Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012

Η Νέα Porsche 911 GT3 εφοδιασμένη μόνο με PDK (;)

Τα νέα μάς έρχονται και πάλι από τους κόλπους της γερμανικής φίρμας στο Zuffenhausen και δείχνουν να επαληθεύονται από τις φωτογραφίες και το βίντεο που η ομάδα του Teamspeed.com φρόντισε να εξασφαλίσει. 

Η νέα Porsche 911 GT3 λοιπόν, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί τον επόμενο Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης, θα αποδίδει γύρω στους 450 ίππους - κάτι που θα μεταφράζεται σε επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100χλμ/ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα και σε τελική ταχύτητα της τάξεως 320χλμ/ώρα. Νέο αεροδυναμικό πακέτο και μονομπούλονες ζάντες είναι κάποια από τα βασικά της χαρακτηριστικά ενώ σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η RS έκδοση αναμένεται να εμφανιστεί 1 με 2 χρόνια αργότερα.









Η σημαντική είδηση βέβαια αφορά την απουσία του τρίτου πεντάλ από την επικείμενη έκδοση της GT3, κάτι που ενδέχεται να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή στη γκάμα της Porsche και να πυροδοτήσει ένα νέο κύκλο συζητήσεων περί αίσθησης και χαρακτήρα. Ένα είναι το μόνο σίγουρο. Η Porsche έχει πιθανότατα φροντίσει για όλα!


Πηγή: Teamspeed

Περιοδικό AutokinisiMag

Mε τιμή πρόκληση το νέο SEAT Mii

Η SEAT Τεχνοκάρ από 19 Οκτωβρίου 2012 θέτει σε ισχύ ενδεικτικό τιμοκατάλογο του νέου SEAT Mii στα πλαίσια της πρώτης πανελλαδικής παρουσίασης του μοντέλου στην έκθεση Αυτοκίνηση 2012. Με το νέο Mii, η SEAT παρουσιάζει το ιδανικό αυτοκίνητο για το σύγχρονο τρόπο ζωής στην πόλη. Το νέο Mii ήρθε για να κάνει την ζωή πιο εύκολη και χαρακτηρίζεται από συναρπαστική χρηστικότητα, εξαιρετική οδηγική απόλαυση, υψηλή απόδοση και καινοτόμο τεχνολογία. Οι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές λανσαρίσματος, τοποθετούν το νέο Mii στην καρδιά της ιδιαίτερα δημοφιλούς κατηγορίας Α, που αντιπροσωπεύει συνολικά το 17% της Ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Όλες οι εκδόσεις του νέου μικρού της SEAT διαθέτουν στον βασικό τους εξοπλισμό, σύστημα ΑΒS & ESP με hill hold control, μετωπικούς και πλευρικούς αερόσακους καθώς και σύστημα air condition. Χαρακτηριστικά, το νέο Mii προσφέρεται στην 3θυρη έκδοση 1.0lt 60hp Reference στην τιμή των 7.579€ με το όφελος απόσυρσης, ενώ η πλήρως εξοπλισμένη έκδοση Style με το ίδιο κινητήρα προσφέρεται μόλις στα 8.276€ με απόσυρση. Η επιπλέον χρέωση για την 5θυρη έκδοση έχει οριστεί στα €370, ενώ με μόλις €350 επιπλέον επιβαρύνονται οι εκδόσεις Ecomotive με σύστημα start-stop και ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, οι οποίες εκπέμπουν κάτω από 100gr/km CO2 και δεν επιβαρύνονται έτσι με τέλη κυκλοφορίας (95 & 98 gr αντίστοιχα για τον κινητήρα 60 & 75hp). Διαθέσιμη, σε συνδυασμό με τον κινητήρα 75hp, είναι και η έκδοση με το 5τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ASG, το οποίο κοστίζει €850. Όλες οι εκδόσεις του νέου SEAT Mii εκπέμπουν λιγότερα από 140 gr/km CO2 και κατά συνέπεια κυκλοφορούν ελεύθερα στον Πράσινο Δακτύλιο.

Παγκόσμια πρωτοπορία για τη Nissan

Τα συστήματα αυτά παρέχουν βελτιωμένη απόκριση, εξελίσσοντας τους μηχανισμούς της διεύθυνσης και της πέδησης. Ένα συμβατικό σύστημα διεύθυνσης κατευθύνει τις κινήσεις των τροχών από τη μετάδοση του τιμονιού, μέσω ενός μηχανικού συνδέσμου. Το πρωτοποριακής τεχνολογίας σύστημα διεύθυνσης της Nissan, «διαβάζει» τις προθέσεις του οδηγού μέσω του τιμονιού και ελέγχει τις κινήσεις των τροχών του οχήματος, μέσω ηλεκτρονικών σημάτων. Με αυτό τον τρόπο μεταδίδονται άμεσα οι «προθέσεις» του οδηγού προς τους τροχούς, ενώ αυξάνει και την άμεση αίσθηση στο τιμόνι για τον οδηγό καθώς τον «ανατροφοδοτεί» με πληροφορίες, με γρήγορο και έξυπνο τρόπο. Παράλληλα, το νέο αυτό σύστημα ελέγχει και «φιλτράρει» τις πληροφορίες που φτάνουν στο τιμόνι από το δρόμο, με στόχο να παράσχει υψηλής ποιότητας αίσθηση στον οδηγό. Για παράδειγμα, ακόμα και σε οδόστρωμα με μικρά αυλάκια και αλλοιώσεις, ο οδηγός δεν χρειάζεται πλέον να πιάσει το τιμόνι σφιχτά και να κάνει συνεχείς προσαρμογές, καθώς το σύστημα έχει ήδη φροντίσει για αυτό. Ακόμη, εάν η κατεύθυνση του οχήματος τείνει να αλλάξει λόγω της επιφάνειας του δρόμου ή των πλευρικών ανέμων, το σύστημα ενεργεί αυτόνομα για να ελαχιστοποιήσει την επίδραση των συνθηκών αυτών, προς όφελος του οδηγού. Σε συνέχεια των παραπάνω, η Nissan ανακοίνωσε και την ανάπτυξη ενός «Αυτόνομου Συστήματος διεύθυνσης έκτακτης ανάγκης", που προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο ικανότητας αποφυγής ενδεχόμενης σύγκρουσης. Το σύστημα αυτό, σε περιπτώσεις όπου επίκειται σύγκρουση και η αποφυγή των εμποδίων δεν μπορεί να γίνει μόνο με την πέδηση (φρενάρισμα), θέτει σε εφαρμογή ένα συνδυασμό αυτόματης πέδησης και αυτόματου συστήματος διεύθυνσης. Το σύστημα ενεργοποιείται σε περιπτώσεις όπου προκύπτουν απρόβλεπτοι κίνδυνοι, όπως η ξαφνική εμφάνιση πεζών στο δρόμο (σε ζώνες χαμηλής ταχύτητας), ή όταν έχει προηγηθεί μια καραμπόλα και ο οδηγός την αντιλαμβάνεται και αντιδρά την τελευταία στιγμή. Το αυτόνομο σύστημα διεύθυνσης έκτακτης ανάγκης, επεξεργάζεται τις πληροφορίες που παρέχονται από ένα ραντάρ που είναι τοποθετημένο μπροστά , από μια κάμερα, από δύο ραντάρ στο πίσω μέρος του οχήματος, καθώς και από πέντε σαρωτές λέιζερ που βρίσκονται γύρω από το όχημα. Η ενεργοποίησή του γίνεται όταν «αντιληφθεί» κίνδυνο σύγκρουσης που δεν μπορεί να αποφευχθεί με την πέδηση, ενώ ταυτόχρονα ελέγχει αν υπάρχει προς τα εμπρός, ελεύθερη από εμπόδια ζώνη, καθώς και ότι δεν υπάρχουν οχήματα που πλησιάζουν από πίσω. Στη συνέχεια, εμφανίζει στον οδηγό την κατεύθυνση που πρέπει να πάρει το όχημα. Αν ο οδηγός δεν μπορεί να κατευθύνει αμέσως το όχημα προς την προτεινόμενη κατεύθυνση, τότε το σύστημα αναλαμβάνει να κατευθύνει αυτόματα το όχημα για να αποφευχθεί η σύγκρουση. H Nissan, αναμένεται να ενσωματώσει τις παραπάνω τεχνολογίες σε επιλεγμένα μοντέλα της, σε ένα έτος περίπου.

Νέο Opel Cascada: Σπορ γοητεία σε διαστάσεις μεσαίου cabrio

Επιστροφή σε μία ακαταμάχητη αυτοκινητιστική εμπειρία: στην απίστευτη αίσθηση που δημιουργεί η αμεσότητα με το εξωτερικό περιβάλλον, το απαλό χάδι του ήλιου πάνω στο δέρμα, η αναζωογονητική δύναμη του αέρα με την αυξανόμενη ένταση της ταχύτητας και με το βλέμμα να ταξιδεύει χωρίς φραγμούς μέχρι το βαθύ μπλε του ουρανού. Τέτοιες ξεχωριστές στιγμές χαρίζει το Cascada, το νέο cabrio παντός καιρού της Opel που θα λανσαριστεί στις αρχές του 2013: ένα τετραθέσιο, με επιμηκυμένη σιλουέτα και υψηλής ποιότητας soft top που ξεχειλίζει από φινέτσα. Στοχεύοντας στην κορυφή της γκάμας Opel, το Cascada έχει τα στοιχεία ενός μεσαίου cabrio: μήκος 4.697 mm, πλάτος 1.840 mm (χωρίς καθρέπτες), premium τεχνολογίες, προηγμένα χαρακτηριστικά. Έχοντες γράψει ιστορία με αρκετές γενιές Kadett και Astra cabrio, η Opel επιστρέφει στη μαγεία των σπάνιων, μεσαίων τετραθέσιων cabrio με μαλακή οροφή της δεκαετίας του ’50 και του ’60 – όπως τα Kapitän και Rekord – αλλά με πλήρως ανανεωμένη διάθεση και τεχνολογίες αιχμής. Το Cascada υπόσχεται μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία διαθέτοντας εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα, εμπρός ανάρτηση HiPerStrut και προσαρμοζόμενο σύστημα αποσβεστήρων FlexRide. Οδηγός και επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν ανά πάσα στιγμή την αναζωογονητική δράση του φρέσκου αέρα με ένα soft top που ανοίγει σε 17 δευτερόλεπτα ακόμα και εν κινήσει (μέχρι 50 km/h). Ηλεκτρικοί εντατήρες ζωνών ασφαλείας, αποκλειστικό δέρμα Nappa και αεριζόμενα, εργονομικά καθίσματα καθώς και ‘αόρατα’ συστήματα ασφαλείας που επαγρυπνούν παρέχουν άνεση και προστασία.