Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012

Κι άλλη φωτιά! Ε και;



 Αν στο προηγούμενο ποστ, ο Ken Block προσπάθησε να αγνοήσει τη φωτιά που ξέσπασε στο cockpit του Fiesta του και να συνεχίσει τον αγώνα του (αν και τελικά δεν τα κατάφερε), τότε ο Jack Beckman (NHRA) στο βίντεο που πρόκειται να παρακολουθήσετε έθεσε τη δική του παρόμοια προσπάθεια σε άλλο επίπεδο. Είχαμε σκοπό να σας κάνουμε μια πλήρη περιγραφή του συμβάντος αλλά αποφασίσαμε -όπως και πριν- να αφήσουμε τις εικόνες να μιλήσουν από μόνες τους.




Tip: o Beckman κατάφερε να τερματίσει - πρώτος μάλιστα!



Πηγή: NHRA

Περιοδικό Autokinisimag

Φωτιά! Ε και;


Κάπως έτσι θα σκέφτηκε ο Ken Block όταν κατά τη διάρκεια του event Global RallyCross στις εγκαταστάσεις της SEMA πριν από περίπου 15 ημέρες, το Ford Fiesta του έπιασε φωτιά.  Τι σημασία έχει μια μικρή «σπίθα» μπροστά στη νίκη; 

Παρακολουθήστε το βίντεο παρακάτω!


Πηγή: TheHoonigans

Περιοδικό Autokinisimag

Russian Winter

Είναι γεγονός πως τον τελευταίο καιρό το feedback που λαμβάνουμε από το ρώσικο Dragtimes.info είναι μειωμένο σε σχέση με προηγούμενες περιόδους. Καθόλου παράξενο βέβαια αν αναλογιστεί κανείς πως ο κύκλος του 2012 κλείνει σύντομα για τις θηριώδεις κόντρες στην περίφημη ευθεία. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως η ποιότητα των μεταδόσεων έχει επίσης χαθεί. 

Αντίθετα μάλιστα, οι Ρώσοι παρουσιάζουν ένα νέο layout, στο οποίο εκτός από τα νέα γραφικά, έχουμε επιτέλους και δηλώσεις των πρωταγωνιστών (θυμόσαστε τα Prestage επεισόδια του TETRAKOSARI© V;). Στα δύο βίντεο που πρόκειται να παρακολουθήσετε παρακάτω, θα βρείτε τους γρηγορότερους των κατηγοριών "Sport" και "Gran Turismo" ενώ επίσης θα έχετε την ευκαιρία να ακούσετε για πρώτη ίσως φορά την άποψη οδηγών και βελτιωτών, τόσο για το θεσμό Moscow Unlim, όσο και για τις κόντρες γενικότερα.















Πηγή: Dragtimes.info

Περιοδικό Autokinisimag

Mercedes Benz SLS AMG Black Series

Μόλις πριν από λίγες ημέρες, η Mercedes Benz έδωσε στα φώτα της δημοσιότητας τις πρώτες εικόνες από τη νέα SLS AMG Black Series - η επίσημη παρουσίασή της παρόλα αυτά θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση του Los Angeles στα τέλη του Νοεμβρίου. Η νέα προσθήκη στη σειρά Black Series οφείλουμε να ομολογήσουμε πως μας εντυπωσίασε τόσο με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά, όσο και με την εμφάνισή της (ρίξτε μια ματιά στις φωτογραφίες και στο βίντεο που ακολουθεί και θα καταλάβετε).







Στα του μηχανοστασίου, ο γνωστός (- άγνωστος) οκτακύλινδρος κινητήρας των 6,2 λίτρων, δέχθηκε μερικές πιέσεις ακόμη από τους μηχανικούς της γερμανικής φίρμας με αποτέλεσμα να αποδίδει πια 39 ίππους παραπάνω, φτάνοντας τους 622 συνολικά (αντίστοιχη αύξηση συνέβη και στη ροπή του κινητήρα). Τα πρώτα 100χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 315χλμ/ώρα. Πολλά ζωτικά μέρη του αμαξώματος έχουν αποκτήσει ανθρακονημάτινες ενισχύσεις, τα κεραμικά φρένα έχουν βελτιωθεί, η ανάρτηση επίσης (πλήρως ρυθμιζόμενη), το πίσω διαφορικό είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, ενώ το πίσω μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 2,54 εκατοστά. 




Πολλές από τις παραπάνω βελτιώσεις συνέβαλλαν στη δραματική μείωση βάρους της SLS AMG Black Series σε σχέση με τη GT. Συγκεκριμένα, από τα κεραμικά φρένα εξοικονομήθηκαν 15 κιλά, 13 κιλά εξοικονομήθηκαν από το νέο σύστημα εξαγωγής, ενώ γύρω στα 8 κιλά εξοικονομήθηκαν από τη νέα ιόντων λιθίου μπαταρία  (η πρώτη ίσως εφαρμογή τέτοιου είδους μπαταρίας σε μη ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο). Το συνολικό βάρος λοιπόν μειώθηκε στα 1.550 κιλά - σχεδόν 70 λιγότερα από την SLS GT.


Η εξωτερική εμφάνιση της SLS AMG Black Series είναι σίγουρα επηρεασμένη από το πρωτάθλημα GT3 και το αντίστοιχο αγωνιστικό όχημα της Mercedes. Οι πωλήσεις της Black Series αναμένεται να ξεκινήσουν το επόμενο καλοκαίρι ενώ η γερμανική εταιρία δεν έχει κάνει ακόμη γνωστές πιθανές τιμές.



Δεν ξέρουμε για εσάς, αλλά εμείς δηλώνουμε ερωτευμένοι με την κίτρινη Black Series που φιγουράρει στις παρακάτω φωτογραφίες (Solar Beam ειδικός χρωματισμός και AMG αεροδυναμικό πακέτο - απλά εξαιρετική!).


Πηγή: Mercedes-Benz, Autoblog.com

Περιοδικό Autokinisimag