Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011

Κoινό φορτιστή για όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ζητά ο ACEA


Κάντε λίγο κουράγιο και σύντομα θα ξεφορτωθούμε την βενζίνη! Έτσι φαίνεται ότι μας λέει ο ACEA, o ευρωπαϊκός οργανισμός αυτοκινητοβιομηχανιών, που προωθεί με νέα μέτρα την ανάπτυξη της αγοράς plug-in ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με εισήγηση του στην Ε.Ε. προτείνει μια σειρά προδιαγραφών έτσι ώστε να υπάρχει κοινός φορτιστής αυτοκινήτων για όλες τις εταιρίες και τα υβριδικά plug-in δεν θα έχουν πρόβλημα να φορτίσουν σε οποιοδήποτε σταθμό ανεφοδιασμού στην γηραιά ήπειρο. Ο γενικός γραμματέας του ACEA, κος Ivan Hodac, δήλωσε σχετικά: «Πρόκειται για ένα μεγάλο βήμα προς τη διεύρυνση της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη και δείχνει το δρόμο για μια παγκόσμια λύση». Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζουν ώστε το νέο μέτρο να εφαρμοστεί το αργότερο μέχρι το 2017. Έως τότε θα έχει καθιερωθεί ήδη ο ενιαίος φορτιστής για όλα τα κινητά τηλέφωνα, μέτρο που η Ευρωπαική Ένωση έχει ήδη συμφωνήσει με τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. Αναμείνατε στο...ακουστικό σας!

Πληροφορίες για φθηνή βενζίνη στο κινητό σας-ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία


Θέλετε να μάθετε που έχει φθηνή βενζίνη στην πόλη σας ή στο μέρος που έχετε επισκεφτεί; Δεν χρειάζεται έρευνα αγοράς, παρά μόνο ένα κινητό τηλέφωνο. Στέλνοντας ένα απλό (δωρεάν)μήνυμα στο 54151 μπορείτε να πληροφορείστε αμέσως το πιο φτηνό σημείο για να ανεφοδιάσετε το ντεπόζιτο σας, σε όποια πόλη και αν βρίσκεστε.


Η νέα υπηρεσία, μας πληροφορεί για τα 3 φθηνότερα σημεία πώλησης αμόλυβδης βενζίνης 95 οκτανίων ανά περιοχή. Η διαδικασία συνίσταται στην αποστολή SMS στο 54151 με την περιοχή ενδιαφέροντος, οπότε και λαμβάνεται απάντηση στο κινητό, με τη τιμή της βενζίνης, το πρατήριο πώλησης καυσίμων, καθώς και τη διεύθυνση για κάθε ένα από τα 3 φθηνότερα σημεία πώλησης που εντοπίστηκαν στην περιοχή ενδιαφέροντος.

Η υπηρεσία είχε ανακοινωθεί από τον Μάιο αλλά τέθηκε σε ισχύ, μόλις πριν λίγες μέρες।

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πως θα αυξήσετε την διάρκεια ζωής των ελαστικών


Το φθινόπωρο είναι ο καιρός για να αλλάξουμε ελαστικά-κοστίζει αλλά χρειάζεται. Παρακάτω θα βρείτε τρόπους για να διατηρήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο τα ελαστικά σας σε καλή κατάσταση.

Φροντίστε ώστε τα ελαστικά σας να μην είναι υπερβολικά φουσκωμένα ούτε ξεφούσκωτα.Ακολουθήστε τις οδηγίες του κατασκευαστή και ελέγχετε τακτικά την πίεση τους.

Mην οδηγείται επιθετικά. Τα σπινιαρίσματα φθείρουν την γόμα του ελαστικού.Πολλά ελαστικά έχουν ράβδους ένδειξης φθοράς πέλματος διαμορφωμένες μέσα στο πέλμα. Όταν το πέλμα έχει φθαρεί σε σημείο που να φανεί μία συνεχόμενη γραμμή καουτσούκ κατά πλάτος του πέλματος, είναι στιγμή να αντικαταστήσετε το ελαστικό.


Το σύστημα διεύθυνσης και η ανάρτηση θα πρέπει να ελέγχονται αμέσως μόλις παρατηρηθούν κραδασμοί στο αυτοκίνητο. Εάν δε δοθεί προσοχή, οι κραδασμοί μπορεί να προκαλέσουν υπερβολική φθορά των ελαστικών και της ανάρτησης.

Τα σωστά ζυγοσταθμισμένα ελαστικά είναι μεγάλης σημασίας για άνεση στην οδήγηση και για μεγάλη διάρκεια ζωής των ελαστικών. Τα αζυγοστάθμιστα ελαστικά μπορούν να προκαλέσουν κραδασμούς, με αποτέλεσμα ενόχληση για τον οδηγό, πρόωρη φθορά των ελαστικών και άσκοπη φθορά της ανάρτησης του οχήματός σας. Τα ελαστικά χρειάζονται ζυγοστάθμιση κάθε φορά που τοποθετούνται στους τροχούς για πρώτη φορά ή εάν γίνει επανατοποθέτησή τους μετά την επισκευή. Τα ελαστικά χρειάζονται εκ νέου ζυγοστάθμιση με τις πρώτες ενδείξεις κραδασμών ή "κοσκινίσματος". Οι κραδασμοί μπορεί επίσης να οφείλονται σε εσφαλμένη ευθυγράμμιση ή σε μηχανικά προβλήματα


Προσοχή! Όταν δείτε ότι τα ελαστικά σας έχουν φθαρεί πρέπει να αλλαχθούν αμέσως. Ο κίνδυνος να κυκλοφορείτε με φθαρμένα ελαστικά ξεπερνάει κάθε κόστος.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας και Θράκης

Πηγή: www.goodyear.eu

Ο πιο... στριφογυριστός αυτοκινητόδρομος του κόσμου




Αν παραπονιέστε ότι οι δρόμοι στην Ελλάδα έχουν πολλές απότομες στροφές, δεν έχει μάθει ακόμα για τον περίφημο Τrollstigen της Νορβηγίας, ένα υπόδειγμα μηχανικής και οδοποιίας.


Ο δρόμος κατεβαίνει από απότομες βουνοπλαγιές, με κλίση 9%, σχηματίζοντας 11 μεγάλες φουρκέτες. Είναι τόσο στενός που απαγορεύεται να περάσουν φορτηγά που έχουν μήκος πάνω από 12, 4 μέτρα. Φτιάχτηκε το 1936, για να συνδέσει τις πόλεις Åndalsnes και http://www.blogger.com/img/blank.gifRauma, που μέχρι τότε επικοινωνούσαν με ένα μονοπάτι μέσα στο δάσος. Οι αρχές απαγορεύουν την διέλευση τον χειμώνα και ανοίγουν τον δρόμο μόνο για πέντε μήνες, συνήθως κάθε Μάιο, μόλις λιώσουν τα χιόνια.

Η οδήγηση σε αυτόν τον ανεμοδαρμένο δρόμο των 6 χλμ αποτελεί εμπειρία ζωής, γι΄αυτό άλλωστε αποτελεί και ένα από τα πιο γνωστά αξιοθέατα της Νορβηγίας. Στην μέση της διαδρομής θα συναντήσετε έναν τεράστιο επιβλητικό καταρράκτη. Η περιοχή βρίσκεται 6 ώρες μακριά από το Όσλο (οδικώς). Αφού καταφέρετε και κατεβείτε την απότομη βουνοπλαγιά ένα υπέροχο καμπινγκ σας αποζημιώνει στην κοιλάδα στην οποία καταλήγει ο δρόμος. Απαραίτητη προυπόθεση; Να είστε επιδέξιος οδηγός.

Δείτε εδώ τι ακριβώς εννοούμε!

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πρόγραμμα service Mitsubishi Colt


Πρόγραμμα service Mitsubishi Colt

Η Ιάσων Α.Ε.Β.Ε., Επίσημος Εισαγωγέας Διανομέας της Mitsubishi Motors στην Ελλάδα και μέλος του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, προσφέρει σε όλους τους πελάτες Mitsubishi Colt ένα δελεαστικό πρόγραμμα σέρβις.

