Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Ακύρωση προστίμων για πετρέλαιο θέρμανσης: ποιά είναι η πραγματική αιτία;

Αναστάτωση έχει προκαλέσει η ακύρωση προστίμων για παραβάσεις στην διακίνηση του πετρελαίου θέρμανσης, που είχαν εντοπιστεί ύστερα από ελέγχους και διασταυρώσεις στοιχείων,. Δημοσιεύματα υποστηρίζουν ότι αυτή ήταν η βασική αιτία που παραιτήθηκε ο γενικός γραμματέας πληροφοριακών συστημάτων Διομήδης Σπινέλλης. Τι συνέβη στην πραγματικότητα; Εμείς σας παραθέτουμε τις δύο απόψεις και τα συμπεράσματα δικά σας.



Η πρώτη άποψη:

Η Ομοσπονία Βενζινοπωλών Ελλάδος εξέδωσε την εξής ανακοίνωση: "Σε σφάλμα του πληροφοριακού συστήματος του υπουργείου Οικονομικών για το πετρέλαιο θέρμανσης («Ήφαιστος») και όχι σε λαθρεμπόριο οφείλονται τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν σε βενζινοπώλες, και στη συνέχεια ανεστάλησαν." Σύμφωνα με την ΟΒΕ το σύστημα Ήφαιστος για λόγους που αφορούν το λογισμικό του «πετούσε» έξω αυτόματα κάθε διορθωτική, νόμιμη και έγκαιρη εγγραφή βενζινοπώλη ως παράνομη και εκπρόθεσμη και στη συνέχεια τις προωθούσε αυτομάτως στις ΔΟΥ ως παράβαση. Αναφέρει ακόμη ότι τα πρόστιμα προς τους «λαθρεμπόρους» που ανεστάλησαν ήταν της τάξης των 300-600 ευρώ και δεν αφορούν δήθεν διαφυγόντα έσοδα εκατομμυρίων ευρώ.

Η δεύτερη άποψη (από δημοσίευμα της Καθημερινής):

Παρά το προσωπικό ενδιαφέρον Παπανδρέου για την πάταξη του λαθρεμπορίου στα καύσιμα, η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών δε δίστασε να αναστείλει, με εγκύκλιο, την επιβολή προστίμων σε πρατηριούχους για καθυστερήσεις στην υποβολή των παραστατικών που σχετίζονται με τις πωλήσεις πετρελαίου θέρμανσης την περίοδο από τις αρχές του 2010 έως τις 15 Μαΐου του ιδίου έτους.

Το ζήτημα θεωρείται εδώ και χρόνια «καυτό», και γι’ αυτό πρώην υφυπουργός Οικονομικών (επί Ν.Δ.) είχε δηλώσει ότι «αν βγάλω τον σχετικό φάκελο από τα συρτάρια μου, θα χρειαστώ πολύ βαριά θωρακισμένο αυτοκίνητο».

Ο κ. Σπινέλλης, ένας άνθρωπος με μεγάλη πείρα στα ηλεκτρονικά συστήματα συγκέντρωσης και διασταύρωσης στοιχείων, είχε φτάσει στα όριά του με την άρνηση των αρμοδίων υπηρεσιών να προχωρήσουν στην επιβολή προστίμων. Αυτό που τον εξόργιζε ήταν ότι ακόμη και στις περιπτώσεις που γίνονται έλεγχοι και διασταυρώσεις και εντοπίζονται φορολογικές παραβάσεις, τα πρόστιμα δεν εισπράττονται ή, ακόμη χειρότερα, ακυρώνονται με διάφορα προσχήματα.

Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) είχε επεξεργαστεί όλα τα http://www.blogger.com/img/blank.gifστοιχεία από τα οποία προέκυπταν οι παραβάσεις και είχε εντοπίσει τους παραβάτες. Ωστόσο, η πολιτική ηγεσία αποφάσισε στα τέλη του Αυγούστου, να μην επιβάλει κυρώσεις και να βάλει στον «πάγο» κάθε απόφαση επιβολής προστίμων για παραβάσεις που αφορούν περιστατικά που υποβλήθηκαν εκπρόθεσμα από τους πρατηριούχους για την επιστροφή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης του πετρελαίου θέρμανσης. Και όλα αυτά, όταν οι περιφερειακές διευθύνσεις του ΣΔΟΕ είχαν εντοπίσει μεγάλο αριθμό παραβάσεων στα πρατήρια που διέθεταν στους καταναλωτές πετρέλαιο θέρμανσης. Σύμφωνα με πληροφορίες, το γεγονός αυτό αποτέλεσε έναν από τους βασικότερους λόγους της παραίτησης του επικεφαλής της ΓΓΠΣ, κ. Διομήδη Σπινέλλη.


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πως διασκεδάζουν οι CEOs της Toyota και της Άστον Μάρτιν

Κάνουν ανταλλαγές αυτοκινήτων!Eίναι γνωστή η αμοιβαία συμπάθεια μεταξύ της Toyota και της Aston Martin.Πριν λίγες μέρες, στην πίστα του Νurburgring oι γενικοί διευθυντές των δύο εταιριών αντάλλαξαν τα αυτοκίνητα τους και έκαναν παιχνίδια στην πίστα. Ο Toyonta-san οδήγησε μια Aston Martin Zagato και ο Dr. Benz μια Τoyota LFA. Όπως δήλωσαν, "Άλλα αφεντικά συναντιούνται στα γήπεδα του γκόλφ...εμείς στην πίστα της F1"

Βέβαια υπήρξαν και κάποια ατυχηματάκια...Ο κύριος Toyonta δεν ήταν και πολύ προσεκτικός στην οδήγηση-ο Dr. Benz κατάλαβε για τα καλά γιατί λέει ο σοφός λαός ότι "το αμάξι και η γυναίκα δεν δανείζονται ποτέ". Δείτε το βίντεο!

Πηγή: aston martin

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Κορυφαία Πρότυπα Ασφάλειας

Νέες διακρίσεις για νέα μοντέλα της Opel από τον ανεξάρτητο οργανισμό ενημέρωσης καταναλωτών Euro-NCAP (European New Car Assessment Programme). Οι ειδικοί των crash tests βαθμολόγησαν με πέντε αστέρια τα Opel Astra GTC και Zafira Tourer για την παθητική και την ενεργητική τους ασφάλεια.

«Η ασφάλεια των επιβατών ήταν ανέκαθεν ζήτημα υψηλής προτεραιότητας στην ατζέντα της Opel» σχολιάζει η Rita Forst, Αντιπρόεδρος GME Engineering. «Είμαστε περήφανοι με τα τελευταία αποτελέσματα και πολύ ικανοποιημένοι που δεν πληρούμε απλά τα πρότυπα ασφάλειας με τα Zafira Tourer και Astra GTC αλλά τα έχουμε ξεπεράσει». Σε όλες τις κατηγορίες δοκιμών (προστασία ενήλικων επιβατών και παιδιών, ασφάλεια πεζών και συστήματα υποστήριξης οδηγού) και τα δύο αυτοκίνητα πήραν άριστη βαθμολογία. Η ανακοίνωση του NCAP έρχεται δύο μήνες περίπου μετά τα πέντε αστέρια του ηλεκτρικού Opel Ampera από τον ίδιο φορέα.

Το Zafira Tourer και το Astra GTC συμπεριφέρθηκαν άψογα στα crash tests επιδεικνύοντας ένα υψηλό επίπεδο ακαμψίας αμαξώματος. Το εσωτερικό της καμπίνας και τα εξαρτήματα ασφαλείας και στα δύο αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα ώστε να ελαχιστοποιούν τον κίνδυνο τραυματισμού, για παράδειγμα, από την επαφή των γονάτων με το ταμπλό. Διαπιστώθηκε ότι οι ζώνες ασφαλείας για παιδιά - και στα δύο αυτοκίνητα - προσφέρουν υψηλού βαθμού προστασία.


Το Euro-NCAP (European New Car Assessment Programme) που έχει έδρα στις Βρυξέλες περιλαμβάνει εκπροσώπους από Ευρωπαϊκά υπουργεία μεταφορών, αυτοκινητιστικούς συνδέσμους, ασφαλιστικές εταιρίες αυτοκινήτων και ομάδες εκπροσώπησης καταναλωτών. Τα πρότυπά του είναι αυστηρότερα από τις ελάχιστες επίσημες απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επομένως, εκλαμβάνονται ως διεθνή σημεία αναφοράς.

