Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Αυτό είναι φθηνή βελτίωση....!!!


Tέλη, τέλη, τέλη… άδικε ντουνιά…

Τα τέλη του 2012 θα είναι ακριβότερα από πέρσι(αναμενόμενο!). Ανακοινώθηκαν πρόσφατα οι νέες τιμές και σας περιμένουν να τις..απολαύσετε!



Για δεύτερη συνεχή χρονιά τα αυτοκίνητα κατηγοριοποιούνται σε δύο κατηγορίες. Τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα μέχρι και την 31η Οκτωβρίου 2010 και όσα κυκλοφόρησαν από την 1η Νοεμβρίου 2010. Στην πρώτη κατηγορία τα Τέλη Κυκλοφορίας 2012 υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα και στη δεύτερη με βάση τους παραγόμενους ρύπους (gr/km CO2).


Τέλη Κυκλοφορίας 2012 βάση κ.εκ.
0-300 κ.εκ. : 22€
301-785 κ.εκ. : 55€
786-1071 κ.εκ. : 120€
1072-1357 κ.εκ. : 135€
1358-1548 κ.εκ. : 240€
1549-1738 κ.εκ. : 265€
1739-1928 κ.εκ. : 300€
1929-2357 κ.εκ. : 660€
2358-3000 κ.εκ. : 880€
3001-4000 κ.εκ. : 1.100€
+4001 κ.εκ. : 1.320€

Τέλη Κυκλοφορίας 2012 βάση ρύπων CO2
0-100 gr/km : 0€/gr CO2
101-120 gr/km : 0.90€/gr CO2
121-140 gr/km : 1.10€/gr CO2
141-160 gr/km : 1.70€/gr CO2
161-180 gr/km : 2.25€/gr CO2
181-200 gr/km : 2.55€/gr CO2
201-250 gr/km : 2.80€/gr CO2
+251 gr/km : 3.40€/gr CO2

Τα Τέλη Κυκλοφορίας 2012 για τα υβριδικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί μέχρι και 31 Οκτωβρίου 2010 με κυβισμό έως και 1928 κ.εκ. είναι μηδενικά ενώ όσα έχουν κυβισμό άνω των 1928 κ.εκ. καταβάλουν το μισό αντίτιμο από όσα πληρώνει το αντίστοιχο μη υβριδικό όχημα. Τα υβριδικά αυτοκίνητα που ταξινομούνται από 1 Νοεμβρίου 2010 έχουν Τέλη Κυκλοφορίας βάση των εκπεμπόμενων ρύπων.
Παράλληλα επιβάλλεται Ειδική Εισφορά 5% του ποσού που προκύπτει από το τεκμήριο διαβίωσης στα επιβατικά αυτοκίνητα με χωρητικότητα κινητήρα από 1929 κ.εκ. και άνω.
Πηγή: www.highoctane.gr
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πολυτέλεια θεωρούν οι Έλληνες την επίσκεψη σε συνεργείο αυτοκινήτων

Περιττή πολυτέλεια θεωρείται πλέον για τους Έλληνες η επίσκεψη σε συνεργεία αυτοκινήτων. Σε έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, φανερώνει ότι 2 στους 10 κάνουν σέρβις στο αυτοκίνητο τους, μόνο όταν δεν πάει άλλο! Τι χρειάζεται για να ανέβει ο τζίρος των συνεργείων; Έξι στους δέκα ερωτηθέντες δήλωσαν ότι η μείωση τιμών θα αποτελούσε κίνητρο ώστε να επισκέπτονται το συνεργείο αυτοκινήτων την προκαθορισμένη ημερομηνία. Τρεις στους δέκα θέλουν υπενθύμιση από τον μηχανικό τους για το καθορισμένο ραντεβού τους ενώ ένας στους δέκα θέλει ευκολίες πληρωμών.



Στοιχεία έρευνας

Είναι χαρακτηριστικό ότι εννέα στους δέκα ιδιοκτήτες συνεργείων αυτοκινήτων που δραστηριοποιούνται στη Θεσσαλονίκη είδαν τον τελευταίο χρόνο τα έσοδα τους να περιορίζονται, με τη μείωση κατά μέσο όρο να αγγίζει το 57%.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από έρευνα που εκπόνησε η εταιρεία δημοσκοπήσεων Interview για λογαριασμό του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ) σε δείγμα 253 επισκευαστών/μηχανικών –μελών του Επιμελητηρίου και 405 καταναλωτών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις 13 έως τις 14 Σεπτεμβρίου.
Η οικονομική ανομβρία, μάλιστα, όπως λένε οι ιδιοκτήτες συνεργείων τους ώθησε να βάλουν νερό στο κρασί τους ρίχνοντας τις τιμές στις παρεχόμενες υπηρεσίες κατά μέσο όρο κατά 28%. Την ίδια ώρα τρεις στους δέκα (32%) επιχειρηματίες προσανατολίζονται στη λύση της απόλυσης, επτά στους δέκα (67%) στη διατήρηση του προσωπικού τους και μόλις 1% στην πρόσληψη.

Αγκάθι τα παράνομα συνεργεία
Αγκάθι για το 42,7% των συμμετεχόντων αποτελούν τα παράνομα συνεργεία ενώ το 66,4% δείχνει ως σημαντικό πρόβλημα του κλάδου τα λειτουργικά κόστη (εξοπλισμός, εργαλεία, ενοίκια κ.α.). Επιπλέον στα προβλήματα για τον κλάδο καταγράφονται το κόστος εκπαίδευσης (12%), η δύσκολη πρόσβαση στην τεχνογνωσία των αντιπροσωπειών (15,5%) ενώ μόλις το (0,4%) αντιμετωπίζει δυσκολίες στην εξεύρεση εξειδικευμένου προσωπικού. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στη συγκεκριμένη ερώτηση οι συμμετέχοντες είχαν διπλή επιλογή.
Στην ερώτηση «σαν επισκευαστής, τι τύπος σεμιναρίων θα σας ενδιέφερε;» με δυνατότητα δύο επιλογών, το 65,6% απάντησε ότι επιθυμεί σεμινάρια τεχνογνωσίας, το 10,7% σεμινάρια για κοστολόγηση των υπηρεσιών του μηχανικού/κατασκευαστή, το 21,3% σεμινάρια για την εξοικείωση και χρήση ηλεκτρικών υπολογιστών. Διαφορετική άποψη έχει το 10,9% καθώς απάντησε ότι λόγω πολυετούς εμπειρίας δεν τους χρειάζονται σεμινάρια.

Δεν ασχολούνται με την υγραεριοκίνηση
Μπορεί οι υπερπτήσεις της αμόλυβδης βενζίνης, σε αρκετές περιπτώσεις να σπρώχνει τους οδηγούς σε αναζήτηση νέων εναλλακτικών μεθόδων για τη μείωση του κόστους χρήσης του αυτοκινήτου τους, ωστόσο οκτώ στους δέκα ιδιοκτήτες συνεργείων αυτοκινήτων ανέφεραν ότι δεν ασχολούνται με την υγραεριοκίνηση. Συγκεκριμένα το 84% απάντησε αρνητικά και μόλις το 16% θετικά. Την ίδια ώρα οκτώ στους δέκα εμφανίζονται απαισιόδοξοι για το μέλλον της επιχείρησης τους ενώ επτά στους δέκα σημειώνουν ότι συνάδελφοι τους, που δραστηριοποιούνται στην περιοχή τους, έβαλαν λουκέτα στις επιχειρήσεις τους.

Κάνουν σέρβις όποτε μπορούν…
Πέντε στους δέκα καταναλωτές απαντούν ότι είναι συνεπείς στα σέρβις των αυτοκινήτων τους, ενώ τρεις στους δέκα ομολογούν ότι κάνουν όποτε μπορούν. Εκείνο πάντως που προκαλεί ανησυχία για το στόλο αυτοκινήτων που κινείται στους δρόμους της Θεσσαλονίκης είναι ότι δύο στους δέκα ιδιοκτήτες ΙΧ λένε ότι κάνουν σέρβις όταν δεν πάει άλλο… Την ίδια ώρα ικανοποιημένοι δηλώνουν από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των συνεργείων τα οποία επισκέπτονται. Μάλιστα έξι στους δέκα δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στα συνεργεία, με τέσσερις στους δέκα να λένε ότι επιλέγουν την αντιπροσωπεία για τα σέρβις των αυτοκινήτων τους.
Στην ερώτηση «τι σας αναγκάζει να αναβάλλετε το σέρβις ή την επισκευή του αυτοκινήτου σας;» τέσσερις στους δέκα (36%) ανέφεραν η οικονομική στενότητα, 15% η έλλειψη του χρόνου ενώ το 49% εμφανίζεται τυπικό καθώς κάνει επισκευές και σέρβις στην ώρα τους.
Στην υγραεριοκίνηση σκέφτεται να στραφεί το 25% των ερωτηθέντων, το 70% δεν το θεωρεί καθόλου πιθανό ενώ το 5% έχει εγκαταστήσει ήδη κιτ υγραερίου στο αυτοκίνητο του. Τέλος, υπέρ της πετρελαιοκίνησης δήλωσε το 71% των συμμετεχόντων στην έρευνα ενώ το 29% εμφανίστηκε αρνητικό.

Πηγή: Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Fiat & Jennifer Lopez


H Fiat ΗΠΑ και η Jennifer Lopez συνεργάζονται σε ένα νέο βιντεοκλίπ 

Με την ευκαιρία της έκθεσης της Φρανκφούρτης 2011, ο Olivier Francois (υπεύθυνος της Fiat EMEA – Brand Marketing Communication) ανακοίνωσε ότι η Fiat ΗΠΑ και η Jennifer Lopez πρόκειται να συνεργαστούν, παρουσιάζοντας απόσπασμα του νέου βιντεοκλίπ της για το «Papi», το τελευταίο σίνγκλ της από το άλμπουμ «Love?» (Island Def Jam). Επίσης, η συμφωνία προβλέπει την παρουσία της Lopez σε ορισμένα σποτ του Fiat 500 2012, τα οποία θα μεταδοθούν ως το τέλος του έτους. 


Tο βιντεοκλίπ σκηνοθέτησε ο Paul Hunter και γυρίστηκε σε κινηματογραφικό στιλ. Στο φιλμ εμφανίζεται το Fiat 500 Cabrio 2012, το οποίο κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο πλάι στην πολυτάλαντη αμερικανίδα καλλιτέχνιδα: η Jennifer Lopez, ηθοποιός, παρουσιάστρια, τραγουδίστρια, κινηματογραφική, τηλεοπτική και μουσική παραγωγός, στιλίστρια, επιχειρηματίας και φιλάνθρωπος, θεωρείται μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες του κόσμου του θεάματος.


«Τόσο για τους πελάτες της Fiat όσο και για τη Jennifer Lopez, ο κόσμος είναι ένας καμβάς, στον οποίο πρέπει να εκφραζόμαστε χωρίς φόβο· η σταρ ελκύεται συνεχώς από αυθεντικά και πραγματικά project – δήλωσε ο Francois. Η Jennifer εκφράζει τέλεια την εικόνα της Fiat, όχι τόσο με την ταυτότητα όσο με τα χαρακτηριστικά της: αυθεντική, γεμάτη πάθος και μοντέρνα, αποφασισμένη να ξεχωρίζει από τους άλλους. Αν παρακολουθήσει κανείς την καριέρα της, θα δει ότι αποτελεί προσωποποίηση της φιλοσοφίας της Fiat: "Life is Best When Driven", που σημαίνει «Η ζωή είναι καλύτερη όταν την κρατάμε στα χέρια μας». 
Το τρέιλερ, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, μεταδόθηκε κατά τη διάρκεια της ζωντανής τηλεοπτικής εκπομπής «Monday Night Football» στο ESPN ενώ διατίθεται στη σελίδα της Fiat USA στο Facebook (http://www.Facebook.com/FIATUSA), καθώς και στο κανάλι της στο You Tube στη διεύθυνση http://www.youtube.com/FIATUSA.

Ασφάλιση αυτοκινήτου : Τι να προσέξετε


• Προτιμήστε ένα μικτό ασφαλιστικό πακέτο που περιλαμβάνει ασφάλιση για κλοπή ολική ή μερική, πυρκαγιά, κακόβουλες ενέργειες.

• Κάντε έρευνα αγοράς μέσω ίντερνετ. Υπάρχουν διάφορα sites, όπως www.asfalish.gr, όπου μπορείτε να κάνετε σύγκριση τιμών και να επιλέξετε γρήγορα το πακέτο που σας συμφέρει.


• Τηλεφωνήστε στις εταιρίες και ζητήστε καλύτερη προσφορά από αυτήν που βρήκατε στην ιστοσελίδα τους. Θα σας την δώσουν! Η τιμή που βάζουν στο διαδίκτυο είναι για παζάρεμα!

• Επιλέξτε την πιο οικονομική ΕΠΩΝΥΜΗ εταιρία. Αν φτάσει η κακιά στιγμή, θα τρέχετε και δεν θα φτάνετε με την φτηνιάρικη ανώνυμη ασφαλιστική που είχατε προτιμήσει.


• Πολύ σημαντική είναι η υπηρεσία της οδικής βοήθειας που προσφέρει κάθε ασφαλιστική εταιρία. Είναι από τις υπηρεσίες που έχει τις περισσότερες πιθανότητες να σας χρειαστεί. Προτιμήστε την εταιρία με τους περισσότερους σταθμούς εξυπηρέτησης, ειδικά αν μένετε στην επαρχία.

