Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Aναλυτικά η κατάταξη του σημερινού αγώνα F1

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ, Red Bull, 1:30:35.002
2. Μπάτον, McLaren, +8.433
3. Αλόνσο, Ferrari, +24.301
4. Γουέμπερ, Red Bull, +25.529
5. Σουμάχερ, Mercedes, +1:05.421
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1:06.851
7. Χάμιλτον, McLaren, +1:24.183
8. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος
9. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
10. Πέρες, Sauber, +1 γύρος
11. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
12. Σένα, Renault, +1 γύρος
13. Ντι Ρέστα , Force India, +1 γύρος
14. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γύροι
15. Μπαρικέλο, Williams, +2 γύροι
16. Ντ’ Αμπρόσιο, Virgin, +2 γύροι
17. Καρθικέγιαν HRT, +3 γύροι
18. Ρικιάρντο, HRT+3 γύροι
19. Τρούλι, Lotus, +4 γύροι

Εγκατέλειψαν:

1. Μάσα, Ferrari
2. Κομπαγιάσι, Sauber
3. Μαλδονάδο, Williams
4. Γκλοκ, Virgin
5. Μπουεμί, Toro Rosso

Βαθμολογία πιλότων:

1. Φέτελ,374
2. Μπάτον, 240
3. Αλόνσο, 227
4. Γουέμπερ, 221
5. Χάμιλτον,202
6. Μάσα,98
7. Ρόσμπεργκ,75
8. Σουμάχερ, 70
9. Πετρόφ, 36
10. Χάιντφελντ,34
11. Σούτιλ,30
12. Κομπαγιάσι, 27
13. Αλγκουερσουαρί, 26
14. Ντι Ρέστα,21
15. Μπουεμί,15
16. Πέρες,14
17. Μπαρικέλο, 4
18. Μαλδονάτο,1

Βαθμολογία Κατασκευαστών:

1. Red Bull, 595
2. McLaren, 442
3. Ferrari, 325
4. Mercedes, 145
5. Renault, 72
6. Force India, 51
7. Sauber, 41
8. Toro Rosso,41
9. Williams, 5


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Η πρώτη τριάδα του Grand Prix Ινδίας και οι κοκορομαχίες

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου του ινδικού Grand Prix, που έκανε το ντεπούτο του στην F1. Μάλιστα, πέρα από την 11η νίκη του ο Γερμανός έσπασε ακόμη ένα ρεκόρ. Στο Ινδικό γκραν πρι ο Φέτελ οδήγησε από την πρώτη θέση για 693η φορά, σπάζοντας το ρεκόρ του Νάιτζελ Μάνσελ το 1992.



Στην δεύτερη θέση ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος δήλωσε ότι δεν μπορούσε με τίποτα να πιάσει τον Φέτελ.

Από την τρίτη θέση είδε την καρό σημαία ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Γουέμπερ, στην έξοδο του από το δεύτερο πιτ στοπ.

Ο Αυστραλός πιλότος, μόνο απογοητευμένος μπορεί να είναι, αφού δεν μπόρεσε να διατηρήσει τη δεύτερη θέση από την οποία εκκίνησε. Ο Μπάτον του… έκλεψε τη θέση στη δεύτερη στροφή μετά την εκκίνηση, ενώ στη συνέχεια η στρατηγική της Ferrari αποδείχτηκε πιο έξυπνη, δίνοντας μία θέση… δώρο, στον Αλόνσο.


Από το γκραν πρι της Ινδίας, έλειψαν οι μεγάλες συγκινήσεις, ωστόσο οι Μάσα και Γουέμπερ προσπάθησαν να προσφέρουν λίγο θέαμα. Οι δύο πιλότοι δεν έχουν και τις καλύτερες σχέσεις και η επαφή τους στην πίστα Buddh, μάλλον θα κάνει τα πράγματα χειρότερα.

Στην προσπάθεια του Χάμιλτον να περάσει τον Βραζιλιάνο, συγκρούστηκαν με αποτέλεσμα ο Χάμιλτον να χάσει τη θέση του και τελικά να δει την καρό σημαία έβδομος.

Ο Μάσα μπορεί να στάθηκε τυχερός κατά την επαφή του με τον Χάμιλτον, ωστόσο λίγους γύρους αργότερα είδε την αριστερή ανάρτηση του να σπάει και να εγκαταλείπει, στο ίδιο σημείο που έσπασε στις κατατακτήριες δοκιμές η δεξιά ανάρτηση.

Ο Βραζιλιάνος παρά το γεγονός ότι μέσω της ενδοεπικοινωνίας τόνιζε πως δεν έφταιγε για την σύγκρουση με τον Χάμιλτον, οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή διέλευσης από τα πιτ.

Για να δείτε την στιγμή της σύγκρουσης πιέστε εδώ

Πηγή: www.sport-fm.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πως θα είναι το Mazda 6 του μέλλοντος;

To νέο car concept Mazda Takeri, προπομπός του νέου Mazda 6 αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στο Tokyo Auto Show, τον Δεκέμβριο. Φαίνεται ότι η Μazda επαναπροσδιορίζει την θέησ της στην αγορά,ως "ιαπωνική Alfa Romeo" δίνοντας έμφαση στην κομψότητα και το στυλ των οχημάτων της.



Λεπτομερή στοιχεία δεν δόθηκαν ακόμη στη δημοσιότητα, πέρα από το ότι στο concept –και, κατά επέκταση, στο μεσαίο μοντέλο που έρχεται- εφαρμόζεται πλήρως η τεχνολογία SKYACTIV TECHNOLOGY, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα Start & Stop, νέας γενιάς σύστημα φρένων, εξελιγμένα κιβώτια ταχυτήτων, αλλά και τους νέους diesel κινητήρες SKYACTIV-D.



Η επιλογή των κινητήρων, σε συνάρτηση με την αεροδυναμική σχεδίαση και σε συνδυασμό με τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας, όπως το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και το start-stop, θα έχει ως αποτέλεσμα τον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου χωρίς βέβαια να υποβαθμίζονται οι επιδόσεις.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ποιό αμάξι κρίθηκε μεταξεταστέο στα επίσημα κρας τεστ;

Μία ευχάριστη και μια δυσάρεστη έκπληξη προέκυψαν από τα τελευταία τεστ πρόσκρουσης του οργανισμού EuroNCAP. Τα ευχάριστα νέα προέκυψαν από το Ford Ranger, το οποίο κατάφερε να αποσπάσει την κορυφαία διάκριση πέντε αστέρων. Μάλιστα, το Ranger είχε την υψηλότερη βαθμολογία που έχει κατακτήσει ποτέ μοντέλο της κατηγορίας pick-up, τόσο για την προστασία των επιβατών, όσο και γι' αυτήν των πεζών!



Αντίθετα, το μοναδικό αυτοκίνητο από τα 12 που δοκιμάστηκαν το οποίο βαθμολογήθηκε με τέσσερα αστέρια ήταν το Lancia Voyager (ουσιαστικά το Chrysler Voyager με τα σήματα της ιταλικής εταιρίας).
Τα υπόλοιπα 10 αυτοκίνητα που απέσπασαν την κορυφαία διάκριση πέντε αστέρων είναι τα Audi Q3, BMW σειρά 1, Chevrolet Captiva, Fiat Freemont, Hyundai Veloster, Mercedes-Benz M-Class, Opel Astra GTC, Opel Zafira Tourer, Lancia Thema και Toyota Yaris.


Πηγή: www.protothema.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης