Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Ferrari, η φίρμα με το αλογάκι

Τι γίνεται όμως όταν το αλογάκι ζωντανεύει και στρέφεται εναντίον της ίδιας της «μαμάς» Ferrari;


Το παρακάτω περιστατικό συνέβη στους δρόμους της Κίνας όταν και ενώ η κυκλοφορία είχε διακοπεί, με σκοπό μια ομάδα αλόγων με τους αναβάτες τους να διασχίσει το δρόμο, οι οδηγοί  μιας Ferrari 458 Italia και μιας Lamborghini Aventador αναγκάστηκαν να σταματήσουν ακριβώς μπροστά από την πομπή. Τα ανυπόμονα κορναρίσματα όλων των οδηγών που μποτιλιαρίστηκαν δεν είχαν και τις πιο ευεργετικές επιδράσεις στη ψυχολογία των συμπαθών τετραπόδων με αποτέλεσμα ένα από αυτά να ξεσπάσει στο μικρότερο αλογάκι - αυτό που στέκεται στα δυο του πόδια και σε κίτρινο φόντο.


Δεν θέλουμε καν να διανοηθούμε τι θα συνέβαινε αν αντί για άλογα, η πομπή αποτελούνταν από ταύρους... Καημένη Aventador...



Περιοδικό Autokinisimag

Lose the Tail


Ή αλλιώς «Χάσε την Ουρά»! Δεν βγάζει πολύ νόημα ε; Όσοι έχετε παρακολουθήσει σκηνές καταδίωξης στον κινηματογράφο σίγουρα θα έχετε ακούσει τη συγκεκριμένη φράση, η οποία συνοδεύεται συνήθως από αγωνία, στριγκλίσματα από τα λάστιχα των αυτοκινήτων, δολοφονικές σφήνες, άντε και κανέναν πυροβολισμό από τα παράθυρα.

Το παρακάτω βίντεο απεικονίζει μια τέτοια καταδίωξη, μόνο που δεν είναι ακριβώς όπως την έχουμε δει στο σινεμά. Για να είμαστε ειλικρινείς, τίθεται ένα θέμα διαστάσεων. Απολαύστε το:




Πηγή: The Theory via Vimeo



Περιοδικό Autokinisimag

Mercedes-Benz SLS AMG GT


Η Mercedes φρεσκάρει το πανέμορφό της «Gullwing» κουπέ (από τα αγαπημένα μας εδώ στο Autokinisimag) και ύστερα σχεδόν από ένα χρόνο το ξαναβαφτίζει. Το όνομα αυτού πια: SLS AMG GT και φυσικά εξακολουθεί να παράγεται τόσο στην κουπέ, όσο και στη roadster εκδοχή του (εξακολουθούμε να ψηφίζουμε κουπέ).


Οι κυριότερες αλλαγές εντοπίζονται στην καρδιά της SLS, με τον ατμοσφαιρικό V8 των 6,2 λίτρων να αποδίδει πια 20 περισσότερους ίππους φθάνοντας τους 591 (PS) στις 6.800σαλ, ενώ η μέγιστη ροπή παραμένει στα ίδια επίπεδα - 65 κιλά στις 4.750σαλ. Το ανανεωμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (AMG Speedshift DCT 7) έρχεται με τη σειρά του να βελτιώσει τις επιδόσεις της SLS, βελτιώνοντας το χρόνο που απαιτείται τόσο για τα πρώτα 100χλμ/ώρα (3,6 δευτερόλεπτα), όσο και για τα επόμενα 100χλμ/ώρα (0-200: 11,2 δευτερόλεπτα). Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 317χλμ/ώρα ενώ το σύστημα της ανάρτησης είναι επίσης βελτιωμένο, καθώς η νέα SLS διαθέτει το πακέτο AMG Ride Control με σφιχτότερες ρυθμίσεις σε αμορτισέρ και ελατήρια όταν είναι επιλεγμένο το Comfort mode (οι άλλες δύο επιλογές είναι οι Sport και Sport Plus).


Οι ζάντες του εμπρός άξονα είναι 19 ιντσών, 10 ακτίνων και περιβάλλονται από ελαστικά διαστάσεων 265/35 R19, ενώ αυτές του πίσω άξονα 20 ιντσών και συνδυάζονται με ελαστικά διαστάσεων 295/30 R20 (υπάρχει επίσης η επιλογή των ελαφρύτερων ζαντών της AMG). 


