Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2011

Τι να τον κάνεις τον φαναρτζή, όταν έχεις φαντασία...

Ο συγκεκριμένος οδηγός το καραχτυπημένο τετράτροχο δεν μπήκε στον κόπο να το φτιάξει σε κάποιον μάστορα. Εκλεισε τα πλαϊνά με πρόχειρα προστατευτικά και έβαλε βαρίδια από πάνω (τούβλα και μια πέτρα!) για να κρατιούνται.

Η φωτογραφία αυτή δεν είναι προιόν φωτομοντάζ. Το συγκεκριμένο syper car υπάρχει και κυκλοφορεί στην Νότια Εύβοια. Τι να τον κάνεις τον φαναρτζή, όταν έχεις φαντασία...



Πηγή: www.egnomi.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Βραβεύτηκε η Mazda για τον νέο κινητήρα SKYACTIV-G 1.3

Mε το βραβείο «Τεχνολογικό επίτευγμα της χρονιάς 2012» βραβεύτηκε η Mazda για τον νέο κινητήρα SKYACTIV-G 1.3, από την ένωση ερευνητών και δημοσιογράφων αυτοκινήτου της Ιαπωνίας (RJC). Ο εν λόγω κινητήρας είναι διαθέσιμος στην ιαπωνική αγορά με το Mazda Demio, το δικό μας Mazda 2 δηλαδή.


Ο επαναστατικός κινητήρας SKYACTIV-G 1.3, επιτυγχάνει εξαιρετικά υψηλά επίπεδα συμπίεσης (14.0:1) και επιδεικνύει υψηλή απόδοση, ειδικά σε συνθήκες με μεγάλο φορτίο στις χαμηλές στροφές.

Η Mazda ωστόσο για να αποφύγει τη προανάφλεξη – ένα αναπόφευκτο θέμα σε συμβατικούς κινητήρες υψηλής συμπίεσης- υιοθετεί νέες τεχνολογίες στον κινητήρα SKYACTIV-G 1.3 όπως πιστόνια κοίλου σχήματος σχεδιασμένα για ιδανική καύση και ψεκαστήρες καυσίμου πολλαπλών οπών που επιτρέπουν τον ακριβή έλεγχο του ψεκασμού.

Το πρώτο αυτοκίνητο που θα εισαχθεί στην ευρωπαϊκή αγορά και θα υιοθετεί τις τεχνολογίες Skyactiv είναι το Mazda CX-5, το οποίο θα λανσαριστεί επίσημα στις αρχές του επόμενου έτους.

To νέο compact 4×4 SUV της ιαπωνικής φίρμας συνδυάζει σημαντικές μειώσεις κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων με την εξαιρετική οδηγική εμπειρία Mazda, το γνωστό και ως Zoom-Zoom, το οποίο προσφέρει μια πιο fun to drive αντίληψη για την αυτοκίνηση…

Πηγή: www.cretadrive.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Είσαι Hondaκιας; Σε ενδιαφέρει.

Η Γενική Αυτοκινήτων Α.Ε.Β.Ε. Εισαγωγέας-Διανομέας της Honda στην Ελλάδα και μέλος του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη πραγματοποιεί μέσα από το facebook το διαγωνισμό “Ι Love Honda cars”.


Οι φίλοι της Honda μέσα από τη σελίδα της Honda στο facebook μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο διαγωνισμό I love Honda cars “ανεβάζοντας” την καλύτερη φωτογραφία από το Honda τους, μέχρι τις 11 Δεκεμβρίου 2011.

Στη συνέχεια προσκαλούν τους φίλους τους να ψηφίσουν τη φωτογραφία τους προκειμένου να αυξήσουν τις πιθανότητες τους για να κερδίσουν το μεγάλο δώρο του διαγωνισμού, ένα scooter Honda Vision 110.

Η κλήρωση για την ανάδειξη του νικητή θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου στα γραφεία της εταιρείας Γενική Αυτοκινήτων Α.Ε:Β.Ε.

Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Αυτοκίνητο ή home-theater ; Η Daihatsu παρουσιάζει και τα 2 σε 1!

Κινητό home-theater.Αυτό είναι το νεο concept car που θα παρουσιάσει η Daihatsu στο σαλόνι του Τόκυο. Ποιός είναι ο λόγος να θες να αγοράσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Πολλοί...ή κανένας.





Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πως μπορείς να εξευτελίσεις μια Bugatti Veyron;

Πως μπορείς να εξευτελίσεις μια Bugatti Veyron; Βγάλτην στους δρόμους μιας μεγαλούπολης και άστην να κολλήσει στο μποτιλιάρισμα. Είναι σαν να στέλνεις μια πριγκήπισσα να ψωνίσει στην λαική...


Bugatti Veyron Front Bumper Scrapes The Hard Parisian Marbles


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Το γρηγορότερο αυτοκίνητο στον κόσμο!

Σύμφωνα με το βιβλίο Γκίνες, το σουηδικό Koenigsegg Agera R είναι το γρηγορότερο αυτόκινητο στον κόσμο,που βγαίνει στην παραγωγή, σε επιτάχυνση και επιβράδυνση. Επιταχύνει από 0-300 χλμ/ω σε 14,53 δευτερόλεπτα ενώ για να ακινητοποιηθεί από τα 300 χλμ χρειάζεται μόλις 6.6''. Δηλαδή σε 21,19'', ξεκινάει, φτάνει τα 300 χλμ και ακινητοποιείται.

Η Agera R φορά έναν twin-turbo V8 5.0 λίτρων κινητήρα (που μπορεί να καταναλώσει και βιοκαύσιμο E85) και αποδίδει 1115 άλογα με 120 Nm όταν καταναλώνει E85, ενώ με χρήση 95 οκτανίων βενζίνης αποδίδει 940 άλογα με 1100 Nm ροπής. Συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ζυγίζει 1.330 κιλά. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2.9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7.5 δευτερόλεπτα, τα 0-200-0 χλμ/ώρα σε 12.7 δευτερόλεπτα χάρη στα carbon αεριζόμενα κεραμικά φρένα 397mm μπροστά με 6πιστονες δαγκάνες και 380mm πίσω με 4πίστονες δαγκάνες. H τελική της ταχύτητα ξεπερνά τα 420 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 14.7 λίτρα/100 χλμ (εξωπραγματικά μικρή κατανάλωση για τις επιδόσεις της) και εκπέμπει 310 γρ/χλμ.


Το Agera R έκανε το ντεμπούτο του τον προηγούμενο Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης - με ειδικά Michelin ελαστικά. Είναι στην ουσία μια ειδική έκδοση Agera, η οποία λειτουργεί με βιοκαύσιμα , και όχι βενζίνη.(που βγαίνει στην παραγωγή)

Tα φτερά στο Agera R διαφέρουν από το συνηθισμένο αυτοκίνητο, γιατί δεν είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αλλά χρησιμοποιείται η πίεση του ανέμου που δημιουργείται στις υψηλές ταχύτητες, για να αναγκάσει το φτερό να πάει προς τα κάτω και να μειώθεί έτσι η αντίσταση του αέρα. Το σύστημα δεν είναι μόνο ελαφρύτερο από τα συμβατικά υδραυλικά συστήματα, αλλά και πιο έξυπνη καθώς είναι σε θέση να ανταποκριθεί αμέσως σε αντίθετο ή ευνοικό άνεμο. Ο σχεδιασμός είναι τόσο καλά μελετημένος που ακόμα και οι πυλώνες που βαστάνε το φτερό είναι χρήσιμες. Έχουν διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο, που βοηθά για την εξαγωγή αέρα από το χώρο του κινητήρα προς το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Αποκάλυψη του Nissan JUKE Nismo


Mε επιθετικό ύφος, χαμηλωμένη ανάρτηση και μεγαλύτερη ισχύ, o βελτιωτικός οίκος Nismo της Nissan, μεταμορφώνει το Nissan JUKE.

• Το αμάξωμα έχει επανασχεδιαστεί με σκοπό τη βελτίωση της αεροδυναμική απόδοσης
• Η επέμβαση στις ρυθμίσεις του κινητήρα έχει ως αποτέλεσμα την παροχή μεγαλύτερης ισχύος
• Ακόμα καλύτερη οδική συμπεριφορά, λόγω της αυξημένης ακαμψίας του αμαξώματος και των φαρδύτερων ελαστικών
• Διακριτικές σπορ πινελιές μεταμορφώνουν και το εσωτερικό του αυτοκινήτου
• Ο χρωματισμός του αυτοκινήτου φέρει εξ’ ολοκλήρου την υπογραφή του οίκου Nismo
Τόκιο, Ιαπωνία (29 Νοεμβρίου 2011) - Η Nissan Motor Co Ltd αποκαλύπτει με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο, ένα τολμηρό νέο μέλλον για τον βελτιωτικό της οίκο Nismo. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, ένα από τα αναμφισβήτητα αστέρια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Τόκιο θα είναι το Nissan JUKE Nismo, καθώς εκφράζει μια ιδέα για το πώς θα μπορούσε να είναι μια κορυφαία σπορ έκδοση του εξαιρετικά επιτυχημένου μικρομεσαίου crossover.

