Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Η Κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία πατάει "πόδι" στην Ευρώπη μέσω Βουλγαρίας

Με ένα νέο εργοστάσιο στη Βουλγαρία, έτοιμο μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου για να ξεκινήσει η παραγωγή αυτοκινήτων, η κινεζική “Great Wall Motor”, ελπίζει να δημιουργήσει μια καλή βάση για την επέκταση των πωλήσεων στην Ευρώπη, δήλωσε ο τοπικός εταίρος της, «Λίτεξ Μότορς».



«Αυτό είναι το πρώτο κινεζικό κατασκευαστικό εργοστάσιο που θα παράγει στην Ευρώπη για την Ευρώπη», δήλωσε σε συνέντευξή του στο γαλλικό πρακτορείο ο διευθυντής μάρκετινγκ της «Λίτεξ Μότορς», Ίβο Ντέκοφ, πριν από την έναρξη της εγκατάστασης στις 21 Φεβρουαρίου.

Το εργοστάσιο αρχικά θα απασχολεί 150 άτομα που θα συναρμολογεί 4.000 αυτοκίνητα ετησίως από μέρη που θα εισάγονται από την Κίνα.

«Όμως, η παραγωγή θα επεκταθεί μετά την ανάπτυξη των αγορών εδώ και σε ευρωπαϊκές χώρες. Ανάλογα με τη ζήτηση θα παράγονται ετησίως 50.000 οχήματα με δυναμικότητα απασχόλησης 2.000 εργαζομένων σε δύο βάρδιες ή 71 ή 72 χιλιάδες μηχανές σε τρεις βάρδιες» είπε με σιγουριά ο Ντέκοφ.

Το εξειδικευμένο και ανταγωνιστικό εργατικό δυναμικό στη Βουλγαρία καθώς και οι μειωμένη φορολογία, κάνουν την πιο φτωχή χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να αποτελεί την ιδανική βάση για την είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά της «Great Wall», μία από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες αυτοκινήτων στην Κίνα

Πηγή: thrakistime

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης