Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 24 Ιουλίου 2012

McLaren Animation (Tooned) Episode 2


Το δεύτερο επεισόδιο της σειράς κινουμένων σχεδίων Tooned είναι εδώ. Σε συνέχεια του πρώτου, το οποίο προβλήθηκε στα πλαίσια του βρετανικού γκραν πρι, το νέο επεισόδιο (με τίτλο Slicks) με πρωταγωνιστές πάλι τους οδηγούς της McLaren Jenson Button και Lewis Hamilton αφορά ορισμένες τροποποιήσεις στην MP4-27.


Πώς δέχονται τα νέα χαρακτηριστικά του μονοθέσιου οι δύο Βρετανοί οδηγοί; 2,8 δευτερόλεπτα είναι καλός χρόνος για πιτ στοπ; Απολαύστε παρακάτω το εξαιρετικό animation βίντεο.


Περιοδικό AutokinisiMag

Yusho εν δράσει

Για το Mazda MX-5 Yusho σας είχαμε μιλήσει πριν από λίγο καιρό, όταν αυτό έκανε την πρώτη του εμφάνιση στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Λειψίας. Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να το δείτε επιτέλους εν δράσει στην πίστα του Hockenheim όπου η Mazda Γερμανίας διοργάνωσε ένα test drive event.



Σας υπενθυμίζουμε πως η επετειακή έκδοση Yusho του MX-5 εφοδιάζεται με το γνωστό δίλιτρο κινητήρα του μοντέλου, ο οποίος μετά από μια σειρά αναβαθμίσεων (supercharger, νέα ECU και custom εξάτμιση) αποδίδει 241 ίππους στις 6.800σαλ και 27 κιλά ροπής στις 5.400σαλ. Ξεχωρίζουν τα Toyo Proxes R888 καθώς και οι διακριτικές πινελιές του αεροδυναμικού πακέτου ενώ καθόλου διακριτικές δεν είναι οι δύο εξατμίσεις τοποθετημένες στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα.



Αρκετά με τα λόγια όμως. Ώρα για δράση, στο βίντεο που ακολουθεί (δυστυχώς μόνο στα γερμανικά).


Πηγή: Mazda Deutschland

Περιοδικό AutokinisiMag

Γυναίκα στο Τιμόνι


Όχι, όχι, όχι. Δεν θα αναλωθούμε σε χιλιοειπωμένα στερεότυπα και μη, περί γυναικείας ικανότητας στο τιμόνι. Αυτό που θα δείτε παρακάτω ξεφεύγει από την πεπατημένη και δίνει άλλον αέρα στην ευθεία των 400 μέτρων. Σέξι αέρα... Κυρίες και κύριοι, υποδεχθείτε την Kat. Μπικίνι και 12,59 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου 191χλμ/ώρα στο 400άρι.


(Σημείωση: Καλή η Kat αλλά πρέπει να προσπαθήσει πολύ για να φθάσει τις θηλυκές συμμετοχές του TETRAKOSARI©. Σε όλους τους τομείς...)

Bonus Video: Pick Me Up

Και μετά από το παραπάνω «ανανεωτικό» βίντεο, ώρα για μια «βουκολική» κόντρα ανάμεσα σε δύο θηριώδη αμερικάνικα pickup - μια ευγενική προσφορά του Dragtimes της άλλης πλευράς του Ατλαντικού.


Πηγή: HighTechCorvette

Περιοδικό AutokinisiMag

Η BMW 114i είναι γεγονός

Στο δελτίου τύπου που λάβαμε από την BMW Hellas σήμερα το πρωί, διαβάζουμε για τη νέα έκδοση της σειράς 1 της βαυαρικής φίρμας. Αποτελεί λοιπόν γεγονός το ότι η BMW Σειρά 1 συμπληρώνει την γκάμα της, με την 3θυρη εκδοχή της, αλλά και με νέες 5θυρες εκδόσεις. Διαθέσιμη είναι πλέον και η βασική έκδοση βενζίνης BMW 114i, σε 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα. 

