Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2011

Το “κούρεμα” τιμών ξεκίνησε

Η Nissan, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των καιρών, έρχεται ακόμα πιο κοντά στους υποψήφιους αγοραστές αυτοκινήτου με μια άκρως δελεαστική και συμφέρουσα εμπορική πολιτική. Συγκεκριμένα, η Nissan προσφέρει σημαντικά μειωμένες τιμές για τα δημοφιλέστερα μοντέλα της, καθιστώντας με αυτό τον τρόπο εξαιρετικά συμφέρουσα την αγορά ενός νέου Nissan σήμερα.

Χαρακτηριστικά, για το PIXO - το μικρό αυτοκίνητο πόλης-, η έκπτωση είναι 1.250 €, ενώ η τελική τιμή, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης, ξεκινά από τις 7.980 €. Παράλληλα, οι τελικές τιμές (με το όφελος της απόσυρσης) για μοντέλα όπως τα JUKE και QASHQAI, βρίσκονται σε ιδιαίτερα ελκυστικά επίπεδα, καθώς ξεκινούν από τις 14.990 € και 16.940 € αντίστοιχα.

Την παραπάνω άκρως δελεαστική προσφορά για τα μοντέλα της Nissan, συμπληρώνει το επαναστατικό προαιρετικό πρόγραμμα επέκτασης της πλήρους εργοστασιακής εγγύησης στα 6 έτη, γεγονός που προσδίδει ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα σε εκείνους που θα αποφασίσουν να αγοράσουν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο. Σχετικές πληροφορίες παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.

Η Peugeot νικητής και πρωταθλητής

Μετά από έναν εξαιρετικά έντονο και επικίνδυνο αγώνα, η Peugeot κέρδισε στο Petit Le Mans
στις ΗΠΑ για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, εξασφαλίζοντας τον δεύτερο τίτλο Κατασκευαστών στο Διεθνές Le Mans Cup, πριν από τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην Κίνα.
Δεύτερος τίτλος Κατασκευαστών στο ILMC
Για να κατακτήσει τον τίτλο, η Peugeot έπρεπε να κερδίσει 13 βαθμούς αυτό το σαββατοκύριακο. Στον ασυνήθιστο αγώνα Road Atlanta, όπου η κίνηση (53 αυτοκίνητα ήταν στη γραμμή της εκκίνησης) μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο, οι Franck Montagny, Stephane Sarrazin και Alexander Wurtz τερμάτισαν τον αγώνα, παρά τις δέκα παρεμβάσεις του safety car! Οι τρεις οδηγοί κέρδισαν με διαφορά πέντε γύρων το Peugeot 908 της ομάδας Oreca, που οδηγούσαν οι Marc Gene, Nicolas Minassian και Nicolas Lapierre.
Η κατάκτηση των δύο πρώτων θέσεων από τα Peugeot 908, που συνέβη για τρίτη φορά στην
Ατλάντα, ολοκληρώνει μια πολύ επιτυχημένη χρονιά : 5 νίκες (Sebring, Spa-Francorchamps, Imola, Silverstone και Road Atlanta), που περιλαμβάνουν 3 διπλές πρώτες θέσεις (Spa-Francorchamps, Imola και Road Atlanta), και 4 pole positions (Sebring, Imola, Silverstone και Road Atlanta). Χωρίς να ξεχνάμε τις 2η, 3η, 4 και 5η θέση στον αγώνα των 24 )ρών του «Le Mans». H Peugeot πάει στον τελευταίο αγώνα της περιόδου στην Κίνα, με την πεποίθηση ότι θα προσθέσει ακόμη μία νίκη στο παλμαρέ του 2011.
Νίκη για το Νο 8, εγκατάλειψη για το Νο 7
Τρίτο στη γραμμή της εκκίνηση, το Peugeot 908 no 8 είχε μία εκκίνηση γεμάτη ατυχήματα, όπως εξηγεί Franck Montagny : «-εν υπήρχε καθόλου ηρεμία σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Πήραμε μία ποινή ενός λεπτού στην αρχή, έτσι έπρεπε να πιέσουμε αρκετά για να μειώσουμε τη διαφορά και πάνω από όλα δεν κάναμε λάθη». Το Peugeot 908 no 8 ηγήθηκε του αγώνα στις 15.12, και παρόλο τον μεγάλο συναγωνισμό κέρδισε με πέντε γύρους διαφορά, μπροστά από το Peugeot Oreca.
Το αποτέλεσμα δεν ήταν καθόλου σίγουρο μέχρι το τέλος του αγώνα, και ο αγώνας πήρε μια
δραματική τροπή σχεδόν 100 γύρους πριν το τέρμα, όταν το Audi no1 αποσύρθηκε μετά από μία σύγκρουση. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι», δήλωσε ενθουσιασμένος ο Stephane Sarrazin. «Είναι η πρώτη νίκη για τον Montagny και εμένα αυτή τη σαιζόν, ενώ ο Alex Wurtz κέρδισε τον αγώνα στο Spa- Francorchamps. Παρόλα αυτά, είναι η πρώτη νίκη του Alex εδώ. Καθώς αυτή ήταν η πρώτη φορά που ήμασταν ομάδα εμείς οι τρεις, είχαμε ένα τέλειο αποτέλεσμα».
Το Peugeot 908 no 7, που οδηγούσε ο Sebastien Bourdais, ήταν λιγότερο τυχερό. Το αυτοκίνητο
αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από δύο ώρες αγώνα, στερώντας από τον Simon Pagenaud και τον Anthony Davidson αγωνιστικά χιλιόμετρα. Ήταν η πρώτη φορά που ένα Peugeot 908 εγκατέλειψε σε αγώνα.
Τελική κατάταξη Road Atlanta – Petit Le Mans 2011
1. Peugeot 908 nο 8 : S.Sarrazin – F.Montagny – A.Wurtz, 394 γύροι σε 20:38’31
2. Peugeot 908 HDi FAP (Oreca) no 10 : N.Lapierre – N.Minassian – M.Gene, +5 γύροι
3. Aston Martin nο 007 : A.Fernandez – S.Mucke – H.Primat, + 6 γύροι
4. Oak Pescarolo nο 24 : JF.Yvan – O.Pla – A.Premat, + 10 γύροι
5. Rebellion Lola nο 12 : N.Prost – N.Jani – A.Belicchi, + 13 γύροι
Καλύτερος γύρος : Franck Montagny, 1´09.038
Κατάταξη Intercontinental Le Mans Cup :

Κατασκευαστές Ομάδες
1 Peugeot , 182 βαθμοί 1. Team Peugeot Total, 97 βαθμοί
2 Audi, 108 βαθμοί 2. Audi Sport Team Joest, 74 βαθμοί
3. Team Oreca Matmut, 47 βαθμοί
4. Rebellion Racing, 41 βαθμοί
5. Rebellion Racing, 25 βαθμοί
6. Aston Martin Racing, 15 βαθμοί

FIAT 500 με την υπογραφή της Gucci.Ψήνεστε;


Μια ειδική έκδοση του Fiat 500 παρουσιάστηκε πριν λίγες μέρες στην Εβδομάδα Μόδας της Ν.Υόρκης. Πρόκειται για το μοντέλο FIAT 500 του 2011, το οποίο όμως έχει επιμεληθεί αισθητικά ο γνωστός οίκος μόδας Gucci. Μπορεί να μην κυκλοφορεί ακόμα στην Ελλάδα αλλά εσείς, καλού κακού, την επόμενη φορά που η φίλη σας ζητήσει να της κάνετε δώρο ένα Gucci, ρωτήστε την τι ακριβώς εννοεί!



Tα αυτοκίνητα FIAT Gucci έχουν μια ρίγα με τα χαρακτηριστικά χρώματα πράσινο/κόκκινο της εταιρίας στο πλάι. Το γνωστό logo της Gucci εμφανίζεται σε διάφορα άλλα μέρη του αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα στις ρετρό ζάντες του οχήματος. Η ίδια ρίγα υπάρχει επίσης και στα καθίσματα του 500, στον επιλογέα των ταχυτήτων, στο κλειδί, τα πατάκια και τις ζώνες ασφαλείας.
Εκτός από την όψη τους δεν διαφέρουν σε τίποτε από τα κλασσικά FIAT 500. (To ίδιο άλλωστε συμβαίνει με τα μοντέλα της Gucci και τις υπόλοιπες γυναίκες!)

Το μοντέλο είχε κυκλοφορήσει και πέρσι την άνοιξη και ήταν διαθέσιμο από την ιστοσελίδα www.500bygucci.com για ένα μήνα. Φέτος ανακοινώθηκε ότι η διάθεση του θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο και στις αντιπροσωπείες των ΗΠΑ.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Αυτός είναι δρόμος!

Ο Δρόμος του Ατλαντικού Ωκεανού είναι ένας διάσημος φρόμος που διασχίζει το αρχιπέλαγος της Νορβηγικής Θάλλασας.Διασχίζοντας τα 8 χλμ του δρόμου είναι πιθανό να δει κανείς δελφίνια ή φάλαινες!



Μια σειρά από 12 γέφυρες ενώνουν διαδοχικές νησίδες σχηματίζοντας έναν δρόμο που αποτελεί υπόδειγμα μηχανικής. ένα τμήμα 8 χλμ ενός αυτοκινητόδρομου στη Νορβηγία που συνδέει τις πόλεις Molde και Kristiansund. Ο δρόμος διασχίζει το αρχιπέλαγος της Νορβηγικής θάλασσας με μια σειρά από 12 γέφυρες που στηρίζονται σε διαδοχικές νησίδες.





Η μόνη περίπτωση να μην ενθουσιαστεί κάποιος που οδηγεί σε αυτόν τον δρόμο είναι αν πέσεις σε καταιγίδα!



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Παπάκι...αγάπη μου!



To παπάκι είναι ένα όχημα που δεν θα σας απογοητεύσει ποτέ!Κλασσική αξία! Είναι οικονομικό, παντός καιρού, χώνεται όπου θες και προχωράει εκεί που...οι άλλοι σταματούν! Η ιστοσελίδα newsbeast έψαξε και βρήκε τα φθηνότερα παπιά της αγοράς και μας τα παρουσιάζει.




Daelim City Ace 110/DISC

Tο City Ace είναι ένα «τίμιο» παπί που θα σας μεταφέρει χωρίς διαμαρτυρία μέσα στην πόλη, όσο σκληρή και να είναι η χρήση του. Οι γραμμές του είναι σοβαρές και λιτές και συνδυάζονται επιτυχημένα με τα σύγχρονα γραφικά. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή και τα πάντα πάνω του δείχνουν προσεγμένα. Η θέση οδήγησης είναι βολική, με το τιμόνι να βρίσκεται σε καλή απόσταση από τον κορμό, όπως άλλωστε και τα μαρσπιέ σε σχέση με τη σέλα, ενώ άνετα πάνω του θα νιώσει και ο συνεπιβάτης, λόγω της μεγάλης σέλας με το μέτριας σκληρότητας αφρώδες. Στο δρόμο, το City Ace δείχνει αμέσως ότι προορίζεται και για επαγγελματική χρήση (βγαίνει έτοιμο από την εταιρεία με κουτί) και αυτό γίνεται αντιληπτό από το ιδιαίτερα κοντό κιβώτιο με το σκληρό σε χρήση επιλογέα. Είναι απόλυτα φιλικό και εύκολο στον χειρισμό του, ενώ τα φρένα του βρίθουν από ισχύ, κινητοποιώντας το γρήγορα.

Τιμή: 1.485 ευρώ- 1.585 ευρώ

Daytona DY 125 RS

Το νέο DY 125 RS, διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να προσφέρει οποιοδήποτε παπί σέβεται τον εαυτό του, χωρίς όμως να κάνει παραχωρήσεις σε θέματα εμφάνισης. Φέρει έναν ισχυρό τετράχρονο κινητήρα σύγχρονης τεχνολογίας, με ιδιαίτερη χαμηλή κατανάλωση, ενώ το ενισχυμένο πλαίσιο του είναι άκαμπτο προσφέροντας σταθερότητα στην οδήγηση. Τα νέα πλαστικά του έχουν πολύ καλό φινίρισμα και ποιότητα βαφής, ενώ οι ζάντες κράματος αλουμινίου καθώς και το εμπρόσθιο δισκόφρενο, χαρίζουν ιδιαίτερη αντοχή και ασφάλεια στην οδήγηση. Τέλος, η πλαστικοποιημένη σχάρα αποσκευών παρέχεται στον βασικό εξοπλισμό.

Τιμή: 1.195 ευρώ

Jianshe Maddox 110

Στα χνάρια του μεγάλου του «αδερφού» κινείται και το Maddox με τον μικρότερο κινητήρα. Αυτός είναι και η ουσιαστική διαφορά μεταξύ των δύο παπιών. Πόσο όμως μπορεί να αλλάξει ένα μοτέρ την προσωπικότητα του Maddox; Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι «περισσότερο από όσο φαντάζεστε» και δεν έχει να κάνει μόνο με την απόδοση. Τα λιγότερα κυβικά σημαίνουν αυτόματα και μικρότερη ισχύ και αυτό είναι εμφανές στον τρόπο που κινείται το «110» σε σχέση με το μεγαλύτερο «125». Ο μικρότερος κινητήρας, όμως, αποδίδει εντελώς διαφορετικά (βλέπε πιο γραμμικά) τη δύναμή του, κάτι που τον καθιστά ακόμη πιο κατάλληλο για κίνηση στην πόλη. Στις μικρές ταχύτητες συνεργάζεται πιο αρμονικά με το ημιαυτόματο κιβώτιο στο άνοιξε/κλείσε του γκαζιού, ενώ και η λειτουργία του είναι σαφώς πιο πολιτισμένη, με τους κραδασμούς να κάνουν αισθητή την παρουσία τους μόνο στις υψηλότερες στροφές, χωρίς όμως να ενοχλούν.

Τιμή: 1.180 ευρώ

Jianshe Maddox 125

Το Maddox φαίνεται να έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις διαστάσεις του ευρωπαίου αναβάτη. Αν είστε μεγαλόσωμος, πάνω στη σέλα του θα νιώσετε σαν στο σπίτι σας, καθώς αυτή έχει αισθητά μεγαλύτερη απόσταση από το τιμόνι και τα μαρσπιέ, σε σχέση με τις αντίστοιχες των μοντέλων του ανταγωνισμού. Ενδεικτικό της ευρυχωρίας του είναι η άνεση που θα νιώσει και ο συνεπιβάτης κατά τη μετακίνηση πάνω στη σέλα, άσχετα αν… έτρωγε όλο το φαΐ του όταν ήταν μικρός! Πέρα από τις διαστάσεις, το Maddox τα καταφέρνει καλά και στον τομέα της ποιότητας κατασκευής, όπου δεν θα απογοητεύσει. Στο δρόμο, η ισχύς του κινητήρα επαρκεί για την άνετη μετακίνηση δύο ατόμων και η συμπεριφορά του μοντέλου της Jianshe είναι φιλική. Μόνο στο όριο θα εμφανίσει κάποιες ταλαντώσεις, περισσότερο για να προειδοποιήσει, παρά για να φοβίσει τον αναβάτη του.

Τιμή: 1.280ευρώ

Kawasaki Joy-R 125

Χαμηλό κόστος απόκτησης δεν σημαίνει και θυσίες στην ποιότητα κατασκευής ή τις επιδόσεις. Το Joy R αποτελεί τρανό παράδειγμα αυτής της λογικής και, παρά την ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή του, δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τον ανταγωνισμό. Η εμφάνισή του σίγουρα δεν είναι, τόσο εντυπωσιακή, όσο του μεγαλύτερου και πιο πολυτελούς ZX-130, από την άλλη όμως κινείται στο πνεύμα της εποχής. Και ο κινητήρας του, αν και βρίσκεται μερικά σκαλιά κάτω από πλευράς κυβισμού, είναι αρκετά δυνατός και στέλνει εύκολα το δείκτη του ταχύμετρου πάνω από τα 100 χλμ./ώρα, ακόμη και αν στη σέλα του βρίσκονται δύο άτομα. Στο δρόμο, εμπνέει ασφάλεια και αποδεικνύεται στιβαρό και υπάκουο, ενώ τα φρένα δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα και θα σταματήσουν γρήγορα το Joy R, όποτε αυτό χρειαστεί. Τέλος και στον τομέα της πρακτικότητας, το παπί του Ιάπωνα κατασκευαστή σκοράρει αρκετά ψηλά, αφού πάνω στη σέλα του θα χωρέσουν με άνεση δύο άτομα.

Τιμή: 1.695 ευρώ

Keeway Partner 110

Το Keeway Partner έρχεται να γίνει ο καλύτερός σύντροφος εκεί όπου η λειτουργικότητα είναι προτεραιότητα. Ένα οικονομικότατο και δυνατό 110άρι παπί, εύκολο στην οδήγηση και ασφαλές για τις αστικές μετακινήσεις και το κυκλοφοριακό χάος και ιδανικό για όλες τις ηλικίες. Στα θετικά ατού του, συγκαταλέγεται και η πολύ χρήσιμη σχάρα που θα επιτρέψει να το φορτώσετε για τις απαιτήσεις της δουλειάς ή της διασκέδασής.

Τιμή: 980 ευρώ

Kymco Nexxon 125

Αν η μοντέρνα εμφάνιση του Nexxon δεν συγκινεί από μόνη της, τότε σίγουρα θα το κάνουν οι λεπτομέρειές του. Ο εξοπλισμός του παπιού της Kymco, εκ πρώτης όψεως, δεν φαίνεται ανώτερος σε σχέση με των υπολοίπων παπιών. Ωστόσο, λίγα δευτερόλεπτα πάνω στη σέλα του είναι αρκετά για να πειστείτε για το αντίθετο. Το δεξί γκριπ φέρει κλειδαριά που το ακινητοποιεί φροντίζοντας για τους… «μακρυχέρηδες», ενώ στο αριστερό γκριπ θα βρείτε το σωτήριο σε πολλές περιπτώσεις «passing» για τον προβολέα. Ο μεγάλος χώρος που αποκαλύπτεται με το άνοιγμα της σέλας είναι επίσης μία λεπτομέρεια μεγάλης σημασίας. Το ζωηρό μοτέρ του, σε συνδυασμό με την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου, προσφέρει σπιρτόζικες επιταχύνσεις, οι οποίες… αναχαιτίζονται εύκολα, καθώς το Nexxon φέρει ένα από τα ισχυρότερα συστήματα πέδησης στην κατηγορία. Στο δρόμο, το 125άρι Kymco εμπνέει ασφάλεια στον αναβάτη του στις υψηλές ταχύτητες, ενώ και μέσα στην πόλη, αν και έχει βαρύτερη αίσθηση από το αναμενόμενο, θα τα καταφέρει μια χαρά.

Τιμή: 1.435 ευρώ (άνευ ΕΤΤ)

Kymco Jetix 125

Tο Kymco Jetix είναι η τελευταία χρονικά και παράλληλα πιο δυναμική πρόταση της εταιρίας στα παπιά. Η στενή του γραμμή με την ανασηκωμένη ουρά και τις πεντάμπρατσες χυτές ζάντες αλουμινίου είναι φρέσκια και σοβαρή. Παράλληλα, υιοθετεί αρκετά σπορ χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και το τοποθετούν στα πιο άγρια, από πλευράς εμφάνισης, μοντέλα της κατηγορίας. Και στον τεχνολογικό τομέα, το μοντέλο της Kymco παρουσιάζεται αρκετά προηγμένο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η πίσω του ανάρτηση είναι monoshock και υπάρχει μόνο ένα αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο, όπως ακριβώς και στις μοτοσικλέτες. Αυτό έχει σαφή πλεονεκτήματα στη συμπεριφορά του όσον αφορά στην απόσβεση των ανωμαλιών, αλλά και στην πληροφόρηση του αναβάτη. Σημαντική καινοτομία για το Jetix 125 αποτελούν και τα φρένα με το μπροστινό δισκόφρενο να βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας από πλευράς διαστάσεων, στα 260 χλστ. και το πίσω στα 220. Αμφότερα συνδυάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων.

Τιμή: 1.595 ευρώ(άνευ ΕΤΤ)

Kymco Visa-R 110

Οι σχεδιαστές της Kymco δημιούργησαν το νέο VISA-R, προκειμένου να αποτελέσει το ιδανικό μεταφορικό μέσο για χρήση στο αστικό τοπίο. Για αυτό φροντίζει η λεπτή του σιλουέτα που προσθέτει πόντους στον τομέα της ευελιξίας, αλλά και η ειδικά μελετημένη εργονομία του για αυξημένα επίπεδα άνεσης ακόμη και στην πολύωρη χρήση. Το μοτέρ του νέου Visa-R αποτελεί μία αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα της σειράς ACTIV-SR που έχει προσαρμοστεί στις προδιαγραφές Euro-3. Σύμφωνα με την εταιρία, ο τετράχρονος κινητήρας των 110 κ.εκ. είναι ρυθμισμένος να λειτουργεί απόλυτα γραμμικά και να αποδίδει τη ροπή του από τις πολύ χαμηλές στροφές, δίνοντας με τον τρόπο αυτό στον αναβάτη τη δυνατότητα να μειώσει τις αλλαγές ταχυτήτων, κάτι που θα εκτιμηθεί, ειδικά σε συνθήκες κυκλοφοριακής ασφυξίας.

Τιμή: 1.245 ευρώ

Lifan Buddy 125

Με cool εμφάνιση, ατίθασο κινητήρα 125 cc και 5 χρόνια εγγύηση, το Buddy 125, το νέο παπί της Lifan, θα γίνει ο νέος «κολλητός» σου. Δίπλα σου από το πρωί μέχρι το βράδυ, είναι έτοιμο να σε πάει παντού σβέλτα με ασφάλεια, άνεση, στιλ και πάνω απ’ όλα οικονομία. Ο κινητήρας του Buddy 125 είναι ένα μονοκύλινδρο κι αερόψυκτο σύνολο που αποδίδει 8,5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 0,8 kgm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Επιπλέον, όσον αφορά στις αναρτήσεις, η σφιχτή τους ρύθμιση τους επιτρέπει να διατηρούν σταθερό το Buddy στη στροφή και επιτρέπουν ένα (λογικό για τα δεδομένα της κατηγορίας) ποσοστό πίεσης από την πλευρά του αναβάτη. Το Lifan Buddy 125 είναι ένα σύνολο ολοκληρωμένο, φιλικό και ιδιαίτερα οικονομικό, καθώς, με τιμή απόκτησης στα 1.290 ευρώ είναι πολύ οικονομικό και το μοναδικό με εγγύηση 5 ετών

Τιμή: 1.290 ευρώ

Modenas Kriss 125

Σταθερή αξία πλέον στη χώρα μας η Modenas, έχει αποδείξει στο πέρασμα των χρόνων την ποιότητα των προϊόντων της, αποκτώντας το δικό της «φανατικό» κοινό. To Modenas Kriss 125 αποτελεί την ωριμότερη μέχρι στιγμής έκφανση της εταιρείας στην κατηγορία των παπιών με περισσότερα από 100 κ.εκ., όντας ένα ολοκληρωμένο σύνολο που μετρά περισσότερα από 10 χρόνια στην παραγωγή. Ανανεωμένο στην εμφάνιση (και όχι μόνο), αποπνέει πλέον ένα πιο δυναμικό χαρακτήρα, χωρίς ωστόσο να έχει χάσει τα χαρακτηριστικά που το κατέστησαν τόσο δημοφιλές. Η άνεση ήταν και παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα ατού του Kriss, γεγονός που οφείλεται στην καλύτερη σέλα της κατηγορίας και στην απόδοση των αναρτήσεων της Kayaba που μετατρέπουν σε παχιά μοκέτα τους δρόμους. Οι 10 ίπποι, που αποδίδει ο αερόψυκτος και τροφοδοτούμενος μέσω καρμπιρατέρ κινητήρας, είναι αρκετοί για να κινήσουν το Kriss σβέλτα μέσα στην πόλη, αλλά και να κρατήσουν μια αξιοπρεπέστατη ταχύτητα αν επιχειρηθούν ταξιδάκια. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί η ύπαρξη αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα, όπου μπορούν να τοποθετηθούν μικροαντικείμενα και χαρτιά.

Τιμή: 1.695 ευρώ

Yamaha Crypton 110

Το Yamaha Crypton 110 έχει ένα βασικό σκοπό: να σταθεί στη γκάμα της Yamaha ως το οικονομικό παπί της και να προσφέρει τα βασικά πλεονεκτήματα της κατηγορίας. Ο αναβάτης (και επίδοξος αγοραστής) που επιθυμεί το βασικό εξοπλισμό σε ένα παπί (χωρίς επιπλέον κυβικά, sport εμφάνιση και στοιχεία που ανεβάζουν το κόστος) και δεν είναι διατεθειμένος να ξοδέψει 2.000 και πλέον ευρώ, θα βρει μία ακόμα οhttp://www.blogger.com/img/blank.gifικονομική πρόταση που συνδυάζει την ποιότητα και την πρακτικότητα με το χαμηλό κόστος απόκτησης. Μπορεί το Crypton 110 να μη διαθέτει τις πάντα καλοδεχούμενες αυξημένες επιδόσεις, την απαραίτητη για τους νεότερους αναβάτες ακραία sport αισθητική και τα εντυπωσιακά στοιχεία που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στα παπιά, ωστόσο, είναι ικανό να συντροφέψει αξιόπιστα τον αναβάτη του στην πόλη.

Τιμή: 1.690 ευρώ

Πηγή: newsbeast

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας& Θράκης