Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Παγκόσμιος τίτλος για τον Vettel μετά από τέσσερα pit stop στη Βραζιλία

Ο πιλότος της Red Bull, Sebastian Vettel κατέκτησε τον τρίτο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο του μετά από ένα συναρπαστικό αγώνα στη Βραζιλία, όπου ο Jenson Button της McLaren κέρδισε για τρίτη φορά φέτος. Έτσι ο Vettel γίνεται ο νεαρότερος τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. Ο Γερμανός οδηγός έκανε τέσσερα pit stop πριν τερματίσει έκτος, έχοντας ανακτήσει έδαφος από την τελευταία θέση στην οποία είχε υποχωρήσει μετά από τετακέ που προκάλεσε η επαφή του με τον Senna στον πρώτο γύρο. Για τον αγώνα είχαν επιλεγεί σκληρές P Zero Silver και μεσαίες γόμες P Zero White, ενώ χρησιμοποιήθηκαν επίσης ενδιάμεσα Cinturato Green και βρόχινα ελαστικά Cinturato Blue. Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με μεσαίες γόμες εκτός από τους Michael Schumacher (Mercedes), Kamui Kobayashi (Sauber) και Romain Grosjean (Lotus), οι οποίοι επέλεξαν τις σκληρές. Ο αγώνας ξεκίνησε με την εξωτερική θερμοκρασία στους 19 βαθμούς και ελαφριά ψιχάλα η οποία εξελίχθηκε σε έντονη βροχή στους πρώτους 10 γύρους. Ο πιλότος της Lotus Kimi Raikkonen ήταν ο πρώτος που ήρθε στα pits για ενδιάμεσα Cinturato Green στον πέμπτο γύρο, και το παράδειγμά του ακολούθησαν σταδιακά πολλοί ακόμα οδηγοί. Ο Button, ο οποίος εύκολα πέρασε στην πρώτη θέση έχοντας ξεκινήσει δεύτερος στο grid διατήρησε τις μεσαίες γόμες υπό βροχή. Οι διαφορετικές στρατηγικές έφεραν ανακατατάξεις: π.χ. η Caterham του Heikki Kovalainen βρέθηκε στην έκτη θέση μπροστά από τη Marussia του Timo Glock – οι οποίοι επίσης παρέμειναν με slick μέχρι το 15ο και 14ο γύρο αντίστοιχα. Όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε για 10 γύρους, ο Button ήρθε στα pits στον 23ο γύρο για να αλλάξει σε σκληρά ελαστικά ενώ η πίστα παρέμενε βρεγμένη με τη βροχή να υποχωρεί. Στους τελευταίους γύρους η βροχή επέστρεψε με πιο άγριες διαθέσεις αυτή τη φορά, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατον να παραμείνει με τα slick. Στον 50ό γύρο, ο πιλότος της Mercedes, Nico Rosberg φόρεσε ενδιάμεσα ελαστικά, ενώ ο Vettel έκανε στάση για μεσαία στον 52ο γύρο και μετά από δύο γύρους για ενδιάμεσα καθώς η βροχή δυνάμωνε. Στον 57ο γύρο, ο Button έκανε το δεύτερο και τελευταίο του pit stop για ενδιάμεσα ελαστικά χωρίς να χάσει την πρώτη θέση. Οι Daniel Ricciardo και Kovalainen της Toro Rosso ολοκλήρωσαν τον αγώνα με τα βρόχινα Cinturato Blue. Η στρατηγική ελαστικών του Vettel ήταν εκκίνηση με μεσαίες γόμες, αλλαγή σε ενδιάμεσες, μετά σε σκληρές, στη συνέχεια ξανά μεσαίες και τέλος επιστροφή σε ενδιάμεσες. Ο αντίπαλός του στη διεκδίκηση του τίτλου Fernando Alonso, ο οποίος έπρεπε να τερματίσει τουλάχιστον στην τρίτη θέση με τον Vettel στη 10ή ή ακόμα χαμηλότερα για να ελπίζει στο πρωτάθλημα έκανε μία στάση λιγότερη: ξεκινώντας με μεσαίες γόμες, άλλαξε σε ενδιάμεσες, μετά πάλι σε μεσαίες και ολοκλήρωσε τον αγώνα με ενδιάμεσα ελαστικά. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, οι οδηγοί πρέπει να χρησιμοποιούν και τους δύο τύπους ελαστικών slick κατά τη διάρκεια του αγώνα εκτός εάν έχουν χρησιμοποιήσει ενδιάμεσα ή βρόχινα. Ο Button ήταν ο μοναδικός από τους τερματίσαντες οι οποίοι έκαναν μόνο δύο pit stop: όλοι οι υπόλοιποι έκαναν τουλάχιστον ένα επιπλέον.