Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2011

Audi R8 LMS ultra : έρχεται τον Μάρτιο...

Η Audi παρουσίασε επίσημα το R8 LMS ultra , ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που αποτελεί την εξέλιξη του R8 LMS GT3. Στη νέα του εκδοχή, το αυτοκίνητο διαθέτει καινούργιο καπό, μεγαλύτερη πίσω αεροτομή και βελτιωμένη αεροδυναμική του κάτω τμήματός του.



Οι πόρτες του είναι φτιαγμένες από ένα κράμα πλαστικού και ανθρακονήματος, τα πλευρικά μαρσπιέ είναι μεγαλύτερα, ενώ φαρδύτερα είναι και τα ελαστικά της Michelin.

Οι εσωτερικές αλλαγές είναι περιορισμένες, αλλά περιλαμβάνουν την προσθήκη των νέων καθισμάτων ασφαλείας PS1, τα οποία –σύμφωνα με την Audi- άριστη προστασία, ενώ ξεπερνούν με άνεση τις προδιαγραφές ασφαλείας.

Σε όρους απόδοσης, το R8 LMS ultra διαθέτει ένα βελτιωμένο σύστημα ψύξης, αναβαθμισμένη ανάρτηση και καινούργια αμορτισέρ από τη Bilstein. Νέο είναι και το σύστημα εξάτμισης, το οποίο επιτρέπει στο V10 μοτέρ των 5,2 λίτρων να αποδίδει 570 ίππους.

Οι τιμές ξεκινούν από τις 329.900 ευρώ και οι πρώτες παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για τον προσεχή Μάρτιο.

20 Νοεμβρίου 2011 :Παγκόσμια Ημέρα κατά των Τροχαίων

H Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011 είναι και φέτος αφιερωμένη από τον ΟΗΕ στη Μνήμη των Θυμάτων από Τροχαία Δυστυχήματα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΗΕ, 1,3 εκατομμύρια άνθρωποι χάνονται στους δρόμους του κόσμου κάθε χρόνο. Παρά τα μέτρα που λαμβάνονται, οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα κάθε χρόνο προβλέπεται να αυξηθούν σε 1,9 εκατομμύρια έως το 2020.



Για τους λόγους αυτούς, ο ΟΗΕ ανακήρυξε τη δεκαετία 2011-2020 ως ‘’Δεκαετία Δράσης για τη Βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας’’ σε όλο τον κόσμο. Ο στόχος της δεκαετίας, που επικυρώθηκε από 100 κυβερνήσεις, είναι να...
«σταθεροποιηθούν» και στη συνέχεια να μειωθούν οι ανθρώπινες απώλειες στους δρόμους μέχρι το 2020.

Το πρόγραμμα eSafety Challenge (που οργάνωσαν και λειτουργούν σε συνεργασία ο οργανισμός eSafety, οι FIA / FIA Foundation), συμμετέχει ενεργά στη Δεκαετία δράσεων υποστηρίζοντας τον τρίτο πυλώνα δράσης, που είναι τα ασφαλή αυτοκίνητα.

Με στόχο την ευαισθητοποίηση του ευρωπαϊκού κοινού, συνδιοργάνωσαν μια υψηλού επιπέδου εκδήλωση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο με τον Michael Schumacher, -επτά φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Φόρμουλα 1 και τον Jerzy Buzek, πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Ο στόχος του έργου eSafety Challenge, που υποστηρίζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, είναι η προώθηση της ανάπτυξης και χρήσης των ‘’Έξυπνων Συστημάτων Ασφαλείας’’ ως μέσο βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στην Ευρώπη.

Και αυτό διότι οι καταναλωτές – αγοραστές αυτοκινήτων, δεν γνωρίζουν τα πλεονεκτήματα των τεχνολογιών eSafety, που σώζουν διαρκώς ανθρώπινες ζωές, στο δρόμο. Οι τεχνολογίες eSafety, όπως:

Τα συστήματα Ηλεκτρονικού Ελέγχου Ευστάθειας (ESC) , Ελέγχου Τυφλών Σημείων (BSM) , Υποστήριξης της Λωρίδας Κυκλοφορίας (LSS), Υπενθύμισης/Προειδοποίησης Ταχύτητας (Speed Alerts), Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης (ΕΒS) και Προσαρμοζόμενων στην κυκλοφορία Προβολέων (Adaptive Headlights) έχουν τη δυνατότητα να σώζουν ζωές, αντιμετωπίζοντας τις γενεσιουργές αιτίες στα πιο συνηθισμένα ατυχήματα. Εκτιμάται ότι μόνο η υποχρεωτική χρήση των Ηλεκτρονικών Συστημάτων Ευστάθειας (ESC) σε όλα τα αυτοκίνητα, θα μπορούσε να σώζει κάθε χρόνο 4.000 ζωές και αποφυγή 100.000 τραυματισμών κάθε χρόνο στην Ευρώπη.

Εκστρατείες ενημέρωσης των καταναλωτών για τα πλεονεκτήματα των νέων τεχνολογιών eSafety οργανώνονται και προγραμματίζονται διαρκώς σε όλη την Ευρώπη, προκειμένου οι υποψήφιοι αγοραστές να πεισθούν στη χρησιμότητα και τα οφέλη των νέων, ‘’έξυπνων’’ τεχνολογιών βελτίωσης της ασφάλειας.

Παράλληλα η FIA συνεργάζεται διαρκώς με τη διεθνή κοινότητα ώστε να αναλαμβάνονται διαρκείς πρωτοβουλίες και δράσεις για να σταματήσει η καθημερινή τραγωδία των χιλιάδων αποτρέψιμων θανάτων και τραυματισμών, στους δρόμους όλου του κόσμου.

Από το 2006, που ξεκίνησε η εκστρατεία, πέτυχε την πρώτη Παγκόσμια Υπουργική Διάσκεψη για την Οδική Ασφάλεια και την έγκριση των Ηνωμένων Εθνών για τη Δεκαετία της Δράσης για την Οδική Ασφάλεια 2011-20.

Τη δεκαετία δράσης, η FIA θα συνεχίσει την εκστρατεία της προς Κυβερνήσεις και πολιτικούς, κατασκευαστές οχημάτων σχεδιαστές μεταφοράς, παγκόσμια ιδρύματα όπως η Παγκόσμια Τράπεζα, προκειμένου να θέσουν πρώτη τους προτεραιότητα την οδική ασφάλεια.

Τον Ιούνιο του 2012 οι ηγέτες του κόσμου θα συναντηθούν στο Rio de Janeiro για τη Διάσκεψη του Ρίο 20- Διάσκεψη του ΟΗΕ για την Αειφόρο Ανάπτυξη, όπου θα σηματοδοτήσουν τις νέες προκλήσεις και προτεραιότητες για τη διεθνή κοινότητα. Η κλιματική αλλαγή, η ενεργειακή και επισιτιστική ασφάλεια, η αστικοποίηση, η αρχιτεκτονική των πλανητικών περιβαλλοντικών θεσμών, θα είναι μεταξύ άλλων στην ημερήσια διάταξη. Οι τάσεις που θα προσδιοριστούν και οι αποφάσεις που θα ληφθούν θα καθορίσουν τις διεθνείς δράσεις για το περιβάλλον, την ανάπτυξη και τις προτεραιότητες για τη δημόσια υγεία. Παράλληλα θα διασφαλιστεί ότι η αντιμετώπιση των θυμάτων της οδικής κυκλοφορίας αποτελεί επίσης προτεραιότητα πρώτης τάξης.

