Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2011

Πρατηριούχοι: "Παράνομη η επιβολή πλαφόν, ετοιμαστείτε για κινητοποιήσεις"

Την αντίθεσή της στην απόφαση για επιβολή πλαφόν στην τιμή των καυσίμων εκφράζει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ), κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι γυρίζει την αγορά 19 χρόνια πίσω, και συγκεκριμένα στο 1992, οπότε ίσχυε ο αγορανομικός έλεγχος των τιμών.


«Είναι φανερό ότι η προειδοποίηση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Ε. Βενιζέλου για κίνδυνο επιστροφής στο 2004 τουλάχιστον στην περίπτωση της αγοράς καυσίμων έχει ξεπερασθεί», επισημαίνει σε σχετική της ανακοίνωση η ΠΟΠΕΚ.

Όπως τονίζει επίσης, με την επιβολή πλαφόν μόνο στη λιανική και όχι στη χονδρική ή ακόμα και στις τιμές διυλιστηρίου η κυβέρνηση «εκτίθεται για πολλοστή φορά ενώπιον του κλάδου και των καταναλωτών».

Μεταξύ άλλων στην ανακοίωση της η Ομοσπονδία πενθυμίζει μάλιστα ότι από τις 5 Οκτωβρίου έως σήμερα η τιμή διυλιστηρίου για την αμόλυβδη έχει αυξηθεί κατά 5 λεπτά το λίτρο, γεγονός που, όπως σημειώνει, αποδεικνύει ότι «αλλού είναι η αιτία των αυξήσεων και όχι στα πρατήρια».

«Επειδή, λοιπόν, το κράτος ομολογεί μετά από 19 χρόνια ότι αδυνατεί να διασhttp://www.blogger.com/img/blank.gifφαλίσει όρους υγιούς ανταγωνισμού και επειδή η κυβέρνηση έχει έλθει σε αντιπαράθεση με τους τελωνειακούς, την πληρώνουν οι πρατηριούχοι και οι καταναλωτές», παρατηρεί η διοίκηση της ΠΟΠΕΚ.

Οι πρατηριούχοι δηλώνουν τέλος ότι θα συνεδριάσουν εκτάκτως προκειμένου να αποφασίσουν το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων τους.


Πηγή: www.cretadrive.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

405.000 ευρώ κέρδισαν οι Πειραιώτες από μια MERCEDES 300 SL

Ποσό της τάξης των 405.000 ευρώ απέφερε για τα ταμεία του Δήμου Πειραιά δημοπρασία αυτοκινήτου- αντίκας που ανήκε στον Πειραιώτη ευεργέτη Κρίτωνα Δηλαβέρη. Επρόκειτο για μία MERCEDES 300 SL ROADSTER, μοντέλο του 1960 η οποία από το 1972 ήταν ακινητοποιημένη σε μια αποθήκη του Δήμου.




Η Mercedes-Benz 300SL Roadster του 1960 του αείμνηστου ευπατρίδη, σάπιζε επί δεκαετίες στα αζήτητα του Δήμου. Σα να μην έφτανε αυτό, είχε υποστεί τραγικές φθορές αφού ο χώρος στάθμευσης που υποτίθεται ότι φυλάσσετο δινόταν ακόμα και για Rave Parties όπου το πολύτιμο αυτό όχημα γινόταν βατήρας και τραμπολίνο.

Κάνοντας μια πολύ έξυπνη κίνηση για να εκμεταλλευτεί το κληροδότημα, ο δήμος Πειραιά δεν έδωσε το όχημα για εκποίηση αλλά προκύρηξε δημοπρασία, κοινοποιώντας την σε Ελλάδα και εξωτερικό. Παράλληλα, διοργανώσε τελετή μνήμης για τον πειραίωτη ευεργέτη, στο Βεάκειο Θέατρο.

Η έκβαση της δημοπρασίας ξεπέρασε ακόμα και τους πιο αισιόδοξους. Παρότι η τιμή εκκίνησης των 240.000€ θεωρήθηκε υπερβολική, το τελικό τίμημα έφτασε στις 405,000 αφού δύο …Γερμανοί, κονταροχτυπήθηκαν για τα φανάρια του.

Το πλέον τιμητικό όλων είναι ότι το ποσό που συγκεντρώθηκε θα χρησιμοποιηθεί για την αξιοποίηση του Πάρκου Δηλαβέρη ώστε να μείνει κληρονομιά για όλους του κατοίκους του Πειραιά.

Για την ιστορία: H Mercedes Benz 300SL Roadster κατασκευάστηκε το 1960 και φέρει straight-six 3λιτρο μοτέρ με απόδοση 240ps. Μερικά χρόνια αργότερα ήρθε στη χώρα μας και αποτέλεσε το προσωπικό αυτοκίνητο του Κρίτωνα Δηλαβέρη ο οποίος είχε γεννηθεί το 1894 και ήταν λάτρης των αγώνων αυτοκινήτου. Από το 1974, χρονιά που κατατέθηκαν στην εφορία οι πινακίδες του οχήματος παραμένει σε ακινησία σε κάποιο από τα πάρκινγκ του Δήμου Πειραιά. Συνολικά ο οδομετρητής έχει 97.172km.