• Αν το πακέτο προσφέρει οδική βοήθεια προτιμήστε τις δύο μεταφορές. Λόγω του γνωστού νόμου του Μέρφι, οι περισσότεροι μένουμε με το αυτοκίνητο μας μέρες που τα συνεργεία είναι κλειστά (Κυριακές, γιορτές). Υπάρχουν εταιρείες που καλύπτουν δύο μεταφορές για το αυτοκίνητό σας. Στην περίπτωση αυτή, το αυτοκίνητο θα μεταφερθεί πρώτα στο σπίτι σας και την επομένη το πρωί στο συνεργείο.


• Μην υποκύψετε σε πιέσεις της αντιπροσωπείας να ασφαλίσετε το καινούργιο σας αυτοκίνητο σε συγκεκριμένη εταιρία. Δεν έχουν δικαίωμα να επιβάλλουν κάτι τέτοιο.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Παρουσίαση: Honda Jazz MY12


Νέο Honda Jazz MY12

Στην οικογένεια του Honda Jazz μετά την προσθήκη του Jazz Hybrid έγιναν κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές και επεμβάσεις που είχαν ως αποτέλεσμα να αναδείξουν περαιτέρω τα ήδη ισχυρά διαπιστευτήριά του μοντέλου στην κατηγορία B.

Πάνω από 500.000 πελάτες έχουν απολαύσει τα πλεονεκτήματα του καινοτόμου, Jazz και οι τελευταίες αλλαγές δίνουν μία άλλη διάσταση σ’ αυτή την εμπειρία. Απώτερος σκοπός ήταν να διατηρηθούν τα ατού της ευελιξίας, πρακτικότητας  και αξιοπιστίας για τους πελάτες και να βελτιωθούν η κατανάλωση, οι εκπομπές ρύπων, η οδηγική άνεση και το στυλ.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ
Οι εξωτερικές αλλαγές στόχο είχαν αφενός να προβάλλουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου, αφετέρου να μειώσουν το συντελεστή οπισθέλκουσας για βελτίωση της κατανάλωσης. Οι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες έχουν ανασχεδιαστεί επηρεάζοντας καθοριστικά την αισθητική και αεροδυναμική του Jazz, με κριτήριο τη μείωση της αντίστασης καθώς η ροή αέρα διατρέχει τα αμάξωμα και την αποφυγή στροβιλισμού όταν αποκολλάται από το πίσω τμήμα.

Οι τροποποιήσεις στη μάσκα και τα εμπρός φώτα έχουν δημιουργήσει ένα φρέσκο πρόσωπο. Τα ανανεωμένα πίσω φώτα περιλαμβάνουν διευρυμένη κόκκινη ζώνη στα κάτοπτρα, σαν ένα ακόμα στοιχείο διαφοροποίησης του Jazz Hybrid από τα βενζινοκίνητα μοντέλα. Δύο νέα χρώματα προστίθενται στο χρωματολόγιο του Jazz, το λαμπερό Deep Sapphire Blue και το Ionized Bronze - μία μεταλλική καφετί απόχρωση, η οποία τονίζει τις ανανεωμένες γραμμές.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ
Στην καμπίνα, η πιο αξιοπρόσεκτη αλλαγή είναι η χρήση ενός σκουρότερου, μονόχρωμου υλικού στο ταμπλό που συνδυάζεται με τη νέα ταπετσαρία καθισμάτων για τη δημιουργία μιας πιο φρέσκιας ατμόσφαιρας στο εσωτερικό. Ο φωτισμός του πίνακα οργάνων είναι ενιαίος, σε πορτοκαλί απόχρωση, που κάνει έντονη αντίθεση με το σκουρότερο ταμπλό. Χρωμιωμένοι δακτύλιοι οριοθετούν τους αεραγωγούς, τα όργανα και την οθόνη ελέγχου κλιματισμού (όπου υπάρχει).

MAGIC SEATS
Μεγάλο μέρος της επιτυχίας του Jazz οφείλεται αναμφίβολα στην έξυπνη διάταξη των εσωτερικών χώρων, μεγιστοποιώντας την άνεση και το χώρο φόρτωσης. Η καινοτομική κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ – στην οποία το ρεζερβουάρ καυσίμου βρίσκεται κάτω από τα εμπρός καθίσματα σε δικό του προστατευτικό περιμετρικό πλαίσιο – μεταφέρεται στο  μοντέλο, λόγω της δυνατότητάς του να συνδυάζει την ευρυχωρία της καμπίνας και την πρακτικότητα.

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά γνωρίσματα του σημερινού Jazz και βασικός παράγοντας της δημοτικότητάς του είναι η φιλοσοφία καθισμάτων Magic Seats που έχει εκθειαστεί για την ευελιξία της και τις πολλαπλές διατάξεις καθισμάτων/δυνατότητες μεταφοράς φορτίων. Εύλογα, το νέο Jazz διατηρεί αυτή τη δομή, τώρα σε βελτιωμένη μορφή με την προσθήκη μιας λειτουργίας ανάκλησης. Η νέα λειτουργία προσφέρει στον πελάτη υψηλότερα επίπεδα ευελιξίας, αυξάνοντας την άνεση και ήδη αξιοσημείωτη ευρυχωρία για το κεφάλι και τα πόδια των πίσω επιβατών.

Τα πίσω καθίσματα του Jazz αναδιπλώνονται πλήρως δημιουργώντας ένα πολύ χαμηλό πάτωμα φόρτωσης. Αυτό είναι αποτέλεσμα της κεντρικής διάταξης του ρεζερβουάρ Honda, που μοιράζεται με το Ευρωπαϊκό Civic. Οι βάσεις των καθισμάτων βυθίζονται στο χώρο που συνήθως προορίζονται για το ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο τοποθετείται κάτω από τα εμπρός καθίσματα απελευθερώνοντας ωφέλιμο χώρο πίσω. Τα εμπρός καθίσματα δε χρειάζεται να μετακινούνται προς τα εμπρός για να μπορούν να πίσω καθίσματα να αναδιπλώνονται. Το αντίθετο, ακόμα και με τα εμπρός καθίσματα τραβηγμένα τελείως πίσω, τα διαιρούμενα 60:40 πίσω καθίσματα με αναδιπλούμενα προσκέφαλα βυθίζονται με μία κίνηση μέσω μοχλού τοποθετημένου στην εξωτερική πλευρά του καθίσματος.

