Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Honda Plug-In


Plug-in πλατφόρμα από τη Honda
“…η επόμενη ημέρα της υβριδικής τεχνολογίας”


Στο πλαίσιο της φιλοσοφίας ‘Road to Zero Emissions’ η Honda παρουσίασε μία νέα πλατφόρμα Plug-in Hybrid, δίνοντας μία γεύση από την επόμενη γενιά της υβριδικής τεχνολογίας δύο κινητήρων της Honda που θα κάνει ντεμπούτο της το 2012.


Η νέα plug-in υβριδική πλατφόρμα της Honda προαναγγέλλει την επόμενη γενιά του υβριδικού συστήματος δύο κινητήρων της Honda. Ενσωματωμένο στην πλατφόρμα ενός μεσαίου sedan, το plug-in υβριδικό είναι συμβατό με καθημερινές οδηγικές συνήθειες, επιτρέποντας σύντομα, συχνά ταξίδια μόνο με ηλεκτροκίνηση αλλά και κάλυψη μεγάλων αποστάσεων όταν χρειάζεται. Το σύστημα δύο κινητήρων της Honda μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων που έχουν ως στόχο τους τη μεγιστοποίηση της οδηγικής απόδοσης: μόνο ηλεκτρικό, βενζινο-ηλεκτρικό και ένα μοναδικό πρόγραμμα με άμεση μετάδοση κίνησης από τον κινητήρα.

Το plug-in υβριδικό υιοθετεί σύστημα ανάκτησης της ενέργειας πέδησης για τη φόρτιση της μπαταρίας. Στο all-electric mode (μόνον ηλεκτροκίνηση), το όχημα χρησιμοποιεί μία μπαταρία ιόντων λιθίου 6kWh και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 120 kW. Το all-electric mode επιτυγχάνει αυτονομία περίπου 16-24 km για οδήγηση στην πόλη και τελική ταχύτητα 100 km/h. Η πλήρης επαναφόρτιση της μπαταρίας διαρκεί από 2 μέχρι 2,5 ώρες σε μία πρίζα 120-volt και 1 – 1,5 ώρες σε πρίζα 240-volt.

Το όχημα λειτουργεί επίσης στο βενζινο-ηλεκτρικό υβριδικό πρόγραμμα (petrol-electric hybrid mode με έναν αποδοτικό 2.0, i-VTEC εν σειρά 4-τετρακύλινδρο κινητήρα κύκλου Atkinson, σε συνδυασμό με κιβώτιο Electric Continuously Variable Transmission (E-CVT). Μία ενσωματωμένη γεννήτρια υποστηρίζει τη μπαταρία στην παροχή ισχύος στον ηλεκτροκινητήρα. Για αποδοτικότερη οδήγηση στης υψηλές ταχύτητες, υπάρχει η επιλογή άμεσης μετάδοσης (direct-drive), όπου μόνον ο κινητήρας κινεί τους εμπρός τροχούς.

Νέο Audi Q5 hybrid


Η KosmocarAudi ανακοινώνει τη διάθεση της νέας υβριδικής έκδοσης του Audi Q5, το Q5 hybrid quattro, σηματοδοτώντας την ένταξη της μάρκας στην ηλεκτρική κίνηση, σε μια νέα, οικολογική εποχή στην αυτοκίνηση.

Η νέα αυτή SUV έκδοση έρχεται να συμπληρώσει την οικογένεια του Q5 με τον καλύτερο τρόπο προσφέροντας πολυτέλεια, άνεση και δυναμική οδήγηση με κατανάλωση μόλις 6,9 λτ/100χλμ & εκπομπές ρύπων CO2 159gr, χάρη στην πλήρως υβριδική τεχνολογία.
Το νέο Audi Q5 hybrid quattro συνδυάζει τον καταξιωμένο μέχρι σήμερα 2.0 TFSI κινητήρα με την τεχνολογία μόνιμης τετρακίνησης quattrο® και ηλεκτροκινητήρα μηδενικών εκπομπών καυσαερίων μαζί και με μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Και οι δύο πηγές ισχύος συνεργάζονται κάτω από την επίβλεψη ενός προηγμένου συστήματος ελέγχου εξασφαλίζοντας για το όχημα τη βέλτιστη συνολικά απόδοση κατά την οδήγηση.

Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα φτάνει στους 45 hp με μέγιστη ροπή  211 Nm και σε συνδυασμό με το 8-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων tiptronictiptronicΑλλαγή ταχυτήτων με την ελάχιστη δυνατή διακοπή της ροής ισχύος - το 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων tiptronic συνδυάζει την άνεση της αυτόματης αλλαγής ταχυτήτων με τα εξαιρετικά οδηγικά χαρακτηριστικά.tiptronic , κάθε αλλαγή ταχυτήτων πραγματοποιείται με την ελάχιστη δυνατή διακοπή της ροής ισχύος.
Σε περίπτωση ταυτόχρονης λειτουργίας του βενζινοκινητήρα με τον ηλεκτροκινητήρα η επίδοση του αυτοκινήτου αγγίζει τα 245 hp και η μέγιστη  ροπή τα 480 Nm. Η επιπρόσθετη προωθητική ισχύς που παρέχεται από τον ηλεκτροκινητήρα δίνει τη δυνατότητα στο Audi Q5 hybrid quattro να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 7.1 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 222 χλμ/ώρα.
Είναι σημαντικό να αναφερθεί πως το νέο Audi Q5 hybrid δεν χρειάζεται ποτέ εξωτερική φόρτιση. To υβριδικό σύστημα επαναφορτίζει αυτόματα την μπαταρία υψηλής τάσης, είτε με ανακύκλωση της ισχύος πέδησης είτε με την παραγωγή ηλεκτρισμού από τη λειτουργία του κινητήρα κατά την κίνηση του αυτοκινήτου.
Τα πιο χαρακτηριστικά σχεδιαστικά γνωρίσματα του νέου Audi Q5 hybrid συνοψίζονται ως εξής:
Εξωτερική Σχεδίαση:
  • Τροχοί αλουμινίου 19’’ σε σχέδιο Turbine
  • Επιγραφή Hybrid στα εμπρός φτερά & πίσω θύρα αποσκευών
  • Ενιαία τραπεζοειδής μάσκα σε μαύρο γυαλιστερό
  • Χρωμιομένες απολήξεις εξάτμισης
  • Εξωτερικό μεταλλικό χρώμα σε ασημί Arctic αποκλειστικά για την έκδοση hybrid (Προαιρετικό)
Εσωτερική Σχεδίαση
  • Επιγραφή Hybrid στον πίνακα οργάνων
  • Ένδειξη αποδιδόμενης ισχύος στον πίνακα οργάνων
  • Κεντρική έγχρωμη οθόνη TFT 7’’ με ένδειξη ροής ενέργειας
  • Διακόπτης (ΕV) εκτεταμένης ηλεκτρικής λειτουργίας στη κεντρική κονσόλα
Εξοπλισμός - Τιμές
Το επίπεδο βασικού εξοπλισμού του νέου Audi Q5 hybrid έχει αναβαθμιστεί σημαντικά και περιλαμβάνει:
  • Σύστημα τετρακίνησης quattro®
  • Αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Tiptronic
  • Δερμάτινο πολυρυθμιζόμενο & πολυλειτουργικό τιμόνι ηλεκτρομηχανικής υποβοήθησης
  • Αερόσακους οδηγού συνοδηγού & κεφαλής
  • Πλευρικούς αερόσακους εμπρός
  • Ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω
  • Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό & Immobilizer
  • Επενδύσεις καθισμάτων σε ύφασμα Steppe
  • Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός
  • Συρόμενο πίσω κάθισμα επιβατών με αναδιπλούμενη πίσω πλάτη & υποβραχιόνιο
  • Αυτόματο κλιματισμό
  • ΜΜΙ® Navigation Plus
  • Έγχρωμη οθόνη βασικών λειτουργιών & υπολογιστής ταξιδίου
  • Εξωτερικούς καθρέπτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους στο χρώμα του αμαξώματος
  • Προβολείς ομίχλης
  • Ράγες οροφής
  • Χαρακτηριστικά προφυλακτήρων & πλαϊνά μαρσπιέ στο χρώμα του αμαξώματος
  • Τροχούς αλουμινίου 8J X 19’’ σε σχέδιο 10 ακτινών Τurbine με ελαστικά 235/55 R19
  • Σύστημα επιδιόρθωσης ελαστικού
Η τιμή του νέου Audi Q5 hybrid ορίζεται ως εξής:
Περιγραφή Μοντέλου
hp
tiptronic 8
2.0 TFSI hybrid quattro
245hp
59.900€

Το ισχυρότερο Astra όλων των εποχών


- Έκδοση υψηλών επιδόσεων Astra GTC: δίλιτρος βενζινοκινητήρας turbo άμεσου ψεκασμού
- Ισχύς 206 kW/280 hp, ροπή 400 Nm, τελική ταχύτητα 250 km/h
- Αποκλειστικό πλαίσιο υψηλών επιδόσεων με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και φρένα Brembo
- Δυναμική σχεδίαση OPC με έμφαση στο γνήσιο πάθος και το σπορ εσωτερικό

Το νέο Opel Astra GTC ολοκληρώνεται με την απόλυτη έκδοση: η κορωνίδα του νέου σπορ coupe θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι 2012 με τη μορφή του νέου μοντέλου OPC (Opel Performance Center). Το Astra OPC αντλεί ισχύ από ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα Turbo άμεσου ψεκασμού. Επιδόσεις: ισχύς 206 kW/280 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm. Με αυτό τον κινητήρα, το Astra OPC επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 250 km/h. Είναι το ταχύτερο Astra που έχει κυκλοφορήσει ποτέ.

Το πλαίσιό του είναι σχεδιασμένο για να μεταφέρει ισχύ χωρίς συμβιβασμούς. Ακολουθώντας την παράδοση OPC, το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε στα όριά του και εξελίχθηκε στο Northern Loop (Nordschleife) του Nürburgring στη Γερμανία, υπό την επίβλεψη του πρεσβευτή της μάρκας Opel, Joachim (‘Jockel’) Winkelhock. Η έμφαση δόθηκε στις πλευρικές επιταχύνσεις και τις δυναμικές επιδόσεις. Η τεχνολογικά προηγμένη εμπρός ανάρτηση, HiPerStrut (High Performance Strut) του Astra GTC αποτελεί μία ισχυρή βάση. Το OPC απολαμβάνει επίσης όλα τα πλεονεκτήματα του πλήρως προσαρμοζόμενου FlexRide, που επιτρέπει στον οδηγό να αυξάνει την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του πεντάλ γκαζιού μέσω του μπουτόν “Sport” και “OPC”. Ωστόσο, το μοντέλο OPC κάνει ένα βήμα επιπλέον. Εφοδιάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο εμπρός άξονα που προσφέρει μεγαλύτερη ευστάθεια και βελτιωμένη συμπεριφορά, για παράδειγμα διασφαλίζει καλύτερη πρόσφυση στην έξοδο από γρήγορες στροφές – ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα. «Επινοήσαμε ένα εξαιρετικό πακέτο που θα πείσει ακόμα και τους πιο έμπειρους σπορ οδηγούς – όχι μόνο στο Nürburgring» δηλώνει ο θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού Winkelhock. Το ισχυρό σύστημα πέδησης υπογράφει η Brembo, και εγγυάται αξιόπιστη επιβράδυνση και μέγιστη σταθερότητα, ακόμα και σε στιγμές έντονης πίεσης.

Το αποκλειστικό αμάξωμα του Astra GTC OPC δηλώνει πάθος για ισχύ και ταχύτητα. Το Astra GTC με τον τολμηρό χαρακτήρα του ήταν μέχρι τώρα η πιο συναισθηματική έκφραση της σχεδιαστικής γλώσσας της Opel, αλλά το αθλητικό OPC προχωρά ακόμα περισσότερο. Το σπορ ταμπεραμέντο του OPC ενισχύεται με ένα σετ ανάγλυφων εμπρός και πίσω προφυλακτήρων, πλαϊνών ποδιών, μιας αεροδυναμικής αεροτομής και δύο τραπεζοειδών απολήξεων εξαγωγής. Η καμπίνα εφοδιάζεται με μπάκετ καθίσματα, επίπεδο στο κάτω τμήμα, δερμάτινο τιμόνι OPC και ειδικά όργανα.

OPC: Επιδόσεις και γνήσιο πάθος

Το Opel Performance Center (OPC), που είναι υπεύθυνο για τα σπορ μοντέλα Opel από το 1999, αποτελεί ζωτικό στοιχείο στο προφίλ αξιών της μάρκας. Ενσαρκώνει ένα υψηλό επίπεδο συναισθηματικότητας και πάθους για εντυπωσιακή σχεδίαση, κορυφαία τεχνολογία και δυναμικές επιδόσεις. Τα οχήματα με το έμβλημα OPC είναι τα μοντέλα κάθε σειράς που απευθύνονται στο συναίσθημα και τις αισθήσεις.

Η τρέχουσα γκάμα OPC περιλαμβάνει το Corsa, 141 kW/192 hp (154 kW/210 hp σαν Nürburgring-Edition) και το Insignia OPC, το οποίο διατίθεται σαν 4 ή 5-θυρο sedan και Sports Tourer. Ο βενζινοκινητήρας 2.8 V6 (239 kW/325 hp) είναι ο ισχυρότερος κινητήρας παραγωγής στην ιστορία της Opel. Στην έκδοση “Unlimited” του Insignia OPC, η τελική ταχύτητα φτάνει μέχρι 270 km/h.