Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου 2011

Η Ναυαρχίδα της Opel Συνεχίζει την Ιστορία Επιτυχίας της

Τρία χρόνια Opel Insignia: Ηγέτης στην Ευρώπη

Δεν είναι μόνον οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου και οι αγοραστές που επαινούν το Insignia. Στην έκθεση βλαβών DEKRA 2011, το κορυφαίο μοντέλο της Opel πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα από όλα τα αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν με ποσοστό μηδενικών βλαβών 96,1%. Λόγω της συνεχιζόμενης υψηλής ζήτησης, η Opel έχει μειώσει την περίοδο διακοπών του εργοστασίου της στο Rüsselsheim. Συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2009 (περίπου 73.300) και του 2010 (πάνω από 71.000), οι πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2011 αυξήθηκαν στις 79.000 μονάδες.

Στη Βρετανία, το Insignia ήταν το αδιαφιλονίκητο bestseller στο διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου 2011 στη σκληρό περιβάλλον της ανώτερης μεσαίας κατηγορίας. Το 5Θ hatchback είναι Νο1 στην κατηγορία του στην Ευρώπη στις σημαντικές αγορές της Γερμανίας και της Βρετανίας. Σε επίπεδο μοντέλου, η οικογένεια Insignia κατέχει τη δεύτερη θέση στην Ευρώπη, ενώ το Sports Tourer station wagon είναι δεύτερο σε Ευρώπη και Βρετανία. Όλο το 2010 το μερίδιο αγοράς του Insignia στην Ευρωπαϊκή Κατηγορία D ήταν 15,2%.

Οι αγοραστές του Insignia επιλέγουν κορυφαίο εξοπλισμό

Οι πελάτες έχουν ήδη εντυπωσιαστεί από τη σχεδιαστική ποιότητα του Insignia. Επιπλέον, η Opel ικανοποιεί τις προσδοκίες ακόμα και των πιο απαιτητικών αγοραστών της κατηγορίας με καινοτόμες τεχνολογίες και εξοπλισμό υψηλών προδιαγραφών.

Το γεγονός ότι το αγοραστικό κοινό έχει πειστεί για τα πρόσθετα προϊοντικά χαρακτηριστικά επιβεβαιώνεται από τις πωλήσεις προαιρετικού εξοπλισμού. Σε όλη την Ευρώπη, περισσότεροι από τους μισούς αγοραστές του Insignia επιλέγουν σύστημα πλοήγησης, στη Γερμανία το ποσοστό αυτό αγγίζει σχεδόν το 90%. Τα δύο τρίτα των Ευρωπαίων και το 86% των Γερμανών επιλέγουν το park pilot. Με αναλογία πάνω από 60%, μεγάλες ζάντες αλουμινίου 18 - 20 ιντσών είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στην Ευρώπη, ενώ στη Γερμανία, το ένα στα δύο Insignia πωλείται με το εργονομικό κάθισμα οδηγού, το οποίο είναι πιστοποιημένο με τη σφραγίδα έγκρισης Aktion Gesunder Rücken e.V. (Action for Healthy Backs).

Οι αγοραστές της κορυφαίας έκδοσης Cosmo που επιλέγουν το δερμάτινο πακέτο Nappa ‘Indian Summer’ δίνουν έμφαση στην πολυτέλεια της καμπίνας και παραγγέλνουν πρόσθετα αξεσουάρ σε πολύ υψηλότερο ποσοστό από τους οπαδούς μη δερμάτινων εκδόσεων. Τουλάχιστον το 60% - διπλάσιος αριθμός πελατών – προτιμά αυτόματο κιβώτιο, ενώ 10-πλάσιος είναι ο αριθμός όσων επιλέγουν τον κινητήρα 2.8 V6 turbo. Για την έκδοση adaptive 4x4 all-wheel drive το ποσοστό παραγγελιών είναι τέσσερις φορές υψηλότερο και για τον κοτσαδόρο διπλάσιο.

Νέος βενζινοκινητήρας 1.4 turbo ecoFLEX, σύμβολο οικονομίας καυσίμου

Σε συνδυασμό με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ο νέος 1.4 turbo ecoFLEX είναι ο οικονομικότερος βενζινοκινητήρας σε όλη τη μεσαία κατηγορία. Αυτή η αποδοτική μονάδα φιλοσοφίας ‘downsizing’ παράγει 103 kW/140 hp και αντικαθιστά την εξίσου ισχυρή ατμοσφαιρική έκδοση 1.8-λίτρων. Ο στάνταρ εξοπλισμός του Insignia 1.4 turbo ecoFLEX περιλαμβάνει τεχνολογία Start/Stop, σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, αεροδυναμικά πάνελ κάτω μέρους αμαξώματος και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.

Σαν αποτέλεσμα αυτών των μέτρων ο 1.4 καταναλώνει μόνο 5,7 λίτρα σούπερ αμόλυβδης βενζίνης ανά 100 km, δύο λίτρα λιγότερο από τον προκάτοχό του, ενώ οι εκπομπές CO2 μειώνονται ανάλογα κατά 45 g στα 134 g / km – μείωση κατανάλωσης και ρύπων πάνω από 25%. Παρά το μικρότερο κυβισμό, η ροπή που παράγει ο πολύ οικονομικός βενζινοκινητήρας αυξήθηκε σχεδόν κατά 15%, στα 200 Nm.

Με τις βελτιστοποιήσεις στο λόγο μετάδοσης, η αύξηση της απόδοσης συνοδεύεται από αισθητά βελτιωμένη ευελιξία. Με το συγκεκριμένο κινητήρα, το Insignia επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 10,9 δεύτερα, μέχρι την τελική ταχύτητα των 205 km/h. Το Sports Tourer επιτυγχάνει τις καλύτερες τιμές στην κατηγορία station wagon με κατανάλωση 5,9 l/100 km και εκπομπές CO2 139 g/km.

2.0 turbo 4x4: Υψηλότερη ισχύς και ροπή με μειωμένη κατανάλωση

Το νέο Insignia 2.0 turbo 4x4 με άμεσο ψεκασμό βενζίνης συνδυάζει ισχύ αυξημένη κατά 30 hp με adaptive 4x4 all-wheel drive. Για το σκοπό αυτό, οι μηχανικοί της Opel αύξησαν την πίεση υπερπλήρωσης (boost), βελτιστοποίησαν τον ψεκασμό καυσίμου και μείωσαν τις απώλειες ροής στο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής. Κατασκευασμένος αποκλειστικά από αλουμίνιο, ο 2.0 turbo έχει μία σειρά high-tech χαρακτηριστικών όπως υπερσυμπιεστή διπλής ροής, με ψύξη αέρα εισαγωγής, δύο εκκεντροφόρους με μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων και δύο αντικραδασμικούς άξονες. Παράγει 184 kW/250 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm (προηγουμένως: 350 Nm).

Οι επιδόσεις στο δρόμο είναι επίσης εντυπωσιακές. Ο δίλιτρος turbo επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 7,5 δεύτερα μέχρι την τελική ταχύτητα των 250 km/h. Με το προαιρετικό Start/Stop και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης επιτεύχθηκε μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 στα 8,4 l/100 km και 197 g/km (χωρίς Start/Stop: 8.5 l/100 km / 199 g/km CO2). Το Insignia 2.0 turbo με FWD εξακολουθεί να παράγει 162 kW/220 hp.

Από 115 g/km CO2: Οικονομικοί πετρελαιοκινητήρες με βέλτιστες επιδόσεις

Οι τρεις κινητήρες 2.0 CDTI με 81 kW/110 hp, 96 kW/130 hp και 118 kW/160 hp διατίθενται τώρα προαιρετικά με Start/Stop. Το Insignia 2.0 CDTI ecoFLEX με 118 kW/160 hp αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα αυτής της ευφυούς τεχνολογίας: η κατανάλωση του sedan μειώνεται από 4,9 κατά μέσο όρο στα 4,3 lit. diesel / 100 km ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 115 g/km.

Ο δίλιτρος diesel, με βελτιστοποιημένο έλεγχο καύσης και μειωμένη εσωτερική τριβή, ήδη παράγει τη μέγιστη ροπή των 350 Nm (με overboost 380 Nm) στις 1.750 rpm. Το Insignia ecoFLEX με 118 kW/160 PS, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και Start/Stop επιταχύνει στα 100 km/h σε 9,5 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 221 km/h. Ο αποδοτικός πετρελαιοκινητήρας σε συνδυασμό με adaptive 4x4 all-wheel drive διατίθεται για τρεις τύπους αμαξώματος και προσφέρει τη δυναμική και την υψηλή ενεργητική ασφάλεια ενός οχήματος AWD.