Συγκεκριμένα, οι πελάτες Colt έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν το ετήσιο σέρβις του αυτοκινήτου τους με γνήσια ανταλλακτικά μέσα από το Δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Συνεργείων Mitsubishi  στην προτεινόμενη μέγιστη λιανική τιμή των €1301.

Το service περιλαμβάνει:

** Ετήσιες εργασίες συντήρησης
** Αλλαγή λαδιών με γνήσια λιπαντικά Mitsubishi
** Αλλαγή φίλτρου λαδιού
** Αλλαγή φίλτρου καμπίνας
**Αλλαγή φίλτρου αέρα

Επίσης, κάθε πελάτης που θα κάνει χρήση του συγκεκριμένου πακέτου θα παίρνει δώρο ένα  πρακτικό σακίδιο Mitsubishi.

Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στο γενικότερο πρόγραμμα βελτιστοποίησης των υπηρεσιών στον τομέα του after-sales που πραγματοποιεί η Mitsubishi Motors για τους πελάτες των αυτοκινήτων της.

Μία εγγυημένη και οικονομική επιλογή για να φροντίσετε με το καλύτερο τρόπο το αγαπημένο σας Mitsubishi Colt.

* H συγκεκριμένη ενέργεια δεν αφορά την έκδοση Clear Tec.

Σημείωση:1 Η τελική τιμή ορίζεται από τα μέλη του Επισήμου Δικτύου και περιλαμβάνει ΦΠΑ. Η ενέργεια αυτή υποστηρίζεται από όλα/μερικά μέλη του Επισήμου Δικτύου.

Eσείς φοράτε σωστά την ζώνη σας;


Έχετε την συνείδηση σας ήσυχη επειδή φοράτε πάντα ζώνη όταν οδηγείτε; Λάθος! Χιλιάδες τραυματισμοί καταγράφονται κάθε χρόνο παγκοσμίως από λανθασμένη χρήση ζώνης! Γι΄αυτό μην επαναπαύεστε! Μάθετε πως να την φοράτε σωστά!


Καθίστε σε όρθια στάση στο κάθισμα για να φορέσετε σωστά την ζώνη, έτσι ώστε να μην είναι χαλαρή και να εφαρμόζει καλά.

Φροντίστε ώστε η πόρπη να έχει ασφαλίσει στην θήκη της, τραβώντας ελαφριά την ζώνη για να βεβαιωθείτε.

Ρυθμίστε τον ιμάντα του ώμου, έτσι ώστε να αγκαλιάζει όλο τον κορμό διαγωνίως. Πρέπει να εφαρμόζει ανάμεσα στο στήθος αλλά να μην είναι κοντά στο λαιμό ή στο πρόσωπο.

Ρυθμίστε τον κάτω ιμάντα έτσι ώστε να εφαρμόζει κάτω από την κοιλιά και όχι στο στομάχι। Σε ένα ενδεχόμενο ατύχημα τα οστά του ισχύου θα σας συγκρατήσουν από την ροπή προς τα εμπρός ενώ τα μαλακά όργανα στο σημείο της κοιλιάς θα τραυματιστούν।

Μην τοποθετείτε τον ιμάντα του ώμου πίσω σας ή κάτω από την μασχάλη. Ο ιμάντας του υπογαστρίου μπορεί να σας εμποδίσει από το να εκτιναχτείτε, αλλά δεν θα αποτρέψει το κεφάλι σας ή πάνω μέρος του σώματος από το χτύπημα στο ταμπλό ή στο τιμόνι.

Οι έγκυες οδηγοί επιβάλλεται να φορούν ζώνη ασφαλείας, αρκεί να την τοποθετούν σωστά δηλαδή τον κάτω ιμάντα κάτω από την κοιλιά και τον ιμάντα ώμου μεταξύ του στήθους και της κοιλιάς.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας& Θράκης

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του νέου εργοστασίου κινητήρων ‘Flex Plant’ της Opel

Η πρώτη φάση ανέγερσης του νέου εργοστασίου κινητήρων ‘Flex Plant’ της Opel, μιας επένδυσης ύψους 500 εκατομμυρίων ευρώ, ολοκληρώθηκε επίσημα μετά και την τοποθέτηση της οροφής.

Το νέο εργοστάσιο του Szentgotthárd θα μπορεί να ανταποκρίνεται ευέλικτα στις διακυμάνσεις της ζήτησης και να κατασκευάζει μέχρι μισό εκατομμύριο νέους κινητήρες το χρόνο. Θα δημιουργηθούν περίπου 800 θέσεις εργασίας, πολλές από τις οποίες για άτομα με υψηλή κατάρτιση.

Η τελετή που σηματοδοτεί την ολοκλήρωση του εξωτερικού του νέου εργοστασίου πραγματοποιήθηκε παρουσία του Αντιπροέδρου Κυβερνητικών Σχέσεων της Opel, Volker Hoff και του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας της Ουγγαρίας, Kristóf Szatmáry,

Σε ομιλία του, ο Hoff περιέγραψε το νέο εργοστάσιο ως την πιο παραγωγική μονάδα κατασκευής κινητήρων της Opel και μία από τις κορυφαίες παγκοσμίως». Είπε σχετικά: «Η μονάδα του Szentgotthárd, σαν ένα από τα πιο προηγμένα εργοστάσια κινητήρων σε όλο τον κόσμο, θα παίζει βασικό ρόλο στο Ευρωπαϊκό δίκτυο παραγωγής μας».

Το νέο ‘Flex Plant’ θα τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2012. Θα μπορεί να ανταποκρίνεται ταχύτατα σε αλλαγές στη ζήτηση των κινητήρων. Τα προγράμματα παραγωγής θα μπορούν να τροποποιούνται πιο γρήγορα σε σχέση με το υπάρχον καθεστώς στα εργοστάσια της Opel. Το ανθρώπινο δυναμικό διαθέτει υψηλό επίπεδο κατάρτισης και μπορεί να χειρίζεται άμεσα τα διαφορετικά εργαλεία.

Τρεις νέες οικογένειες κινητήρων θα παράγονται στο εργοστάσιο του Szentgotthard: μικροί και μεσαίοι βενζινοκινητήρες και μεσαίοι πετρελαιοκινητήρες με προηγμένες τεχνολογίες όπως άμεσος ψεκασμός και υπερσυμπίεση.

Γιγαντιαία κατασκευαστική προσπάθεια

Το πρόγραμμα ανέγερσης ξεκίνησε τον Ιανουάριο. Περίπου 3.000 φορτία φορτηγών με χώμα μεταφέρθηκαν από την περιοχή για να ολοκληρωθεί η θεμελίωση. Το θεμέλιο λίθο έθεσε τον Απρίλιο ο Πρωθυπουργός της Ουγγαρίας, Viktor Orbán, και ο Πρόεδρος της GM Europe, Nick Reilly. Στη συνέχεια πάνω από 5.000 τόνοι μετάλλου και πάνω από 9.000 m³ μπετόν χρησιμοποιήθηκαν για τις κτιριακές εγκαταστάσεις.

Ένα μεγάλο τμήμα του αρχικού κτιρίου του εργοστασίου (31.000 m2) ανακαινίζεται για την παραγωγή εξαρτημάτων που θα χρησιμοποιηθούν στο γειτονικό ‘Flex Plant’.

Η σχέση της Opel με την Ουγγαρία

Η έναρξη των οικοδομικών εργασιών στο ‘Flex Plant’ συνέπεσε με την επέτειο των 20 χρόνων από την έναρξη των επενδύσεων της Opel στην Ουγγαρία. Από τότε, η Opel έχει επενδύσει πάνω από μισό δις ευρώ.

Το Szentgotthárd είναι ο βασικός προμηθευτής κινητήρων και κυλινδροκεφαλών για τα εργοστάσια συναρμολόγησης της εταιρίας. Τις δύο τελευταίες δεκαετίες, πάνω από 6,5 εκατομμύρια κινητήρες και πέντε εκατομμύρια κυλινδροκεφαλές κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο του Szentgotthárd. Κατά τη διάρκεια της εικοσαετούς παρουσίας της στην Ουγγαρία, η Opel αυξάνει σταθερά το μερίδιο αγοράς της. Οι αριθμοί του πρώτου εξαμήνου του 2011 δείχνουν ότι η Opel είναι Νο1 στην Ουγγαρία στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων με μερίδιο αγοράς σχεδόν 12%.