Η  νέα, τρίθυρη BMW Σειρά 1 είναι άμεσα αναγνωρίσιμη σαν ένα δυναμικό, σπορ, ξεχωριστό μοντέλο στην premium μικρομεσαία κατηγορία. Το μακρύ καπό,  η «τραβηγμένη προς τα πίσω» καμπίνα επιβατών, το μακρύ μεταξόνιο και οι κοντοί πρόβολοι είναι τυπικά στοιχεία ταυτότητας BMW υπό οποιαδήποτε οπτική γωνία. Παράλληλα, η νέα BMW Σειρά 1 υιοθετεί τη δική της νεανική, σπορ σχεδιαστική γλώσσα, που προσδίδει στο μικρομεσαίο τρίθυρο μοντέλο τη δική του, ξεχωριστή προσωπικότητα. Αυτή η σπορ και κομψή εμφάνιση δηλώνει την ισορροπία μεταξύ ευελιξίας και άνεσης την οποία ενσαρκώνει το μοντέλο. 




Η BMW 114i, διαθέτει 4κύλινδρο κινητήρα TwinPower Turbo, 1,6 λίτρων με ισχύ 102 ίππους και ροπή 180 Nm. Η μέση κατανάλωση είναι 5,5 λίτρα/ 100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων CO2  αντιστοιχούν σε 129 γρ./χλμ. και για τα δύο αμαξώματα, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο βασικός εξοπλισμός δεν διαφοροποιείται από αυτόν της BMW 116i και περιλαμβάνει: 6 αερόσακους, DSC με λειτουργία «μπλοκέ» διαφορικού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω (στην 5θυρη έκδοση) κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, εκκίνηση κινητήρα χωρίς τη χρήση κλειδιού, κλιματισμό, σύστημα Auto Start/Stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, διακόπτη ελέγχου οδηγικής εμπειρίας (με προγράμματα οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου του ECO PRO) τροχούς 16 ιντσών με ελαστικά runflat, ηχοσύστημα με CD player και δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3, ηλεκτρικούς καθρέπτες, φώτα ημέρας και άλλα στοιχεία.

Οι τιμές με απόσυρση είναι για τη νέα BMW 114i είναι:
  • 114i 3θυρη: 19.867 ευρώ
  • 114i 5θυρη: 20.611 ευρώ




Πηγή: BMW Hellas

Περιοδικό AutokinisiMag


Γκραν Πρι Γερμανίας: Ανάλυση

Ερώτηση: Fernando συγχαρητήρια για την τρίτη σου νίκη. Πώς αισθάνεσαι που ένας Ισπανός με ιταλικό μονοθέσιο κατάφερε και κέρδισε εδώ στη Γερμανία, μπροστά σε όλους αυτούς τους Γερμανούς;

Fernando Alonso: Αν και δεν είμαι φίλος της πολιτικής και η οικονομική κατάσταση στην Ισπανία δεν είναι η καλύτερη, έχει ιδιαίτερη πλάκα να κερδίζεις με ένα ιταλικό αυτοκίνητο που έχει σχεδιάσει Έλληνας.

Ο Fernando Alonso μίλησε! Τόσο εντός όσο και εκτός πίστας και αυτά ήταν τα πρώτα του λόγια στη συνέντευξη τύπου που ακολούθησε μετά τον αγώνα. Ναι, το γνωρίζουμε πως ξεκινήσαμε λιγάκι ανάποδα αλλά η απρόσμενη δήλωση του Alonso σχημάτισε ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μας - είμαστε απόλυτα σίγουροι πως το ίδιο συνέβη και με εσάς.

Έτσι λοιπόν ολοκληρώθηκε το γερμανικό γκραν πρι στην πίστα του Hockenheim το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, με τον Ισπανό να πετυχαίνει την τρίτη του νίκη στο εφετινό πρωτάθλημα και την Ferrari να αποδεικνύει πως αγώνα με τον αγώνα γίνεται όλο και καλύτερη. Εμείς φυσικά, έχουμε ακόμη ένα λόγο για να αισθανόμαστε χαρούμενοι και υπερήφανοι μιας και η δουλειά του Νικόλα Τομπάζη και της ομάδας του δείχνει να πιάνει τόπο. Τα πράγματα βέβαια δεν δείχνουν το ίδιο ευνοϊκά για τον έτερο οδηγό της ιταλικής ομάδας Felipe Massa, ο οποίος τερμάτισε στη 12η θέση ύστερα από τη σύγκρουσή του με τον Daniel Ricciardo στο ξεκίνημα του αγώνα - συμβάν που τον υποχρέωσε σε αναγκαστικό πιτ στοπ για να αντικαταστήσει το ρύγχος της F2012.

Στο στρατόπεδο της βρετανικής McLaren, οι επιδόσεις των δύο οδηγών της ακολούθησαν την ίδια εξέλιξη με αυτή της Scuderia. Ο Jenson Button τερμάτισε στη δεύτερη θέση πίσω από τον πρωτοπόρο Alonso ενώ ο Lewis Hamilton εγκατέλειψε τον αγώνα ύστερα από ζημιά που προκλήθηκε στο μονοθέσιό του όταν αυτό ήρθε σε επαφή με συντρίμμια κατά τη διάρκεια του τρίτου γύρου του αγώνα. Η MP4-27 κατάφερε μετά από τις φροντίδες των μηχανικών της ομάδας να επιστρέψει στη μάχη, γεγονός όμως που διήρκεσε μέχρι τον 57ο γύρο οπότε και εγκατέλειψε οριστικά. Αδιαμφισβήτητα, η βρετανική ομάδα φάνηκε να βρίσκει ξανά τον καλό της εαυτό, γεγονός που επιβεβαιώνει η εξαιρετική επίδοση των οδηγών της αλλά και το ρεκόρ που πέτυχε η ομάδα, καταφέρνοντας το συντομότερο πιτ στοπ στην ιστορία της F1 με χρόνο μόλις 2,31 δευτερόλεπτα.




Αντίστοιχη επίδοση και για την Lotus, η οποία είδε τους οδηγούς της να στελεχώνουν την κορυφή και τη βάση της τελικής κατάταξης. O Kimi Raikkonen ύστερα από ένα μέτριο ξεκίνημα κατάφερε να κατακτήσει την τρίτη θέση (χάρη και στην ποινή του Vettel) ενώ ο Romain Grosjean υπέφερε από διάφορα προβλήματα - ξεκίνησαν με μια έξοδο αμέσως μετά την εκκίνηση - και δεν μπόρεσε να επιτύχει τίποτε καλύτερο από τη 18η θέση.

Στην ομάδα της Red Bull τα πράγματα όσον αφορά τις διαφορές των δύο οδηγών της ήταν καλύτερα, με τον Sebastian Vettel να κατακτά την 5η θέση και τον Mark Webber την 8η. Ο Γερμανός ήταν σε καλή φόρμα και κυνηγούσε επίμονα τον Alonso, αλλά μια στιγμή υπερβολής είχε σαν αποτέλεσμα να δεχθεί ποινή 20 δευτερολέπτων ως επιβάρυνση στον τελικό του χρόνο. Ο αγώνας του Αυστραλού από την άλλη ήταν αδιάφορος και η όγδοη θέση μάλλον εξίσου αδιάφορα ήχησε στους κόλπους της ομάδας.

7 και 10 για τους Γερμανούς της Mercedes με την απόδοσή τους να μην κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητική. Ο Schumacher ξεκίνησε δυναμικά και βρέθηκε να διεκδικεί τη δεύτερη θέση από τον Vettel, αλλά τελικά τελείωσε τον αγώνα έβδομος. Ο Rosberg από την άλλη αγωνίστηκε σκληρά για να βρεθεί από την 21η πρώτη στη 10η θέση αλλά συνολικά η γερμανική ομάδα δεν ικανοποίησε με την εντός έδρας εμφάνισή της.





Ικανοποιητική ήταν η εμφάνιση της Force India, με τα ελαστικά των μονοθέσιων να αποτελούν εμπόδιο για ακόμη καλύτερες επιδόσεις. Ο Nico Hulkenberg κατέλαβε την 9η θέση και ο team mate του Paul Di Resta βρέθηκε δύο θέσεις πίσω του στην 11η. Η σύγκρουση του Massa με τον Ricciardo της Toro Rosso κατά την εκκίνηση του αγώνα έριξε τον δεύτερο στη 13η θέση, ενώ τα συντρίμμια είχαν σαν αποτέλεσμα ένα σκασμένο λάστιχο και για τον Jean-Eric Vergne ο οποίος δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τη 14η θέση.

Τα συντρίμμια από τις συγκρούσεις έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο γερμανικό αγώνα μιας και ο αγώνας του Pastor Maldonado της Williams, ο οποίος αρχικά βρισκόταν μέσα στη πρώτη δεκάδα, καταστράφηκε στέλνοντάς τον στην τελική 15η θέση. Ο Βραζιλιάνος Bruno Senna είδε επίσης το μονοθέσιο του να υποφέρει από σοβαρές ζημιές κατά το ξεκίνημα του αγώνα και αρκέστηκε στη 17η θέση ολοκληρώνοντας το καταστροφικό τριήμερο για την Williams. Ο Vitaly Petrov και ο Heikki Kovalainen της Caterham προσέφεραν θέαμα με τη μεταξύ τους μάχη η οποία έπεσε σε πιο ήπιους ρυθμούς καθώς οι γύροι αυξάνονταν. Η 16η και η 19η θέση ήταν το τελικό αποτέλεσμα για τη βρετανική ομάδα.

Τις 4 τελευταίες θέσεις της τελικής κατάταξης κατέλαβαν οι οδηγοί της Marussia Charles Pic (20) και Timo Glock (22) και Pedro De La Rosa (21) και Narain Karthikeyan (23) της HRT αναδεικνύοντας το κλασικό πρόβλημα των συγκεκριμένων ομάδων, το οποίο δεν είναι άλλο από την έλλειψη ρυθμού.






Τα αποτελέσματα του Hockenheim λοιπόν, βρίσκουν τον Fernando Alonso στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος οδηγών με 154 βαθμούς, τον Αυστραλό Mark Webber να ακολουθεί με 120, τον team mate του Sebastian Vettel να βρίσκεται στην τρίτη θέση με 110, τον Kimi Raikkonen στην τέταρτη με 98, τον Lewis Hamilton να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής με 92 βαθμούς και τον Nico Rosberg να ολοκληρώνει την πρώτη εξάδα με 76. Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, Red Bull διατηρεί την πρώτη θέση με 230 βαθμούς, με την Ferrari να ακολουθεί με 177 βαθμούς και την McLaren στην τρίτη θέση με 160. Lotus, Mercedes και Sauber συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα με 159, 105 και 80 βαθμούς αντίστοιχα.




Όπως μετά από κάθε αγώνα, έτσι και στην περίπτωση του γερμανικού γκραν πρι η Caterham ετοίμασε ένα όμορφο φωτογραφικό αφιέρωμα, το οποίο θα βρείτε παρακάτω. Επόμενος αγώνας (11ος), το επόμενο Σαββατοκύριακο στη Βουδαπέστη.


Πηγή: Formula1

Περιοδικό AutokinisiMag

Ο Alonso τρίτη φορά νικητής με Pirelli το 2012

Ο Fernando Alonso με Ferrari μετέτρεψε την pole position του στη Γερμανία σε μία τρίτη νίκη για φέτος, επεκτείνοντας το πλεονέκτημά του στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήταν ο 22ος συνεχόμενος τερματισμός του Ισπανού σε βαθμολογούμενη θέση. Ο Alonso εφάρμοσε στρατηγική δύο pit stop στον αγώνα, αφήνοντας προσωρινά την κορυφή μόνο για να επισκεφθεί τα pits. Ο Sebastian Vettel της Red Bull προσπέρασε τον Jenson Button της McLaren δύο γύρους πριν το τέλος και τερμάτισε δεύτερος σε ένα ακόμα φινάλε με ελάχιστες χρονικές διαφορές μεταξύ των οδηγών. Μετά τις κατατακτήριες δοκιμές υπό βροχή, οι οδηγοί ήταν ελεύθεροι να επιλέξουν μεσαία P Zero White ή μαλακά ελαστικά P Zero Yellow για να ξεκινήσουν, δηλαδή τις δύο υποψήφιες γόμες για το Γερμανικό Grand Prix. 

