Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Ο HAMILTON έγινε ο 7ος νικητής σε σύνολο επτά αγώνων με την Pirelli



Χρησιμοποιώντας στρατηγική δύο pit stop, ο Lewis Hamilton της McLaren έγινε ο έβδομος νικητής σε σύνολο επτά grand prix φέτος προσπερνώντας τον Sebastian Vettel της Red Bull και τον Fernando Alonso της Ferrari στους τελευταίους οκτώ γύρους και σημειώνοντας μία θεαματική νίκη με διαφορά 2,5 δευτερολέπτων. Ο Hamilton ηγείται τώρα της κατάταξης των οδηγών με πλεονέκτημα δύο βαθμών: πρόκειται για την έκτη αλλαγή στην κορυφή του πίνακα σε επτά αγώνες. Ο οδηγός της Lotus, Romain Grosjean, έφερε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στη δεύτερη θέση, εκμεταλλευόμενος άριστα μία στρατηγική ενός pit stop. Με τον Vettel να μπαίνει στα pits επτά γύρους πριν το τέλος και τον Alonso να μένει πίσω – αν και ακολουθούσε τη στρατηγική του Grosjean που ήρθε στα pits δύο γύρους νωρίτερα – ο Sergio Perez με Sauber ανέβηκε στο βάθρο για δεύτερη φορά φέτος κάνοντας ένα pit stop. Ο Μεξικανός, ωστόσο, υιοθέτησε αντίθετη μέθοδο από του Grosjean, ο οποίος ξεκίνησε με πολύ μαλακή γόμα και στη συνέχεια άλλαξε σε μαλακή. Οι τέσσερις πρώτοι πιλότοι απείχαν μεταξύ τους μόλις επτά δευτερόλεπτα στον τερματισμό, κάτι που επιβεβαιώνει και τον πολύ σφιχτό ανταγωνισμό του φετινού πρωταθλήματος. Ο Hamilton, ο οποίος ξεκίνησε από τη δεύτερη θέση, πήρε το πλεονέκτημα της pole position από τον Vettel στο 17ο γύρο μετά το πρώτο του pit stop – αν και η Red Bull έβαλε τον Vettel στα pits ένα γύρο νωρίτερα όντας στην πρώτη θέση. Ωστόσο, ο Alonso προσπέρασε με τον ίδιο τρόπο τον Hamilton, κάτι που δείχνει τη σημασία της στρατηγικής των pit stop καθώς η πρώτη θέση άλλαζε χέρια μεταξύ των τριών πρώτων οδηγών. Αφού προσπέρασε τον οδηγό της Ferrari, ο Hamilton έκανε το τελευταίο του pit stop από την πρώτη θέση για να αλλάξει σε μαλακά ελαστικά 20 γύρους από το τέλος και έπεσε στην τρίτη: το προοίμιο ενός συναρπαστικού φινάλε.

Οι καιρικές συνθήκες στον αγώνα ήταν πολύ θερμότερες σε σχέση με εκείνες που επικράτησαν στις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές, με τις θερμοκρασίες στην πίστα να ξεπερνούν τους 40 βαθμούς και τις εξωτερικές να κυμαίνονται γύρω στους 27. Αυτό σημαίνει ότι οι ομάδες ξεκίνησαν με περιορισμένες πληροφορίες για τη συμπεριφορά των ελαστικών στις υψηλότερες θερμοκρασίες κυρίως με το δεδομένο ότι ο περσινός αγώνας έγινε υπό καταρρακτώδη βροχή. Όσο προχωρούσε ο αγώνας, οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος και πίστας παρέμεναν σταθερές, ενώ τα φορτία καυσίμου μειώνονταν προσθέτοντας μία ακόμα μεταβλητή στους υπολογισμούς της στρατηγικής. Σπάνιο για τον Καναδά, το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν βγήκε καθόλου στην πίστα, κάτι που επίσης επέδρασε στη στρατηγική - αφού συνήθως λαμβάνεται υπόψη στο σχεδιασμό της. Όλοι οι οδηγοί ξεκίνησαν με πολύ μαλακές γόμες, πλην των Jenson Button (McLaren), Kimi Raikkonen (Lotus), Nico Hulkenberg (Force India), Sergio Perez (Sauber), Pastor Maldonado (Williams) και Pedro de la Rosa (HRT). Ο Raikkonen έκανε το μεγαλύτερο stint με supersoft γόμα, 30 γύρους, ενώ ο Alonso κράτησε το σετ soft ελαστικών του για 51 γύρους.



Πηγή: Pirelli



Περιοδικό Autokinisimag