Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2013

Η αγωνιστική Ducati Panigale 1199SSTK στην Ελλάδα

Η Kosmocar αναλαμβάνοντας την εκπροσώπηση της Ducati στην Ελλάδα, δημιουργεί τη δική της αγωνιστική ομάδα, με την οποία θα συμμετέχει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, αλλά και σε αγώνες του εξωτερικού. Για το σκοπό αυτό επένδυσε, αγοράζοντας την αγωνιστική Ducati Panigale 1199SSTK που ήρθε κατευθείαν από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και με την οποία συμμετείχε ο Lorenzo Savadori με την ομάδα Barni Racing στην κατηγορία Superstock (STK), για λογαριασμό του εργοστασίου της Ducati. Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα πήρε μια νίκη και ανέβηκε τρεις φορές στο βάθρο των νικητών, στους δέκα αγώνες της κατηγορίας. Βασίζεται απόλυτα στο κορυφαίο μοντέλο Superbike της εταιρίας, την επαναστατική Panigale 1199S, με ελάχιστες αλλαγές – όπως προβλέπουν οι κανονισμοί. Ο 1200 κυβικών εκατοστών δικύλινδρος V-90 κινητήρας, εξοπλίζεται με αγωνιστική εξάτμιση και διαφορετική χαρτογράφηση, ώστε η απόδοση από 195 ίππους να έχει ανέβει στους 202. Ο υπόλοιπος εξοπλισμός παραμένει ο ίδιος με το μοντέλο παραγωγής, με μόνη διαφορά ότι έχουν αφαιρεθεί τα φώτα και τα φλας και έχει αντικατασταθεί το φέρινγκ της μοτοσυκλέτας, με ειδικό αγωνιστικό, διατηρώντας το βάρος στα 164 κιλά. Η Ducati Panigale 1199SSTK είναι η ισχυρότερη αγωνιστική μοτοσυκλέτα που έχει έρθει ποτέ στην Ελλάδα και σίγουρα μια από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες που έχουν βρεθεί σε Ελληνικές πίστες. Σύντομα θα ανακοινωθεί η σύνθεση της ομάδας και το πρόγραμμα δοκιμών και αγώνων.

Η Alfa Romeo Giulia TI Super πρωταγωνιστεί στο «Winter Marathon 2013»

Το 25ο «Winter Marathon» θα πραγματοποιηθεί 25-27 Ιανουαρίου στη Μαντόννα Ντι Καμπίλιο. Αυτό το συναρπαστικό τεστ αξιοπιστίας ιστορικών αυτοκινήτων είναι, λόγω του αριθμού των συμμετοχών, αλλά και της ποιότητας των αυτοκινήτων που παίρνουν μέρος, το τρίτο σημαντικότερο αγωνιστικό γεγονός στην Ιταλία, μετά από το Mille Miglia και το Gran Premio Nuvolari. Με το υπέροχο σκηνικό των βουνών του Τρέντο, το κοινό και οι φίλαθλοι θα είναι σε θέση να θαυμάσουν την Alfa Romeo Giulia TI Super από τη συλλογή Alfa Romeo Historic Motoring, ειδικά προετοιμασμένη να λάβει μέρος στον διαγωνισμό, ο οποίος εκτός από εντυπωσιακός, δεν παύει να είναι και δύσκολος εξαιτίας των καιρικών συνθηκών. Η Giulia TI Super του 1963 είναι η πιο σπάνια και περίβλεπτη των Giulia. Μία έκδοση «έτοιμη για αγώνα», από την οποία παρήχθησαν 501 αυτοκίνητα, σχεδόν όλα στο χρώμα "Biancospino", με το έμβλημα Quadrifoglio και με χαμηλωμένο σασί για ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Η «TI Super» ήταν ένα από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που επέτρεψε την ανάπτυξη μιας γενιάς οδηγών, οι οποίοι στη συνέχεια πέρασαν σε μεγαλύτερες κατηγορίες, αφού πρώτα έγιναν διάσημοι μέσα από τις νίκες τους πίσω από το τιμόνι της Alfa Romeo. Η Giulia TI Super προορίζεται ιδιαίτερα για αγώνες δρόμου: δεν είναι τυχαίο ότι μεταξύ των πιο σημαντικών ιστορικών της στιγμών είναι η εξαιρετική νίκη στο «Tour de France Auto» του 1963 με τους Masoero και Maurin. Τεχνικά, η Giulia αποτέλεσε σημείο αναφοράς στην κατηγορία της, αυξάνοντας τα standards: οι τέσσερις κύλινδροι της Alfa Romeo, ο διπλός άξονας και τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά έγιναν πραγματικότητα σε αυτό το σασί. Όπως άλλωστε αναφέρει το διαφημιστικό μήνυμα εκείνης της εποχής, «σχεδιάστηκε από τον άνεμο».