Οι 10 πρώτοι στη σειρά εκκίνησης, με «οδηγό» τον Fernando Alonso ξεκίνησαν με μαλακά ελαστικά και μόνο πέντε μονοθέσια με μεσαία: η Sauber του Kamui Kobayashi, η Toro Rosso του Jean-Eric Vergne, η Mercedes του Nico Rosberg (που ξεκίνησε από την 21η θέση μετά από ποινή λόγω αλλαγής κιβωτίου) και οι δύο Marussia των Timo Glock και Charles Pic. Ο αγώνας συνεχίστηκε σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος 21 βαθμών Κελσίου, ενώ οι ομάδες είχαν περιορισμένες πληροφορίες για τα slick ελαστικά στο Hockenheim, λόγω της βροχής που έπεφτε ανά τακτά διαστήματα τις προηγούμενες ημέρες. Αυτό σήμαινε ότι οι περισσότεροι οδηγοί έφεραν σχεδόν άθικτα όλα τα μαλακά ελαστικά, τα οποία είχαν χρησιμοποιηθεί μόνο στο τελευταίο κομμάτι των ελεύθερων δοκιμών του Σαββάτου – καθώς και στο Q1 από μερικές ομάδες. Ο Alonso ηγήθηκε της κούρσας από την αρχή, ενώ η στρατηγική των pit stop προσέφερε στον Jenson Button άλλη μία θέση στην τρίτη και τελευταία του επίσκεψη στα pits στον 40ό γύρο, όταν μπήκε ένα γύρο νωρίτερα από τους Alonso και Vettel για το τελευταίο σετ μεσαίων ελαστικών. Στη συνέχεια οι δύο πρώτοι επισκέφθηκαν επίσης τα pits για αλλαγή ελαστικών με την ίδια γόμα, αλλά στο μεταξύ η ταχύτητα του Button ήταν αρκετή για να 'προσπεράσει' τον Vettel και να ανέβει στη δεύτερη θέση. Ωστόσο, ο Vettel κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Button στους τελευταίους γύρους. 

Ο team mate του Button, Lewis Hamilton στάθηκε λιγότερο τυχερός: μετά από κλατάρισμα που προκάλεσαν θραύσματα στην πίστα, ο Hamilton μπήκε νωρίς στα pits και ξαναβγήκε μαζί με τους τελευταίους, πράγμα που αποσυντόνισε τον αγώνα του. Ωστόσο τα καινούργια ελαστικά του Hamilton του έδωσαν την ευκαιρία να κάνει πολλές προσπεράσεις μονοθέσιων με διαφορετική στρατηγική, αμέσως μετά το pit stop του, παρά το ότι είχε χάσει ένα γύρο, κάτι που αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι να έχεις το κατάλληλο ελαστικό την κατάλληλη στιγμή. Οι έξι πρώτοι υιοθέτησαν στρατηγική δύο pit stop, ενώ ο Michael Schumacher, ο οποίος άργησε να σταματήσει για να φορέσει μαλακά ελαστικά, κατέκτησε την υψηλότερη θέση από τους πιλότους που επέλεξαν τρία pit stop ενώ σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο. Ο team mate του, Nico Rosberg, χρησιμοποίησε επίσης στρατηγική τριών pit stop και κέρδισε 11 θέσεις, τερματίζοντας 10ος και διεκδικώντας τον τελευταίο βαθμό του πρωταθλήματος των οδηγών.

Πηγή: Pirelli

Περιοδικό AutokinisiMag