Όσον αφορά στις αλλαγές της εμφάνισης, αυτές εντοπίζονται στα σκουρότερα φωτιστικά σώματα στο εμπρός και στο πίσω μέρος, στις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, στους εξωτερικούς καθρέπτες καθώς και στις λεπτομέρειες σε εμπρός γρίλια, καπώ και στους πλαϊνούς αεραγωγούς. Στο εσωτερικό οι διαφορές έχουν να κάνουν με τις επενδύσεις από αλκαντάρα στις πόρτες, στα καθίσματα και στο flat-bottom τιμόνι το οποίο έχει επίσης αποκτήσει και ένδειξη ευθείας (κόκκινη ραφή στην κορυφή της στεφάνης). 


Η νέα SLS AMG GT θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη τον Οκτώβριο του 2012 (τον Νοέμβριο στην Αμερική) - αντικαθιστώντας όλες τις προηγούμενες SLS AMG εκδόσεις -  με τις γερμανικές τιμές να κυμαίνονται στα 204.000€ για την κουπέ και στα 213.000€ για την ανοιχτή έκδοση.




Πηγή: CS



Περιοδικό Autokinisimag

Μπάμπουσκες




Τις γνωρίζετε όλοι, κάποιοι τις έχετε στα σπίτια σας ως διακοσμητικά στολίδια, οι παλαιότεροι ίσως τις χρησιμοποιούσαν για παιχνίδια, πρόσφατα εμφανίστηκαν και στο διαγωνισμό της Eurovision. 


Οι φίλοι μας στη Μόσχα παρόλα αυτά ασχολούνται με άλλα παιχνίδια, μεγαλύτερα, ακριβότερα, ισχυρότερα και το κυριότερο γρηγορότερα. Μετά από απουσία σχεδόν τριών εβδομάδων, οι πρωταγωνιστές του Dragtimes.info επιστρέφουν με ένα μεγάλο, για τα δεδομένα τους, βίντεο το οποίο περιστρέφεται γύρω από τη γνωστή Lamborghini Gallardo με τα διπλά τούρμπο και τους σχεδόν 1.800 ίππους. Στην ευθεία του ενός μιλίου της ρωσικής πρωτεύουσας η Gallardo σημειώνει χρόνο 23,861 δευτερολέπτων και ταχύτητα εξόδου 387,51χλμ/ώρα, ενώ όταν έρχεται η ώρα να επιχειρήσει ρεκόρ τελικής ταχύτητας, το ταχύμετρο σταματά στα 405χλμ/ώρα.





Πηγή: Dragtimes.info



Περιοδικό Autokinisimag

Godzilla ο καταιγιστικός


Ναι ναι καλά καταλάβατε. Στο παρακάτω βίντεο έχουμε τον Godzilla της αυτοκίνησης, το Nissan GT-R, σε έναν εκπληκτικό γύρο στα χέρια του Tobias Schulze. Το in-car πλάνο καταγράφηκε στα προκριματικά του αγώνα των 24 ωρών του Nürburgring ενώ ο χρόνος που σημείωσε ο Schulze (8:59:694) έφερε το GT-R στην 47η θέση της εκκίνησης. Αξίζει να το παρακολουθήσετε όλο τόσο για την in-car εμπειρία του Ring, όσο και για τον τρόπο με τον οποίο αυτοκίνητο και οδηγός αντιδρούν στα απρόβλεπτα περιστατικά που συχνά συμβαίνουν στη διαδρομή Nordschleife.





Περιοδικό Autokinisimag

Η PIRELLI παρουσιάζει το νέο Cinturato P7 Blue στην έκθεση του ESSEN


Στην Έκθεση ελαστικών του Essen παρουσίασε η Pirelli το νέο Cinturato P7 Blue, που σχεδιάστηκε για να προσφέρει στα αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού αυξημένη χιλιομετρική κάλυψη, μειωμένες αποστάσεις φρεναρίσματος και χαμηλότερη αντίσταση κύλισης. Δίπλα στο νέο μέλος της οικογένειας Cinturato, στο περίπτερο της Pirelli εκτίθενται και τα τελευταία προϊόντα της για αυτοκίνητα, φορτηγά και μοτοσικλέτες. CINTURATO P7 BLUE. Η σειρά Cinturato αποκτά ένα σημαντικό νέο μέλος, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στη Γερμανία αυτή την εβδομάδα. Το νέο P7 Blue πλαισιώνει το υπάρχον P7: το πρώτο οικολογικό ελαστικό για αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού που λανσαρίστηκε από την Pirelli το 2009. 


Το Cinturato P7 Blue έχει τα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά και τις αξιόπιστες επιδόσεις του αρχικού P7 – το οποίο σημείωσε άμεση επιτυχία σε επίπεδο πωλήσεων αλλά και δοκιμών – όντας αναβαθμισμένο στο φρενάρισμα στο βρεγμένο και στην αντίσταση κύλισης και προσφέροντας αυξημένη χιλιομετρική κάλυψη. Το Cinturato P7 Blue, που εκτίθεται στο Essen από 5 - 8 Ιουνίου σε διάσταση 235/45R17 XL, ήδη διατίθεται στην Ευρωπαϊκή αγορά με τις πρώτες 16 διαστάσεις το 2012. Το τελευταίο ελαστικό της Pirelli βασίζεται στην εμπειρία της Ιταλικής φίρμας από τη Formula One™. Εκτός του ότι μοιράζεται το ίδιο όνομα με το πλήρως βρόχινο F1™ ελαστικό της Pirelli, το Cinturato P7 Blue υιοθετεί τις ίδιες διαδικασίες έρευνας και μοντελοποίησης με την αντίστοιχη Formula One™ εκδοχή του. Το νέο ελαστικό σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε με τη βοήθεια προηγμένων προσομοιώσεων με μαθηματικά μοντέλα, που επιτρέπουν στους μηχανικούς της Pirelli να αξιολογούν τις επιδόσεις και την αντίδρασή του σε μεγάλο εύρος συνθηκών. 

Μαζί με το νέο Cinturato P7 Blue, η Pirelli παρουσιάζει τα εξής προϊόντα της στο Essen που ανοίγει σήμερα επίσημα τις πύλες του στο κοινό: 
• Cinturato P7 (225/50 R 17) – ‘πράσινων επιδόσεων’ για αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού 
• P Zero (225/40 R 18) – Ultra High Performance ελαστικό για υπεραυτοκίνητα και σπορ sedan 
• Scorpion Verde (275/45 R 20) – οικολογικό ελαστικό υψηλών επιδόσεων για SUV και Crossover • Snowcontrol3 (205/55 16 91 H), Sottozero II (225/45 18 95V XL) και Scorpion Winter (275/45R20 XL) – χειμερινά ελαστικά για αυτοκίνητα πόλης, μοντέλα υψηλών επιδόσεων και SUV αντίστοιχα
• P Zero Silver – η τελευταία προσθήκη στην οικογένεια P Zero, χρησιμοποιεί τεχνολογία και διαδικασίες εξέλιξης που γνωρίζουμε από τη Formula One™. Δημιουργήθηκε σαν ένα aftermarket προϊόν για σπορ coupé και πολυτελή sedan. Μεταξύ των εκθεμάτων της Pirelli είναι επίσης τα πρόσφατα ελαστικά φορτηγών Series 01, τα οποία ωφελούνται από τις τελευταίες καινοτομίες γομών, δομών και σχεδίων πέλματος του τομέα R&D: 

• H:01 (315/70 R 22.5 FH:01 για άξονες διεύθυνσης και 315/70 R 22.5 TH:01 για τράκτορες) – ελαστικά σχεδιασμένα για χρήση στον αυτοκινητόδρομο και ειδικές διαδρομές φορτηγών που εγγυώνται μειωμένη φθορά πέλματος
• ST:01 (435/50 R 19.5, 445/45 R 19.5, 245/70 R 17.5) για χρήση σε τρέιλερ και ημι-τρέιλερ. 