Η «Βελτίωση της οδικής ασφάλειας @ Ρίο +20», είναι μια πρωτοβουλία υπό την ηγεσία της εκστρατείας Make Roads Safe, αξιοποιώντας τα επιτεύγματα του ΟΗΕ στη Δεκαετία Δράσης για την Οδική Ασφάλεια . Επιδιώκεται αναγνώριση της αντιμετώπισης της παγκόσμιας επιδημίας τραυματισμών στους δρόμους, ώστε να είναι βασικό στοιχείο σε κάθε πλαίσιο βιώσιμης ανάπτυξης μετά το 2015

Πηγή: elpa

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Υποχρεωτική εισαγωγή του ABS στις μοτοσυκλέτες ζητάει η FIA

Η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου-FIA ζήτησε από τους βουλευτές του Ευρωκοινοβουλίου να υιοθετήσουν συμβιβαστική λύση η οποία θα επιτρέψει την υποχρεωτική εισαγωγή του συστήματος αντι-μπλοκαρίσματος των φρένων (ABS) στις μοτοσικλέτες (άνω των 125 κ.εκ.) μέχρι το 2015 -αντί του 2017, για λόγους ασφάλειας.



Οι ευρωβουλευτές συζητούν επί του παρόντος τις τροποποιήσεις, πριν την ψηφοφορία στην Επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς και Προστασίας των Καταναλωτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στις 6 Οκτωβρίου.

Οι θέσεις της FIA προς τα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, συνοψίζονται στα εξής σημεία:

-Ασφάλεια: Έχουμε το δικαίωμα να περιμένουμε μέχρι το 2017; Όχι.

«Σύμφωνα με έρευνα, η εισαγωγή ABS στις μοτοσικλέτες θα μπορούσε να σώσει περισσότερες από 1500 ζωές έως το 2015. Αν λάβουμε υπόψη ότι δεν υπάρχουν προβλήματα για την εισαγωγή του ABS, πρέπει να κινηθούμε το ταχύτερο δυνατό πριν το 2015» , δήλωσε ο Guido van Woerkom, Πρόεδρος της Ολλανδικής Λέσχης Αυτοκινήτου-ANWB, μέλους της FIA, η οποία αντιπροσωπεύει το 100 λέσχες αυτοκινήτου με 36 εκατομμύρια μέλη.

-Παρά τις προσπάθειες μέχρι σήμερα, οι θάνατοι μοτοσικλετιστών δεν έχουν την ανάλογη μείωση που έχει σημειωθεί στα ατυχήματα με αυτοκίνητα στην τελευταία δεκαετία, ενώ το ABS μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την συμπεριφορά των δικύκλων στο φρενάρισμα.

-Διαθεσιμότητα: Μπορεί να γίνει η εφαρμογή του ABS για μοτοσικλέτες μέχρι το 2015; Ναι.

«Η χρήση ABS για τις μεγάλης ισχύος μοτοσικλέτες έχει αυξηθεί ήδη κατά 5% τον τελευταίο χρόνο στην Ιταλία -μία από τις μεγαλύτερες αγορές δίκυκλων στην Ευρώπη», τόνισε ο Jacob Bangsgaard Γενικός Διευθυντής της FIA/Περιφέρεια- Ι, ο οποίος πρόσθεσε: «Επί του παρόντος το 23% των μοτοσικλετών στην Ιταλία έχουν ABS, ωστόσο χρειάζεται η νομοθεσία για να επιταχύνει την εφαρμογή του».

Η πρόταση δίνει στη βιομηχανία προθεσμία μέχρι το 2017, ώστε να αναπτύξει πλήρως το ABS.

Η FIA τονίζει ότι το μεγάλο αυτό διάστημα δεν δικαιολογείται για λόγους τεχνικούς ή κόστους. Η περίπτωση της Ιταλίας, αποδεικνύει ότι η βιομηχανία είναι έτοιμη για την πλήρη αξιοποίηση της τεχνολογίας προς όφελος των μοτοσικλετιστών.

