Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2011

Αμάρτησαν για το χωράφι τους...

Επειδή πολύ λόγος έχει γίνει για τους Λαρισαίους, που είναι πρωταθλητές κόσμου στην κατοχή Πόρσε Καγιέν, ψάξαμε και βρήκαμε την αιτία. Αμέσως να τα κακολογήσετε τα παιδιά της αγροτιάς!



Την εναλλακτική χρήση του Πόρσε Καγιέν την είχαν σκεφτεί πρώτοι οι Λαρισαίοι, πριν την ανακαλύψει ένας αγρότης από τις ΗΠΑ και την δημοσιεύσει στην ιστοσελίδα Jalopnik.


Πηγή: www.jalpnik.com

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & θράκης

Σε ποιά πόλη κυκλοφορούν τα περισσότερα SUV διεθνώς;

Η Λάρισα έχει γίνει η πρωταγωνίστρια της σημερινής ειδησεογραφίας, μετά από έρευνα η οποία φανερώνει ότι είναι η πόλη στην οποία κυκλοφορούν τα περισσότερα πολύτελή αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Η έρευνα έγινε από τον κο Ηρακλή Πολεμαρχάκη, πρώην επικεφαλής του οικονομικού γραφείου του πρωθυπουργού και δημοσιευτηκε στο περιοδικό του βρετανικού πανεπιστημίου Γουόρικ - όπου και διδάσκει. Γιατί εκπλήσσεστε κύριε Πολεμαρχάκη; Όπως έλεγε και ο (πρώην) εργόδότης σας, λεφτά υπάρχουν!



Συγκεκριμένα ο Ηρακλής Πολεμαρχάκις, σε άρθρο του αποκαλύπτει, πως πρωτεύουσα των πολυτελών αυτών αυτοκινήτων δεν είναι άλλη πανευρωπαϊκά, από τη Λάρισα, "γεγονός που έχει μετατραπεί σε προσφιλές θέμα συζήτησης στην Στουτγγάρδη, το λίκνο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας".

Στο άρθρο του - που αναδημοσίευσε η Athens News, ο κ. Πολεμαρχάκις επισημαίνει το αυτονόητο, ότι το συγκεκριμένο ρεκόρ είναι μάλλον περίεργο για μια αγροτική περιοχή, πόσω μάλλον εάν κανείς αναλογιστεί ότι ο αγροτικός τομέας στην Ελλάδα κάθε άλλο παρά ανθηρός μπορεί να χαρακτηρισθεί, δεδομένου ότι η αγροτική παραγωγή αποτελεί μόλις το 3,2% του ακαθάριστου εθνικού προϊόντος (στοιχεία 2009) από 6,65% που ήταν το 2000 ενώ τα κονδύλια και οι επιδοτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης συνιστούν περίπου το μισό του εθνικού αγροτικού εισοδήματος.

"Πριν από ένα - δυο χρόνια ο αριθμός των Πόρσε Καγιέν που κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα, ήταν μεγαλύτερος από τον αριθμό των Ελλήνων που δήλωναν εισόδημα άνω των 50.000 ευρώ και πλήρωναν τους αντίστοιχους φόρους", υπογραμμίζει ο κ. Πολεμαρχάκις, επισημαίνοντας ότι το ποσό αυτό αντιστοιχεί περίπου στο κόστος αγοράς του πολυτελούς οχήματος.

"Η σουρεαλιστική περίπτωση της Λάρισας αποτελεί βεβαίως και μία αναλογία της δύσκολης θέσης στην οποία έχει περιέλθει η ίδια η Ελλάδα", αναφέρει.

"Η χώρα βρίσκεται σε οικτρή θέση εξαιτίας του εύκολου χρήματος, κληροδότημα των τεράστιων πιστώσεων που προσέφερε σε δημόσιο και ιδιώτες η ένταξη της Ελλάδας στην ευρωζώνη και εξαιτίας ενός συνδυασμού άλλων παραγόντων, μεταξύ των οποίων η διαφθορά, η ξοφλημένη πολιτική κουλτούρα και το εκπαιδευτικό σύστημα που δεν μπόρεσε να παράσχει στους πολίτες τις απαιτούμενες δεξιότητες", σημειώνει.


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Νέα ιστοσελίδα για διοργανώσεις Drift

Μετά το "Run What You Bring" έρχεται το "Drift What You Bring"!

Το περιοδικό μας δημοσίευσε την καινούρια ιστοσελίδα για αγώνες πλαγιολίσθησης που σκοπεύει να διοργανώσει μαζί με την Λ.Α.Α.Μ.Θ το νέο έτος. Συγκεκριμένα η ιστοσελίδα προσκαλεί τους φίλους drifters να εξερευνήσουν μέσα από αυτήν την πληθώρα  πληροφοριών που παρέχεται από όλες τις διαθέσιμες ιστοσελίδες για τους αγώνες που έχουν γίνει ή θα γίνουν στο άμεσο μέλλον, να παρουσιάσουν τα οχήματα τους, να προτείνουν ιδέες και γενικά να μοιραστούν τις απόψεις τους με άλλους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού.


Επισκεφτείτε την σελίδα dwyb.gr και μάθετε περισσότερα! CLICK HERE!


Honda EV Concept

Honda EV Concept …στο δρόμο της ηλεκτροκίνησης


Πιστή στη δέσμευση της για την παραγωγή αυτοκινήτων που θα επιβαρύνουν όσο το δυνατόν λιγότερο CO2 το περιβάλλον και στο πλαίσιο της φιλοσοφίας ‘Road to Zero Emissions’ η Honda παρουσίασε το ηλεκτρικό όχημα EV Concept, αποτυπώνοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη φιλοσοφία και το στυλ των προσεχών ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας που προορίζονται για παραγωγή και θα κυκλοφορήσουν στην Αμερική και την Ιαπωνία το 2012. 

«Η μακρά ιστορία της Honda στις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης μας επέτρεψε να καταλάβουμε τις απαιτήσεις των πελατών» δήλωσε ο Takanobu Ito, Πρόεδρος & CEO της Honda Motor Co., Ltd. «Η Honda πιστεύει ότι ένα ηλεκτρικό όχημα πρέπει να είναι πρακτικό  και απολαυστικό στην οδήγηση». 

Το Honda EV Concept είναι σχεδιασμένο για να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακινήσεων ενός μέσου κατοίκου μεγαλούπολης και βασίζεται στην πενταθέσια διάταξη του δημοφιλούς Honda Jazz. Όταν παρουσιαστεί το Honda EV Concept παραγωγής, θα κινείται με την ενέργεια μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου και έναν ομοαξονικό ηλεκτροκινητήρα. Ο ηλεκτροκινητήρας υψηλής πυκνότητας ισχύος, που προέρχεται από το ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου FCX Clarity, προσφέρει εξαιρετική απόδοση και ισχύ, παραμένοντας αθόρυβος στις υψηλές ταχύτητες. Το Honda EV Concept θα έχει τελική ταχύτητα 144 km/h.

Το Honda EV Concept υπολογίζεται να έχει αυτονομία 160 km ανά φόρτιση σύμφωνα με τον κύκλο πόλης US EPA LA4* (112 km σύμφωνα με το συντελεστή προσαρμογής EPA). Η αυτονομία μπορεί να μεγιστοποιηθεί με ένα καινοτόμο σύστημα ηλεκτροκίνησης 3 προγραμμάτων, παρόμοιο με αυτό του σπορ υβριδικού Honda CR-Z.  Ο οδηγός μπορεί να επιλέγει μεταξύ ECON, NORMAL, και SPORT ώστε να αλλάζει άμεσα και χωρίς διακοπή το οδηγικό στυλ, μεγιστοποιώντας την απόδοση ή βελτιώνοντας την επιτάχυνση. 
Το σύστημα ηλεκτροκίνησης 3-προγραμμάτων βασίζεται στο αντίστοιχο του υβριδικού CR-Z, που επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν ανάλογα με τις προτιμήσεις τους ή τις οδικές συνθήκες. Στο ECON mode, η αυτονομία μπορεί να αυξηθεί μέχρι 17%, συγκριτικά με το NORMAL mode, και μέχρι 25% σε σχέση με το SPORT mode. Η επιτάχυνση βελτιώνεται σημαντικά στο SPORT mode, παράγοντας επιδόσεις παρόμοιες με αυτές ενός δίλιτρου, βενζινοκίνητου οχήματος. 

Επιπλέον του συστήματος 3-mode E-Drive, το Honda EV Concept θα περιλαμβάνει αρκετά διαδραστικά συστήματα μέσω των οποίων ο οδηγός εκπαιδεύεται προκειμένου να μεγιστοποιεί την αυτονομία της μπαταρίας.

Μία ειδική ένδειξη συμβουλεύει τον οδηγό πότε να κλείσει το αιρκοντίσιον και άλλα ηλεκτρικά συστήματα για εξοικονόμηση ενέργειας από τη μπαταρία.  Για να μπορεί ο οδηγός να διαχειρίζεται την εμπειρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, το  Honda EV Concept προσφέρει ένα στάνταρ σύστημα συνδεσιμότητας ώστε να παραμένει συνδεδεμένος μέσω smartphone και PC, ή του αποκλειστικού τηλεχειριστηρίου της Honda ενώ βρίσκεται μακριά από το αυτοκίνητο. Το μικρών διαστάσεων διαδραστικό τηλεχειριστήριο παρέχει συνδεσιμότητα στο όχημα χωρίς να απαιτείται σύνδεση μέσω ιντερνέτ ή σήμα κινητού τηλεφώνου. Μέσω του συστήματος συνδεσιμότητας, οι οδηγοί θα μπορούν να παρακολουθούν από μακριά την κατάσταση φόρτισης, να θέτουν σε λειτουργία τη φόρτιση και να ενεργοποιούν το σύστημα κλιματισμού, ακόμα και την ώρα που το αυτοκίνητο είναι συνδεδεμένο στην πρίζα, ώστε να μειώνουν την κατανάλωση της ενέργειας της μπαταρίας μετά την εκκίνηση. Η mobile εφαρμογή και το website προσφέρουν επίσης τη δυνατότητα ρύθμισης προειδοποιήσεων της φόρτισης για βελτιστοποίηση του κόστους ηλεκτρισμού (π.χ. μειωμένα νυκτερινά τιμολόγια), και παρέχουν οδική βοήθεια όλο το 24ωρο με ένα σύστημα εντοπισμού των δημόσιων σταθμών φόρτισης. 
Το Honda EV Concept εφοδιάζεται με ένα στάνταρ Honda Satellite Linked Navigation System™ που περιλαμβάνει λειτουργία εντοπισμού δημόσιων σταθμών φόρτισης. Το Honda EV Concept σχεδιάστηκε με προδιαγραφές εύκολης και βολικής φόρτισης. Η επαναφόρτισης της μπαταρίες επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 12 ώρες μέσω μιας συμβατικής πρίζας 120-volt, και σε λιγότερο από έξι ώρες με πρίζα 240-volt. 

Το Concept έχει προβολείς LED, χρωμιωμένη εμπρός μάσκα, αεροδυναμικό προφυλακτήρα, διαφανή πίσω φώτα LED και τα διακριτικά EV. Στο εσωτερικό, τα καθίσματα του Honda EV Concept είναι επενδεδυμένα με οικολογικό γκρι βιο-ύφασμα.