Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2011

Οδηγίες αλλαγής λάστιχου για αρχάριους!

Η αλλαγή λάστιχου δεν είναι τόσο δύσκολη όσο φαντάζεσαι. Για να μην πνιγείς σε μια κουταλιά νερό και για να μην χρειαστεί να καλέσεις οδική βοήθεια αποστήθισε τις παρακάτω συμβουλές!


1. Άνοιξε το πορτ μπαγκάζ και βρες τη ρεζέρβα (κάτω από τον αποθηκευτικό χώρο). Μέσα στη ρεζέρβα θα βρίσκονται λογικά και τα εργαλεία που θα χρειαστείς. Τα εργαλεία είναι ο σταυρός (για το ξεβίδωμα των μπουλονιών) και ο γρύλος για να ανυψώσεις το όχημα. Τα εργαλεία μπορεί να βρίσκονται και στις πλαϊνές θήκες του πορτ μπαγκάζ.

2. Βγάζεις τη ρεζέρβα και την τοποθετείς κάτω από το αμάξι στο πλαϊνό μέρος κοντά στον τροχό που έχει βλάβη. (Σε περίπτωση που φύγει ο γρύλος η ρεζέρβα μπορεί να κρατήσει το αμάξι).

3. Βγάλε τα καπάκια του τροχού (εάν έχει το αμάξι) για να δεις τα μπουλόνια. Με τον σταυρό (χωρίς να βάλεις ακόμα το γρύλο) ξεβίδωσε τα μπουλόνια χωρίς να τα βγάλεις τελείως (μην χρησιμοποιήσεις το γρύλο καθώς είναι πιο εύκολο να χτυπάς το σταυρό με το πόδι σε κάθε μπουλόνι αφού υπάρχει μεγαλύτερη αντίσταση όταν το όχημα είναι στο έδαφος).

4. Στη συνέχεια χρησιμοποιείς το γρύλο. Τοποθέτησέ τον 20 εκατοστά μακριά από το λάστιχο που θα αντικατασταθεί και πρόσεχε να το τοποθετήσεις στο νεύρο εσωτερικά του αυτοκινήτου (χοντρός σκελετός).

Μην το βάλεις στο πλαϊνό εξωτερικό μέρος του οχήματος γιατί μπορεί να καταστρέψεις το αυτοκίνητό σου. Περιστρέφοντας τη μανιβέλα του γρύλου το όχημα θα αρχίσει να ανυψώνεται, σκοπός είναι να ανυψωθεί αρκετά ώστε ο τροχός να μην ακουμπάει στο έδαφος.

5. Αφού ανυψωθεί ξεβίδωσε με το χέρι τα μπουλόνια και βγάλε τον τροχό. Πρόσεχε μην χάσεις τα μπουλόνια.

6. Βγάλε τον τροχό και αντικατέστησέ τον με τη ρεζέρβα. Μπορείς να βάλεις τον τροχό που είχε τη βλάβη στη θέση που ήταν η ρεζέρβα κάτω από το αμάξι στο πλάι για να κρατήσει και πάλι το όχημα σε περίπτωση που φύγει ο γρύλος.

7. Βίδωσε με το χέρι όσο μπορείτε τα μπουλόνια της ρεζέρβας και στη συνέχεια κατεβάζοντας το αμάξι από το γρύλο ξανασφίξε πατώντας το κάθε μπουλόνι ξεχωριστά, όσες φορές χρειαστεί.

8. Βγάλε εντελώς το γρύλο και βάλτον στη θέση του. Στη θέση στο πορτ μπαγκάζ που ήταν η ρεζέρβα βάλε το λάστιχο που είχε βλάβη και το αυτοκίνητό είναι έτοιμο για να συνεχίσεις την οδήγηση.

Πηγή: www.newsbeast.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Σεξ στο αυτοκίνητο: Mια στάση που δεν την είχαμε σκεφτεί!


