Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 30 Μαΐου 2011

Μαθητές έφτιαξαν τον «πράσινο κινητήρα» του μέλλοντος

Μέσα σε λιγότερο από τρεις μήνες κατάφεραν να πραγματοποιήσουν το «ακατόρθωτο». Την ίδια ώρα που μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να φτιάξουν νέους σύγχρονους οικολογικούς κινητήρες, δύο 16χρονοι μαθητές από τη Μυτιλήνη κατασκεύασαν το δικό τους «πράσινο κινητήρα».

Οι Παναγιώτης Κοντοπός και Μανώλης Πλευριτάκης, που πριν από περίπου δύο μήνες προκρίθηκαν με τα σχέδιά τους στον Εθνικό Διαγωνισμό για Νέους Επιστήμονες του Υπουργείου Παιδείας, προχώρησαν τελικά στην υλοποίηση της ιδέας τους. Έτσι με τη βοήθεια του μηχανικού Βασίλη Γαβριηλίδη, ο οικολογικός κινητήρας έχει πλέον πάρει την τελική μορφή του και μάλιστα δοκιμάστηκε με απόλυτη επιτυχία. Για την αποφυγή απωλειών ενέργειας χρησιμοποιήθηκαν θερμομονωτικά υλικά, ενώ για το ζέσταμα του νερού τοποθετήθηκε θερμική αντίσταση αντί για ρυπογόνα υλικά. Η θερμική αντίσταση τροφοδοτείται από μια μπαταρία, η οποία συλλέγει ενέργεια με τη χρήση φωτοβολταϊκών που βρίσκονται στο εξωτερικό μέρος του οχήματος, καθώς και μιας ηλεκτρικής γεννήτριας που παίρνει κίνηση από τη μηχανή.

Το μόνο που περιμένουν, τώρα, οι δύο μικροί «Einstein» είναι να προκριθούν ως επίσημη ελληνική συμμετοχή στον 23ο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό για νέους επιστήμονες, που θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο.