Οι Παναγιώτης Κοντοπός και Μανώλης Πλευριτάκης, που πριν από περίπου δύο μήνες προκρίθηκαν με τα σχέδιά τους στον Εθνικό Διαγωνισμό για Νέους Επιστήμονες του Υπουργείου Παιδείας, προχώρησαν τελικά στην υλοποίηση της ιδέας τους. Έτσι με τη βοήθεια του μηχανικού Βασίλη Γαβριηλίδη, ο οικολογικός κινητήρας έχει πλέον πάρει την τελική μορφή του και μάλιστα δοκιμάστηκε με απόλυτη επιτυχία. Για την αποφυγή απωλειών ενέργειας χρησιμοποιήθηκαν θερμομονωτικά υλικά, ενώ για το ζέσταμα του νερού τοποθετήθηκε θερμική αντίσταση αντί για ρυπογόνα υλικά. Η θερμική αντίσταση τροφοδοτείται από μια μπαταρία, η οποία συλλέγει ενέργεια με τη χρήση φωτοβολταϊκών που βρίσκονται στο εξωτερικό μέρος του οχήματος, καθώς και μιας ηλεκτρικής γεννήτριας που παίρνει κίνηση από τη μηχανή.