Στο τεύχος του περιοδικού Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης που κυκλοφορεί σας προτείνουμε διάφορες στάσεις για να εφαρμόσετε το Κάμα Σούτρα μέσα στο αυτοκίνητο! Ομολογούμε ότι την στάση "με το παιδί στο πίσω κάθισμα" δεν την είχαμε σκεφτεί.


Λέτε να υπάρχουν δικαιολογίες; Μπορεί να μην δέχτηκαν το παιδί στο παιδικό σταθμό και η μαμά να μην είχε που να το αφήσει. Μπορεί να πήγαιναν το παιδί τους στο σχολείο και να τους έπιασαν οι πρωινές ορεξούλες στο δρόμο... Όπως και να' χει η συγκεκριμένη μητέρα ανακηρύσσεται η πιο έξυπνη μητέρα της χρονιάς....

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Έχεις Smart ;Στήσε μια καντίνα! Μπορείς!

Ξεχάστε τις τεράστιες καντίνες! Σε καιρό κρίσης μπορείς να ανοίξεις επιχείρηση και με ένα Smart! H ιδέα ανήκει σε δύο Γερμανούς, οι οποίοι μετέτρεψαν το διθέσιο αυτοκίνητό τους σε γυράδικο και έφυγαν για Αμερική για να πλουτίσουν! Από ό,τι φαίνεται ο κόπος τους άξιζε, αφού πουλάνε «τρελά» στη χώρα του fast-food, δίνοντας πολλές φορές και 50 σάντουιτς μέσα σε δύο ώρες.

http://www.blogger.com/img/blank.gif
Βέβαια, αν το σκέφτεστε, να ξέρετε ότι χρειάστηκαν αρκετές μετατροπές στο αμαξάκι για να μπορεί να τροφοδοτήσει με ρεύμα το ψυγείο και το φούρνο που χρειάζονται για την επιχείρηση.


Πηγή: www.youropia.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Το Opel Ampera κερδίζει το ‘Auto Trophy’ δύο συνεχόμενες χρονιές

Για δεύτερη συνεχή φορά, το Opel Ampera κερδίζει το ετήσιο Γερμανικό βραβείο ‘Auto Trophy’. Στην κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων, το όχημα πήρε καθαρή νίκη έχοντας απέναντί του 17 αντιπάλους.

Το Ampera έλαβε το 40,2% των ψήφων των 100.000 αναγνωστών του περιοδικού αυτοκινήτου και αναδείχτηκε καθαρός νικητής. Το αποτέλεσμα είναι αισθητά βελτιωμένο από το αντίστοιχο περσινό, με τους πλησιέστερους ανταγωνιστές του - Fisker Karma (15,2%) και Tesla Roadster (10,6%) - να σημειώνουν πολύ χαμηλότερα σκορ.

Ο Karl-Friedrich Stracke, CEO της Opel, παρέλαβε το βραβείο κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής στο αυτοκινητιστικό φόρουμ ‘Meilenwerk’ στο Düsseldorf. Δήλωσε ότι το ασυναγώνιστο αποτέλεσμα καταξιώνει την καινοτόμο και μοναδική φιλοσοφία του οχήματος. «Με το επαναστατικό Ampera, η Opel αποκτά ηγετικό ρόλο στον τομέα E-Mobility. Η ηλεκτροκίνηση σε συνδυασμό με την επέκταση της αυτονομίας μας προσφέρουν τη δυνατότητα ανεξαρτητοποίησης από μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, χωρίς να πρέπει να υπομένουμε περιορισμούς στην καθημερινή χρηστικότητα και αυτονομία».