Στο ‘Utility Mode’, το Jazz προσφέρει ένα επίπεδο πάτωμα φόρτωσης, μέγιστου μήκους 1720 mm, αρκετού για τη μεταφορά τριών mountain bikes 26 ιντσών με τους εμπρός τροχούς στη θέση τους (κατακόρυφα). Η πραγματική επιφάνεια ισοδυναμεί με δύο μεγάλες και δύο XL βαλίτσες Samsonite επίπεδα τοποθετημένες. Παρομοίως τρεις τσάντες του γκολφ μπορούν να τοποθετηθούν στο διαμήκη άξονα. Με το μεγαλύτερο τμήμα του πίσω καθίσματος αναδιπλωμένο, υπάρχει αρκετός χώρος και μήκος για να χωρέσει μία ιστοσανίδα οριζόντια τοποθετημένη, ή δύο ποδήλατα βουνού 26 ιντσών όρθια. Το διαθέσιμο μήκος φόρτωσης είναι ακόμα μεγαλύτερο στο ‘Long Mode’ όπου το κάθισμα του συνοδηγού μετακινείται τελείως μπροστά και η πλάτη του πέφτει – απελευθερώνοντας χώρο φόρτωσης μήκους 2,4 m l. Με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, ο χώρος αποσκευών του Jazz αυξάνεται στα 1320 λίτρα μετρημένος μέχρι την οροφή και χωρίς να περιλαμβάνεται ο υποδαπέδιος αποθηκευτικός χώρος.

Για επαναφορά των πίσω καθισμάτων, απλά ανασηκώνετε όλο το συγκρότημα. Το κάτω μέρος του καθίσματος παραμένει κλειδωμένο στην πλάτη και απελευθερώνεται τραβώντας απλά το πλαίσιο έδρασης και πιέζοντας το αναδιπλωμένο τμήμα του καθίσματος προς τα κάτω.

Αυτή η λειτουργία κλειδώματος της βάσης των καθισμάτων προσθέτει μία ακόμα καινοτομία στη σειρά Jazz, καθώς στο ‘Tall Mode’ οι βάσεις των καθισμάτων μπορούν να μείνουν ανεβασμένες και ασφαλισμένες στις πλάτες, δημιουργώντας μία δεύτερη επιφάνεια φόρτωσης  μεταξύ εμπρός και πίσω καθισμάτων, κατάλληλη για φορτία ύψους μέχρι 1280 mm όπως ψηλά φυτά, δύο mountain bikes με τους εμπρός τροχούς αποσυναρμολογημένους, ένα διπλωμένο καροτσάκι, και άλλα. Και επειδή οι πίσω πόρτες ανοίγουν τώρα σε μεγαλύτερη γωνία, αυτό το χαρακτηριστικό αξιοποιείται πολύ καλύτερα.

ΔΙΠΛΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ  (Double-Trunk)
Αντίστοιχες καινοτομίες συναντάμε και στο χώρο αποσκευών του νέου Jazz που εξακολουθεί να προσφέρει κορυφαία χωρητικότητα, ξεπερνώντας ακόμα και αρκετά μικρομεσαία MPV κατηγορίας Β.
Κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών βρίσκεται ένας βοηθητικός αποθηκευτικός χώρος . Στα μοντέλα 1.4, με το κιτ επισκευής ελαστικών αντί ρεζέρβας μικρών διαστάσεων, ο χώρος αυτός ουσιαστικά μένει ελεύθερος, προσθέτοντας επιπλέον 64 λίτρα – έτσι η συνολική χωρητικότητα φτάνει στα 399 λίτρα (VDA).

 Το πρακτικό σύστημα Double-Trunk τοποθετείται στα Jazz 1.4-λίτρων με κιτ επισκευής ελαστικών και προσφέρει στους ιδιοκτήτες μεγαλύτερη άνεση σε συνδυασμό με τα Magic Seats.

Στο ‘Regular Mode’, ο υποδαπέδιος αποθηκευτικός χώρος βρίσκεται πίσω από ένα κάλυμμα με διπλούς μεντεσέδες και φέρουσα ικανότητα 100 κιλών. Αυτό το πάνελ μπορεί να αναδιπλωθεί στα πίσω καθίσματα στο ‘Tall Mode’ ώστε να χρησιμοποιηθεί όλο το βάθος του χώρου αποσκευών κυρίως για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους.

Εναλλακτικά, αντί να αναδιπλωθεί το πάνελ στις πλάτες των πίσω καθισμάτων, μπορεί να ανασηκωθεί το πίσω μισό τμήμα παραμένοντας σε οριζόντια θέση, και να στηριχθεί σε βάσεις στα πλαϊνά πάνελ, δημιουργώντας ένα ράφι μεσαίου ύψους και διαχωρίζοντας το χώρο αποσκευών στη μέση – το λεγόμενο ‘Upper/lower Mode’. Το δίχτυ που περιέχεται στο πάνω τμήμα ενδείκνυται για τη μεταφορά αντικειμένων με άβολο σχήμα που δεν στέκονται οριζόντια.

Ο υποδαπέδιος αποθηκευτικός χώρος βάθους 230 mm είναι ιδανικός για την αποθήκευση σπορ εξοπλισμού ή αδιάβροχων και ομπρελών ενώ λόγω του καλύμματος μπορεί να απομονώσει βρόμικα ή βρεγμένα αντικείμενα από τις άλλες αποσκευές. Ένα σκαλοπάτι φόρτωσης ύψους μόλις 605 mm διευκολύνει τη φόρτωση και εκφόρτωση. Τέλος ένα χρήσιμο άγκιστρο για σακούλες με ψώνια βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του χώρου αποσκευών.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΑΚΕΤΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Το Honda Jazz έχει αξιολογηθεί με 5 αστέρια, ως ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της Ευρώπης και αποτελεί σημείο αναφοράς για την κατηγορία supermini, σύμφωνα με αποτελέσματα των ανεξάρτητων δοκιμών σύγκρουσης του Euro NCAP.

VEHICLE STABILITY ASSIST
Το VSA (Vehicle Stability Assist) είναι σχεδιασμένο για να βοηθά τον οδηγό στη διατήρηση του ελέγχου στις στροφές, στην επιτάχυνση και στους ξαφνικούς ελιγμούς, φρενάροντας τους δεξιούς ή αριστερούς τροχούς, ανάλογα, και ρυθμίζοντας τη ροπή του κινητήρα σύμφωνα με τις απαιτήσεις.

ADVANCED COMPATABILITY ENGINEERING (ACE)
Το Jazz έχει κατασκευαστεί γύρω από έναν κλωβό ασφαλείας, κατασκευασμένο από ατσάλι υψηλής αντοχής σε ποσοστό 42%, που διαχέει την ενέργεια κρούσης – αυξάνοντας την προστασία των επιβατών κατά 20%.

Προϊόν εξέλιξης του κέντρου δοκιμών σύγκρουσης «οχήματος με όχημα» στο Tochigi, η δομή αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™) αντιπροσωπεύει τώρα ένα επιτυχημένο στοιχείο στο οπλοστάσιο ασφαλείας της Honda. Το νέο Jazz είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο που απολαμβάνει τα οφέλη μιας  αποτελεσματικής τεχνολογίας, η οποία δρα σαν ένα «κουκούλι προστασίας» για τους επιβάτες σε ποικίλες, πραγματικές συνθήκες σύγκρουσης. Μεταξύ αυτών είναι μία μετωπική σύγκρουση μεταξύ οχημάτων με διαφορετικό ύψος, βάρος και δομή πλαισίου.

Η δομή αμαξώματος ACE™ του Jazz, αποτελείται από πλαϊνά πλαίσια πολυγωνικής διατομής που απορροφούν ενέργεια, ένα τροπέτο (πάνω πλαίσιο) που απορροφά την ενέργεια που εκλύεται στο επάνω μέρος του αυτοκινήτου, ενώ ένα κάτω στοιχείο που αποτρέπει την παραμόρφωση των πλαισίων των εμπλεκόμενων οχημάτων. Η δομή προσφέρει υποδειγματική ακαμψία, που επίσης βελτιώνει τη συμπεριφορά σε πλευρικές συγκρούσεις για διασφάλιση της ακεραιότητας της καμπίνας.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΕΖΩΝ
Το νέο Jazz ενσωματώνει επίσης πολλά χαρακτηριστικά σχεδιασμένα με στόχο την προστασία των πεζών. Έρευνα έχει δείξει ότι τα χαρακτηριστικά αυτά μπορούν να βελτιώσουν τρομερά τις πιθανότητες επιβίωσης ενός πεζού, αν χτυπηθεί από διερχόμενο όχημα. Τέτοια στοιχεία είναι: οι βάσεις των υαλοκαθαριστήρων σχεδιασμένες για να αποσπώνται σε μία σύγκρουση, οι εμπρός βάσεις των φτερών και οι μεντεσέδες του καπό που απορροφούν την ενέργεια, καθώς επίσης και μία ελεύθερη περιοχή κάτω από το καπό που προσφέρει περισσότερο χώρο για παραμόρφωση.

ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΚΑΙ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Σε όλα τα μοντέλα οι δύο εμπρόσθιοι και πλευρικοί αερόσακοι συμπληρώνονται από πλευρικούς αερόσακους τύπου κουρτίνας, πλήρους μήκους, για προστασία των επιβατών μπροστά και πίσω. Υπάρχουν ζώνες ασφαλείας σε όλα τα καθίσματα, και οι εμπρός διαθέτουν περιοριστές φορτίου. Δύο βάσεις ISOFIX και στα δύο πίσω καθίσματα, μαζί με τα σημεία πρόσδεσης των ιμάντων στην πίσω οροφή διασφαλίζουν σωστή τοποθέτηση και παρέχουν ασφαλή σημεία έδρασης παιδικών καθισμάτων.

ΕΝΕΡΓΑ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΑ
Το νέο Jazz εφοδιάζεται επίσης με ενεργά προσκέφαλα στα εμπρός καθίσματα που μειώνουν τις πιθανότητες τραυματισμού του αυχένα σε οπίσθιες συγκρούσεις. Καθώς ο επιβάτης πιέζεται στην πλάτη του καθίσματος, μία άκαμπτη πλάκα στο κάθισμα πιέζει ένα σύνδεσμο στο προσκέφαλο, ωθώντας το προς τα πάνω και προς τα εμπρός, ώστε να στηρίζει το κεφάλι.

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ/ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Η Honda θέλησε να επιτύχει στο  Jazz την καλύτερη ισορροπία μεταξύ οικονομίας καυσίμου και απολαυστικών επιδόσεων, στην κατηγορία του. Η νέα γενιά Jazz αντλεί την ισχύ της από τον  τετραβάλβιδο βενζινοκινητήρα iVTEC με κυβισμό 1.4-λίτρων με ζωηρές επιδόσεις και άφθονη ροπή σε όλη την κλίμακα στροφών, ο οποίος αποδίδει 99 PS στις 6000 rpm και η ροπή του ανέρχεται στα 127Nm στις 4800 rpm.

i-VTEC
Το γνωστό σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VTEC της Honda συμβάλλει στην επίτευξη της ισορροπίας μεταξύ της απόδοσης και της ισχύος, και φέρει δύο κοκοράκια στις βαλβίδες εισαγωγής ανά κύλινδρο. Η σχεδίαση αυτή περιλαμβάνει ολισθητήρες μειωμένης τριβής για κάθε ζευγάρι βαλβίδων εισαγωγής, μαζί με λοβούς εκκέντρων εισαγωγής διαμορφωμένους με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας σε χαμηλές και υψηλές στροφές. Ανάλογα με το φορτίο και τις στροφές του κινητήρα, ένας ηλεκτρονικός εγκέφαλος προσδιορίζει ποιο προφίλ εκκέντρου θα χρησιμοποιείται και πώς ακριβώς θα λειτουργούν οι βαλβίδες εισαγωγής.
Στις χαμηλές στροφές, όπου η μικρή βύθιση και η μικρότερη διάρκεια παρέχουν βέλτιστη απόδοση, διαφοροποιούνται οι χρονισμοί των δύο βαλβίδων εισαγωγής αλλά και οι βυθίσεις είναι ασύμμετρες, υπέρ της κύριας βαλβίδας. Αυτό βοηθά στη δημιουργία ενός  έντονο φαινομένου στροβιλισμού μέσα στο θάλαμο καύσης, το οποία αυξάνει την απόδοση της διαδικασίας καύσης. Στις υψηλότερες στροφές, μια σφήνα υδραυλικής ενεργοποίησης εμπλέκει τον πείρο από το δευτερεύον κοκοράκι με τον πρωτεύον, ώστε να περάσει και η δευτερεύουσα βαλβίδα στο πρόγραμμα χρονισμού μεγάλης διάρκειας (long-duration mode) κάτι που αυξάνει τον όγκο εισαγωγής μίγματος αέρα/καυσίμου στο θάλαμο καύσης. Αυτό το πρόσθετο μίγμα αυξάνει την ισχύ στις υψηλές στροφές.

Η κυλινδροκεφαλή σχηματίζει μικρές γωνίες 30 μοιρών μεταξύ των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, συμβάλλοντας στο συνολικό, συμπαγές μέγεθος. Εκτός από την τεχνολογία VTEC του συστήματος των βαλβίδων, άλλα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά είναι το βελτιωμένο σχήμα του θαλάμου καύσης, ο ηλεκτρονικός έλεγχος του γκαζιού (drive-by-wire), μία συνθετική πολλαπλή εισαγωγής μεγάλου μήκους που συμβάλλει στην καλή παραγωγή ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και οι τεχνολογίες μείωσης τριβής.

Ο ηλεκτρονικός έλεγχος γκαζιού Drive-By-Wire (DBW) βελτιστοποιεί το άνοιγμα της πεταλούδας όταν ο οδηγός πατάει γκάζι για ταχύ και ακριβή ψεκασμό καυσίμου, μεγιστοποιώντας έτσι την απόδοση.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας με καλή ροπή στις χαμηλές στροφές, ισχύ στις υψηλές στροφές και υψηλό επίπεδο απόδοσης καυσίμου.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΑΙΣΘΗΣΗ

 Tο Jazz εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, αλλά στο  μοντέλο, το σύστημα έχει αναβαθμιστεί πλήρως, με αποτέλεσμα να έχουν βελτιωθεί σημαντικά η πληροφόρηση (feedback) και η σταθερότητα για μία πιο άμεση αίσθηση και πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία. Η ακαμψία τόσο της ίδιας της κρεμαγιέρας όσο και της έδρασής της έχουν αυξηθεί, ενώ σε συνδυασμό με την αυξημένη ισχύ του μοτέρ 60 A), επιτυγχάνεται πιο ελαφριά αίσθηση του τιμονιού στις χαμηλές ταχύτητες και σταθερότητα στις υψηλές, με βελτιωμένη αίσθηση στη θέση γύρω από το κέντρο.

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΑ ΦΡΕΝΑ
Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει αεριζόμενους δίσκους μπροστά και πίσω, ενώ όλα τα μοντέλα Jazz εφοδιάζονται με ABS με ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης και brake assist, στον στάνταρ εξοπλισμό τους. Η αυξημένη ισχύς ακινητοποίησης οφείλεται στις μεγαλύτερες δαγκάνες των εμπρός φρένων, ενώ η αίσθηση του πεντάλ φρένου έχει βελτιστοποιηθεί και τώρα απαιτεί μικρότερη προσπάθεια από τον οδηγό προκειμένου να επιτευχθεί το ίδιο αποτέλεσμα.

Εμπρός και πίσω δισκόφρενα διασφαλίζουν ευστάθεια στο δρόμο, που αυξάνεται περισσότερο από τα συστήματα Anti-lock Braking System (ABS), Electronic Brake-force Distribution (EBD) και Emergency Brake Assist (EBA).

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ
Η ανάρτηση του Jazz έχει νέες ρυθμίσεις που αυξάνουν την οδηγική άνεση και βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά. Συμπληρώνοντας την οδηγική άνεση, το ανανεωμένο μοντέλο προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης σε ευθεία πορεία και καλύτερη οδηγησιμότητα.

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Μαζί με την παρουσίαση του Jazz Hybrid, το Jazz με συμβατικό κινητήρα προσφέρει επίσης μειωμένες  εκπομπές CO2 και βελτιωμένη κατανάλωση. Ο κινητήρας 1.4 λίτρων ξεκινά με εκπομπές ρύπων 126 g/km από 128 g/km του προηγούμενου μοντέλου  και κατανάλωση 5,5 l/100km στο μικτό κύκλο.


Άλλη μια μεγάλη επιτυχία για την Peugeot

Το ημερολόγιο του «Intercontinental Rally Challenge 2011» περιλαμβάνει τρεις
από τους πιο διάσημους αγώνες, τους οποίους κέρδισαν οι οδηγοί των Peugeot
207 S2000. Ακολουθώντας την επιτυχία του Bryan Bouffier στο Ράλι Μόντε
Κάρλο τον Ιανουάριο, ο Thierry Neuville κέρδισε το Γύρο Κορσικής το Μάιο, και
συνέχισε την επιτυχία του στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Ράλι Σαν Ρέμο.
Αυτή η νίκη είναι η τρίτη συνεχόμενη της Peugeot στον κλασικό ιταλικό αγώνα.
Μία εξαιρετική επιτυχία για τον Thierry Neuville
εν χρειάστηκε πολύ χρόνος στον Thierry Neuville και στον συνοδηγό του Nicolas Gilsoul
για να «εκδικηθούν» την χαμένη τους νίκη πριν από δύο εβδομάδες στο ουγγρικό ράλι
Mecsek για μόλις οκτώ δέκατα του δευτερολέπτου.
Το σενάριο ήταν σχεδόν παρόμοιο και στην Ιταλία αυτό το σαββατοκύριακο, και η ομάδα της
Peugeot Βελγίου-Λουξεμβούργου ανταμείφθηκε με μία νίκη.
“Πραγματικά, δεν ήταν εύκολο,” είπε ο Thierry στον τερματισμό. “Το προηγούμενο βράδυ
χάσαμε 15 δευτερόλεπτα λόγω ενός προβλήματος στα φρένα. Ευτυχώς, η ισορροπία του
Peugeot 207 S2000 ήταν τόσο τέλεια που μπόρεσα να συνεχίσω τον αγώνα για τη νίκη
οδηγώντας το στα όριά του.”
Οι Thierry Neuville και Nicolas Gilsoul ήταν εμφανώς οι γρηγορότεροι σε τέσσερις από τις
πέντε ειδικές του δεύτερου σκέλους του αγώνα, και αυτό τους επέτρεψε να καλύψουν
σταδιακά τη διαφορά που τους χώριζε από την κορυφή, μία ειδική πριν το τέλος του αγώνα.
Τελικά κέρδισαν τον αγώνα, με προβάδισμα 1.5s από τον Andreas Mikkelsen.
Η Peugeot στο κυνήγι των τίτλων του 2011 IRC
Η νίκη του Thierry Neuville τον τοποθετεί στη δεύτερη θέση της κατάταξης των οδηγών του
IRC.
“Με τους Bryan Bouffier και Xavier Panseri στην τρίτη θέση, η νίκη του Thierry μας
τοποθετεί ξανά στη διεκδίκηση των τίτλων του Πρωταθλήματος Οδηγών και
Κατασκευαστών,” σημειώνει ο Frédéric Bertrand, ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος
της Peugeot Sport. “Αυτή είναι μία νίκη που απολαμβάνουμε. Πριν από δύο εβδομάδες, στην
Ουγγαρία και σήμερα στο Σαν Ρέμο, ο Thierry μας έδειξε δείγματα της ωριμότητητάς του –
παρά τα 23 χρόνια του – και της δυνατότητάς του να πιέζει τον εαυτό του στο όριο στην
αναζήτηση της νίκης. Η Peugeot είχε βάλει φέτος τον στόχο της κατάκτησης των τριών πιο
σημαντικών αγώνων στο ημερολόγιο του IRC, και χάρη στον Thierry εδώ και στον Bryan,
καταφέραμε ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα σήμερα. Επιπλέον, τα αποτελέσματα των άλλων
Peugeot 207 S2000 μας βάζουν στο κυνήγι για τα δύο πρωταθλήματα με δύο αγώνες που
απομένουν, εάν μπορέσουμε να επαναλάβουμε αυτές τις επιδόσεις. Υπάρχει κάθε λόγος να
συνεχίσουμε να πιέζουμε για την κορυφή.”
Και ο Bryan Bouffier στο βάθρο των νικητών
Ο Thierry Neuville δεν ήταν ο μόνος νικητής της Peugeot αυτό το σαββατοκύριακο. Από τα
επτά 207 S2000 που τερμάτισαν, τα πέντε είναι μέσα στην τελική οκτάδα. Για μεγάλο μέρος
του αγώνα, η μάχη για την επικράτηση ήταν μεταξύ τεσσάρων οδηγών : των οδηγών της
Skoda Freddy Loix και Andreas Mikkelsen, και των οδηγών της Peugeot Thierry Neuville
και Bryan Bouffier, που τελικά κατέκτησε την τρίτη θέση μαζί με τον συνοδηγό του
Xavier Panseri.
Εν τω μεταξύ, οι Bruno Magalhaès και Paulo Grave τερμάτισαν στην πέμπτη θέση
κατακτώντας το καλύτερο αποτέλεσμα για αυτούς στο IRC.
Οι ιταλοί Alessandro Perico και Fabrizio Carrara τερμάτισαν με το 207 S2000 στην έκτη
θέση, ενώ οι Pierre Campana και Sabrina de Castelli ήταν όγδοοι.
Τελική κατάταξη IRC / Sanremo
1. Thierry NEUVILLE – Nicolas GILSOUL Peugeot 207 S2000 2h19'57''8
2. Andreas MIKKELSEN – Ola FLOENE Skoda Fabia S2000 + 1’’5
3. Bryan BOUFFIER – Xavier PANSERI Peugeot 207 S2000 + 16’’0
4. Jan KOPECKY – Petr STARY Skoda Fabia S2000 + 1’09’’1
5. Bruno MAGALHAES – Paulo GRAVE Peugeot 207 S2000 + 1’26’’0
6. Alessandro PERICO – F CARRARA Peugeot 207 S2000 + 3’47’’8
7. Umberto SCANDOLA – Guido D’AMORE Ford Fiesta S2000 + 4’05’’9
8. Pierre CAMPANA – Sabrina De Castelli Peugeot 207 S2000 + 4’28’’0
9. Toni GARDEMEISTER – Tapio SUOMINEN Skoda Fabia S2000 + 5’24’’1
10. Giandomenico BASSO – Mitia DOTTA Proton Satria Neo S2000 + 7’26’’9
Πρωτάθλημα Οδηγών
1 Jan KOPECKY 128
2 Thierry NEUVILLE 103
3 Freddy LOIX 103
4 Juho HANNINEN 98
5 Bryan BOUFFIER 88
6 Andreas MIKKELSEN 74
7 Guy WILKS 47
8 Toni GARDEMEISTER 35
9 Bruno Magalhaès 26
10 Hans WEIJS 18
Πρωτάθλημα Κατασκευαστών
1. Skoda 285
2. Peugeot 223
Επόμενος αγώνας IRC : Σκωτία, 7-9 Οκτωβρίου 2011