Κάποια χαρακτηριστικά επιδόσεων του νέου Cinturato P7 Blue συνοψίζονται στη νέα Ευρωπαϊκή ετικέτα, η οποία θα γίνει υποχρεωτική για όλα τα ελαστικά που θα εφοδιάζουν αυτοκίνητα και επαγγελματικά οχήματα από την 1η Νοεμβρίου 2012. Το νέο μέλος της οικογένειας Cinturato παίρνει άριστα στην αντίσταση κύλισης και στο φρενάρισμα στο βρεγμένο – ‘AA’ και ‘AB’ σε διαφορετικές διαστάσεις – υπογραμμίζοντας την τεχνολογία αιχμής της premium γκάμας Pirelli, στην οποία το νέο Blue παίζει σημαντικό ρόλο. Τα οικολογικά ελαστικά φορτηγών της Pirelli συγκεντρώνουν επίσης υψηλά σκορ: το Super Single ST:01, για παράδειγμα, βαθμολογείται με ‘A’ στην πρόσφυση στο βρεγμένο, ενώ το FH:01 παίρνει ‘B’ στην αντίσταση κύλισης. Οι βαθμολογίες για ολόκληρη τη γκάμα ελαστικών της Pirelli θα διατίθεται από την 1η Ιουλίου.


Πηγή: Pirelli



Περιοδικό Autokinisimag

Opel Movano με βελτιωμένη απόδοση, ασφάλεια και άνεση



Το πολυδιάστατο και επιτυχημένο ελαφρύ επαγγελματικό Opel Movano γίνεται ακόμα πιο αποδοτικό, ασφαλές και άνετο με βελτιώσεις στους κινητήρες και αναβάθμιση των συστημάτων ενημέρωσης/ψυχαγωγίας. Οι περισσότεροι από τους επαγγελματίες πελάτες, οι οποίοι περνούν την εργάσιμη ημέρα με το αυτοκίνητό τους, έχουν τώρα στη διάθεσή τους ένα άριστα εξοπλισμένο Movano που λειτουργεί σαν κινητό γραφείο. Η κατανάλωση είναι χαμηλότερη από ποτέ, κρίσιμος παράγοντας για τους ιδιοκτήτες και διαχειριστές μιας επαγγελματικής δραστηριότητας, για τους οποίους το λειτουργικό κόστος είναι υψηλή προτεραιότητα. Το Movano διαθέτει τη μεγαλύτερη ποικιλία αμαξωμάτων στην αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου ώστε να ικανοποιεί σχεδόν όλες τις ανάγκες. 

Η γκάμα περιλαμβάνει panel van (διατίθενται σε τέσσερα μήκη αμαξώματος και τρία ύψη οροφής), combi, πλατφόρμες, σασί και crew cab καθώς και μία πλήρη γκάμα εργοστασιακών μετατροπών με καρότσες με ανοιγόμενα παραπέτα, καρότσες με ανατροπή, κιβωτάμαξες και λεωφορεία καλύπτοντας τις ιδιαίτερες απαιτήσεις κάθε χρήστη. Ο κινητήρας 2.3 CDTI με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο του Movano έχει βελτιστοποιηθεί στις εκδόσεις 74 kW/100 hp και 92 kW/125 hp. Μετατροπές στις αντλίες λαδιού και του συστήματος διεύθυνσης, τη βαλβολίνη του κιβωτίου και τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, σε συνδυασμό με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης βοηθούν στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 σε όλους τους συνδυασμούς κινητήρων, συστημάτων μετάδοσης και τύπων αμαξώματος. Για παράδειγμα, στο Movano FWD 100 hp ή 125 hp σε έκδοση panel van (5048 mm μήκος, 2496 mm ύψος) η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 9% και συγκεκριμένα στα 7,8 l/100 km και 205g/km. Ανάλογες βελτιώσεις επιτεύχθηκαν με την 9θ επιβατική έκδοση Combi FWD (5048 mm μήκος, 2307 mm ύψος) που τώρα προσφέρει πάνω από 7% μείωση κατανάλωσης και εκπομπών CO2 (190 g/km, 7.2 l/100 km) συγκριτικά με την προηγούμενη των 100 και 125 hp. 