Πηγή: www.troktiko.eu

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Κάποιος να ξεματιάσει τις ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες!!

Μετά το τσουνάμι του Μαρτίου, οι πλημμύρες της Ταιλάνδης είναι άλλο ένα γερό πλήγμα στις αήττητες-μέχρι πριν λίγους μήνες-ιαπωνικές βιομηχανίες. Τα βασικά εργοστάσια των αυτοκινητοβιομηχανιών, αλλά και αυτά που παράγουν τα επιμέρους εξαρτήματα έχουν κλείσει και η παραγωγή οχημάτων από Ταιλάνδη αναμένεται να καθυστερήσει τουλάχιστον ένα μήνα.



Μεγάλο μέρος της παραγωγής των νοτιοανατολικών χωρών προέρχεται από την Ταιλάνδη, λόγω των ελεύθερων εμπορικών συμφωνιών που έχει αναπτύξει η χώρα με πολλά γειτονικά κράτη. Το ίδιο συμβαίνει και με την παραγωγή οχημάτων, η οποία όμως έχει σταματήσει εδώ και πολλές μέρες λόγω των καταστροφικών πλημμυρών που πλήττουν την χώρα. Οι χειρότερες πλημμύρες των τελευταίων δεκαετιών, όπως λένε οι ντόπιοι έχουν προκαλέσει το θάνατο 269 ανθρώπων, ενώ εδώ και δύο μήνες ταλαιπωρούν εκατομμύρια άλλους, σύμφωνα με τις αρχές.

Η Τoyota έχει 3 θυγατρικές στην Ταιλάνδη, οι οποίες προβλέπεται να επαναλειτουργήσουν μετά της 24 Οκτωβρίου, μετά από προσεκτική εκτίμηση της κατάστασης. Η εταιρία αποφάσισε να αυξήσει την παραγωγή επιμέρους εξαρτημάτων στα εργοστάσια της Ιαπωνίας, προσπαθώντας να συμπληρώσει την "χασούρα" της Ταιλάνδης.

Η Honda έχει 2 εργοστάσια στην Ταιλάνδη. Το ένα έχει πλημμυρίσει και δεν είναι προσβάσιμο ενώ το άλλο έχει κλείσει για προληπτικούς λόγους. Η εταιρία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα πότε προβλέπεται να επανέλθουν σε λειτουργία. Η Isuzu και η Nissan διατηρούν επίσης κλειστά τα εργοστάσια τους στην περιοχή.

Φαίνεται ότι τα καιρικά φαινόμενα ήταν η αχίλλειος πτέρνα των μεθοδικών και εργατικών Ιαπωνέζων...


Πηγή: www.nikei.com

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πως να αποφύγεις τα διόδια αλά James Bond!

Οδηγός φορτηγού συνελήφθη στην Βιτζίνια των ΗΠΑ, γιατί απέφευγε τα διόδια, με τεχνική εμπνευσμένη από τα κόλπα του James Bond. Τι έκανε ακριβώς; Στην ταινία ο "Χρυσοδάκτυλος", η Aston Martin D65 του πρωταγωνιστή, εκτός από διάφορα εντυπωσιακά γκάτζετ, είχε και έναν ειδικό μηχανισμό, με τον οποίο περιστρέφονταν οι πινακίδες του αυτοκινήτου.



Το ίδιο προσπάθησε να κάνει και ο εφευρετικός Nelson Vaquiz, ο οποίος χρησιμοποίησε μια τέτοια περιστρεφόμενη πινακίδα στο φορτηγό του. Ενεργοποιούσε τον μηχανισμό όταν πλησίαζε σε σταθμό διοδίων και περνούσε από την λωρίδα που δεν είχε μπάρα ανενόχλητος, αφού στην συνέχεια οι κάμερες ελέγχου δεν μπορούσαν να αναγνωρίσουν τα ψεύτικα στοιχεία. Την τελευταία φορά που ενεργοποίησε τον μηχανισμό, για να αποφύγει τα 65 δολλάρια που έπρεπε να δώσει για να διασχίσει την γέφυρα George Washington στην Ν.Υόρκη. Οι κάμερες τον κατέγραψαν την ώρα που στριφογύρναγε την πινακίδα. Και επειδή το φορτηγάκι δεν ήταν Aston Martin και ο Nelson δεν ήταν ο James Bond, δεν κατάφερε να διαφύγει και συνελήφθη από τις αρχές. Γιατί όπως έλεγε και η γιαγιά μου, τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξουν κω..ς!

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης