Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Κυριακή, 13 Μαΐου 2012

Ενδογερμανική σύρραξη


Αναφερόμαστε φυσικά στις κόντρες που ασταμάτητα λαμβάνουν χώρα στην ευθεία του Dragtimes.info. Αυτή τη φορά σε βρεγμένο οδόστρωμα 4 Γερμανοί - 2 BMW M3, 1 Mercedes-Benz SL65 AMG, 1 Porsche 911 Turbo - λύνουν τις διαφορές τους, μόνο που στο τέλος αυτός που κλέβει την παράσταση είναι ο Γιαπωνέζος καμικάζι που ακούει στο όνομα GT-R.




Πηγή: Dragtimes.info



Περιοδικό Autokinisimag

Βίντεο: Track Day


Βρήκαμε αυτό το βίντεο στη σημερινή κυριακάτικη αυτοκινητιστική μας βόλτα στα γνωστά διαδικτυακά τετράτροχα στέκια και, όπως οτιδήποτε αξιόλογο, το μοιραζόμαστε μαζί σας.

Πρόκειται για ένα από πολλά βίντεο της σειράς Depth of Speed του Josh Clason, ο οποίος επιχειρεί μέσα από τα πρότζεκτ του, να διηγηθεί κάθε φορά και μια διαφορετική ιστορία που έχει να κάνει με την αυτοκίνηση γενικότερα. Στο συγκεκριμένο βίντεο πρωταγωνιστεί ένας JDM θρύλος που δεν είναι άλλος από ένα Skyline GT-R πρώτης γενιάς. Το τοπίο, η πίστα, φυσικά το ίδιο το αυτοκίνητο και ο ήχος του, η μουσική και οι λήψεις συνθέτουν ένα σκηνικό που δεν απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί η πεμπτουσία της αυτοκίνησης. Απολαύστε το:




Πηγή: Josh Clason via Vimeo



Περιοδικό Autokinisimag

Volkswagen Beetle Fender Edition


Κατά καιρούς έχουμε δει διάφορες ειδικές εκδόσεις μοντέλων με τα χαρακτηριστικά είτε του εξοπλισμού τους είτε της εμφάνισής τους να είναι εμπνευσμένα από τον χώρο του αθλητισμού, της μόδας ή της μουσικής. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά της VW να δώσει μια μουσική νότα στο νέο Beetle δημιουργώντας την έκδοση Fender. Η Fender είναι διάσημη για τα μουσικά της όργανα - κυρίως τις κιθάρες της - καθώς και τους ενισχυτές της.


Η "έγχορδη" λοιπόν έκδοση του σκαθαριού διαθέτει ένα dock στην κεντρική κονσόλα που θυμίζει παλιό ενισχυτή και διαθέτει υποδοχή για iPod, καθώς και έναν ενισχυτή στο χώρο των αποσκευών όπου μπορεί κάποιος να συνδέσει απευθείας την κιθάρα του. Στο εσωτερικό εκτός από τα διακριτικά της Fender, ξεχωρίζει η ξύλινη επένδυση στο ταμπλό - υλικό που χρησιμοποιείται και στις κιθάρες της εταιρίας.


Οι φήμες παρόλα αυτά θέλουν το μοντέλο παραγωγής (το οποίο θα ξεκινήσει να πωλείται μέσα στο 2012) να μην διαθέτει μερικά από τα παραπάνω χαρακτηριστικά που το κάνουν τόσο ξεχωριστό. Αυτό που πιθανότατα θα περάσει στο μοντέλο παραγωγής είναι οι νέοι τροχοί 19 ιντσών και η βελτιωμένη και χαμηλότερη ανάρτηση. Α και φυσικά το ηχοσύστημα της Fender.




Πηγή: Autoblog



Περιοδικό Autokinisimag

Πρωτάθλημα F1: Γκραν Πρι Ισπανίας


Ολοκληρώθηκε πριν από μερικές ώρες το συναρπαστικό γκραν πρι της Ισπανίας στην πίστα της Καταλονίας. Ο 5ος γύρος του πρωταθλήματος επιφύλασσε πολλές εκπλήξεις και ανατροπές ήδη από τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Σαββάτου. Η πρώτη θέση στην εκκίνηση άλλαξε πολλές φορές χέρια για να καταλήξει στον οδηγό της McLaren Lewis Hamilton, ο οποίος σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:21:707. Παρόλα αυτά ο Hamilton λογάριαζε χωρίς τους κριτές του αγώνα οι οποίοι, εξαντλώντας την αυστηρότητά τους, ακύρωσαν ολόκληρη την προσπάθειά του, μιας και ο ίδιος μετά την επίτευξη του γρηγορότερου και τελευταίου γύρου του Q3 πάρκαρε το μονοθέσιό του σε μια από τις στροφές της πίστας χωρίς να καταφέρει να φτάσει στα πιτ - μην ξεχνάτε πως για να θεωρηθεί συνολικά έγκυρη η προσπάθεια στα δοκιμαστικά του Σαββάτου, απαιτείται όχι μόνο η επιστροφή του οδηγού και του μονοθέσιου στα πιτ αλλά και η ύπαρξη ενός λίτρου (το λιγότερο) καύσιμου στο ντεπόζιτο ως δείγμα για την FIA. Έτσι λοιπόν την πρώτη θέση του grid κατέλαβε ο εκπληκτικός Pastor Maldonado με Williams-Renault και με χρόνο 1:22:285. Ακολούθησε ο Fernando Alonso με 1:22:302, ο Romain Grosjean με Lotus-Renault και 1:22:424, ο Kimi Raikkonen επίσης με Lotus-Renault και 1:22:487, ενώ την πρώτη εξάδα της εκκίνησης συμπλήρωσε ο Sergio Perez με Sauber-Ferrari και χρόνο 1:22:533. 