Τι συμβολίζει το σήμα της FERRARI

Μάθετε τι σημαίνει το χρώμα και το σχήμα του χαρακτηριστικού σήματος της Φεράρι. To μαύρο άλογο που στέκεται στα δύο του πόδια έχει την δική του ιστορία।



Ο Έnzo Ferrari, ιδρυτής της αυτοκινητοβιομηχανίας Ferrari, διηγείται ότι το αλογάκι ήταν ζωγραφισμένο σε όλα τα αεροπλάνα που οδηγούσε ο πιλότος Francesco Baracca, ήρωας του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου . Το 1923, ο Ferrari γνώρισε την μητέρα του κόμισσα Παουλίνα σε έναν αγώνα αυτοκινήτων. Αυτή του είπε; Γιατί δεν βάζεις πάνω στα αμάξια σου το άλογο που έχει ο γιός μου στα αεροπλάνα του; Θα σου φέρει καλή τύχη. Έτσι και έκανε. Παρόλο που το αρχικό σχέδιο ήταν ένα μαύρο άλογο σε ένα άσπρο συννεφάκι, ο Ferrari επέλεξε ένα κίτρινο φόντο που είναι το χρώμα της πατρίδας του , της Modena. Από πάνω ζωγράφισε 3 λωρίδες με τα χρώματα της Ιταλίας. Και όντως έφερε τύχη! Το σηματάκι εμφανίστηκε για πρώτη φορά πάνω σε Αlfa Romeo (!), στα αγωνιστικά αμάξια της ομάδας του Ferrari. To 1947, κατασκευάζεται το πρώτο αυτοκίνητο της scutteria Ferrari, με το χαρακτηριστικό σήμα στο καπό. Από τότε εμφανίζεται σε όλα τα αυτοκίνητα που παράγει η μεγάλη πλέον, ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία.

MOTO GUZZI: Πάνω από 20.000 Φίλοι στο MANDELLO DEL LARIO για την 90η επέτειο

Η παρουσία Ιταλών και ξένων φανατικών φίλων της Guzzi στο Mandello del Lario ξεπέρασε κάθε προσδοκία για τις τρεις ημέρες εορτασμού της 90ης επετείου της Moto Guzzi, μίας από τις πιο διάσημες και ιστορικές μοτοσυκλετιστικές μάρκες στον κόσμο.

Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών GMG 2011 “Giornate Moto Guzzi” (Ημέρες Moto Guzzi), το πλήθος ξεπέρασε τους 20.000 συμμετέχοντες, νούμερο σημαντικά μεγαλύτερο σε σχέση με την προηγούμενη επέτειο το 2007. Οι φανατικοί φίλοι της “μάρκας του αετού”, που ιδρύθηκε το 1921 από τον Emanuele Vittorio Parodi, το γιο του Giorgio και το φίλο του Carlo Guzzi, και έγινε μέλος του Ομίλου Piaggio στο τέλος του 2004, σχημάτισαν με τις καινούριες ή κλασικές μοτοσυκλέτες τους έναν πολύχρωμο και ειρηνικό διεθνή στρατό (αντιπροσώπευση από 52 χώρες) στις πλαγιές της λίμνη του Como.

Το 40% των Guzzisti ήρθε από περιοχές της Ιταλίας και το 60% από το εξωτερικό, μία εντυπωσιακή συμμετοχή που επιβεβαιώνει την οικουμενικότητα της αγάπης για τη μάρκα από το Mandello del Lario. Μετά από τη μαζική παρουσία των Ιταλών μοτοσυκλετιστών, η χώρα με τους περισσότερους αντιπρόσωπους ήταν η Γαλλία, με πάνω από 2.000 εγγεγραμμένους επισκέπτες. Ακολούθησε με μικρή διαφορά η Γερμανία, η Ολλανδία με 1.200 και η γειτονική Ελβετία με πάνω 1.000 συμμετέχοντες. Βέλγιο, Δανία, Μεγάλη Βρετανία και Αυστρία ακολουθούν με περίπου 800 άτομα. Όλες οι ευρωπαϊκές χώρες και η Ελλάδα ήταν παρούσες, συμπεριλαμβανομένων των κρατιδίων Σαν Μαρίνο, Μόντε Κάρλο και Ανδόρα, ενώ πολλοί μοτοσυκλετιστές κατέφτασαν από Νότιο Αμερική, Ασία και Ωκεανία. Στην πραγματικότητα από τις μη ευρωπαϊκές χώρες, η μεγαλύτερη συμμετοχή προήλθε από την Αυστραλία με 40 Guzzisti, ξεπερνώντας τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και τον Καναδά.