Το Ampera είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να ‘πηγαίνει οπουδήποτε, οποτεδήποτε’. Το πεντάθυρο όχημα προσφέρει χώρους για τέσσερις ενήλικες και τις αποσκευές τους. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh τροφοδοτεί την ηλεκτρική μονάδα κίνησης των 111 kW/150 hp. Ανάλογα με το οδηγικό στυλ, το είδος του δρόμου και τη θερμοκρασία, η αυτονομία κυμαίνεται από 40 μέχρι 80 χλμ. αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση και μηδενικούς ρύπους. Οι τροχοί του Ampera κινούνται πάντα ηλεκτρικά. Όταν η μπαταρία φτάνει στο ελάχιστο επίπεδο φόρτισης, ενεργοποιείται αυτόματα ο βενζινοκινητήρας που κινεί μία γεννήτρια για την παραγωγή της απαραίτητης ηλεκτρικής ενέργειας της μονάδας κίνησης. Έτσι η αυτονομία επεκτείνεται πάνω από 500 χλμ. χωρίς να απαιτείται στάση για ανεφοδιασμό.

Το σύστημα φωτισμού Opel AFL κερδίζει βραβείο Euro-NCAP Advanced

Ο ανεξάρτητος οργανισμός καταναλωτών Euro-NCAP απένειμε ένα βραβείο της κατηγορίας Advanced στην Opel για το σύστημα φωτισμού AFL (Adaptive Forward Lighting) που βελτιώνει την ασφάλεια.

Το AFL – συνδυασμός δυναμικού φωτισμού στροφών και φωτισμού διασταυρώσεων – μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο ατυχημάτων όταν πέφτει το σκοτάδι. Η Opel ήταν η πρώτη που επανέφερε το AFL στην αγορά το 2002. Το σύστημα διατίθεται με τα Corsa, Meriva and Zafira, ενώ το AFL+ - με οκτώ επιπλέον αυτόματες λειτουργίες φωτισμού – προσφέρεται με τα Astra, Insignia και Zafira Tourer.

Το AFL+ διασφαλίζει βέλτιστη ορατότητα υιοθετώντας προβολείς εκκένωσης αερίου bi-xenon με μεταβλητό πλάτος, κατεύθυνση και εμβέλεια δέσμης για ασφαλή οδήγηση στην πόλη, σε περιοχές πεζών, επαρχιακούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους. Περιλαμβάνει φωτισμό αντίξοων καιρικών συνθηκών, δυναμικό φωτισμό στροφών, φωτισμό διασταυρώσεων, υποστήριξη μεγάλης σκάλας και φώτα ημέρας με λυχνίες LED. Αισθητήρες και λογισμικό παρακολουθούν συνεχώς τον περιβάλλοντα χώρο, την κυκλοφορία και τις καιρικές συνθήκες ώστε να ενεργοποιείται κάθε φορά η κατάλληλη λειτουργία φωτισμού.

Πιο επικίνδυνη η οδήγηση τις νυχτερινές ώρες ή σε συνθήκες κακής ορατότητας

Αν και η κυκλοφορία στους δρόμους τη νύχτα εμφανίζεται μειωμένη κατά 33%, ο αριθμός θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων τις νυχτερινές ώρες ή όταν αρχίζει να πέφτει το σκοτάδι είναι διπλάσιος σε σχέση με την ημέρα.

Έρευνα που έγινε υπό την αιγίδα του Γερμανικού Ινστιτούτου Έρευνας Αυτοκινητόδρομων αποκαλύπτει ότι οι οδηγοί ηλικίας άνω των 40 υποφέρουν από μειωμένη όραση το βράδυ και από αυξημένη ευαισθησία στην αντανάκλαση.

Opel: ‘παγκόσμιος ηγέτης’ στην ασφαλή οδήγηση

Το βραβείο για το AFL είναι το δεύτερο της κατηγορίας Euro NCAP Advanced για την Opel. Αποδέκτης του πρώτου βραβείου ήταν το σύστημα Opel Eye στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2010. Το Euro NCAP Advanced είναι μία νέα κατηγορία βραβείων που τιμά τεχνολογίες προηγμένης ασφάλειας στην αυτοκινητοβιομηχανία. Είναι συμπληρωματική στο υπάρχον σύστημα βαθμολόγησης μέσω Αστεριών που αξιολογεί την προστασία ενηλίκων, παιδιών και πεζών, αλλά και τα συστήματα υποστήριξης ασφάλειας.