Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2013

Τερματισμός στο Rally Monte Carlo 2013 για το ελληνικό πλήρωμα

Το ελληνικό πλήρωμα με οδηγό το Δημήτρη Δριβάκο και συνοδηγό την Κατερίνα Μπαντέ, μια συμμετοχή της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε., είδε την καρό σημαία του τερματισμού στον 1ο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2013, το 81ο Rally Monte Carlo οδηγώντας ένα αγωνιστικό Honda Civic Type-R Α7/R3. Το Rally Monte Carlo που πραγματοποιήθηκε από τις 15 έως 20 Ιανουαρίου 2013 ξεκίνησε από το Vallaince της Γαλλίας και τερμάτισε στο Monte Carlo. Τα 118 πληρώματα που είχαν δηλώσει συμμετοχή έπρεπε να καλύψουν 15 ειδικές διαδρομές με συνολικό μήκος 468 χιλιόμετρα ενώ το συνολικό μήκος του αγώνα ήταν 1800 χιλιόμετρα. Ο οδηγός του Honda Civic Type-R Δημήτρης Δριβάκος στον τερματισμό του αγώνα δήλωσε: «…η συμμετοχή μας στο Rally Monte Carlo 2013 ήταν μία μοναδική εμπειρία σε ακραίες καταστάσεις. Τόσο οι πολικές συνθήκες που επικρατούσαν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα όσο και ο απίστευτα μεγάλος αριθμός των θεατών που ενθάρρυνε τα πληρώματα σε όλες τις παγωμένες ειδικές διαδρομές είχαν δημιουργήσει ένα μοναδικό σκηνικό. Το Honda Civic κάλυψε απροβλημάτιστα τα 1800 χιλιόμετρα του αγώνα γλιστρώντας πάνω στις παγωμένες ειδικές διαδρομές και τα μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε ήταν ένα σπασμένο παρμπρίζ, το οποίο αλλάχτηκε στο service park της 3η ημέρας.» Σύμφωνα με τους διοργανωτές και του οδηγούς το φετινό Rally Monte Carlo ήταν ο πιο δύσκολος αγώνας των τελευταίων 20 χρονών εξαιτίας των πολικών συνθηκών που επικρατούσαν. Χαρακτηριστικά στην ειδική διαδρομή Saint Nazaire η θερμοκρασία είχε αγγίξει τους -12ο. Εξαιτίας της επικινδυνότητας του οδοστρώματος που είχε καλυφθεί από πάγο και χιόνι οι διοργανωτές του αγώνα αναγκάστηκαν να ακυρώσουν τις τελευταίες τρεις (3) ειδικές διαδρομές, ενώ και τις 4 ημέρες του αγώνα όλα τα πληρώματα χρησιμοποιούσαν λάστιχα με καρφιά. Την προσπάθεια του ελληνικού πληρώματος εκτός από την εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. υποστηρίζει η Sparco, η Mondiale Assistance και τα λιπαντικά ERG.