Το Euro-NCAP έχει καθιερώσει τυποποιημένες δοκιμές όπου εξετάζεται ο κίνδυνος τραυματισμού για επιβάτες και πεζούς σε διαφορετικά σενάρια συγκρούσεων. Χρησιμοποιούνται κούκλες δοκιμών για την προσομοίωση των φορτίων κρούσης σε διαφορετικά σημεία του ανθρώπινου σώματος. Οι εικονικές συγκρούσεις περιλαμβάνουν δοκιμές με πλήρως μετωπικές και πλευρικές συγκρούσεις με άλλα οχήματα και σταθερά αντικείμενα.

Το νέο Zafira Tourer θέτει νέα πρότυπα ευελιξίας και αίσθησης στο εσωτερικό στην κατηγορία πολυμορφικών οχημάτων με ένα πλήρως ανασχεδιασμένο σύστημα καθισμάτων Flex7. Το ‘Σαλόνι σε τροχούς’ της Opel – όπως αποκαλείται - κατατάσσεται στην κορυφή της κατηγορίας του σε απόδοση καυσίμου και συστήματα υποστήριξης οδηγού.

Η εμφάνιση και η οδική συμπεριφορά του νέου Astra GTC το κάνουν μία ξεχωριστή πρόταση μεταξύ των μικρομεσαίων μοντέλων Opel. Το coupé έχει απήχηση κυρίως σε πελάτες που εκτιμούν τη ‘συναισθηματική’ σχεδίαση και τη βελτιστοποιημένη εμπρός ανάρτηση με γόνατα HiPerStrut (High Performance Strut).

Grand Prix Ινδίας 2011

Το ολοκαίνουργιο Buddh International Circuit αντιπροσωπεύει μία νέα αχαρτογράφητη περιοχή για όλες τις ομάδες και για την Pirelli. Καθώς η πίστα δεν έχει ξαναχρησιμοποιηθεί ποτέ πριν, η Pirelli επέλεξε ένα συνδυασμό ελαστικών για όλα τα ενδεχόμενα και συγκεκριμένα το σκληρό P Zero Silver – που κάνει ντεμπούτο τη φετινή σεζόν – και το μαλακό P Zero Yellow. Η διαφορά είναι ότι η μαλακή γόμα ορίστηκε prime στην Ινδία και η σκληρή option. Αυτό σημαίνει ότι οι ομάδες θα έχουν πιο πολλά από τα μαλακά ελαστικά στη διάθεσή τους κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής. Εκείνη την ημέρα, οι ομάδες θα έχουν για πρώτη φορά την ευκαιρία να τρέξουν στην πίστα μήκους 5,137χλμ. Επιπλέον, θα τους δοθεί ένα έξτρα σετ μαλακών ελαστικών την Παρασκευή, ώστε να μπορέσουν να μεγιστοποιήσουν την παραμονή τους στην πίστα και να προσφέρουν στην Pirelli κάποιες πολύτιμες πληροφορίες για το μέλλον.

Όλοι θα προσπαθήσουν να συγκεντρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα για τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα, αλλά η πίστα θα είναι πιθανόν ‘φρέσκια’ και ολισθηρή καθώς δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ πριν. Όπως και στην Κορέα, τα χαρακτηριστικά αυτά θα αλλάξουν κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου καθώς θα στρώνεται περισσότερη γόμα στην άσφαλτο με αποτέλεσμα να αλλάζει και η πρόσφυση. Κάτι ανάλογο προκαλείται και από τον καθαρισμό του νέου ασφαλτοτάπητα, πριν διαχυθούν τα έλαια της ασφάλτου και ξεκινήσει η φθορά της.

Από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά της δεξιόστροφης πίστας του Buddh είναι οι Στροφές 10 και 11 παρόμοιες με τη διάσημη Στροφή 8 στην Τουρκία. Είναι γρήγορη και μεγάλη και καταπονεί τα ελαστικά με πλευρικά φορτία, αλλά αντίθετα με τη Στροφή 8 της Τουρκίας κλίνει αντί να ανοίγει.
Δηλώσεις του αγωνιστικού Διευθυντή της Pirelli Paul Hembery: «Σκόπιμα κάναμε μία συντηρητική επιλογή ελαστικών – συνδυασμό σκληρής και μαλακής γόμας - απλά επειδή σε μία νέα πίστα δεν μπορείς να είσαι ποτέ σίγουρος για το τι ακριβώς θα συναντήσεις στον αγώνα. Αλλά με την κατανομή που επιλέξαμε πιστεύουμε ότι οι ομάδες θα τρέξουν περισσότερο με τα μαλακά ελαστικά, κυρίως επειδή θα τους δώσουμε ένα έξτρα σετ soft την Παρασκευή. Αυτό θα μας βοηθήσει να πάρουμε μερικές αποφάσεις σε σχέση με τη στρατηγική που θα ακολουθήσουμε του χρόνου, έχοντας προηγουμένως διαπιστώσει την άριστη αντοχή των πιο μαλακών γομών. Είναι πολύ νωρίς για να προβλέψουμε τον αριθμό των pit stops για το Σαββατοκύριακο, αλλά αναμένουμε μία αρκετά μεγάλη χρονική διαφορά μεταξύ των δύο ελαστικών ανά γύρο».
Από τη θέση του οδηγού Narain Karthekiyan (Hispania Racing Team): «Θα είναι
ένα από τα σιρκουί υψηλών προκλήσεων της F1 και καθώς οι νέες πίστες είναι πάντα ένα βήμα στο άγνωστο μπορώ να δικαιολογήσω την επιλογή ελαστικών της Pirelli. Η άσφαλτος είναι εξαιρετικά λεία συγκριτικά με των περισσοτέρων σιρκουί του ημερολογίου και πιστεύω ότι αυτό είναι ένα πλεονέκτημα. Η διαφορά στο χρόνο μεταξύ σκληρής και μαλακής γόμας ανά γύρο θα είναι τεράστια, ενδεχομένως ξεπερνά τα δύο δευτερόλεπτα. Προβλέπω ότι οι ομάδες θα χρησιμοποιήσουν ελάχιστα τη σκληρή γόμα: ίσως ένα μικρό τελευταίο stint στον αγώνα καθώς τα πλεονεκτήματα ταχύτητας των soft μπορούν να αντισταθμίσουν τη μικρότερη διάρκεια ζωής τους με το δεδομένο ότι η άσφαλτος δεν είναι καθόλου τραχιά και πιστεύω ότι οι θερμοκρασίες δεν θα ξεπεράσουν τους 40 βαθμούς μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Το μεγάλο pit lane θα παίξει ρόλο και στη στρατηγική, καθώς οι ομάδες να προσπαθούν να ολοκληρώσουν τον αγώνα με όσο το δυνατόν λιγότερες στάσεις. Η διάταξη της πίστας προβλέπεται να καταπονήσει πολύ τα ελαστικά – κυρίως η κεκλιμένη, παρατεταμένη και πολλαπλών κορυφών Στροφή 10, παρόμοια με τη Στροφή 8 στην Τουρκία. Το εμπρός αριστερό σίγουρα θα δεχτεί πολύ φορτίο εκεί – ενώ υπάρχουν και μία-δύο αργές που θα καταπονήσουν τα πίσω στην έξοδο. Επομένως, συνολικά θα είναι μεγάλη πρόκληση για τα ελαστικά και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα ανταποκριθούν. Ανυπομονώ».






Ράλι Ισπανίας (20-23/10)



7ος παγκόσμιος τίτλος για τη Citroën

Πραγματοποιώντας έναν εκπληκτικό αγώνα οι Sébastien LoebDaniel Elena κατέκτησαν την πρώτη θέση στο Ράλι Ισπανίας. Αυτή η νίκη δίνει στη Citroën Total World Rally Team (CTWRT) το 7ο τίτλο της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα (κατασκευαστών) και παράλληλα την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα των οδηγών έναν αγώνα πριν το τέλος της αγωνιστικής χρονιάς.

Έχοντας πραγματοποιήσει μια εκπληκτική εμφάνιση και τις τρεις ημέρες του αγώνα οι Sébastien Loeb – Daniel Elena επικράτησαν στις μικτές συνθήκες ενός ιδιαιτέρα κρίσιμου ράλι για την έκβαση και των δύο παγκοσμίων τίτλων.

