Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 19 Ιουνίου 2012

Hoonigan


Κατά το hooligan! Ο hoonigan είναι ο hooligan των τεσσάρων τροχών. Τι αρέσκεται να κάνει; Drift, drag, burnout και ό,τι άλλο μπορεί να βάλει ο κοινός νους. Ένας πολύ διάσημος hoonigan που μας έρχεται γρήγορα γρήγορα στο μυαλό δεν είναι άλλος από τον Ken Block!

Ενώ αυτός λοιπόν έχει φτάσει στο σημείο να πληρώνεται για να κάνει χαριτωμένα πράγματα με οτιδήποτε κινείται σε τέσσερις και ενίοτε δύο ρόδες, το διαδίκτυο βρίθει από homemade hoonigans, πολλοί από τους οποίους συγκεντρώνονται στο παρακάτω βίντεο.




Πηγή: Autoblog



Περιοδικό Autokinisimag

KaBOOM!


Δεν γνωρίζουμε αν μετά από αυτό το ποστ οι φίλοι του Dragtimes.info αποφάσισαν να προσθέσουν λίγο αλατοπίπερο στις κόντρες τους αλλά το παρακάτω βίντεο είναι πράγματι εκρηκτικό. Μετά από δύο περάσματα μεταξύ μιας Bentley Continental GT και μιας Ferrari California, καθώς και ενός Chrysler 300C SRT-8 και ενός Grand Cherokee SRT-8 έρχεται η έκπληξη. Ή μάλλον έκρηξη...

Δείτε από μόνοι σας και θα καταλάβετε...



Πηγή: Dragtimes.info



Περιοδικό Autokinisimag

Scuderia


Ferrari! Τι άλλο; Ονειρικά και λατρεμένα αυτοκίνητα παραγωγής - δυστυχώς για λίγους -, λαμπρή αγωνιστική ιστορία και φυσικά αλησμόνητες σελίδες στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκίνησης. 

Η φετινή πορεία της ιταλικής ομάδας στην F1 ξεκίνησε κάπως περίεργα. Πολλοί ήταν αυτοί που ονειρεύτηκαν την Ferrari στο πρώτο σκαλί του βάθρου μετά από αρκετό καιρό (η Scuderia τερμάτισε στην τρίτη θέση το 2010 και 2011 μετά την απογοητευτική τέταρτη του 2009), όνειρα που φάνηκαν να μένουν απραγματοποίητα από την αρχή λόγω μονοθέσιου. Η F2012 έδειξε από την αρχή ότι δεν θα μπορούσε να σταθεί εύκολα πλάι στους ανταγωνιστές της και δεν ήταν λίγοι αυτοί που έσπευσαν να την καταστήσουν ξοφλημένη, ήδη από τον πρώτο αγώνα.

Η Ferrari δεν θα μπορούσε βέβαια να το αφήσει έτσι. Έβαλε τα δυνατά της και έπειτα από πάρα πολύ δουλειά, κατάφερε σήμερα, με τους πρώτους επτά αγώνες της σεζόν να αποτελούν ήδη παρελθόν, να παραμένει ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Ο μαχητής Fernando Alonso βρίσκεται στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος οδηγών και υπολείπεται μόλις δύο βαθμών από τον Lewis Hamilton ενώ εάν τα αποτελέσματα του έτερου οδηγού της ιταλικής ομάδας Felipe Massa ακολουθούσαν το παράδειγμα του Monaco τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι ακόμη καλύτερα από την καθόλου ευκαταφρόνητη 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών (όπου οι διαφορές δεν είναι ακόμη μη αναστρέψιμες).


Τι έχει να πει για όλα αυτά ο Νικόλας Τομπάζης, ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της Scuderia Ferrari; Τι αλλαγές συνέβησαν στο μονοθέσιο από την αρχή της χρονιάς μέχρι τώρα; Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο για να λάβετε όλες τις απαντήσεις.




Πηγή: Ferrari World



Περιοδικό Autokinisimag

Ο David Lyon Νέος Αντιπρόεδρος Σχεδίασης της Opel


Με ισχύ από 1η Αυγούστου, 2012, ο David Lyon διορίζεται νέος Αντιπρόεδρος Σχεδίασης της GM Europe, και αναλαμβάνει ρόλο επικεφαλής σχεδίασης της Opel. Ο Lyon (43) διαδέχεται τον Mark Adams ο οποίος προάγεται σε Εκτελεστικό Διευθυντή, Παγκόσμιας Σχεδίασης Cadillac & Buick. Ο David Lyon θα έχει έδρα στο Rüsselsheim, ενώ ο Mark Adams θα εγκατασταθεί στο Warren, Michigan. Και οι δύο θα αναφέρονται στον Ed Welburn, Αντιπρόεδρο Παγκόσμιας Σχεδίασης της GM.Η επιτυχημένη, σημερινή σχεδιαστική κατεύθυνση της Opel ξεκίνησε υπό την καθοδήγηση του Adams με το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2009, το Opel Insignia, και συνεχίστηκε με πολλά ακόμα επιτυχημένα προϊόντα όπως τα Meriva, Astra, Ampera, Zafira Tourer και πιο πρόσφατα το ‘συναισθηματικό’ Astra GTC.Σήμερα, ο Lyon διατελεί Εκτελεστικός Διευθυντής, τομέα Interiors/Global Cross Brand Design Β. Αμερικής, & Brand Champion για τις Buick και GMC. Η πλούσια σχεδιαστική εμπειρία του Lyon περιλαμβάνει το εσωτερικό και εξωτερικό αυτοκινήτων παραγωγής και πρωτοτύπων για τις μάρκες Chevrolet, Buick, Holden, GMC και Cadillac. 

Το πορτφόλιό του σε οχήματα παραγωγής και πρωτότυπα περιλαμβάνει μοντέλα όπως τα Buick Enclave (που σηματοδότησε την ανάκαμψη της μάρκας), LaCrosse, Verano και Riviera concept όπως και το επαναστατικό, ηλεκτρικό όχημα εκτεταμένης αυτονομίας Chevrolet Volt, και τα Corvette, Cadillac CTS, Escalade και Silverado.Καθώς οι πελάτες απαιτούν να λαμβάνουν όλο και περισσότερες πληροφορίες στο αυτοκίνητό τους, ο Lyon έχει ηγηθεί μιας νέας γενιάς σύγχρονων εσωτερικών και επαναστατικών λύσεων για συνεργασία ανθρώπου / ηλεκτρονικών συστημάτων αυτοκινήτου όπως η Cadillac User Experience (CUE), η Chevrolet MyLink και η Buick/GMC IntelliLink φιλοδοξώντας σε μία πιο ‘συνδεδεμένη’ οδηγική εμπειρία. 

Ο Lyon έχει διατελέσει επίσης Εκτελεστικός Διευθυντής, Σχεδίασης GM Ασίας, όπου από το 2004 μέχρι το 2007 ηγήθηκε των ομάδων Κορέας, Κίνας και Αυστραλίας για τη δημιουργία νέων προτύπων μοντέλων Chevrolet, όπως η μικρή τριάδα Cruze, Sonic και Spark, και η Buick LaCrosse καθώς και προηγμένα πρωτότυπα Chevrolet, Buick και Holden. Προηγουμένως, ήταν Εκτελεστικός Διευθυντής Σχεδίασης, στις Αρχιτεκτονικές Αμαξωμάτων με Ξεχωριστά Πλαίσια, σε τρία στούντιο. Οι νέες μετακινήσεις θέσεων εντάσσονται στο πρόγραμμα ανανέωσης της οργανωτικής δομής που θα επιτρέψει στον οργανισμό Σχεδίασης της GM καλύτερη ευθυγράμμιση με τις μάρκες της εταιρίας σε ένα παγκόσμιο δίκτυο 10 Κέντρων Σχεδίασης.


Πηγή: Opel



Περιοδικό Autokinisimag

H Hyundai team στο UEFA EURO 2012


Η Hyundai Motor Company στα πλαίσια της χορηγικής της συνεργασίας με την UEFA στα μεγάλα τουρνουά ποδοσφαίρου, όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, για περισσότερα από 12 χρόνια, πήρε μια νέα πρωτοβουλία στο φετινό τουρνουά EURO 2012. Για το λόγο αυτό η εταιρεία δημιούργησε τη “HYUNDAI TEAM”. Μια ομάδα που αποτελείται από 5 εξαιρετικούς ποδοσφαιριστές κορυφαίων Ευρωπαϊκών ομάδων, οι οποίοι θα λειτουργήσουν ως πρεσβευτές μιας σειράς από επικοινωνιακές δραστηριότητες της Hyundai στα πλαίσια του UEFA EURO 2012. Μια από τις πιο σημαντικές ενέργειες στις οποίες πρωταγωνιστεί η Hyundai Team είναι η καμπάνια «Make a pledge» μια φιλανθρωπική πρωτοβουλία, με την οποία η εταιρεία υποστηρίζει και πάλι νέους ανθρώπους καθώς και παίκτες να υλοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους. 

Μπαίνοντας στην ειδική εφαρμογή της Hyundai στο Facebook - www.facebook.com / HyundaiWorldwide, οι φίλαθλοι μπορούν να δηλώσουν «like» στον αγαπημένο τους παίκτη της ομάδας της Hyundai. Για κάθε ένα «like» η Hyundai θα προσφέρει € 1, και με τον τρόπο αυτό η εταιρεία στοχεύει σε μια συνολική δωρεά ύψους € 250,000. Τη “HYUNDAI TEAM” αποτελούν οι παγκοσμίου φήμης ποδοσφαιριστές : • Iker Casillas (Ισπανία) • Karim Benzema (Γαλλία) • Giuseppe Rossi (Ιταλία) • Lukas Podolski (Γερμανία) • Daniel Sturridge (Αγγλία) Στόχος της ομάδας της Hyundai είναι η συνεχής υπενθύμιση προς τους φιλάθλους του τουρνουά του ενθουσιασμού, του δυναμισμού και του πάθους, συναισθημάτων που εμπνέει το ποδόσφαιρο. Κάθε ένα από τα μέλη της ομάδας Hyundai έχει κυνηγήσει με πάθος την κατάκτηση της κορυφής, κάτι που συμπίπτει και με το κεντρικό μήνυμα της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας της Hyundai.

Στο τηλεοπτικό σποτ βλέπουμε τους πρωταγωνιστές να ξεκινούν από μωρά και να μεγαλώνουν, έχοντας πάντα μπροστά τους μια μπάλα και έναν στόχο : την κατάκτηση της τελειότητας. Όπως αυτοί οι ποδοσφαιριστές οδηγήθηκαν στην κορυφή με την αποφασιστικότητα και τη συνεχή προσπάθεια για βελτίωση, έτσι και η Hyundai ακολουθεί τον ίδιο δρόμο. Αυτό είναι και το κεντρικό μήνυμα του τηλεοπτικού spot : «Εάν νομίζεις ότι μόνο οι άνθρωποι οδηγούνται από το πάθος… Ξανασκέψου το!» Και φτάνουμε στο σήμερα, που οι πρωταγωνιστές έχοντας ήδη κατακτήσει την τελειότητα μπαίνουν στο γήπεδο. Τότε ξεπροβάλει ένα ακόμα ανεπίσημο μέλος της “HYUNDAI TEAM”, που μοιράζεται τις ίδιες αξίες και την ίδια τελειότητα με αυτούς: τo Nέο Hyundai i30 Με αυτό τον τρόπο το τηλεοπτικό κοινό έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με το νέο μοντέλο που θα βρίσκεται σύντομα κοντά μας και το συνδυάζει με πέντε κορυφαίους ποδοσφαιριστές και ένα μεγάλο ποδοσφαιρικό γεγονός.


Πηγή: Hyundai



Περιοδικό Autokinisimag