Το Σάββατο λοιπόν ολοκληρώθηκε με ένα αρκετά ασυνήθιστο grid, με τον Maldonado από την Βενεζουέλα να πετυχαίνει την πρώτη του pole position, τον Alonso να παρουσιάζεται έτοιμος για την νίκη εντός έδρας (ύστερα και από τις βελτιώσεις που δέχθηκε το μονοθέσιο της Ferrari), τους Raikkonen και Grosjean να συνεχίζουν τις ικανοποιητικές εμφανίσεις, τον περυσινό παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastian Vettel να αρκείται στην 8η θέση της εκκίνησης και τον team mate του Mark Webber να μην πετυχαίνει κάτι καλύτερο από την 12η θέση. Οι χαμένοι του Σαββάτου ήταν αναμφισβήτητα οι οδηγοί της McLaren με τον Hamilton, παρά τον καλύτερο χρόνο, να εκκινεί έχοντας μπροστά του όλους τους υπόλοιπους οδηγούς και τον, νωχελικό όπως αποδείχθηκε και αργότερα, Jenson Button στην 11η θέση.

Την Κυριακή η αγωνία πριν την εκκίνηση του αγώνα είχε χτυπήσει κόκκινο. Μόλις τα πράσινα φώτα άναψαν ο Alonso έχοντας και το πλεονέκτημα της έδρας κατάφερε να στρίψει πρώτος μπροστά από τον Maldonado αλλά η παράδοση της Βαρκελώνης που θέλει τον poleman να κερδίζει και τον αγώνα διατηρήθηκε για ακόμη μια φορά. Την καρό σημαία αντίκρισε πρώτος ο Pastor Maldonado ύστερα από έντονη μάχη με τον Alonso για ολόκληρη σχεδόν τη διάρκεια του αγώνα. Τα λάστιχα έπαιξαν για ακόμη μια φορά τον δικό τους ρόλο ενώ οι επιλογές της Lotus δεν επέτρεψαν στον Raikkonen να πιέσει αρκετά τους δύο προπορευόμενους. Παρόλα αυτά η τρίτη και η τέταρτη θέση που κατέλαβαν ο Φινλανδός και ο Γάλλος αντίστοιχα δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να χαρακτηριστεί άσχημη. Στην 5η θέση τερμάτισε ο Kamui Kobayashi αντικαθιστώντας στην ουσία τον team mate του Sergio Pereze ο οποίος είχε πετύχει τον 6ο σε σειρά χρόνο την προηγούμενη ημέρα. 6ος τερμάτισε ο Sebastian Vettel μετά από μια μέτρια εμφάνιση, 7ος ο νικητής του Κινέζικου γκραν πρι Nico Rosberg ακολουθούμενος από τους οδηγούς της McLaren-Mercedes Lewis Hamilton και Jenson Button. Την δεκάδα συμπλήρωσε ο Nico Hulkenberg βάζοντας την Force India για ακόμη μια φορά στους βαθμούς. 

Αίσθηση προκάλεσε η σύγκρουση που είχαν ο Michael Schumacher με τον Bruno Senna, με τον πρώτο να εμβολίζει κυριολεκτικά το μονοθέσιο του Βραζιλιάνου στα φρένα της πρώτης στροφής μετά την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού - ένα συμβάν που θα συζητηθεί. Ο αγώνας της Καταλονίας αποδεικνύει για ακόμη μια φορά πως το φετινό πρωτάθλημα της F1 δεν πρόκειται να μας κάνει να βαρεθούμε ούτε στιγμή με τα πάντα να είναι ακόμη ανοιχτά. Επόμενος αγώνας είναι αυτός του Μονακό στις 24 με 27 Μαΐου.

Για αναλυτικότερα αποτελέσματα και σχόλια, μην χάσετε την στήλη και τα ρεπορτάζ της Πόπης Παπαμιχαήλ στα επόμενα τεύχη του περιοδικού Autokinisimag.



Περιοδικό Autokinisimag

TETRAKOSARI© Official στο Facebook


Για όσους δεν το γνωρίζατε, το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ©, η διοργάνωση του περιοδικού Autokinisimag που με αφετηρία τον αγώνα του 2009 έθεσε νέα δεδομένα στην έννοια της επιτάχυνσης, απέκτησε την δική του σελίδα στο Facebook. Κάνοντας κλικ εδώ μπορείτε να απολαύσετε φωτογραφίες και βίντεο από όλες τις διοργανώσεις, καθώς και να συμβάλετε στην διαμόρφωση και βελτίωση του αγώνα απαντώντας στα ερωτηματολόγια που έχει ετοιμάσει η ομάδα του περιοδικού. Μην ξεχνάτε να επισημάνετε τον εαυτό σας στις φωτογραφίες, να αφήνετε τα σχόλιά σας και να επικοινωνείτε με την ομάδα του περιοδικού - 400άρηδες σας περιμένουμε!




Περιοδικό Autokinisimag