 Οι Sébastien Ogier – Julien Ingrassia από την πλευρά τους, έχοντας αντιμετωπίσει δύο κλαταρίσματα κατά τη διάρκεια του αγώνα, την τελευταία ημέρα ξεκίνησαν από την 5η θέση ιδιαίτερα δυναμικά κερδίζοντας δύο ειδικές και δύο δεύτερες θέσεις. Όμως και ενώ ήταν σε απόσταση βολής από την 4η θέση στην προτελευταία ειδική του αγώνα αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν λόγο μηχανικής βλάβης στον κινητήρα με αποτέλεσμα να μην έχουν τη δυνατότητα να συλλέξουν κανένα βαθμό.

Παράλληλα, με δεδομένο το κρίσιμο σημείο στο οποίο βρίσκεται το πρωτάθλημα των οδηγών η Power Stage του συγκεκριμένου αγώνα είχε ιδιαίτερη βαρύτητα. Το DS3 WRC των Sébastien Loeb – Daniel Elena ήταν εφοδιασμένο με σκληρά ελαστικά στη βρεγμένη άσφαλτο με αποτέλεσμα το πλήρωμα της Citroën να μην πάρει άσκοπα ρίσκα. Παρ' όλη τη συντηρητική προσέγγιση τους κατάφεραν να πετύχουν τον τρίτο ταχύτερο χρόνο, κάτι που τους χάρισε έναν επιπλέον βαθμό. "Είμαστε πολύ ανακουφισμένοι που κερδίσαμε. Δεν ήταν μία καθόλου εύκολη νίκη, αφού χρειάστηκε να προσπαθήσουμε σκληρά μέχρι το τέλος", δήλωσε ο Loeb πανηγυρίζοντας την 67η νίκη του σε 150 συμμετοχές στο WRC. "Την τρίτη ημέρα η επιλογή των σωστών ελαστικών ήταν ιδιαιτέρως δύσκολη λόγω των άστατων καιρικών συνθηκών. Αυτό το στοιχείο δεν μας βοήθησε στη Power Stage όμως καταφέραμε να κερδίσουμε ένα βαθμό, ο οποίος μπορεί να μας φανεί ιδιαίτερα πολύτιμος. Στην άσφαλτο θα πρέπει να έχεις ένα ιδιαίτερα ακριβές οδηγικό στύλ, όπως στους αγώνες πίστας, όμως αυτή τη χρονιά θέσαμε τα θεμέλια για τη νίκη μας την πρώτη ημέρα στις χωμάτινες διαδρομές.

Οι Sébastien Loeb – Daniel Elena θα εκκινήσουν στο Ράλι της Μεγάλης Βρετανίας έχοντας διαφορά 8 βαθμών μπροστά από τον Mikko Hirvonen. "Για την ώρα γιορτάζουμε τον 7ο τίτλο κατασκευαστών για τη Citroën! Όμως το πρωτάθλημα των οδηγών έχει ακόμα πολύ δρόμο. Ο Mikko Hirvonen κατάφερε να πάρει τη δεύτερη θέση εδώ και ξέρω ότι θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός στην Ουαλία. Θα πρέπει να τερματίσουμε μπροστά του και το καλύτερο βέβαια θα είναι να κερδίσουμε. Όπως και να έχει η μοίρα είναι στα χέρια μας"!

Περιμένοντας την τελική μάχη στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς όλοι στην Citroën Total World Rally Team γιορτάζουν την κατάκτηση του 7ου παγκόσμιου τίτλου. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας Olivier Quesnel: "Σήμερα είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την κατάκτηση του Παγκοσμίου Τίτλου, τον 4ο σερί για τη Citroën. Είναι το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς από μία συγκροτημένη όσο και σεμνή ομάδα. Μείναμε ενωμένοι στις δύσκολες στιγμές και κερδίσαμε 10 στους 12 αγώνες μέχρι στιγμής, ένα πραγματικά εκπληκτικό αποτέλεσμα. Εξετάζουμε το αυτοκίνητο των Sébastien Ogier – Julien Ingrassia και θα βρούμε ακριβώς το πρόβλημα του κινητήρα, που όμως είμαστε σίγουροι ότι δεν έχει κάποια σχέση με τη βλάβη που προκάλεσε την εγκατάλειψη του Loeb στη Γαλλία. Είχαμε δύο στόχους τη φετινή σαιζόν. Την κατάκτηση και των δύο τίτλων. Σήμερα εκπληρώσαμε τον πρώτο"!