Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2012

Το Peugeot 207 φορά κινητήρα πετρελαίου

Ένα από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα των Ελλήνων οδηγών, το Peugeot 207 φορά έναν μικρό 1,4 HDI κινητήρα πετρελαίου . κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 115 γρ./χλμ. Ο κινητήρας αυτός διαθέτει τεχνολογία common rail και συνδυάζεται με φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων (FAP), αφού είναι προδιαγραφών Euro5. Στην περίπτωση του 207, η Peugeot κάνει δώρο τα 103,5 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας του 2012, προσφορά που συνδυάζεται με 420 ευρώ δώρο για ένα χρόνο ασφάλεια και έκπτωση 960 ευρώ.



Η αρχική τιμή του μοντέλου στην έκδοση Active είναι 15.680 ευρώ. Το 207 1,4 HDi μόνο εύκολο έργο δεν έχει, αφού και σκληρό ανταγωνισμό έχει να αντιμετωπίσει και τα 1,4 λτ σύνολα βενζίνης του ιδίου. Η έκδοση των 75 ίππων είναι 2.450 ευρώ φθηνότερη, ακόμα και η έκδοση των 95 ίππων με σύστημα μεταβλητού χρονισμού VTi είναι 1.170 ευρώ πιο προσιτή.Η Peugeot είναι μια φίρμα με παράδοση στην πετρελαιοκίνηση με τεχνολογικά προηγμένους κινητήρες, ενώ δεν θα πρέπει να παραβλέπονται και οι επιτυχίες της γαλλικής φίρμας στους αγώνες αντοχής με τα πετρελαιοκίνητα πρωτότυπα V12 908 ΗDI των 700+ ίππων.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Έρχεται το μεγάλο 500άρι της FIAT

Δυο μεγαλύτερες εκδόσεις του 500, μία 5θέσια και μία 7θέσια, ετοιμάζουν πυρετωδώς οι άνθρωποι της Fiat. Το νέο μοντέλο θα ονομάζεται 500L (από τη λέξη Long που σημαίνει «μεγάλο») και στο εμπρός μέρος του θα είναι ίδιο με το μικρό 500αράκι.
Το μήκος του ωστόσο θα είναι 60 mm μεγαλύτερο (70 mm μεγαλύτερο στην περίπτωση του 7θέσιου) και θα έχει πέντε πόρτες και μεγαλύτερο συνολικό ύψος.




Το 500L θα βασίζεται στο πάτωμα του Punto και θα διατίθεται με τους ίδιους κινητήρες που υπάρχουν σήμερα στο 500αράκι. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Fiat στην Σερβία και για τον πρώτο χρόνο οι Ιταλοί πιστεύουν ότι θα πουλήσουν περισσότερες από 100.000 μονάδες.

Η επίσημη παρουσίαση του Fiat 500L θα γίνει τον Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης.
Πιστεύετε ότι το 500L θα είναι τόσο επιτυχημένο όσο και το μικρό 500;

Πηγή: www.protothema.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης