Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2011

Τελευταίο μοντέλο το Evolution X;

Μια δήλωση του Global Director της Mitsubishi, του Gayu Eusegi ότι το Evolution X θα είναι το τελευταίο Evo, τάραξε τα νερά... Δήλωσε ότι θα πρέπει να σταματήσουν την παραγωγή το 2013 παρόλο την αυξημένη ζήτηση. Άλλωστε, αυτό φάνηκε και από το εταιρικό πλάνο που ανακοίνωσε η εταιρεία, το οποίο μέσα του δεν υπήρχε πουθενά ο αντικαταστάτης του Evo. Ίσως σκέφτονται να βγάλουν στην παραγωγή κάποιο υβριδικό μοντέλο... Θα δούμε...

Ford Fiesta RS World Rally Car

Το νέο Fiesta RS World Rally Car της Ford με πλήρη αγωνιστική περιβολή έδωσε το παρών στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το όχημα έχει ήδη κάνει το ντεμπούτο του στον πρώτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA, στο Ράλι Σουηδίας πριν από μερικές εβδομάδες και ετοιμάζεται να τρέξει στο δεύτερο γύρο στο Μεξικό αυτό το Σαββατοκύριακο.

Η 4WD αγωνιστική έκδοση της Ford που θα τρέξει στο WRC προέρχεται από το best seller της μάρκας, το Fiesta δρόμου. Συγκεκριμένα, βασίστηκε στο Fiesta S2000 rally car, νικητή του Ράλι Μόντε Κάρλο 2010 και εξελίχθηκε από τη Βρετανική εταίρο της Ford, M-Sport, με την υποστήριξη της Ford Ευρώπης. Το αυτοκίνητο σηματοδοτεί μία νέα εποχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, για το οποίο λανσάρεται φέτος μία δομή χαμηλού κόστους.

Η M-Sport, μαζί με την ομάδα μηχανικών της Ford, ανέλαβαν ένα ποικίλο και συγκροτημένο πρόγραμμα εξέλιξης του Fiesta RS WRC ώστε να είναι έτοιμο για τη νέα σεζόν. Οι εργασίες θα συνεχιστούν και το αυτοκίνητο σύντομα θα οδηγηθεί στο Εργαστήριο Περιβαλλοντικών Δοκιμών στο Τεχνικό Κέντρο της Ford στο Dunton (Αγγλία) για την αξιολόγηση και βελτιστοποίηση των επιδόσεων του κινητήρα.

Ο τεχνικός διευθυντής της Ford Abu Dhabi, Christian Loriaux δήλωσε ότι η ομάδα δεν έκανε κανένα συμβιβασμό. «Συγκεντρώσαμε πολλά στοιχεία από το στάνταρ Fiesta δρόμου και το S2000 το οποίο έτρεξε στο S-WRC και σε άλλα πρωταθλήματα πέρσι. Κάναμε μία γενική επαναξιολόγηση και για τους τομείς που θεωρήσαμε ότι είχαν περιθώρια βελτίωσης, προχωρήσαμε με τις ανάλογες εργασίες εξέλιξης» σχολίασε.

Η ομάδα σχεδίασης της Ford Ευρώπης έπαιξε ουσιαστικό ρόλο στην εμφάνιση του Fiesta RS WRC. Χάρη στη συμβολή της, το αυτοκίνητο αντανακλά τα επιτυχημένα στυλιστικά στοιχεία ‘kinetic design’ που είναι γνωστά από τη γκάμα μοντέλων δρόμου.

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 1.6-λίτρων της έκδοσης ράλι βασίζεται στην προηγμένη τεχνογνωσία της Ford και την τεχνολογία κινητήρων EcoBoost που χρησιμοποιούνται στα τελευταία μοντέλα παραγωγής.

Ο Quinn δήλωσε: Ο κινητήρας EcoBoost των μοντέλων δρόμου της Ford αντιπροσωπεύει μία νέα γενιά βενζινοκινητήρων μειωμένου κυβισμού και υψηλής απόδοσης. Η τετρακύλινδρη μονάδα παραγωγής EcoBoost που εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της Ford στην Ευρώπη συνδυάζει άμεσο ψεκασμό υψηλής πίεσης, προηγμένη υπερσυμπίεση και διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης καύσης. Ήδη διατίθενται διαφορετικοί κυβισμοί για τα μοντέλα δρόμου της Ford σε όλο τον κόσμο.

Η εταιρία βελτιώσεων κινητήρων Pipo Moteurs ήταν υπεύθυνη εξέλιξης της κινητήριας μονάδας του Fiesta RS WRC. Η Γαλλική εταιρία, η οποία έχει αναπτύξει μία ισχυρή σχέση με την Μ-Sport και τη Ford στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού τα τελευταία χρόνια, συνεργάστηκε στενά με τους μηχανικούς και των δύο εταιρών σε όλη τη διαδικασία εξέλιξης της αγωνιστικής μονάδας.

Η Ford συνέβαλε αποφασιστικά σ’ αυτό το project μέσω των παγκόσμιων μηχανολογικών της εγκαταστάσεων, μεταξύ των οποίων το Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας Κινητήρων στις ΗΠΑ, το Κέντρο Έρευνας Κινητήρων στο Dunton (Βρετανία) και το Κέντρο Έρευνας & Προηγμένης Μηχανολογίας στο Άαχεν (Γερμανία) για την αξιολόγηση των επιδόσεων.

Η δυσκολότερη αποστολή ήταν η εφαρμογή της τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού που είναι σχετικά νέα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, και ο Loriaux παραδέχτηκε ότι η εξέλιξη του κινητήρα ήταν τεράστιο έργο.

Ο κινητήρας 1.6 EcoBoost του Fiesta RS WRC έχει υπερσυμπιεστή Garrett που τοποθετείται με ένα περιοριστή εισαγωγής 33mm σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA. Τη μονάδα διαχειρίζεται το ηλεκτρονικό σύστημα κινητήρα της Cosworth. Η Cosworth προσφέρει επίσης τα ηλεκτρονικά καταγραφής δεδομένων πλαισίου.

Το κιβώτιο τετρακίνησης περιέχει μηχανικά εμπρός και πίσω διαφορικά, αλλά και ένα συμπλέκτη απομόνωσης στο χειρόφρενο. Το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο των M-Sport / X-Trac λειτουργεί με μηχανικό επιλογέα και συμπλέκτη δύο δίσκων των M-Sport και AP Racing.

Οι εμπρός και πίσω αναρτήσεις περιλαμβάνουν γόνατα MacPherson με αποσβεστήρες Reiger ρυθμιζόμενους ως προς τη συμπίεση και την επαναφορά, αλλά και εξωτερικό δοχείο αερίου. Χρησιμοποιούνται πλήρως ρυθμιζόμενοι ατσάλινοι σύνδεσμοι, ενώ τα ακραξόνια κατασκευάζονται από μηχανουργημένο αλουμίνιο.

Αεριζόμενα δισκόφρενα Brembo με τετραπίστονες μονοκόμματες δαγκάνες φρενάρουν το όχημα στο χώμα και την άσφαλτο, ενώ το σύστημα πέδησης έχει ρυθμιζόμενη κατανομή εμπρός/πίσω.

Ελαστικά Michelin 650mm θα χρησιμοποιούνται σε όλες τις επιφάνειες, σε συνδυασμό με αλουμινένιους τροχούς 7 x 15ιντσών για το χώμα και το χιόνι και 8 x 18ιντσών για την άσφαλτο.

Επίδοξοι σχεδιαστές βραβεύονται με θέσεις πρακτικής άσκησης στο στούντιο της Opel

Σπουδαστές από το Coventry University της Βρετανίας και το Istituto Europeo di Design (IED) στο Μιλάνο, Ιταλία κέρδισαν θέσεις πρακτικής άσκησης στο κέντρο σχεδίασης της Opel σαν νικητές του διαδραστικού διαγωνισμού Car Design News-Opel.

Ο Chiayuan Lu από το Coventry University είναι ο νικητής της φάσης ‘interior design’, ενώ ο Victor Uribe από το IED επικράτησε στη φάση ‘exterior design’. Τα αποτελέσματα ανακοινώθηκαν σε τελετή που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο περίπτερο της Opel κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας Τύπου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Κεντρικό θέμα του διαγωνισμού ήταν ένα ‘Σαλόνι σε Κίνηση’ (‘Lounge in Motion’), και οι σπουδαστές έπρεπε να σχεδιάσουν το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου και στη συνέχεια το εξωτερικό του, με τρόπο που να ενσαρκώνει τη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας ‘η Γλυπτική Τέχνη Συναντά τη Γερμανική Ακρίβεια’. Ο διαγωνισμός ήταν ανοιχτός σε σπουδαστές σχεδίασης ανεξαρτήτως ειδικότητας που φοιτούσαν σε κάποια Ευρωπαϊκή Σχολή. Υπήρξαν πάνω από 460 συμμετοχές με συνολικά 898 υποβολές έργων και περίπου 1250 σχόλια.

Το βραβείο για κάθε σπουδαστή είναι μία θέση πρακτικής άσκησης στο Ευρωπαϊκό Στούντιο Σχεδίασης της Opel στο Rüsselsheim. Οι νικητές θα δουλέψουν μαζί με την ταλαντούχο ομάδα σχεδίασης της εταιρίας και θα αποκτήσουν πολύτιμη εμπειρία ξεκινώντας την καριέρα τους σαν σχεδιαστές αυτοκινήτων.

Οι κριτές εντυπωσιάστηκαν από πολλά έργα, αλλά στο interior design, θεώρησαν ότι η δημιουργία του Chiayuan πραγματικά ξεχώριζε. Ο Chiayuan είναι από την Κίνα και σπουδάζει στο τμήμα Vehicle Interior Design του Coventry. Εμπνεύστηκε ένα ‘Σαλόνι στο οποίο βρίσκεσαι με το παιδί σου’. Το εσωτερικό επικεντρώνεται στις ανάγκες ενός μικρού παιδιού και περιλαμβάνει ένα σύστημα με το οποίο το καροτσάκι του μωρού ενσωματώνεται στο αυτοκίνητο και γίνεται κάθισμα.

Η Elizabeth Wetzel, Διευθύντρια του τομέα Interior Design της Opel δήλωσε: «Το έργο του Chiayuan δεν είναι ένα απλό σχέδιο αλλά μία βιωματική εμπειρία, καθώς αξιοποίησε τις αρετές της μάρκας Opel – ευελιξία και λειτουργικότητα - και κατάφερε να αγγίξει όλες τις αισθήσεις μέσω κινούμενων σχεδίων, ψηφιακής μοντελοποίησης και ήχου. Εντυπωσιακή εκτέλεση!»

«Νεαρός μπαμπάς ο ίδιος γνώριζε άριστα τις ανάγκες του υποψήφιου κοινού του» σχολίασε ο Guy Bird, ένας από τους κριτές. Η Anne Asensio, VP Design Experience της Dassault Systèmes, δήλωσε ότι η δουλειά του «σαφέστατα ήταν μακράν των υπολοίπων του παιχνιδιού».

Ο Victor Uribe σπουδάζει σχεδίαση μέσων μεταφοράς στο IED και διακρίθηκε αφενός με τη νίκη του στη φάση ‘exterior design’, αφετέρου με την πολύ υψηλή κατάταξή του στο ‘interior design’. «Η καινοτόμος προσέγγιση του σχεδιαστικού θέματος της Opel από τον Victor ήταν συναρπαστική» σχολίασε η Wetzel μιλώντας για τη δουλειά του. «Η σχεδιαστική γλώσσα που χρησιμοποίησε για να αποτυπώσει ένα ‘Σαλόνι σε Κίνηση’ έδωσε έμφαση στη συναισθηματική πλευρά της μάρκας μας» πρόσθεσε ο Eric Gallina, αρχισυντάκτης του Car Design News: «Εξαιρετική σχεδίαση, και εντυπωσιακή επικοινωνία ιδεών».

Ο διαδραστικός διαγωνισμός σχεδίασης είναι μία πρωτοβουλία συνεργασίας μεταξύ Car Design News και Opel και διερευνά πώς τα online εργαλεία και τα social media μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βελτιώσουν τη διαδικασία σχεδίασης και να προβάλλουν τα έργα των σπουδαστών. Ο διαγωνισμός έτρεξε σε δύο φάσεις – ‘interior design’ από Οκτώβριο μέχρι Δεκέμβριο 2010, και ‘exterior design’ Ιανουάριο και Φεβρουάριο 2011.

Οι δύο νικητές είχαν να αντιμετωπίσουν ισχυρό ανταγωνισμό από τους υπόλοιπους φιναλίστ, οι οποίοι ήταν: Giacomo Pierin, επίσης από το IED Τορίνο, στη φάση interior design και Jadir Minutti από το Istituto D’Arte Applicata e Design (IAAD) Ιταλία, και Lina Ginkute από τη Creapole, Γαλλία, η οποία ήταν και η μοναδική γυναίκα μεταξύ των φιναλίστ στη φάση ‘exterior design’.

Ο Xabier Albizu, δευτεροετής σπουδαστής βιομηχανικής σχεδίασης στο Mondragon University στην Ισπανία, κρίθηκε από την επιτροπή ως πολλά υποσχόμενος στο μέλλον.

Τα έργα όλων των φιναλίστ θα εκτίθενται στο Zafira Lounge στο περίπτερο της Opel στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης μέχρι τις 13 Μαρτίου 2011. Μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του διαγωνισμούwww.cardesigncontest.com για να δείτε αυτές και τις υπόλοιπες συμμετοχές.

Χορηγοί του διαγωνισμού ήταν η Dassault Systèmes και Dinamica, Miko, δύο εταιρίες που υιοθετούν καινοτόμους τρόπους στην ανεύρεση και ανάδειξη νέων σχεδιαστικών ταλέντων και στη λήψη πληροφοριών και σχολίων από τους αγοραστές αυτοκινήτων επόμενης γενιάς.