Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 23 Αυγούστου 2012

Old School Drifting

Μπορεί να βρισκόμαστε σε τροχιά 402 μέτρων, δεν μπορέσαμε παρόλα αυτά να αντισταθούμε στο παρακάτω βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστούν μερικά από τα πιο ποθητά old timers όλων των εποχών. Escort, Kadett, Audi Quattro, Celica, Alfa Romeo GT, Porsche, Lancia, Abarth όλα πισωκίνητα και πρόθυμα να αποδείξουν πως όσα χρόνια και αν περάσουν, μερικά πράγματα δεν ξεχνιούνται τόσο εύκολα.






Τα αποσπάσματα αποτελούν μερικές από τις καλύτερες στιγμές του Eifel Rallye Festival 2012. Απολαύστε τα παρακάτω.


Περιοδικό AutokinisiMag

Κακές Συνήθειες

Το παρακάτω βίντεο υπέπεσε στην αντίληψή μας εδώ και μερικές μέρες αλλά τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή αποφασίσαμε να μην το μοιραστούμε μαζί σας. Χωρίς να υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος, θεωρήσαμε πως ίσως να ξεφεύγει από την πραγματική έννοια της αυτοκινητιστικής κουλτούρας που συστηματικά προσπαθούμε να εξερευνούμε, ανακαλύπτουμε και αναδεικνύουμε.

Το περιστατικό που θα παρακολουθήσετε παρακάτω συνέβη στην περιοχή Soho της Νέας Υόρκης και αποτελεί ένα κακό παράδειγμα απρεπούς συμπεριφοράς. Ο οδηγός της Ferrari 458 Spider έχει παρκάρει το όχημά του παράνομα και όπως είναι φυσιολογικό, δέχεται κλήση από το πλήρωμα ενός περιπολικού που εκείνη τη στιγμή βρίσκεται στην περιοχή. Αυτό που προκαλεί εντύπωση - και δη αρνητική - είναι η αντίδραση του οδηγού, ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ δεν διστάζει να περάσει κυριολεκτικά πάνω από το πόδι του αστυνομικού που συμπληρώνει την κλήση. Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να παρακολουθήσετε τι ακριβώς συνέβη.



Θέλουμε να πιστεύουμε (αν και κάτι μας λέει πως υπάρχει και η πιθανότητα να διαψευσθούμε) πως δεν είναι το ίδιο το αυτοκίνητο που ωθεί σε τέτοιες συμπεριφορές. Είναι λυπηρό, η πεποίθηση πως «εγώ φιλαράκι έχω Ferrari» να δημιουργεί τη ψευδαίσθηση πως ένα ακριβό και ειδικό όχημα μπορεί να θέσει κάποιον υπεράνω οποιουδήποτε νόμου. Για την ιστορία, σας ενημερώνουμε πως ο οδηγός έχει δεχθεί μήνυση από τον αστυνομικό, ο οποίος του ζητά 10 εκατομμύρια (ναι καλά διαβάσατε) δολάρια ως αποζημίωση για πρόκληση σωματικής βλάβης. Δυστυχώς περιστατικά σαν το παραπάνω δεν συμβαίνουν μόνο στην Αμερική.

Περιοδικό AutokinisiMag

Το eGarage ξαναχτυπά

Είπαμε να κάνουμε ένα μικρό διάλειμμα από το Ημερολόγιο Αμαξώματος και τις PreStage αφηγήσεις για το TETRAKOSARI© V και να ρίξουμε μια ματιά στην αυτοκινητιστική κουλτούρα ανά τον κόσμο.

Το eGarage και τα εκπληκτικά του βίντεο σας το είχαμε παρουσιάσει σε προηγούμενο ποστ του AutokinisiMag μπλογκ και σήμερα ήρθε η στιγμή - για ακόμη μια φορά - να παρακολουθήσουμε ένα από αυτά. Το θέμα του δεν είναι άλλο από τα καρτ - οφείλουμε σε αυτό το σημείο να ομολογήσουμε πως εδώ στο AutokinisiMag θεωρούμε την ενασχόληση με το καρτ ένα εξαιρετικό σχολείο, πόσω μάλλον όταν ξεκινά σε μικρή ηλικία.


Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο πρωταγωνιστής του παρακάτω βίντεο, ο οποίος μπορεί να μην είναι σε θέση να εξηγήσει με δόκιμους και επαγγελματικούς όρους τι συμβαίνει όταν ζεσταίνονται τα λάστιχα του καρτ του αλλά οι γνώσεις και η εμπειρία που αποκομίζει μέσω της οδήγησης σε πίστα σίγουρα θα αποδειχθούν εξαιρετικής χρησιμότητας τόσο στις οδηγικές του ικανότητες, όσο και στη διαμόρφωση του χαρακτήρα του.


Kart Kids from eGarage on Vimeo.

Πηγή: eGarage

Περιοδικό AutokinisiMag







Ημερολόγιο Αμαξώματος: PreStage για το TETRAKOSARI© V - Ημέρα 9η

Η δεύτερη περίοδος γυρισμάτων στην πόλη των Σερρών έκλεισε με το Γιώργο Χατζηθεοφάνη. Λαμβάνοντας υπόψη τις ιαπωνικές καταβολές της ομάδας Power Service, ο Γιώργος αποτελούσε την εξαίρεση στον κανόνα μιας και αγωνίζεται στο TETRAKOSARI© V με Citroën Saxo VTS. Ο ήλιος έχει πια πέσει και αποφασίζουμε να πραγματοποιήσουμε τη συνέντευξη με το Γιώργο στο προαύλιο του συνεργείου του Χρήστου Αραπίδη. Ο φωτισμός δείχνει να είναι ιδανικός (κύριο μέλημά μας όταν πρόκειται για εξωτερικά πλάνα) και αφού στήνουμε το Saxo, παίρνουμε τη θέση μας μαζί με το Γιώργο και ξεκινάμε.



Ξεκινώντας τη συνέντευξη αιφνιδιαζόμαστε από την ετοιμότητα του Γιώργου τόσο για το γεγονός ότι ανταποκρίνεται με ιδιαίτερη αμεσότητα στις ερωτήσεις μας, όσο και κυριολεκτικά - αφού ο ίδιος δηλώνει απολύτως έτοιμος για τον αγώνα του Σεπτεμβρίου. Ενδεχομένως βέβαια κάτι τέτοιο να οφείλεται στο γεγονός πως ο Γιώργος δεν ετοιμάζει κάποια σημαντικά αλλαγή σε σχέση με το TETRAKOSARI© IV και αγωνίζεται μόνο για την προσωπική του ευχαρίστηση. Δηλώνει απολύτως ικανοποιημένος από τον αγώνα και περιμένει να δει περισσότερα και δυνατότερα αυτοκίνητα και ακόμη περισσότερους θεατές.


Επιπλέον, ο Γιώργος δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να εμφανιστεί σε μελλοντικό TETRAKOSARI© με το Citroën Saxo του εντελώς ανανεωμένο ή - γιατί όχι - και με ένα νέο όχημα, τονίζοντας παράλληλα την ταυτόχρονη εξέλιξη αγώνα, οδηγού και αυτοκινήτου που μπορεί να επιτευχθεί μέσα από το TETRAKOSARI©. Ο Γιώργος ελπίζει σε ένα κύπελλο για τη νέα αγωνιστική χρονιά που εγκαινιάζεται με τη γιορτή της κόντρας στις 15 και 16 Σεπτεμβρίου - είναι θέμα χρόνου να δούμε αν θα τα καταφέρει.


Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη τη συνέντευξη στο βίντεο που ακολουθεί.


Περιοδικό AutokinisiMag