Με το ξεχωριστό του στυλ, το Nissan Juke είναι γεγονός ότι έχει επαναπροσδιορίσει την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία Β, αλλά το πρωτότυπο JUKE Nismo είναι ακόμη πιο πρωτοποριακό. Είναι μικρότερο, πιο φαρδύ και έχει μια πιο στιβαρή «κορμοστασιά». Ακόμα και σε στάση, καταδεικνύει με τον πλέον εμφανή τρόπο ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο επιδόσεων.

Απευθυνόμενο σε ένα κοινό που λατρεύει τα σπορ αυτοκίνητα, το JUKE Nismo αντικατοπτρίζει επάξια το είδωλο ενός αυτοκινήτου με «νευρική» προσωπικότητα, το οποίο συνδυάζει την ευκινησία ενός συμβατικού αυτοκινήτου, με απόκριση ενός coupe στην οδήγηση και με τη δύναμη ενός SUV.

“Η παγκόσμια επιτυχία στις πωλήσεις του Nissan Juke έχει αποδείξει πέρα από κάθε αμφιβολία ότι οι πελάτες ψάχνουν για κάτι διαφορετικό”, δήλωσε ο Andy Palmer, Executive Vice President της Nissan Motor Co Ltd. "Το Juke Nismo μας πηγαίνει σε μια άλλη διάσταση του μοντέλου. Είναι ενεργητικό, διακριτικό και φυσικά πολύ επιθυμητό ."

Τα χρώματα του πρωτότυπου αυτού μοντέλου φέρουν την υπογραφή του οίκου Nismo, καθώς συνδυάζεται με τρόπο αρμονικό το μεταλλικό λευκό με κόκκινες ανταύγειες. Το JUKE Nismo φοράει ένα body kit που δημιουργήθηκε από τους ειδικούς στην αεροδυναμική του οίκου Nismo, των οποίων οι ικανότητες έχουν δοκιμαστεί επάξια και σε βάθος χρόνου με την τελειοποίηση αμαξωμάτων αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Φυσικά, οι επεμβάσεις του οίκου Nismo εκτείνονται και στο υπόλοιπο αμάξωμα το οποίο έχει χαμηλώσει και έχει «σκληρύνει», ενώ ο 1.6 -λίτρων turbo κινητήρας με άμεσο ψεκασμό βενζίνης έχει επαναπρογραμματιστεί προκειμένου να παρέχει περισσότερη ισχύ και καλύτερη απόδοση.

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου η φιλοσοφία του οίκου Nismo είναι εμφανής : τα υλικά που αγγίζει, βλέπει και αισθάνεται ο τυχερός οδηγός του - όπως το τιμόνι, τα πεντάλ, οι μετρητές, η λαβή του επιλογέα ταχυτήτων και οι επενδύσεις των θυρών - έχουν επανασχεδιαστεί προκειμένου να παρέχουν μεγαλύτερη απόλαυση κατά την οδήγηση. Επιπλέον, τα ιδιαίτερα δερμάτινα bucket καθίσματα που έχουν προστεθεί, υπογραμμίζουν με τον καλύτερο τρόπο τον χαρακτήρα επιδόσεων του αυτοκινήτου, όπως άλλωστε και ο ιριδίζων φωτισμός του στροφόμετρου.

“Με αυτό το πρωτότυπο, η Nismo δίνει μια διάσταση εξατομίκευσης σε αυτοκίνητα παραγωγής όπως το Nissan JUKE. Στο μέλλον η Nismo προτίθεται να αναπτύξει σπορ εκδόσεις υψηλών προδιαγραφών για ένα διαρκώς διευρυνόμενο φάσμα πελατών”, δήλωσε ο πρόεδρος της Nismo, Shoichi Miyatani. "Η επικείμενη γκάμα των αυτοκινήτων θα είναι εξίσου προσιτή και καινοτόμος όπως κάθε προϊόν της Nissan, με τη διαφορά ότι η βελτίωση από την Nismo θα κάνει τα αυτοκίνητα ακόμα πιο απολαυστικά στην οδήγηση", πρόσθεσε.

Corradino D'Ascanio: ο άνθρωπος, η ιδιοφυία, ο μάγος, ο θρύλος

Eγκαινιάστηκε μία σημαντική έκθεση στο μουσείο της Piaggio στην Pontedera, ανοικτή στο κοινό έως το τέλος Ιανουαρίου 2012, που αποδίδει φόρο τιμής στον εφευρέτη της Vespa, εξερευνώντας την περιπετειώδη ζωή του και τις αναρίθμητες καινοτόμες ιδέες του. Θα ακολουθήσει μία ειδική συλλογή γραμματοσήμων αφιερωμένη στον D'Ascanio την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου στο Μουσείο της Piaggio.

Ο Corradino D’Ascanio, η μεγάλη ιδιοφυία της αεροναυτικής μηχανικής που εφηύρε τη Vespa, είναι το θέμα της σημαντικής αυτής έκθεσης που σχεδιάστηκε και οργανώθηκε από το Ίδρυμα Piaggio, με τη συνεργασία του αρχιτέκτονα Enrico Agonigi, στο Μουσείο Piaggio στην Pontedera (www.museopiaggio.it). Η έκθεση θα είναι ανοικτή στο κοινό από σήμερα έως και τις 31 Ιανουαρίου. Mία εκδήλωση που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Αρχειων του Abruzzo, της Περιφέρειας της Τοσκάνης, της επαρχιακής αρχής της Πίζας, του δήμου της Pontedera, της επαρχιακής αρχής της Pescara και του δήμου Popoli - ξεναγεί τους επισκέπτες στις τέσσερεις ενότητες της προσωπικότητας του Corradino D’Ascanio (ο άνθρωπος, η ιδιοφυία, ο μάγος, ο θρύλος) που απεικονίζουν τη μοναδική ιδιοφυία ενός από τα μεγαλύτερα ονόματα της ιταλικής βιομηχανικής ιστορίας.
Παρουσιάζοντας μια εκτενή συλλογή από διάφορες δουλειές του, αυθεντικά σχέδια, έγγραφα και εκδόσεις της εποχής, καθώς επίσης και ορισμένα από τα πιο παλιά και αντιπροσωπευτικά μοντέλα Vespa από τη συλλογή του Μουσείου της Piaggio, η έκθεση τιμά τόσο τον D'Ascanio όσο και τη γέννηση ενός πραγματικού σημείου αναφοράς του ιταλικού στιλ και της βιομηχανίας, διάσημο πλέον σε όλο τον κόσμο. Με βάση τη δημιουργία του πρώτου μοντέλου, του “98cc” το οποίο δημιουργήθηκε από τον D’Ascanio με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στις 23 Απριλίου του 1946, περισσότερα από 17 εκατομμύρια σκούτερ Vespa έχουν παραχθεί και πωληθεί παγκοσμίως. Και η επιτυχία του πρώτου και πιο διάσημου σκούτερ συνεχίζεται: οι ετήσιες πωλήσεις της Vespa το 2011 πρόκειται να φθάσουν το αξιοσημείωτο ρεκόρ των 150.000 οχημάτων. Πενήντα χιλιάδες πουλήθηκαν το 2003, αλλά από το 2006 και μετά πωλούνται ετησίως πάνω από 100.000 σκούτερ Vespa, με τα στοιχεία πωλήσεων να είναι συνεχώς αυξητικά.
Στα εγκαίνια της έκθεσης παραβρέθηκαν στελέχη από την τοπική αυτοδιοίκηση της Τοσκάνης και του Αμπρούτζο καθώς και ένας ξεχωριστός καλεσμένος, ο ηθοποιός Luca Zingaretti, ο οποίος ενσαρκώνοντας το ρόλο του Corradino D’Ascanio, απήγγειλε στο κοινό μία σειρά επιστολών που άφησε πίσω του ο σπουδαίος μηχανικός. Αυτό τα έγγραφα, μαζί με προσωπικά του αντικείμενα, παραχωρήθηκαν από την οικογένεια του D’Ascanio στους διοργανωτές της έκθεσης στο Μουσείο της Piaggio.
Το τμήμα της έκθεσης που είναι αφιερωμένο στην ενότητα ο άνθρωπος παρουσιάζεται μέσα από μία συλλογή που επιμελήθηκε η Maria D’Ascanio – η οποία μας μεταφέρει στο φυσικό περιβάλλον όπου εργάζονταν ο Corradino D'Ascanio, με αυθεντικά αντικείμενα και έπιπλα. Οι επισκέπτες μπορούν να δουν μία πολύ μεγάλη συλλογή από φωτογραφίες και διάφορα έγγραφα από όλη τη διάρκεια της ζωής του, από τα παιδικά του χρόνια στο Popoli, στο Abruzzo, τα χρόνια που έζησε στην Αμερική μέχρι και την άφιξη του στην Piaggio.
Στο επίκεντρο της ενότητας η ιδιοφυία – εισαγωγή στον κατάλογο της έκθεσης από τον Giorgetto Giugiaro – βρίσκεται μία μεγάλη συλλογή από οχήματα, πατέντες και σχέδια, που εξετάζουν τον επαγγελματισμό και τη καινοτομικότητα του Corradino D'Ascanio (Popoli, 1 Φεβρουαρίου 1891 - Pisa, 6 Αυγούστου 1981). Τα εκθέματα εξετάζουν τις ρίζες αυτής της μηχανικής ιδιοφυίας που οδήγησε τον D'Ascanio να πατεντάρει το πρώτο πρωτότυπο ενός σύγχρονου ελικοπτέρου και, ανάμεσα στο 1945 και 1946, τη Vespa, βάζοντας τα θεμέλια μίας ιστορίας, γεμάτης επιτυχίες, και ενός από τα πιο σημαντικά σύμβολα της Ιταλικής βιομηχανίας αλλά και δημιουργικότητας.
Η δημιουργικότητα του Corradino D’Ascanio δεν περιοριζόταν στη μηχανολογία, αλλά εκδηλωνόταν και σε άλλους τομείς όπως υποδηλώνει και η ενότητα ο μάγος, με σχολιασμό στον κατάλογο επιμελήθηκε ο Costantino Frontalini. Οι χιλιάδες ιδέες του περιλαμβάνουν και τις πιο πρωτότυπες συνθέσεις και κατασκευές για τις εμπορικές εκθέσεις στις οποίες παρουσιαζόταν η Vespa, με εφέ σχεδιασμένα να προκαλέσουν έκπληξη όπως "η Vespa πάνω σε ένα κλαδί ροδακινιάς " ή "η Vespa μέσα σε πίδακα νερού". Αυτά τα εντυπωσιακά γραφικά μπορεί κανείς να τα απολαύσει στην έκθεση, όπως δημιουργήθηκαν με χρήση της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας από το εργαστήριο του Percro, του Πανεπιστημίου της Sant’Anna, στην Πίζα.

Η τελευταία ενότητα της έκθεσης στρέφεται στο θρύλο που κρύβεται πίσω από την προσωπικότητα αυτού του μεγάλου εφευρέτη (παρουσιάζεται στον κατάλογο από την Donatella Puliga): δίπλα στα πιο σημαντικά μοντέλα που έχουν δημιουργηθεί από τον D'Ascanio, προβάλλεται μία σειρά από κινηματογραφημένες συνεντεύξεις με φίλους, συναδέλφους και ανθρώπους που πέρασαν από τη ζωή του, σκιαγραφώντας μία ξεχωριστή φιγούρα, που ζει στις καρδιές όσων τον γνώρισαν.

Καλλιτέχνες που συνεισέφεραν στην έκθεση είναι ο Daniel Schinasi (ο οποίος σχεδίασε το πορτρέτο που χρησιμοποιήθηκε ως σύμβολο της έκθεσης), ο Alberto Fremura (που σχεδίασε τα τέσσερα σκίτσα, το καθένα αφιερωμένο σε μία ενότητα της έκθεσης), ο σεναριογράφος Mario Cristiani από την Πίζα, ο οποίος επιμελήθηκε την ανάγνωση των επιστολών από τον Luca Zingaretti στα εγκαίνια με συνοδεία μελωδιών του ακορντεονίστα Fabio Ceccarelli, τις οποίες συνέθεσε ειδικά για την περίσταση. Η έκθεση θα συνοδευτεί από μία ειδική συλλογή γραμματοσήμων, την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου από τις 14.00 έως τις 20.00 μ.μ., στο Μουσείο της Piaggio. Η σειρά έχει σχεδιαστεί από την Maria Cecilia Imiotti, εμπνεύστηκε από μία διάσημη φωτογραφία του Corradino D’Ascanio, και θα αρχειοθετηθεί στο ΜουσείοΤαχυδρομείου και Τηλεπικοινωνιών της Ρώμης