Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2012

66.000$ για το κράνος του Senna

Δύο άκρως ενδιαφέροντα όσο και συλλεκτικά αντικείμενα του Ayrton Senna δημοπρατούνται στις 25 Φεβρουαρίου στο Κόβεντρι της Αγγλίας από την Race Retro Sale.



Ο λόγος για ένα από τα κράνη που χρησιμοποίησε ο βραζιλιάνος το 1991, χρονιά μάλιστα στην οποία στέφθηκε και πρωταθλητής της F1 με την ομάδα βέβαια της McLaren. Το ποσό που θεωρείται ότι θα “χτυπήσει” στη δημοπρασία το κράνος του Senna εκτιμάται στα 66.000$.

Το δεύτερο αντικείμενο που δημοπρατείται είναι μία από τις κόκκινες στολές που φόρεσε ο Ayrton Senna την ίδια χρονιά και η οποία βεβαίως φέρει όλους τους χορηγούς της ομάδος. Η τιμή που εκτιμάται ότι θα “χτυπήσει” ανέρχεται στα 31.000$.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Το τελικό πρόγραμμα του πρωταθλήματος MotoGP

H FIM ανακοίνωσε το οριστικό πρόγραμμα του Πρωταθλήματος MotoGP του 2012. Σε αυτό περιλαμβάνεται και ο αγώνα του Estoril που μέχρι πρότινος βρισκόταν στον «αέρα», λόγω της οικονομικής κατάστασης που επικρατεί στην Πορτογαλία που βαδίζει στα χνάρια της Ελλάδας.

Τελικά τα απαιτούμενα κονδύλια για τη χρηματοδότηση του αγώνα βρέθηκαν και έτσι το πορτογαλικό Grand Prix θα διεξαχθεί το 3ήμερο 4-6 Μαϊου.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του 2012:

8 Απριλίου, Κατάρ * - Doha/Losail
29 Απριλίο, Ισπανία - Jerez de la Frontera
6 Mαϊου, Πορτογαλία - Estoril
20 Μαϊου, Γαλλία - Le Mans
3 Ιουνίου, Catalunya - Catalunya
17 Ιουνίου, Μ. Βρετανία - Silverstone
30 Ιουνίου, Ολλανδία ** - Assen
8 Ιουλίου, Γερμανία - Sachsenring
15 Ιουλίου, Ιταλία - Mugello
29 Ιουλίου, ΗΠΑ *** - Laguna Seca
19 Aυγούστου, Indianapolis - Indianapolis
26 Aυγούστου, Τσεχία - Brno
16 Σεπτεμβρίου, San Marino & Riviera di Rimini - Misano
30 Σεπτεμβρίου, Aragon - Motorland
14 Oκτωβρίου, Ιαπωνία - Motegi
21 Oκτωβρίου, Mαλαισία - Sepang
28 Oκτωβρίου, Aυστραλία - Phillip Island
11 Nοεμβρίου, Valencia - Ricardo Tormo – Valencia

* Nυχτερινός αγώνας
** Ο αγώνας διεξάγεται Σάββατο
*** Μόνο η κατηγορία των MotoGP

Φάτε μάτια ψάρια Μazda MX-5 «Spring 2012»

Ακόμη μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής θα παρουσιάσουν οι άνθρωποι της Mazda στην προσεχή έκθεση της Γενεύης. Το Μazda MX-5 «Spring 2012» εξωτερικά ξεχωρίζει από τις χρωμιομένες λεπτομέρειες στο εμπρός μέρος κι εσωτερικά από το δερμάτινο σαλόνι σε χρώμα «Havana Brown».



Η νέα έκδοση θα διατίθεται με την πάνινη οροφή και με την μεταλλική, σε τέσσερις επιλογές εξωτερικού χρώματος: Radiant Ebony (αποκλειστικό γ’ αυτήν την έκδοση), Crystal White Pearl, Metropolitan Grey και Brilliant Black.
Ένα ακόμη χαρακτηριστικό της έκδοσης «Spring 2012» είναι ότι θα διατίθεται με σύστημα πλοήγησης (για πρώτη φορά στην γκάμα του MX-5)



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Κρυφοκοιτάμε το Volvo V40

Η πρώτη φωτογραφία απο το πίσω μέρος το αναμενόμενου νέου μικρομεσαίου αυτοκινήτου της Volvo, διέρρευσε στο διαδίκτυο. Το V40 θα τεθεί αντιμέτωπο εμπορικά, με τα Audi A3, BMW Σειρά 1 αλλά και τη νέα Μercedes A-Class η οποία -επίσης- θα παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτου της Ελβετίας.



Το νέο μοντέλο, θα αντικαταστήσει το S40 και θα "πατήσει" δρόμο το Καλοκαίρι, ενώ αναμένεται να διαθέτει τους γνώριμους κινητήρες των 1,6lt της Volvo τόσο τον ντίζελ (115PS) όσο και τον βενζίνης (150 και 180 PS).

Πηγή: protothema

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ένα σχολικό λεωφορείο τα σπάει σε αγώνα dragster

Κάποιοι προτιμούν super cars, για να τα φτιάξουν για dragster άλλοι προτιμούν τα σχολικά λεωφορεία...Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Cool Bus κλέβει την παράσταση όπου κι αν εμφανίζεται!






Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Τα ελαστικά της PIRELLI έγραψαν 14.949 χιλιόμετρα σε τετραήμερη δοκιμή


Η Pirelli έφερε 1176 ελαστικά για την πρώτη δοκιμή F1 της φετινής σεζόν, που πραγματοποιήθηκε στην πίστα Χερέθ στη νότια Ισπανία επί τέσσερις ημέρες. Είκοσι τρεις οδηγοί κάλυψαν συνολικά 3380 γύρους, που ισοδυναμούν με 14.949 χιλιόμετρα.

Το νέο μεσαίο ελαστικό P Zero White έγραψε τα περισσότερα χιλιόμετρα στην Ισπανία με 1776 γύρους (χρησιμοποιήθηκαν 91 σετ) και ακολούθησε το νέο P Zero Yellow soft με 1010 γύρους (57 σετ) και το P Zero Silver hard με 594 γύρους (33 σετ). Αν και το νέο ενδιάμεσο Pirelli Cinturato Green και το Pirelli Cinturato Blue ήταν διαθέσιμα στην Ισπανία, δεν χρησιμοποιήθηκαν καθώς ο καιρός παρέμεινε στεγνός παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος που έπεσαν μέχρι τους -2 °C.

Τα ελαστικά του 2012 είχαν την αναμενόμενη συμπεριφορά στη Χερέθ, αλλά καθώς οι περισσότερες ομάδες έτρεχαν με καινούργια μονοθέσια σε διαφορετικές φάσεις εξέλιξης, ήταν δύσκολο να υπάρξουν τελικά συμπεράσματα για τις σχετικές επιδόσεις.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery δήλωσε: «Τα ελαστικά συμπεριφέρθηκαν ακριβώς όπως περιμέναμε στη Χερέθ και είχαμε μία πολύ θετική αντίδραση από τους οδηγούς και τις ομάδες μέχρι τώρα, που ανέφεραν περισσότερη πρόσφυση πίσω, λιγότερο στρώσιμο της πίστας με σφαιρίδια γόμας, μικρότερη διαφορά χρόνου γύρου μεταξύ των γομών και ταχύτερες συνολικές επιδόσεις – δηλαδή ακριβώς αυτό που θέλαμε. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το επίπεδο φθοράς και δεν είχαμε κάποια θέματα όπως και όλη την προηγούμενη χρονιά άλλωστε. Αλλά καθώς οι θερμοκρασίες στη Χερέθ ήταν πολύ χαμηλές και οι ομάδες επικεντρώθηκαν και σε άλλους τομείς πέραν των ελαστικών και είναι πολύ νωρίς για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Στην επόμενη δοκιμή στη Βαρκελώνη, θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε περισσότερες εξελίξεις στα ελαστικά, καθώς τόσο εμείς όσο και οι ομάδες έχουμε κατανοήσει πλήρως τις επιπτώσεις των τελευταίων κανονισμών. Ωστόσο, με το δεδομένο ότι και τα τρία slick ελαστικά μας έχουν σημειώσει ταχύτερους χρόνους, είναι σαφές ότι βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για την υλοποίηση των στόχων μας».


Ο οδηγός της Lotus Kimi Räikkonen – ο οποίος οδήγησε τελευταία φορά με ελαστικά Pirelli στο

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι 2010 – έδωσε ρυθμό την πρώτη μέρα, με μία θεαματική επιστροφή στη F1 ολοκληρώνοντας ένα γύρο σε 1’19’’670 με μεσαίο P Zero White.

Η ομάδα της Mercedes ήταν ταχύτερη τη δεύτερη και τρίτη μέρα με το μονοθέσιο του 2011. Ο Michael Schumacher σημείωσε ακόμα ταχύτερο γύρο με 1’18’’561 τη δεύτερη μέρα με P Zero Silver hard και ο Nico Rosberg τον κατέβασε στο 1’17’’631 την τρίτη μέρα με P Zero Yellow soft: τον καλύτερο χρόνο από όλες τις μέρες.

Η δοκιμή στην πίστα Χερέθ ολοκληρώθηκε με τον Fernando Alonso της Ferrari που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο 1’18’’877 την τελευταία μέρα, χρησιμοποιώντας και πάλι το μαλακό ελαστικό.