Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2011

Κλειστές από αύριο οι εφορίες

Και ενώ στις εφορίες γίνεται χαμός, λόγω των ημερών, 4ήμερη αργία αποφάσισαν να έχουν οι εφοριακοί, οι οποίοι κλείνουν από αύριο το μαγαζάκι, προχωρόντας σε 48ωρη απεργία λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο κλάδος!!! Έτσι, τελευταία μέρα λειτουργίας κάθε εφορίας ήταν η σημερινή για φέτος. Όσοι περίμεναν να πάρουν το δώρο Χριστουγέννων για να πληρώσουν τελευταία στιγμή την έκτακτη εισφορά ή να παραδώσουν τις πινακίδες την πάτησαν! Και του χρόνου!

Από την κυβέρνηση ανακοινώθηκε παράταση μέχρι τις 10 Ιανουαρίου για πληρωμή σήματος και έκτακτης εισφοράς δεν έχει διευκρινιστεί όμως τίποτα ακόμα για την παράδοση πινακίδων.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Μου αρέσει να βλέπω: Ημερολόγιο Pirelli 2012

Διάσημες παρουσίες φιλοξενεί το ημερολόγιο της Pirelli για το 2012, όπως πάντα σε άκρως αποκαλυπτικές πόζες. Πρωταγωνίστρια του ημερολογίου είναι η Κέιτ Μος, η οποία φωτογραφήθηκε τρεις εβδομάδες πριν τον γάμο της με τον Τζέιμι Χινς, στην περιοχή Μουρτόλι, στην Κορσική. Ο φωτογράφος Μάριο Σορέντι επέλεξε το concept να παραπέμπει στην επιστροφή του ανθρώπου στη φύση.

Το πιο διάσημο ημερολόγιο του κόσμου προέρχεται από τον κόσμο του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα των ελαστικών. Το ημερολόγιο της Pirelli κατάφερε να απενοχοποιήσει το γυμνό και να το μετατρέψει σε τέχνη. Βγαίνει μόνο σε 40.000 αντίτυπα σε όλο τον κόσμο και διανέμεται σε μια απόρρητη λίστα πελατών της Pirelli και VIP. Στην Ελλάδα φτάνουν μόνο 100 αντίτυπα, που επίσης διανέμονται σε μια απόρρητη λίστα. Περισσότερες πληροφορίες (και φωτογραφίες) για τα ημερολόγια Pirelli στο τεύχος του περιοδικού Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης που κυκλοφορεί στα περίπτερα!









Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Παράταση για την πληρωμή του σήματος κυκλοφορίας

Την παράταση της πληρωμής των τελών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μέχρι τις 10 Ιανουαρίου, αναμένεται να ανακοινώσει μέσα στην ημέρα το Υπουργείο Οικονομικών αφού για μια ακόμη ημέρα σε τράπεζες και ΔΟΥ έχει δημιουργηθεί το αδιαχώρητο.

Περιοδικό Aυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ποιά είναι η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Audi ;

Την ώρα που ο Wolfgang Egger μιλούσε στον διεθνή Τύπο ως ο νέος υπεύθυνος του σχεδιαστικού τομέα της Audi, στο βάθος της εικόνας φαινόταν ένα μέρος της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας που θα ακολουθήσει η γερμανική φίρμα.


Ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τομέα της Audi Group, Wolfgang Egger, μίλησε για τη νέα σχεδιαστική τάση της γερμανικής φίρμας, ενώ στο πίσω μέρος της φωτογραφίας του μπορούμε να πάρουμε μια πρώτη γεύση από ένα νέο μοντέλο που αναμένεται να δούμε σύντομα και το οποίο μάλλον πρόκειται για το νέο TT.

Αν παρατηρήσουμε με πολύ προσοχή τη θολή εικόνα, διακρίνουμε την αλλαγή που έχει πραγματοποιηθεί στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα καθώς και στα φωτιστικά σώματα. Αυτό το προφίλ του αυτοκινήτου διαθέτει έντονα στοιχεία από το σημερινό Audi TT και το πιο πιθανό είναι να αποτελεί την επόμενη γενιά του.

Ο Egger, από 1 Φεβρουαρίου θα αναλάβει το ρόλο του σχεδιαστή της Audi από τον Stefan Sielaff, ο οποίος θα γίνει επικεφαλής του σχεδιαστικού Κέντρου που διατηρεί η Volkswagen στο Potsdam. Επίσης, ο Egger θα αναλάβει και το δύσκολο ρόλο του σχεδιασμού των Audi και της Lamborghini.

Πηγή: newsbeast

Περιοδικό Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πως να ξεκολλήσετε το σήμα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου

Δεν είναι πολύ εκνευριστικό που μερικοί αφήνουν ΟΛΑ τα σήματα από τις προηγούμενες χρονιές πάνω στα τζάμια του αυτοκινήτου; Γιατί να μην έχετε μόνο το σήμα της χρονιάς που διανύετε; Αν θεωρείτε ότι είναι πολύ δύσκολο να ξεκολληθούν τα προηγούμενα σήματα κάνετε λάθος. Είναι πολύ απλό. Απλά βρέξτε με ζεστό ξύδι το αυτοκόλλητο και ξεκολλάει αμέσως...

Η Opel Γιορτάζει τα 150 Χρόνια της


Τα μεσάνυχτα της Παραμονής της Πρωτοχρονιάς, οι εργαζόμενοι της Opel θα ευχηθούν όχι μόνο για το νέο έτος αλλά και για τη σημαντική επέτειο που σηματοδοτεί ο ερχομός του - τα 150 χρόνια της Opel. Το 1862, ο ιδρυτής της Adam Opel, δεν μπορούσε καν να φανταστεί ότι η εταιρία του κάποια μέρα θα γινόταν ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Το 1862, ο Adam Opel χρησιμοποιεί το εργαστήριο κλειδαριών του πατέρα του στο Rüsselsheim της Γερμανίας για την κατασκευή ραπτομηχανών. Η επιχείρηση απογειώνεται. Σύντομα μπαίνει στην αγορά των ποδηλάτων και το 1886, το πρώτο ποδήλατο – το μοντέλο ‘Velociped’ λανσάρεται στην αγορά. Τα ποδήλατα από το Rüsselsheim αποκτούν ραγδαία δημοτικότητα. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ᾿20, η Opel καθιερώθηκε ως ο μεγαλύτερος παγκόσμιος κατασκευαστής ποδηλάτων. Στη λίστα προϊόντων προστέθηκαν αργότερα και μοτοσικλέτες. Η ιστορία της Opel στο χώρο του αυτοκινήτου ξεκινά το 1899, που σημαίνει ότι είναι η δεύτερη αρχαιότερη αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία μετά την Daimler-Benz.

Το φθινόπωρο του 1902, η Opel παρουσιάζει το πατενταρισμένο “Lutzmann” με κινητήρα

10/12 hp. Τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή: μέχρι το 1906 ήδη πάνω από 1.000 τέτοια οχήματα έχουν περάσει από τη γραμμή παραγωγής. Μέχρι το 1914, η Opel έχει ξεπεράσει όλους τους ανταγωνιστές της και είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στη Γερμανία. Η μάρκα γίνεται γνωστή σαν κατασκευαστής δημοφιλών και προσιτών επιτυχημένων μοντέλων όπως το “Doktorwagen” (1909) ή το “Puppchen” (1914). Αυτά θέτουν τις βάσεις για τη φιλοσοφία της εταιρίας Opel που επικεντρώνεται στη δημιουργία υψηλής ποιότητας, αξιόπιστων και προσιτών αυτοκινήτων για ένα ευρύ κοινό.

Η δεκαετία του 1920 ενσαρκώνει το πρωτοπόρο πνεύμα της Opel που τη χαρακτηρίζει μέχρι σήμερα. Είναι η εποχή του “Laubfrosch” (tree frog) και του “Rakete” (rocket). Το μικρό 4/12 hp είναι γνωστό με το παρατσούκλι “Laubfrosch” ή “tree frog” επειδή είναι βαμμένο σε έντονα πράσινα χρώματα. Το 1924, η Opel είναι ο πρώτος Γερμανός κατασκευαστής αυτοκινήτων που χρησιμοποιεί αυτοματοποιημένη γραμμή συναρμολόγησης. Επιπλέον, η εταιρία ξεκινά τη διεξαγωγή θεαματικών δοκιμών πυραύλων που γίνονται πρωτοσέλιδα. Για παράδειγμα, το 1928, το πυραυλοκίνητο αυτοκίνητο της Opel σπάει το ρεκόρ ταχύτητας στην αγωνιστική πίστα Berlin Avus. Ο Fritz von Opel πετυχαίνει ταχύτητα 238 km/h, πραγματικά ασύλληπτη για την εποχή. Ένα χρόνο αργότερα, η Opel εκτελεί χαμηλή πτήση: το Opel-Sander RAK1 απογειώνεται από μία μεγάλη πλατεία της Φρανκφούρτης, πετυχαίνοντας την πρώτη επανδρωμένη πτήση πυραυλοκίνητου οχήματος, αν και σύντομης διάρκειας.

Το 1929 ξεκινά μία δύσκολη εποχή στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Εκατομμύρια άνθρωποι χάνουν τις δουλειές τους στην παγκόσμια οικονομική κρίση. Η παγκόσμια οικονομία καταρρέει σαν τραπουλόχαρτο στο τέλος της τρικυμιώδους δεκαετίας του 1920. Όμως η Opel αντιδρά γρήγορα και βρίσκει έναν ισχυρό εταίρο, τον αμερικανικό κολοσσό General Motors. Η εταιρία από το Rüsselsheim καταφέρνει να εδραιώσει τη θέση της στην αγορά και το 1935 ανεβάζει την ετήσια παραγωγή της πάνω από τις 100.000 μονάδες. Ανάμεσα στα προϊόντα της είναι το νέο “Blitz” truck το οποίο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Brandenburg. Εκείνη την εποχή, λανσάρει μία τεχνική καινοτομία: το Olympia είναι το πρώτο Γερμανικό μοντέλο παραγωγής με αυτοφερόμενο αμάξωμα κατασκευασμένο αποκλειστικά από ατσάλι. Ένα χρόνο αργότερα, η εταιρία θέτει τα θεμέλια για μία επιτυχημένη ιστορία 75 χρόνων στην κατηγορία συμπαγών μοντέλων η οποία συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Ξεκινώντας με το πρώτο Kadett, υπάρχει μία σχεδόν αδιάσπαστη παράδοση μέχρι σήμερα με την οικογένεια Astra. Μέχρι το 1936, η Opel είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Ευρώπη με ετήσια παραγωγή 120.000 και πλέον οχήματα.

Με την ιδιωτική παραγωγή να αναστέλλεται στην εποχή του πολέμου, η Opel ξεκινά πάλι τη λειτουργία της την περίοδο της Γερμανικής ανοικοδόμησης. Το Γερμανικό οικονομικό θαύμα είναι συνδεδεμένο με αρκετά μοντέλα Opel όπως τα Olympia, Olympia Rekord, Rekord P1 και Kapitän, ενώ πολλά νοικοκυριά εφοδιάζονταν με ψυγεία Opel τα λεγόμενα “Frigidaire” για να διατηρούν το φαγητό φρέσκο. Το 1962, που συμπίπτει με τα γενέθλια 100 χρόνων της Opel, ανοίγει το δεύτερο εργοστάσιο της μάρκας στο Bochum, όπου παράγεται το νέο Kadett. Τη δεκαετία του ᾿60, γεννιούνται πολλά νέα μοντέλα που εδραιώνουν στο σπορ ταμπεραμέντο και τη συναισθηματική απήχηση της Opel, ανάμεσα στα οποία τα θρυλικά Commodore, Manta και GT που έγραψαν ιστορία. Η Opel έχει επίσης ισχυρή παρουσία στην ανώτερη κατηγορία με τη διάσημη οικογένεια KAD (Kapitän, Admiral, Diplomat) τα οποία αντικαθίστανται στη συνέχεια από τα Senator και Monza.

Το 1971, το 10.000ό Opel περνά από τη γραμμή παραγωγής. Εκείνη τη χρονιά, ο Georg von Opel ο οποίος οδηγεί ένα Opel GT σπάει το ρεκόρ ταχύτητας στα ηλεκτροκίνητα οχήματα με μπαταρία αγγίζοντας τα 188 km/h. Είναι φανερό ότι η Opel έχει το θέμα της ηλεκτροκίνησης στην ατζέντα της, δεκαετίες πριν καν το συλλάβει οποιοσδήποτε άλλος κατασκευαστής. Σήμερα, παραμένει πρωτοπόρος σ’ αυτό τον τομέα: το Ampera 111 kW (150 hp) με ένα επαναστατικό σύστημα επέκτασης αυτονομίας είναι το παγκοσμίως πρώτο ηλεκτρικό όχημα που δεν περιορίζεται στην αυτονομία της μπαταρίας.

Το 1972, η Opel είναι ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Γερμανίας. Μία νέα γκάμα μοντέλων γεννιέται στο Rüsselsheim που εστιάζει στην ασφάλεια, την κατανάλωση και την περιβαλλοντική συμβατότητα. Η πέμπτη γενιά Kadett που κυκλοφορεί για πρώτη φορά με κίνηση μπροστά (FWD) έχει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις CD 0.39, με αποτέλεσμα να είναι από τα πιο αεροδυναμικά συμπαγή αυτοκίνητα. Αυτές οι τιμές που σπάνε ρεκόρ συνεχίζονται με το Omega A (CD 0.28) και το Calibra (CD 0.26). Τη δεκαετία του 1980 ο έλεγχος καυσαερίων γίνεται θέμα μείζονος σημασίας. Η Opel γίνεται η πρώτη Γερμανική εταιρία αυτοκινήτων που προσφέρει έναν ολοκληρωμένο στόλο με καταλυτικούς μετατροπείς. Από το 1989, όλα τα μοντέλα της εφοδιάζονται με αυτή την τεχνολογία.

Το 1991, το ολοκληρωμένο σύστημα παθητικής ασφάλειας της Opel κάνει ντεμπούτο στο Astra. Περιλαμβάνει προστασία από πλευρικές συγκρούσεις, πλαίσια αντιβύθισης στα καθίσματα και προεντατήρες ζωνών ασφαλείας. Η μάρκα για μία φορά ακόμα αποδεικνύει την πρωτοπορία της με το νέο Frontera. Το όχημα ελεύθερου χρόνου είναι από τους προάγγελους του κινήματος των SUV και γρήγορα αναρριχάται στην κορυφή της κατηγορίας. Το 1992, η Opel ανοίγει τις πύλες του εργοστασίου της στο Eisenach plant – εκείνη την εποχή το πιο σύγχρονο εργοστάσιο στον κόσμο. Στη συνέχεια, η Opel λανσάρει αρκετά μοντέλα: το 1997 η Opel γίνεται ο πρώτος Ευρωπαίος κατασκευαστής που προσφέρει ένα οικονομικό τρικύλινδρο μοντέλο με τη μορφή του Corsa. Το 1999, κάνει ντεμπούτο το Zafira. Η εταιρία από το Rüsselsheim θέτει τις βάσεις για την αναπτυσσόμενη κατηγορία των συμπαγών οχημάτων ενός όγκου και εγκαινιάζει νέα πρότυπα ευελιξίας εσωτερικού στα οικογενειακά αυτοκίνητα. Την ίδια χρονιά, η Opel γιορτάζει ένα σημαντικό προϊοντικό επίτευγμα: 50 εκατομμύρια αυτοκίνητα Opel έχουν κατασκευαστεί μέχρι τότε στα εργοστάσιά της.

Με το λανσάρισμα του Insignia το 2008, η Opel επιχειρεί έναν επαναπροσδιορισμό της θέσης της. Τα νέα κορυφαία μοντέλα της λανσάρουν μία νέα φιλοσοφία μάρκας: το συνδυασμό της γλυπτικής τέχνης με τη Γερμανική ακρίβεια. Αυτή η ιδέα συνεχίζεται με τα πρόσφατα Zafira Tourer και Astra GTC.

Η Opel και η Βρετανική Vauxhall πουλάνε τώρα αυτοκίνητα σε περισσότερες από 40 χώρες. Η εταιρία έχει έμψυχο δυναμικό περίπου 40.500 ατόμων σε εργοστάσια και κέντρα μηχανολογίας σε έξι Ευρωπαϊκά κράτη. Μόνο το 2010, η Opel/Vauxhall πούλησε πάνω από 1,1 εκατομμύρια επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα επιτυγχάνοντας ένα μερίδιο αγοράς 6,2% στην Ευρώπη. Με το λανσάρισμα του ηλεκτρικού Ampera, η παραδοσιακή μάρκα εγκαινιάζει μία νέα κατηγορία στη νέα Ευρωπαϊκή βιομηχανία αυτοκινήτου και υπογραμμίζει το ρόλο της ως πρωτοπόρος στις προηγμένες λύσεις μετακίνησης.

Μοναδική προσφορά για το EVALIA & δώρο η απόσυρση


Η Nissan, ανταποκρινόμενη τόσο στις απαιτήσεις των καιρών όσο και στο πνεύμα των εορτών, μεγιστοποιεί την προσφορά της για το ευέλικτο και πρακτικό μοντέλο EVALIA.

Συγκεκριμένα, από την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011 και μέχρι την Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012, η Nissan θα παρέχει ειδική προσφορά 1.200 € με την αγορά ενός Nissan EVALIA 1.6 (κινητήρας βενζίνης). Επιπρόσθετα η Nissan θα κάνει δώρο την απόσυρση στους πελάτες που δεν έχουν παλαιό αυτοκίνητο για να το αποσύρουν. Με βάση την παραπάνω προσφορά, το συνολικό όφελος για τον πελάτη που δεν διαθέτει απόσυρση κυμαίνεται από 2.430 € μέχρι και 2.500 €, ανάλογα την έκδοση του EVALIA που θα επιλέξει. Συνεπώς, η τιμή του Nissan EVALIA θα ξεκινά από τις 15.410 €.

Την παραπάνω άκρως δελεαστική προσφορά για το Nissan EVALIA που ισχύει για συγκεκριμένο και περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, συμπληρώνει το επαναστατικό προαιρετικό πρόγραμμα επέκτασης της πλήρους εργοστασιακής εγγύησης στα 6 έτη, γεγονός που προσδίδει ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα σε εκείνους που θα αποφασίσουν να αγοράσουν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο. Σχετικές πληροφορίες παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.