Start/Stop: Ευφυής τεχνολογία οικονομίας καυσίμου

Το Start/Stop εξελίχθηκε από την Opel και διατίθεται προαιρετικά με τους βενζινοκινητήρες 1.4 και 2.0 turbo και τους πετρελαιοκινητήρες. Μειώνει το χρόνο λειτουργίας στο ρελαντί και κατ’ επέκταση την κατανάλωση, τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και το θόρυβο – πλεονέκτημα για όλους τους χρήστες των δρόμων, κυρίως σε αστικές περιοχές. Για λόγους ασφαλείας και άνεσης των επιβατών, τα χειριστήρια θερμοκρασίας και ο έλεγχος υποπίεσης των φρένων παραμένουν ενεργά κατά τη διάρκεια του Autostop. Όταν κρίνεται απαραίτητο, για παράδειγμα στην πυκνή κυκλοφορία της πόλης, ο οδηγός απενεργοποιεί μηχανικά το σύστημα από το διακόπτη ‘eco’.

Ακριβής απόκριση χάρη στο σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση

Το νέο Rack Assist Electric Power Steering (REPS) με υποβοήθηση διεύθυνσης ανάλογη της ταχύτητας που διατίθεται για πρώτη φορά με το Insignia βελτιώνει την οδική συμπεριφορά. Σημαντικό πλεονέκτημα του REPS – παράλληλα με την ακριβή υποβοήθηση, την απόκριση και την άριστη πληροφόρηση από το οδόστρωμα – είναι η μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Καθώς δεν βασίζεται σε κάποια ενεργοβόρα υδραυλική αντλία, η υποβοήθηση διεύθυνσης είναι ενεργή μόνον όταν χρειάζεται.

Νέα εμπρός κάμερα Opel με πρόσθετες λειτουργίες

Το ανανεωμένο Opel Insignia είναι βελτιστοποιημένο και στον τομέα της ασφάλειας. Η δεύτερη γενιά της πολυβραβευμένης εμπρός κάμερας “Opel Eye” αποτελεί τη βάση για πρόσθετες καινοτόμες λειτουργίες:

Η Ένδειξη Απόστασης Προπορευόμενου Οχήματος - Following Distance Indication βοηθά στην αποφυγή συγκρούσεων και πιθανών προστίμων λόγω μη τήρησης της απαιτούμενης απόστασης από το προπορευόμενο όχημα. Στην κεντρική οθόνη του οδηγού προβάλλεται επίσης η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα σε δευτερόλεπτα. Αν το Insignia βρεθεί σε κρίσιμη κατάσταση όπου προμηνύεται σύγκρουση με το προπορευόμενο όχημα, η Προειδοποίηση Εμπρόσθιας Σύγκρουσης - ForwardCollision Alert κινητοποιεί τον οδηγό με ένα δυνατό ακουστικό και οπτικό σήμα. Ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει την ευαισθησία της λειτουργίας από το σχετικό διακόπτη στο τιμόνι.

Η λειτουργία Αναγνώρισης Οδικών Σημάτων - Traffic Sign Recognition ανιχνεύει ακόμα περισσότερα σήματα του Ευρωπαϊκού οδικού δικτύου. Πέραν των στρογγυλών πινακίδων, η νέα εμπρός κάμερα αναγνωρίζει και ορθογώνια σήματα, π.χ. για αυτοκινητόδρομους και ζώνες περιορισμένης κυκλοφορίας. Χάρη στην τεχνολογία πολλαπλής έκθεσης, έχει βελτιωθεί η ταχύτητα ανίχνευσης δυναμικών σημάτων, όπως γέφυρες με φώτα LED. Ο συνδυασμός εμπρός κάμερας και προσαρμοζόμενου εμπρόσθιου φωτισμού AFL+ περιλαμβάνει επίσης λειτουργία υποβοήθησης μεγάλης σκάλας.

Νέα γενιά συστημάτων πλοήγησης & ενημέρωσης/ψυχαγωγίας

Στα νέα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας Navi 600 και Navi 900 Europa όλο το υλικό χαρτών αποθηκεύεται σε κάρτες SD. Εκτός από τα προεπιλεγμένα σημεία ενδιαφέροντος (PoI), κάθε πελάτης μπορεί να κατεβάζει και να αποθηκεύει PoI της προτίμησής του στη συσκευή. Ένα ακόμα πρακτικό χαρακτηριστικό: πέρα από τις ταχύτερες και συντομότερες διαδρομές, το σύστημα πλοήγησης επιτρέπει και την επιλογή της πιο οικονομικής, δηλαδή αυτής με τη μικρότερη κατανάλωση.

Το Navi 900 Europa προσφέρει φωνητική αναγνώριση και λειτουργία ημερολογίου – το δεύτερο με δυνατότητα διαχωρισμού ιδιωτικών και επαγγελματικών ταξιδιών. Μία πρόσθετη ανακοίνωση POI ενημερώνει τον οδηγό για κοντινά σημεία ενδιαφέροντος μέσω ηχητικού σήματος, κειμένου ή αναδυόμενου παραθύρου. Από την έκδοση “Edition”, διατίθεται ηχοσύστημα Infinity υψηλής ποιότητας.

Πολυτέλεια: Δέρμα NappaIndian Night

Το 2012 Insignia είναι αναβαθμισμένο στυλιστικά και διαθέτει προηγμένο εξοπλισμό άνεσης. Το κορυφαίο μοντέλο της Opel προσφέρεται προαιρετικά με το νέο πολυτελές δέρμα Nappa “Indian Night” που συνδυάζει μαύρο δέρμα υψηλής ποιότητας με κομψές ραφές στην απόχρωση του Cognac. Το ‘Indian Night’ προστίθεται στην πρόταση ‘Indian Summer’ που λανσαρίστηκε το 2010 έχοντας ζεστούς πορτοκαλί και καφετί τόνους.

Εξωτερικά βάφεται στη νέα σκούρα μεταλλική απόχρωση ‘Luxor’, η οποία ανάλογα με την προσπίπτουσα δέσμη φωτός δημιουργεί μπλε-βιολετί αντανακλάσεις. Το τελικό φινίρισμα στο σπορ και κομψό παρουσιαστικό του Opel Insignia θα δοθεί τους προσεχείς μήνες με μία συλλογή νέων ζαντών αλουμινίου σε εντυπωσιακά σχέδια.

Η CITROEN στη Φρανκφούρτη



Πέρα από την είδη γνωστή σειρά μοντέλων της, η Citroën στο φετινό σαλόνι της Φρανκφούρτης θα παρουσιάσει και τα παρακάτω μοντέλα:

Citroën DS5

Το τρίτο μέλος της ανατρεπτικής σειράς DS θα κάνει το Ευρωπαϊκό του ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Το DS5 ανοίγει μια νέα διάσταση σε όσους εκτιμούν την εμπειρία της οδήγησης προσφέροντας παράλληλα μια ξεχωριστή και μοντέρνα προσέγγιση στην έννοια της πολυτέλειας. Το DS5 αποτελεί το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Citroën που χρησιμοποιεί το επαναστατικό υβριδικό σύστημα Hybrid4.


Citroën DS3 “Ultra Prestige”

Μία νέα έκδοση του DS3, που ήδη έχει κερδίσει το κοινό με τον ξεχωριστό του χαρακτήρα και τις πολλαπλές δυνατότητες προσωποποίησης που διαθέτει, θα κάνει την πρεμιέρα της στη Φρνακφούρτη. Το DS3 “Ultra Prestige” εισβάλει με ένα ανατρεπτικό τρόπο στον κόσμο της πολυτέλειας, με όπλα τα ιδιαίτερα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό, αλλά και πρωτόγνωρες για τον κόσμο του αυτοκινήτου μεθόδους κατασκευής.


Citroën Tubik

Με μακρά παράδοση στη δημιουργία πρωτοτύπων που ενθουσιάζουν το κοινό όχι μόνο με την αισθητική τους, αλλά και με τις ιδιαίτερες λύσεις που φέρουν, η Citroën στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης παρουσιάζει το Tubik. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο 9θέσιο αυτοκίνητο που διαθέτει το στυλ και τα χαρακτηριστικά ενός μοντέρνου χατσμπακ. Οι δημιουργεί του Tubic εμπνεύστηκαν από το διάσημο Citroën Type H (παρουσιάστηκε το 1947 και έμεινε στην παραγωγή σχεδόν για 35 χρόνια), δημιουργώντας μια σιλουέτα που φέρει νοσταλγικά στοιχεία, όντας παράλληλα απόλυτα μοντέρνα.


Τις προσεχείς ημέρες θα ακολουθήσει αναλυτικό Δελτίο Τύπου σχετικά με την παρουσία της Citroën Automobiles στην 64η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.