Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Αύξηση πωλήσεων και μεριδίου αγοράς για τη Nissan

Η Nissan ανακοίνωσε ότι κατά το οικ. έτος 2010, (που έληξε στις 31 Μαρτίου) οι πωλήσεις των οχημάτων της έφθασαν τις 607.000 μονάδες σε όλη την Ευρώπη – γεγονός που σημαίνει μια αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με το 2009 κατά 100.000 περίπου μονάδες.

Καταλυτικό ρόλο στη διαμόρφωση των παραπάνω μεγεθών είχαν οι πωλήσεις του τελευταίου μήνα (Μαρτίου) του οικ. έτους 2010, ένα σύνολο 80.085 μονάδων, γεγονός που μεταφράζεται σε ποσοστό αγοράς της τάξης του 4% - το υψηλότερο στο 12μήνο και το καλύτερο για τον μήνα Μάρτιο που έχει επιτύχει ποτέ η Nissan στην Ευρώπη-.

Για το οικ. έτος 2010 η Nissan κατέγραψε ένα μερίδιο στην Ευρωπαϊκή αγορά της τάξης του 3,4%– το υψηλότερο ετήσιο ποσοστό από το 1994.

Η συμβολή του Qashqai στην επίτευξη των παραπάνω μεγεθών ήταν καθοριστική, καθώς επωλήθησαν σχεδόν 250.000 μονάδες μέσα στο οικ. έτος 2010, αριθμός που αντιπροσωπεύει μια αύξηση κατά 19% σε σχέση με το αντίστοιχο έτος του 2009.

Η Ρωσία αποτελεί την μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά της Nissan, όπου η μάρκα εκεί καλύπτει το 4,8% της συνολικής ζήτησης νέων οχημάτων (και το 7,1% μεταξύ των ξένων κατασκευαστών αυτοκινήτων).

Αξίζει να σημειωθεί ότι το μερίδιο αγοράς της Nissan στην Ελλάδα για τον Μάρτιο του 2011 είναι 6,4 %.