-Τιμή: Είναι προσιτή; Ναι.
«Το ABS, τεχνολογία ασφάλειας, έχει αμελητέο κόστος σε σύγκριση με το συνολικό κόστος μιας μοτοσικλέτας. Η πρόωρη υποχρεωτική εφαρμογή του μπορεί να βοηθήσει να κρατήσει το κόστος στο ελάχιστο», δήλωσε ο Peter Meyer, πρόεδρος της μεγαλύτερης Λέσχης Αυτοκινήτου στην Ευρώπη, της Γερμανικής ADAC, ο οποίος πρόσθεσε:

«Για τους χρήστες του δρόμου, τα αναμενόμενα οφέλη ασφάλειας αντισταθμίζουν όλα τα έξοδα, τα οποία σε κάθε περίπτωση είναι χαμηλά».

Ένας απλός υπολογισμός της FIA με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, δείχνει ότι το ABS κοστίζει περίπου το 2% τους κόστους μιας καινούριας μοτοσικλέτας 125 κ.εκ. Η FIA πιστεύει ότι το υποχρεωτικό ABS δεν θα επηρεάσει την επιλογή των καταναλωτών. Επιπλέον, όπως σαφώς φαίνεται και από το παράδειγμα των αυτοκινήτων, με την αύξηση του ανταγωνισμού, οι τιμές μειώνονται κάθε φορά όπου η τεχνολογία καθίσταται υποχρεωτική.

Πηγή: protothema

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Tι είναι τα οικολογικά ελαστικα;

Οικολογικά ή πράσινα ελαστικά ονομάζονται αυτά που έχουν χαμηλή αντίσταση κύλισης και δεν παραμορφώνονται τόσο όσο ένα συνηθισμένο ελαστικό, λόγω του βάρους του οχήματος. Επειδή η τριβή τους με το έδαφος να είναι μικρότερη, μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου ενός αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα ελαττώνουν και τις εκπομπές CO2.



Ένα ελαστικό με χαμηλή αντίσταση κύλισης προσφέρει μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση, αλλά και μειωμένα επίπεδα θορύβου κατά την κύλισή του, κάτι που αυξάνει τα επίπεδα άνεσης. Βέβαια, αυτό δε σημαίνει ότι δεν προσφέρουν ανάλογο κράτημα με τα συμβατικά ελαστικά. Το αντίθετο μάλιστα! Γι’ αυτό το λόγο, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες επιλέγουν ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, κυρίως σε μικρά μοντέλα, τα ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης.

Τα οφέλη των ελαστικών χαμηλής αντίστασης κύλισης:
· Μικρότερη κατανάλωση σχεδόν κατά 0,2 λτ./100 χλμ.
· Λιγότερες εκπομπές CO2 έως 7 γρ./χλμ.
· Αύξηση συνολικής χιλιομετρικής απόστασης
· Χαμηλότερα επίπεδα θορύβου

Πηγή: www.newbeast.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Τα wallpapers της εβδομάδας

Θέλετε να μοιραστούμε μαζί σας μερικά από τα πιο δημοφιλή wallpaper, που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο; To autokinisimag.blogspot.com μαζεύει κάθε εβδομάδα τις πιο δημοφιλείς εικόνες και τις δημοσιεύει, για να μην προλάβετε να βαρεθείτε ποτέ την επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή σας.
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε αφού αντιγράψετε την εικόνα στον υπολογιστή σας είναι δεξί κλίκ στο ποντίκι-Ορισμός ως φόντου επιφάνειας εργασίας!

Για σήμερα έχουμε και λέμε:

Μια συλλεκτική φωτογραφία από ένα φορτηγό Ford του 1951





Μια αγωνιστική Πόρσε 911 GT3, φρέσκια-φρέσκια έτσι όπως βγήκε από το εργοστάσιο, πριν προλάβουν να μπουν πάνω τα διαφημιστικά στίκερς.Του κουτιού!


Περιοδικό Aυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης