ΜΙCRA διατίθεται σε 5-θυρο αμάξωμα και ενσωματώνει μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά και τεχνολογίες, οι οποίες επιτρέπουν στον οδηγό του να μειώσει το στρες στην καθημερινή οδήγηση των πόλεων.

Σχεδιαστικά, το συνολικό του σχήμα έχει πιο στρογγυλεμένες γραμμές από του προκατόχου του και πιο διακριτική σχεδίαση κατά μήκος των θυρών, ενώ η συνολική του φιλοσοφία αναδεικνύεται από μια πιο τονισμένη πίσω αεροτομή, η οποία είναι σαν προέκταση της οροφής.

Οι διαθέσιμες εκδόσεις περιλαμβάνουν βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων (80 hp) τόσο σε χειροκίνητο όσο και σε αυτόματο (CVT) κιβώτιο ταχυτήτων.

Παράλληλα, το συγκεκριμένο μοντέλο διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Motiva, Acenta και Techna) όπου μπορούν να συνδυαστούν κατά περίπτωση και με επιπλέον χαρακτηριστικά όπως :

  • Πακέτο “CON” το οποίο περιλαμβάνει οθόνη αφής 5’’, σύστημα πλοήγησης, USB, MP3 κ.α
  • Πακέτο “LOOK” το οποίο περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 15’’, σύστημα ελέγχου χώρου παρκαρίσματος (2 αισθητήρες εμπρός & 4 πίσω), προβολείς ομίχλης, υπολογιστή ταξιδίου
  • Πακέτο IVORYτο οποίο περιλαμβάνει εσωτερικό Ivory, εσωτερικά χερούλια θυρών τύπου νίκελ, θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού
  • Πακέτο ROOFτο οποίο περιλαμβάνει γυάλινη ορόφη με κρύσταλλο προστασίας UV, σκιάδιο ηλιοπροστασίας οροφής
  • Πακέτο PACKτο οποίο περιλαμβάνει έξυπνο κλειδί, αυτόματη αναδίπλωση εξωτερικών καθρεπτών, μπουτόν εκκίνησης κινητήρα


Αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση όπου η αγορά του νέου Nissan MICRA συνδυαστεί με την κρατική απόσυρση, οι πελάτες κατοχυρώνουν τις σημαντικές μειώσεις του Ε.Τ.Τ που ισχύουν για κάθε τύπο του νέου μοντέλου. Σχετικές πληροφορίες παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.

Μωρέ ποιός είναι Allan Rushforth;

Ο κ. Allan Rushforth αναλαμβάνει τα νέα του καθήκοντα
καθώς η Hyundai προετοιμάζεται για το 2011

Τα νέα καθήκοντα του κ. Allan Rushforth ως Ανώτερου Αντιπροέδρου και Γενικού Διευθυντή Επιχειρήσεων (COO), με ευθύνη για τις ευρωπαϊκές επιχειρησιακές λειτουργίες της εταιρείας με άμεση ισχύ, ανακοίνωσε η Hyundai Motor Europe.

Από τότε που ανέλαβε το ρόλο του Αντιπροέδρου της εταιρείας το 2007, ο κύριος Rushforth άφησε το στίγμα του σε μια χρονική περίοδο ισχυρής και σταθερής ανάπτυξης για τη Hyundai στην Ευρώπη, επιτυγχάνοντας φιλόδοξους στόχους πωλήσεων, εξασφαλίζοντας υψηλότατα επίπεδα ικανοποίησης πελατών και σταθερή κερδοφορία για τις αντιπροσωπείες, κι όλα αυτά στη σημαντικότερη, κατά τη Hyundai, περιφέρεια στον κόσμο.

Η Hyundai φαίνεται αποφασισμένη να σημειώσει τις καλύτερες ετήσιες πωλήσεις της στην ιστορία για την Ευρώπη, με περισσότερες από 330.000 μονάδες να έχουν πουληθεί από τον Ιανουάριο έως το Νοέμβριο του 2010. Όλα αυτά μεταφράζονται σε μερίδιο 2,6% στην αγορά, γεγονός που αποτελεί ρεκόρ. Η συμβολή του κυρίου Rushforth σε αυτή την επιτυχία επικροτήθηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του 2010 στο Παρίσι, όπου του απονεμήθηκε ο τίτλος «Sales and Marketing Executive Eurostar», σε αναγνώριση του ως ηγετικού στελέχους πωλήσεων και μάρκετινγκ, από το κορυφαίο δημοσίευμα για την αυτοκινητοβιομηχανία στη Ευρώπη, το Automotive News Europe.

Ο Chang-Kyun Han, Πρόεδρος της Hyundai Motor Europe, δήλωσε: «Η Hyundai παγιώνεται ως ένας από τους βασικούς παίκτες στην Ευρώπη και η συνεισφορά του Allan στην πρόσφατη πρόοδο της εταιρείας είναι αδιαμφισβήτητα σημαντική. Έχει συμβάλει στην αύξηση του επαγγελματισμού στους τομείς των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και των δραστηριοτήτων διανομής.»

«Αναμένουμε με ιδιαίτερη ανυπομονησία το 2011 και τις συναρπαστικές δυνατότητες που επιφυλάσσει η νέα χρονιά. Από τη νέα του θέση, ο Allan θα συνεχίσει να προσφέρει την πολύτιμη καθοδήγηση του στην αφοσιωμένη ομάδα μας», κατέληξε ο κύριος Han.

Ο νέος Ανώτερος Αντιπρόεδρος και COO, κύριος Rushforth, πρόσθεσε: «Όταν ήρθα στη Hyundai, πριν από περισσότερα από τρία χρόνια, είχαμε μόλις λανσάρει το i30. Το μοντέλο αυτό αποδείχθηκε σημείο καμπή για την εταιρεία και ήταν τιμή μου να δουλέψω με τους συναδέλφους μου από τότε, με ύστατο στόχο την αναβάθμιση της εικόνας μας στο μυαλό των Ευρωπαίων οδηγών.»

«Η νέα χρονιά αντιπροσωπεύει μία συναρπαστική νέα φάση στο ταξίδι της Hyundai στην Ευρώπη με την παρουσίαση του εκπληκτικού μεσαίου αυτοκινήτου της εταιρείας (κατηγορία D-segment), του i40, στην Έκθεση Αυτοκινήτου του 2011 στη Γενεύη. Ανυπομονώ να βοηθήσω τη Hyundai από τη νέα μου θέση να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητές της στην Ευρώπη και να συμβάλω στην περαιτέρω επιτυχία της», τόνισε ο κος Rushforth.


Moto Guzzi V7 Racer


Ιταλικό στυλ και εξαιρετική κατασκευή, σε μια μοτοσυκλέτα που δημιουργήθηκε για τους συλλέκτες μοτοσυκλετών με κλασσική εμφάνιση. Το Moto Guzzi V7 Racer γεννήθηκε για να αναβιώσει την εξαιρετική αγωνιστική σταδιοδρομία του V7 Sport, ένα συμβολικό μοντέλο της θρυλικής εταιρίας από το Mandello del Lario.
Μεταξύ των πολλών προσόντων του θρυλικού V7 Sport είναι ότι πρόκειται και για το πιο επιθυμητό μοντέλο ανάμεσα σε όλες τις τροποποιημένες μοτοσυκλέτες παραγωγής. Αυτή η κατηγορία αφορούσε πάντα τους λάτρεις των «πραγματικών» μοτοσυκλετών που κόντραραν στα ίσα τον ιαπωνικό ανταγωνισμό, και στις επιδόσεις των πολύ-κύλινδρων μοντέλων τους είχαν να αντιπαρατάξουν το εκπληκτικό κράτημά τους και την απόδοση των φρένων τους. Μακριά από την πίστα, ο ανταγωνισμός μεταξύ αυτών των δύο παρατάξεων- των «ευρωπαίων» και των «ιαπώνων»- ήταν ένα κοινό θέμα για παθιασμένες συζητήσεις στα τραπέζια των cafe, και εάν τύγχανε να έχεις παρκαρισμένο μπροστά από τα τραπέζια ένα Moto Guzzi V7 Sport με σουέτ μονόσελο, racing εξάτμιση και το χαρακτηριστικό top fairing ήταν απόδειξη ότι άνηκες στην ελίτ των έμπειρων αναβατών για τους οποίους η οδήγηση είναι μια αληθινή τέχνη. Η Moto Guzzi είχε συλλάβει την ουσία της αυτής της μαγική συνταγής, πάνω από τρεις δεκαετίες πριν, και η νέα ερμηνεία, που επαναδιατυπώνεται με το πάθος και τις ικανότητες διατηρείται εντός των τειχών του Mandello del Lario, δημιουργεί μια εξαίρετη μοτοσυκλέτα και ένα πραγματικό special edition μοντέλο: το νέο V7 Racer, που παράγεται σε περιορισμένο αριθμό, όπως αναφέρει και η μεταλλική ταμπέλα στην πάνω πλάκα του τιμονιού. Το V7 Racer είναι εμπνευσμένο από τα κλασικά στυλιστικά στοιχεία της Moto Guzzi σε ένα απόλυτα ισορροπημένο μείγμα τεχνικής και της τεχνολογίας, εμφανές σε κάθε πτυχή της εκπληκτικής αυτής της μοτοσικλέτας.
Το πρώτο πράγμα που τραβά την προσοχή είναι το χρωμιωμένο ρεζερβουάρ - δημιουργήθηκε με τη χρήση καινοτόμου τεχνολογίας εναπόθεσης σωματιδίων μετάλλου - διακοσμημένο με ένα κομψό, δερμάτινο λουράκι. Αυτό είναι μια σαφής αναφορά στις θρυλικές μοτοσικλέτες του παρελθόντος, όπως είναι και τα μεταλλικά διακριτικά Moto Guzzi, στην ίδια χρωματική κωδικοποίηση με το πλαίσιο. Το κόκκινο πλαίσιο, εμπνευσμένο από τα πρώτα θρυλικά 150 της V7 Sport με το CrMo πλαίσιο, έχει υποστεί ειδική κατεργασία - όπως τα κέντρα των τροχών και το ψαλίδι – η οποία επιτείνει το γυαλιστερό φινίρισμα και δίνει έμφαση στην αισθητική καθαρότητα της διπλής δομής του. Τοποθετημένο πάνω στους σωλήνες του πλαισίου είναι το σπορ μονόσελο (διθέσια σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη είναι διαθέσιμα ως προαιρετικά αξεσουάρ) επενδυμένο με σουέτ και με ένα αεροδυναμικό κάλυμμα που ενσωματώνει number-plate σε αληθινό στυλ του ‘70.

Το χαρακτηριστικό γνώρισμα για τους οπαδούς της Guzzi, είναι το φέρινγκ τιμονιού, του οποίου η μορφή θυμίζει, με το μικρό κομμάτι Plexiglas πάνω από το number-plate, το μπροστινό μέρος του θρυλικού Gambalunga, και συνδυάζεται απόλυτα με το επανασχεδιασμένο εμπρός φτερό. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία αυτής της μοναδικής special edition μοτοσικλέτας είναι η εκτεταμένη χρήση εξαρτημάτων από βουρτσισμένο διάτρητο αλουμίνιο, όπως τα πλαϊνά καπάκια, τα προστατευτικά των σωμάτων ψεκασμού και οι βάσεις στήριξης των εξατμίσεων.
Ανάμεσα στα πολύτιμα κομμάτια της μοτοσικλέτας που υπάρχουν είναι και τα μηχανικά κατεργασμένα από ένα ενιαίο κομμάτι μετάλλου ρυθμιζόμενα μαρσπιέ, ο ελαφρωμένος λαιμός τιμονιού και το προστατευτικό της πάνω πλάκας τιμονιού που σχηματίζει ένα διπλό χρωμιωμένο δαχτυλίδι με τόση επιτυχία που μοιάζει σαν ένα περίτεχνο περιδέραιο.
Η Racer δεν θα πει όχι ούτε για χρήση στην πίστα, καθώς ο ιδιοκτήτης της δεν έχει παρά να φορέσει την ολόσωμη δερμάτινη φόρμα του, να ρυθμίσει τα αμορτισέρ της BITUBO και να απολαύσει το κράτημα μιας «γνήσιας» ιταλικής μοτοσικλέτας και την σταθερότητα που προσφέρει ο 18άρης εμπρός τροχός. Για τους πιο απαιτητικούς λάτρεις του είδους είναι επίσης διαθέσιμες και οι «racing» εξατμίσεις της Arrow (δεν έχουν έγκριση τύπου για χρήση δρόμου) που σέβονται την αισθητική ισορροπία της μοτοσικλέτας, έχουν ένα δυνατό και μεστό ήχο και προσφέρουν στη σημαντική αύξηση της απόδοσης.
Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του V7 Racer, ακολουθείται η ίδια πετυχημένη συνταγή του V7 Cafe, τόσο στην αρχιτεκτονική του πλαισίου, με ένα διπλό σύστημα σωλήνων από χάλυβα, με αποσπώμενα τμήματα στο κάτω μέρος, όσο και για τη γεωμετρία με γωνία κάστερ 27 ° 50 '. Εκτός από τα προαναφερθέντα πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bitubo, εμπρός υπάρχει ένα πιρούνι Marzocchi 40 χιλ, με διαδρομή 130 χιλιοστά.
Το σύστημα φρένων είναι από τα καλύτερα που διατίθενται στην αγορά, με πλευστό δίσκο 320 χιλιοστών και δαγκάνα 4-εμβόλων 30/34 της Brembo εμπρός, ενώ πίσω υπάρχει ένας δίσκος 260 χιλ με δαγκάνα 32 χιλιοστών της Brembo. Οι τροχοί , με ασημί ακτίνες και καψούλια και τα μαύρα στεφάνια, έχουν διαστάσεις 3,50 x17 2.50x18 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ίδιες με του V7 Cafe, αλλά συνδυάζονται με τα υψηλότερων επιδόσεων και πιο εντυπωσιακά οπτικώς ελαστικά Demon Sport της Pirelli.




ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Αριθμημένη «limited edition» ταμπέλα στην πάνω πλάκα
Πλαίσιο, ψαλίδι και κέντρα τροχών σε κόκκινο χρώμα
Χρωμιωμένο ρεζερβουάρ
Δερμάτινο λουράκι κατά μήκος στο κέντρο του ρεζερβουάρ
Μονόσελο από σουέτ
Κάλυμμα μονόσελου με πλαϊνά number plate
Φέρινγκ τιμονιού με ενσωματωμένο number plate
Σπορ φτερό
Πλαϊνά καπάκια από βουρτσισμένο διάτρητο αλουμίνιο
Προστατευτικά σωμάτων ψεκασμού από βουρτσισμένο διάτρητο αλουμίνιο
Βάσεις στήριξης των τελικών από βουρτσισμένο διάτρητο αλουμίνιο
Χρωμιωμένο προστατευτικό πάνω πλάκας τιμονιού
Χρωμιωμένα καπάκια κινητήρα
Χρωμιωμένα ρυθμιζόμενα clip-on
Χρωμιωμένα προστατευτικά εξάτμισης
Μαύρες φυσούνες
Όργανα με χρωμιωμένα στεφάνια και γραφικά στυλ '70
Χρωμιωμένα πίσω φωτιστικά σώματα
Χρωμιωμένη τάπα ρεζερβουάρ, με κλειδαριά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Δικύλινδρος V 90° 744 κ. εκ. με δύο βαλβίδες
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου Weber Marelli
Συμπλέκτης μονού δίσκου
Ανυψωμένα τελικά
5-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων
Euro 3
Εξάτμιση με δύο τελικά από χρώμιο (Οι υψηλών επιδόσεων εξατμίσεις της Arrow, από αλουμίνιο, είναι για χρήση στην πίστα και διατίθεται ως αξεσουάρ)

ΠΛΑΙΣΙΟ
Kλειστό διπλό από χάλυβα ALS με αφαιρούμενα τμήματα
Πιρούνι 40 χιλ
Ελαφρωμένος λαιμός τιμονιού
Δύο αμορτισέρ BITUBO αερίου, πλήρως ρυθμιζόμενα
320 χιλιοστά δίσκος εμπρός με δαγκάνα τεσσάρων αντικριστών εμβόλων
Πίσω δίσκος 260 χιλ. με πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
Special τροχοί με μαύρα στεφάνια και ασημί ακτίνες και καψούλια
Εμπρός ελαστικό της Pirelli Sport Demon 100/90- 18 56η TL
Πίσω ελαστικό της Pirelli Sport Demon 130/80 -17 65H TL

Η Moto Guzzi V7 Racer διατίθεται στο επίσημο δίκτυο συνεργατών Moto Guzzi, στην τιμή των 9.990 €, με ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών:
Δυνατότητα επέκτασης εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον χρόνια
2 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια
Προνομιακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα: προκαταβολή από 0%, έως 84 μήνες εξόφληση, σταθερό επιτόκιο 6,9%
Piaggio Hellas

Ήρθε το αυτοκίνητο που κάνει αλκοτέστ!

Σύστημα αλκοτέστ που θα ελέγχει την αναπνοή του οδηγού θα διαθέτουν τα αυτοκίνητα του μέλλοντος, απαλλάσσοντας τους τροχονόμους από τους σχετικούς ελέγχους!

Αμερικανοί ερευνητές ανέπτυξαν το εν λόγω σύστημα, με την ονομασία DADSS-Driver Alcohol Detection System for Safety, το οποίο αντιλαμβάνεται αν ο οδηγός έχει πιεί παραπάνω από το κανονικό και αυτομάτως μπλοκάρει τον κινητήρα για να μην ξεκινήσει.

To σύστημα αποτελεί προϊόν της εταιρίας QinetiQ της Μασαχουσέτης και ήδη δοκιμάζεται από το υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ για την αποτελεσματικότητά του, σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας Daily Mail. Μάλιστα, ο Αμερικανός Υπουργός Ρέι Λαχούντ επισκέφτηκε τις εγκαταστάσεις της εταιρείας όπου έγινε η πρώτη δημόσια επίδειξη του συστήματος και δήλωσε ότι το νέο σύστημα θα αποτελεί προαιρετικό εξοπλισμό στα μελλοντικά αυτοκίνητα των αυτοκινητοβιομηχανιών.

 Το σύστημα πάντως βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο και δεν αναμένεται να ενσωματωθεί στα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν στους δρόμους, πριν περάσουν 8 τουλάχιστον χρόνια.


Το σχετικό ερευνητικό πρόγραμμα, ύψους 10 εκατ. δολαρίων, υποστηρίζεται από τη Συμμαχία της Αυτοκινητοβιομηχανίας για την Οδική Ασφάλεια, στην οποία συμμετέχουν πολλοί από τους πιο γνωστούς κατασκευαστές οχημάτων του κόσμου.