Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2012

Like & Win: Νέος διαγωνισμός της Nissan στο Facebook!

Μετά από την μεγάλη ανταπόκριση του πρόσφατου διαγωνισμού Like & Win, η Nissan προσκαλεί και πάλι τους φίλους της στο Facebook, με ένα νέο διαγωνισμό. Αυτή τη φορά, το έπαθλο του διαγωνισμού είναι ένα μαγευτικό διήμερο στο Πήλιο με δωρεάν διαμονή και φαγητό, με το καταπληκτικό crossover Nissan QASHQAI 1.6 Diesel. H τελευταία ημέρα συμμετοχής για το διαγωνισμό είναι η 15η Νοεμβρίου 2012. Το link για τον διαγωνισμό είναι : http://www.facebook.com/NissanGreece/app_471245996234813 Κάνουμε Like και… καλή επιτυχία !

Η καλή διαχείριση ελαστικών διασφάλισε στον Vettel μία νίκη στην Κορέα

Η τρίτη συνεχόμενη νίκη του πιλότου της Red Bull, Sebastian Vettel, μετά τις επιτυχίες του σε Σιγκαπούρη και Ιαπωνία, σφίγγει ακόμα περισσότερο τον κλοιό στο πρωτάθλημα των οδηγών, τέσσερις μόλις γύρους πριν την ολοκλήρωση της σεζόν. Ο Vettel ξεκίνησε τον αγώνα 2ος με πολύ μαλακά ελαστικά Pirelli P Zero Red, και στη συνέχεια ολοκλήρωσε δύο stints με μαλακά P Zero Yellow διεκδικώντας τη νίκη από τον team mate του Mark Webber, ο οποίος ξεκίνησε από την pole position. Η τέταρτη νίκη του Vettel για φέτος του δίνει το προβάδισμα στην κατάταξη των οδηγών, ενώ η τρίτη και τέταρτη θέση της Ferrari με τους Fernando Alonso και Felipe Massa αντίστοιχα, φέρνει την Ιταλική ομάδα στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών. Ο Lewis Hamilton της McLaren ήταν ο πρώτος από τους πρωτοκλασάτους οδηγούς ο οποίος ήρθε στα pits στο 13ο γύρο σε μία πίστα που καταπονεί τρομερά το εμπρός δεξί ελαστικό. Εν τούτοις, με χαμηλό συντελεστή φθοράς και οι δύο γόμες επέδειξαν αντοχή και απόδοση στο σιρκουί Yeongam. Μετά από δύο γύρους, ο επικεφαλής του αγώνα Vettel έκανε την πρώτη του στάση στα pits για αλλαγή σε μαλακές γόμες όπως ο Hamilton. Διαφορετική στρατηγική ακολούθησε ο Sergio Perez της Sauber, ο οποίος ξεκίνησε με μαλακό ελαστικό και στη συνέχεια άλλαξε σε πολύ μαλακό στο 18ο γύρο, ενώ ολοκλήρωσε τους τελευταίους 22 γύρους με μαλακές γόμες. Ο Webber δοκίμασε να χρησιμοποιήσει τη στρατηγική ελαστικών προς όφελός του, κάνοντας pit stop νωρίτερα από τον team mate του και στις δύο περιπτώσεις με σκοπό να τον προσπεράσει. Ο Vettel έκανε ένα δεύτερο pit stop διάρκειας μόλις 2,9 δευτερολέπτων για μαλακά ελαστικά στον 35ο γύρο και επιστρέφοντας τέθηκε πάλι επικεφαλής. Το τελευταίο σετ μαλακών ελαστικών τον κάλυψε για 20 γύρους, ενώ ο Webber διατήρησε το τελευταίο του σετ επί 23 γύρους – σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο του αγώνα ένα γύρο πριν το τέλος. Οι πρώτοι 10 οδηγοί ξεκίνησαν με πολύ μαλακά ελαστικά, που αποδείχτηκαν από 0,2 μέχρι 0,6 δευτερόλεπτα ταχύτερα ανά γύρο σε σχέση με τα μαλακά. Ο οδηγός με την υψηλότερη θέση (11η) που ξεκίνησε με μαλακή γόμα ήταν ο Jenson Button της McLaren αλλά βγήκε εκτός αγώνα στον πρώτο γύρο μετά από περιστατικό στην εκκίνηση. Έτσι στην κορυφή των πιλότων με μαλακά ελαστικά τέθηκε ο Perez, και ο Μεξικανός τερμάτισε τελικά 11ος με στρατηγική δύο pit-stop. Ο Hamilton υιοθέτησε στρατηγική τριών pit stop και τερμάτισε 10ος έχοντας ολοκληρώσει τον αγώνα με τα γρήγορα πολύ μαλακά ελαστικά μετά την τελευταία επίσκεψη στα pits στον 42ο γύρο. Ο Άγγλος προσπάθησε να κερδίσει θέσεις κατά τη διάρκεια του τελευταίου stint, αξιοποιώντας τις πρόσθετες επιδόσεις των πολύ μαλακών γομών της Pirelli, αλλά δέχτηκε πίεση από τον Perez με την McLaren του να σέρνει ένα κομμάτι συνθετικού γκαζόν που μάζεψε από πλάι της πίστας. Αντίθετα, ο Pastor Maldonado της Williams επέλεξε στρατηγική ενός pit-stop, αλλάζοντας από supersoft σε soft στον 21ο γύρο, ενώ οδήγησε επί 34 γύρους με το τελευταίο σετ μαλακών ελαστικών του. Ο Βενεζουαλός οδηγός τερμάτισε στην 14η θέση.

Έτοιμη η Hyundai για την επιστροφή της στο WRC

Η Hyundai είναι έτοιμη να επιστρέψει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) της FIA και στα πλαίσια του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Παρισιού παρουσίασε την έκδοση rally-ready βασισμένη στο νέο i20. Το WRC είναι ένας από τους δυσκολότερους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο, και το όχημα της Hyundai έχει σχεδιαστεί για να ξεπεράσει τα δύσκολα εδάφη και τις καιρικές συνθήκες που αντιμετωπίζουν οι αγωνιζόμενοι. Μετά την αποχώρηση της από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, το 2003, ο μακροπρόθεσμος στόχος της Hyundai ήταν να δημιουργήσει μία in-house ομάδα WRC στην Ευρώπη και να αναπτύξει το αγωνιστικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων, που έκανε το ντεμπούτο του WRC i20 στο Παρίσι. Η συμμετοχή της εταιρείας στο άθλημα ξεκίνησε το 1998, όταν αγωνίστηκε στην κατηγορία F2 του WRC για δύο σεζόν. Το 1999, η ομάδα ανακοίνωσε ότι θα κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας το 2000, με ένα πλήρως εξοπλισμένο αυτοκίνητο WRC βασισμένο στο τρίθυρο Accent. Στο τέλος της σεζόν το 2003, μετά από τέσσερα αγωνιστικά χρόνια στο WRC, η Hyundai απέσυρε τα κεφάλαια της από το πρόγραμμα του ράλι και αποσύρθηκε από το πρωτάθλημα, προσβλέποντας στη μακροπρόθεσμη στρατηγική της για τη δημιουργία μιας in-house ομάδα WRC στην Ευρώπη.