Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή, 8 Ιουνίου 2012

Dyno Night


Και από την Ρωσία και τις επικές της κόντρες πάμε στο Houston και σε στατική αυτή τη φορά δράση. Τα πλάνα που πρόκειται να παρακολουθήσετε μας έρχονται από το Houston Performance Driving Party και έχουν να κάνουν με τη δυναμομέτρηση διάφορων αυτοκινήτων που συμμετείχαν στη βραδιά. Μπορεί να μην έχουμε ακόμη τα ακριβή αποτελέσματα της δυναμομέτρησης αλλά το βίντεο εξακολουθεί να είναι ενδιαφέρον για δύο λόγους: 1) για τον ήχο των πολλών κυλίνδρων που σπάνια βλέπουμε και ακούμε σε ελληνικό δυναμόμετρο και 2) για τις ιδιαίτερα έξυπνες πινακίδες των περισσότερων οχημάτων - μακάρι να υπήρχε τέτοια δυνατότητα και στις δικές μας ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας, θα είχαμε να δούμε πολλά και ωραία.



Πηγή: HighTechCorvette



Περιοδικό Autokinisimag

Κωδικός 911LP700-4


Φρέσκο βίντεο από τη Ρωσία λοιπόν και όσοι είναι καλή στην αποκωδικοποίηση, θα κατάλαβαν πως η κόντρα εξελίσσεται ανάμεσα σε μια Ιταλίδα καλλονή (Lamborghini Aventador LP700-4) και μια Γερμανίδα κυρία (Porsche 911 Turbo Switzer/Proto R911). Με μια διαφορά ιπποδύναμης της τάξης των 250 ίππων η Porsche περνά εύκολα πρώτη τη γραμμή του τερματισμού. Παρόλα αυτά ο ήχος της Aventador κατά την εκκίνηση έκανε την τρίχα μας να σηκωθεί.








Πηγή: Dragtimes.info



Περιοδικό Autokinisimag


Global RallyCross Championship: Travis Pastrana


Σε συνέχεια αυτού του ποστ, όπου σας μιλήσαμε για τον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος Global RallyCross στην πίστα Charlotte Motor Speedway, σας έχουμε σήμερα ένα βίντεο με λίγη παραπάνω δράση. Τα in-car πλάνα μας έρχονται από το Dodge Dart του Travis Pastrana* (Dodge Red Bull RallyCross/Pastrana 199 Racing) ο οποίος στο συγκεκριμένο αγώνα τερμάτισε στην 8η θέση.


Παρακολουθώντας το παραπάνω βίντεο, συνειδητοποιούμε πόσο φτωχή και ελλιπής είναι η τηλεοπτική κάλυψη των αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας (ένα πρωτάθλημα F1 και αυτό με το ζόρι). Αν κρίνουμε από τους οδηγούς, τις διαδρομές και τα πλάνα, θα είχε τρομερό ενδιαφέρον να στηνόμασταν μπροστά από τους τηλεοπτικούς μας δέκτες την Κυριακή, όχι μόνο για F1 αλλά για drift, χειρόφρενα, στριμώγματα στο τοίχο και εντυπωσιακά άλματα.


* Για όσους δεν σας λέει κάτι η παραπάνω φωτογραφία του Travis Pastrana, σας υπενθυμίζουμε πως πρόκειται για αυτόν τον παλαβό τύπο, που απ' ότι φαίνεται έχει ταλέντο στα ακροβατικά:








Πηγή: GRC



Περιοδικό Autokinisimag




Η Ferrari συγκεντρώνει χρήματα για τα θύματα του σεισμού


Η Ferrari προχωρά σε μια σειρά δημοπρασιών με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων για τα θύματα του καταστροφικού σεισμού που πρόσφατα έπληξε τη βόρεια Ιταλία. Ο Luca Di Montezemolo, πρόεδρος της ιταλικής φίρμας, σε ένα σύντομο βίντεο εξηγεί τους λόγους που ώθησαν τον ίδιο και την εταιρία του σε μια σειρά από ενέργειες φιλανθρωπικού χαρακτήρα έτσι ώστε τις δύσκολες αυτές στιγμές να ανακουφιστούν οι πληγείσες περιοχές και ο πληθυσμός τους.


Στη δημοπρασία συμπεριλαμβάνονται μια Ferrari 599XX Evo υπογεγραμμένη από τον ίδιο τον Montezemolo αλλά και από τους Fernando Alonso και Felipe Massa, ο κινητήρας του μονοθέσιου F1 της Ferrari για την αγωνιστική σεζόν του 2008 καθώς και τα κράνη των F1 οδηγών της.


Η κίνηση αυτή της Ferrari αποδεικνύει για ακόμη μια φορά την ισχυρή σχέση που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα στην ίδια και στο (δοκιμαζόμενο αυτή τη στιγμή) λαό της Ιταλίας.


Πηγή: Ferrari



Περιοδικό Autokinisimag

Το σπορ, κομψό 4θυρο sedan ολοκληρώνει τη γκάμα του Opel Astra



Η Opel επεκτείνει την επιτυχημένη οικογένεια μοντέλων Astra με ένα νέο σπορ και κομψό sedan. Διαθέτοντας τις κλασικές αρετές ενός Astra, όπως προηγμένες τεχνολογίες και διεθνώς αναγνωρισμένη ποιότητα, το νέο, αναβαθμισμένο και κομψό notchback είναι μία πιο προσιτή εναλλακτική πρόταση για τους οπαδούς μεσαίων οχημάτων τριών όγκων. Με το νέο τετράθυρο sedan, το πεντάθυρο hatchback, το Sports Tourer station wagon και το αγωνιστικό GTC coupe, ολοκληρώνεται η γκάμα του best seller Opel Astra. 

Ξεκινώντας οι πωλήσεις του νέου Astra sedan τον Ιούνιο, οι πελάτες μπορούν αρχικά να επιλέξουν από επτά κινητήρες: τέσσερις βενζινοκινητήρες (74 kW/100 hp - 132 kW/180 hp), εκ των οποίων οι τρεις διατίθενται και με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τρεις diesel (70 kW/95 hp - 96 kW/130 hp). Τα δύο υπεραποδοτικά Astra notchback 1.7 CDTI ecoFLEX με σύστημα Start/Stop και τεχνολογίες μείωσης κατανάλωσης συνδυάζουν ισχυρές επιδόσεις 81 kW/110 hp ή 96 kW/130 hp με κατανάλωση diesel, μόλις 3,7l/100 km που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 99g/km. Επιπλέον αυτών, στις αρχές της επόμενης χρονιάς αναμένεται η νέα γενιά του πολύ οικονομικού, ισχυρού και ‘πολιτισμένου’ τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα SIDI ECOTEC της Opel με κυβισμό 1.6L, υπερσυμπίεση και άμεσο ψεκασμό.

Το νέο Astra notchback sedan (Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.658/1.814/1.476 mm) έχει μεταξόνιο 2.685 mm και άφθονους χώρους στο εσωτερικό. Ο ανεξάρτητος χώρος αποσκευών προσφέρει 460L – 90L επιπλέον του πεντάθυρου μοντέλου. Με πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων 60:40, η χωρητικότητα μπορεί να φτάσει τα 1010L. «Υιοθετώντας μία σπορ, κομψή σχεδίαση, το νέο Astra sedan δίνει νέα πνοή στην κατηγορία των τετράθυρων συμπαγών μοντέλων. 

Όπως όλα τα Astra, έχει εξελιχθεί στο Rüsselsheim και προσφέρει τεχνολογίες αιχμής σε συνδυασμό με αναγνωρισμένη ποιότητα» σχολιάζει ο CEO της Opel, Karl-Friedrich Stracke. «Το νέο Astra notchback είναι ένα ζωτικό στοιχείο της προϊοντικής μας επέλασης και παίζει βασικό ρόλο στη στρατηγική ανάπτυξης που ακολουθούμε. Πρόκειται για μία κομψή, πιο προσιτή εναλλακτική λύση έναντι πολλών τετράθυρων sedan της μεσαίας κατηγορίας, γι αυτό και διακρίνουμε σημαντικές προοπτικές πωλήσεων στη Δυτική Ευρώπη. Επίσης, θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην αύξηση του μεριδίου αγοράς μας σε βασικές αναπτυσσόμενες αγορές, όπου παρατηρείται ισχυρή ζήτηση για συμπαγή οχήματα με ανεξάρτητο χώρο αποσκευών»

Σπορ, κομψή σχεδίαση σε ισορροπημένες αναλογίες 

Η ομάδα σχεδίασης της Opel χάρισε στο νέο Astra notchback μία απόλυτα κομψή και αεροδυναμική φόρμα. Η οροφή εκτείνεται με ελαφρά καμπύλη πάνω από την καμπίνα επιβατών, κατεβαίνει μέχρι το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ και καταλήγει στην ανάγλυφη αεροδυναμική αεροτομή του πορτμπαγκάζ. Και επειδή η κεκλιμένη κολόνα C εκτείνεται βαθιά μέχρι την περιοχή του πορτμπαγκάζ, οπτικά κρύβει έξυπνα το μέγεθος του χώρου αποσκευών. Η χαρακτηριστική γραμμή που περνά από τις λαβές των θυρών γίνεται πιο έντονη όσο προχωρά προς τα πίσω, δημιουργώντας μυώδεις ώμους κάτω από τη βάση της κολόνας C και το πορτμπαγκάζ. Το πίσω τμήμα χαρακτηρίζεται από το απότομα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ, την ενσωματωμένη αεροτομή στο πορτμπαγκάζ και τον φαρδύ ανάγλυφο προφυλακτήρα. Ο σχεδιασμός των πίσω φώτων παραπέμπει σε άλλα μοντέλα Astra, ενώ η κομψή πτυχή που τα συνδέει προσδίδει πλάτος αποφεύγοντας οποιαδήποτε εντύπωση μεγάλου όγκου. Τα φώτα περιλαμβάνουν εσωτερικό σχήμα φτερού σαν ένα ακόμα στοιχείο ταυτότητας της Opel. Υπάρχουν και άλλα ανάγλυφα στοιχεία στον προφυλακτήρα όπου η εσοχή της πινακίδας κυκλοφορίας μιμείται το σχήμα του πορτμπαγκάζ. Ο συνδυασμός όλων αυτών δημιουργεί μία ιδιαίτερα ισορροπημένη και αρμονική αισθητική. 

Ο Αντιπρόεδρος Σχεδίασης, Mark Adams, σχολιάζει σχετικά: «Η οικογένεια μοντέλων Astra ενσαρκώνει τη σχεδιαστική φιλοσοφία μας ‘η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια’ με δυναμικό τρόπο. Όλοι οι τύποι αμαξώματος έχουν τη δική τους προσωπικότητα. Πιστεύουμε ότι το νέο τετράθυρο Astra sedan είναι το πιο ισορροπημένο και κομψό notchback που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη συμπαγή κατηγορία». Όσοι θέλουν να ξεχωρίζουν, μπορούν να επιλέξουν από μία ευρεία γκάμα σχεδίων ζαντών διαστάσεων έως 19 ιντσών. 

Κορυφαία τεχνολογικά πρότυπα και κλασικές αρετές Astra στην κατηγορία notchback 

Με σπορ, κομψή σχεδίαση, κλασικές αρετές Astra και μία μεγάλη γκάμα προηγμένων τεχνολογιών – μοναδικών ή πρωτοφανών για την κατηγορία – το νέο συμπαγές notchback της Opel απευθύνεται σε πελάτες με υψηλές προσδοκίες. Το Advanced Forward Lighting (AFL+) με προβολείς bi-xenon και ποικίλες προηγμένες λειτουργίες φωτισμού όπως μεταβλητή δέσμη φωτός, φωτισμό στροφών, φωτισμό διασταυρώσεων και υποστήριξη μεγάλης σκάλας αυξάνουν σημαντικά την ενεργητική ασφάλεια. Το προσαρμοζόμενο σύστημα πλαισίου FlexRide προσαρμόζει αυτόματα την απόσβεση στις επικρατούσες οδηγικές συνθήκες και επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας – Standard, Tour για μεγαλύτερη άνεση και Sport mode για ταχύτερη απόκριση. Τα πολύ εργονομικά καθίσματα με πιστοποίηση AGR (“AktionGesunderRückene.V”) διατίθενται για τον οδηγό και το συνοδηγό παρέχοντας κορυφαία επίπεδα άνεσης. Επιπλέον προσφέρονται αρκετά συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας για πιο ξεκούραστα και ασφαλή ταξίδια. Η μονάδα Navi 900 top περιλαμβάνει τις διαδρομές 30 και πλέον Ευρωπαϊκών χωρών και ψηφιακό οδηγό ταξιδιού αποθηκευμένο σε μία κάρτα μνήμης (SD card). 

Τα συμπαγή notchback προσφέρουν ευκαιρίες πωλήσεων 

Το νέο τετράθυρο sedan αποτελεί σημαντική προσθήκη στην τελευταία γενιά της επιτυχημένης οικογένειας μοντέλων Astra. Στη Δυτική Ευρώπη, κυρίως στη Γερμανία και την Ισπανία, οι ειδικοί μάρκετινγκ της Opel διακρίνουν ευκαιρίες αύξησης πωλήσεων για το νέο τετράθυρο μοντέλο, αντιπροσωπεύοντας μία κομψή, πιο προσιτή λύση έναντι των μεσαίων sedan. Επιπλέον, υπάρχει ισχυρή ζήτηση για συμπαγείς εκδόσεις notchback στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης, κυρίως σε Ρωσία και Τουρκία. Η Ρωσία αυτή τη στιγμή έχει τον δεύτερο υψηλότερο όγκο πωλήσεων στην Ευρώπη και αναμένεται να γίνει η μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή αγορά με συνολικές πωλήσεις 3,4 εκατομμυρίων οχημάτων το 2014. Σε όλες τις κατηγορίες, πάνω από το 60% των sedan που πωλούνται στην Ευρώπη διατίθενται στη Ρωσία. Πέρσι, στη συμπαγή κατηγορία, το 51% των πελατών επέλεξαν έκδοση notchback. Η Ρωσία είναι επίσης η τρίτη μεγαλύτερη αγορά για το Astra στην Ευρώπη. Γι’ αυτό η Opel αποφάσισε να γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου μέλους της οικογένειας Astra στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μόσχας 2012 (29 Αυγούστου – 9 Σεπτεμβρίου).



Πηγή: Opel



Περιοδικό Autokinisimag