Η Moto Guzzi, που ιδρύθηκε πριν από 90 χρόνια στο ίδιο σημείο που φιλοξενήθηκαν οι Ημέρες Moto Guzzi 2011, δεν είναι μόνο ένας από τους πιο διάσημους κατασκευαστές μοτοσυκλετών στον κόσμο, με 14 παγκόσμιους τίτλους ταχύτητας και 11 Τουριστικά Τρόπαια στο όνομά της, αλλά αποτελεί και ένα ζωντανό κεφάλαιο στην ιστορία του μοτοσυκλετισμού, χάρη σε μοντέλα όπως το μυθικό οκτακύλινδρο Galletto και τα δικύλινδρα V7 Special, California και Le Mans, που καθιέρωσαν τη διεθνή φήμη του μοναδικού κινητήρα V 90° με άξονα που είναι ακόμα ζωντανός στα σύγχρονα μοντέλα Moto Guzzi, από 750 έως 1200 c.c. Κατά τη διάρκεια των τριήμερων εορτασμών το ιστορικό εργοστάσιο της Moto Guzzi ήταν ανοιχτό σε όλους τους επισκέπτες που ήθελαν να μπουν στον κόσμο της Guzzi. Σχεδιάστηκε μία ειδική διαδρομή που έδειχνε την εξέλιξη όσον αφορά στην ανακαίνιση και τον εκσυγχρονισμό του ιστορικού εργοστασίου, η οποία διέσχιζε συμβολικές τοποθεσίες, όπως το μνημειώδες αεροδυναμικό τούνελ του 1950 , τα τμήματα παραγωγής και το μουσείο της Moto Guzzi. Παράλληλα στις Ημέρες Moto Guzzi 2011 παρουσιάστηκε η California 90, μία επετειακή έκδοση της πιο διάσημης ιταλικής custom μοτοσυκλέτας.

Την Παρασκευή το απόγευμα στο εργοστάσιο της Moto Guzzi παραβρέθηκε και η ανώτατη ηγεσία του Ομίλου Piaggio, με επικεφαλής τον Roberto Colaninno. Υπογραμμίζοντας τις επενδύσεις που έχουν προγραμματιστεί για τα νέα μοντέλα Moto Guzzi – συνολικά πάνω από 40 εκατομμύρια ευρώ μέσα στην επόμενη πενταετία, επιπλέον των επενδύσεων στο εργοστάσιο του Mandello del Lario – ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος τόνισε την επιτυχία της υπάρχουσας γκάμας Moto Guzzi. Χάρη στα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν το 2011, όπως το Stelvio 1200 8v – και σε έκδοση NTX – το Norge 1200 8v και το «ειδικό» V7 Racer, στους πρώτους 8 μήνες του 2011 πουλήθηκαν πάνω από 4.300 μοτοσυκλέτες Moto Guzzi σε όλο τον κόσμο, αύξηση 31% σε σχέση με τις 3.280 μοτοσυκλέτες στην ίδια περίοδο του 2010. Η ανάπτυξη αυτή έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία αν συνυπολογιστεί η τάση της ευρωπαϊκής αγοράς 2 τροχών, που φθίνει κατά 8% στο πρώτο 8μηνο του 2011. Ο Όμιλος Piaggio – στον οποίο ενσωματώθηκε η Moto Guzzi το Δεκέμβριο του 2004 – χάρη στην ηγετική θέση στην Ευρώπη και την ισχυρή ανάπτυξη στην Ασία, σημειώνει σταθερή συνολική αύξηση των πωλήσεων. Στην πραγματικότητα το πρώτο 8μηνο του 2004 ο Όμιλος άγγιξε το ορόσημο των 453.000 πωληθέντων μονάδων (συγκριτικά με τις 439.000 μονάδες του 2010).

Το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου ήταν η μεγάλη μέρα, η πιο σημαντική στιγμή των Ημερών Moto Guzzi 2011. Ο αριθμός των επισκεπτών από όλο τον κόσμο που «εισέβαλαν» στο Mandello del Lario έφτασε το μέγιστο. Τηρώντας την παράδοση, αποδόθηκαν τα βραβεία:

Το βραβείο Easy Rider, για τον Guzzisti που ταξίδεψε από πιο μακριά, παραδόθηκε στον Αυστραλό Tony Horn, από τη Μελβούρνη. Ο πιο έμπειρος Guzzisti ήταν ο Mario Crippa, γεννημένος στη Μόντσα το 1932. Το βραβείο της πιο νεαρής μοτοσυκλετίστριας δόθηκε στην Roberta Botta από το Μπόργκο Βερτσέλι, γεννημένη το 1991. Η μοτοσυκλετίστρια από το πιο μακρινό μέρος ήταν η Heidi Rama, 36 ετών από το Νουπούλιν της Φιλανδίας, που ταξίδεψε με Breva 750. Ο πιο νέος Guzzisti των GMG 2011 ήταν ο Stefano Maffezzini, γεννημένος το 1992, που ήρθε από το Σενάγκο.

Τα ομαδικά βραβεία περιλάμβαναν το τρόπαιο για το πιο πολυπληθές ιταλικό μοτοσυκλετιστικό κλαμπ, που δόθηκε στο Motorbike Guzzi Club από το Σενάγκο με 228 συμμετοχές, οι οποίοι κέρδισαν επίσης και το βραβείο του μεγαλύτερου αριθμού μοτοσυκλετών (45). Το Club TLM από την Ολλανδία με 229 μέλη ήταν το ξένο μοτοσυκλετιστικό κλαμπ που βραβεύτηκε. Το ιταλικό γκρουπ που ήρθε από το πιο μακριά ήταν οι Guzzisti από την Αίτνα, που διήνυσαν 1.500 χιλιόμετρα. Το ξένο γκρουπ από το πιο μακρινό μέρος ήταν το Moto Guzzi Club από τη Βικτόρια της Αυστραλίας.

Ειδικά βραβεία GMG παραδόθηκαν στον Gianfranco Guareschi, τον οδηγό Moto Guzzi στο RC Classic Cup trophy, και τον Mario Arosio, πρόεδρο του παγκόσμιου κλαμπ Moto Guzzi.

Παρουσιαστής της φετινής διοργάνωσης ήταν ο Ringo, καλλιτεχνικός διευθυντής και DJ του ραδιοφωνικού σταθμού Virgin Radio. Από τη σκηνή που στήθηκε στην όχθη της λίμνης, απευθείας από το μικρόφωνο του Ringo, οι αναβάτες περιέγραψαν το πάθος του για τις μοτοσυκλέτες. Οι εορτασμοί συνεχίστηκαν κατά τη διάρκεια της νύχτας, μετά την απόδοση των βραβείων, με μία δυναμική συναυλία Moto Guzzi Rock Live.

Την Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου ολοκληρώθηκαν οι τριήμερες εκδηλώσεις για το “σήμα του αετού” με την καθιερωμένη εντυπωσιακή ιστορική παρέλαση που διέσχισε το Mandello del Lario.