Αναβαθμίζοντας σημαντικά τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας μέσα στο αυτοκίνητο, όλα τα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας του Movano διατίθενται τώρα με Bluetooth και συνδεσιμότητα USB. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός ενός Movano μπορεί να χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνο hands-free για μεγαλύτερη ασφάλεια, ενώ ο έλεγχος των MP3 player γίνεται μέσω USB. Αυτή η λειτουργία διατίθεται τώρα με το βασικό ραδιοφωνικό δέκτη και με τις δύο πιο προηγμένες μονάδες CD/Radio. Δύο από τους δέκτες συνδυάζονται με ευανάγνωστη οθόνη, φιλική προς το χρήστη στο κέντρο του ταμπλό, από όπου ο οδηγός μπορεί να πλοηγηθεί στα διάφορα μενού του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας μέσω περιστροφικών κουμπιών και μπουτόν. Το CD15 BT USB και το κορυφαίο CD35 BT USB έχουν χειριστήρια στο τιμόνι, για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Η ανώτερη έκδοση δέκτη περιλαμβάνει ξεχωριστή οθόνη, προς όφελος της άνεσης του οδηγού αλλά και της οδικής ασφάλειας. Ένα Σύστημα Πλοήγησης TomTom βασισμένο σε κάρτα SD διατίθεται προαιρετικά με αυτή τη μονάδα. 

Τα τελευταία αποτελέσματα για όλο το 2011 δείχνουν ισχυρή άνοδο πωλήσεων του Movano σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Όλες οι βασικές αγορές όπως Γερμανία, Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Βέλγιο και Ολλανδία έχουν συμβάλλει σε μία σημαντική μέση αύξηση στην Ευρώπη της τάξεως του 70%. Η ανοδική τάση αναμένεται να συνεχιστεί το 2012. Το Opel Movano προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες με άριστη λειτουργικότητα και οικονομία. Η καμπίνα χαρακτηρίζεται από ανθεκτικά υλικά και επενδύσεις υψηλής ποιότητας, άριστη σφαιρική ορατότητα και άφθονους πρακτικούς αποθηκευτικούς χώρους. Επίσης διαθέτει πολυρυθμιζόμενα καθίσματα και κολόνα τιμονιού ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος για να βρίσκει κάθε οδηγός την ιδανική θέση οδήγησης. Πέρα από τη χωρητικότητα και τις διαστάσεις, η εργονομία και η λειτουργικότητα παίζουν ζωτικό ρόλο στο χώρο των βαρέων van. Το νέο Opel Movano είναι πολύ πρακτικό για καθημερινή χρήση και διατίθεται σε εκδόσεις FWD και RWD. Τα FWD μοντέλα έχουν χαμηλό ύψος σκαλοπατιού φόρτωσης για εύκολη πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης, ενώ η συρόμενη πλαϊνή και οι πίσω πόρτες με μεγάλα ανοίγματα προσφέρουν μέγιστη ευκολία στη φόρτωση / εκφόρτωση. Οι εκδόσεις RWD παρέχουν πρόσθετη πρόσφυση σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους και αυξημένη ικανότητα ρυμούλκησης, ενώ εκδόσεις με διπλούς πίσω τροχούς και προαιρετικό Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης που διατίθενται κατόπιν παραγγελίας προσφέρουν βελτιστοποιημένη πρόσφυση που απαιτείται κυρίως σε χώρους εργοταξίων. Οι πίσω πόρτες του Movano έχουν στάνταρ άνοιγμα 180 μοιρών, ενώ η έκδοση 270 μοιρών είναι προαιρετική. Η στάνταρ συρόμενη πλαϊνή πόρτα προσφέρει μέγιστο πλάτος 1270 mm (1050 mm στις εκδόσεις L1), επιτρέποντας τη φόρτωση παλετών Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, και μέγιστο ύψος 1780 mm. Το φαρδύ άνοιγμα πίσω θυρών 1580 mm με μέγιστο ύψος μέχρι 1820 mm σε συνδυασμό με το αυξημένο πλάτος μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών 1380 mm διευκολύνουν τη φόρτωση, ενώ με τα επίπεδα εσωτερικά πλαϊνά πάνελ του αμαξώματος επιτυγχάνεται βέλτιστη αξιοποίηση χώρου.


Πηγή: Opel



Περιοδικό Autokinisimag